Vodafone yanımda ve online işlemlere gsm no ve şifre bilgilerimi doğru girmeme rağmen ve farklı farklı cihazlarda giriş yapmama rağmen kullanıcı adı/şifre hatası alıyorum ayrıca ozet yazıp 7000 e mesaj attığımda sistemimiz geçiçi olarak servis dışıdır hatası almaktayım
konu ile ilgili; 542 çağrı merkezini vodafone bize ulaşın kısmından şikayet yazdım ayrıca şikayetvar.com'a bildirimde bulundum.
Yaklaşık 15 gündür soruna çözüm sağlanmadı ne yapabilirim ?
Ben giriyorum, bir sıkıntı yok
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Myhunter
kullanıcısına yanıt
anlıyorum farklı cihazlardan denediğim arkadaşlarda giriş yapabilmekte ancak bu sorunu sadece ben yaşadığımı bildiriyorum