Şimdi Ara

VodafoneNet Prime Time(Yoğun Saatler) Hızı Bilinçli Olarak Düşürüyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • anteplee35 kullanıcısına yanıt
    tüketici hakları hakem heyeti artık imzalı sözleşmeleri bozmak istemiyor. red gelebiliyor. aldığımız bilgi böyle.

    mahkeme hukuka aykırıysa bozabilir. BTK kararı sözleşmenin üstündemi tutuluyor onu bilemiyorum ancak BTK soruşturma başlatsa kurul kararını kasten ihlalden caydırıcı ceza verilebilirdi.
  • muslumgurses kullanıcısına yanıt
    BTK yönetmeliğinde size taahhüt ettikleri hızın en az %75'ini sağlamaları gerekiyor. Hatta henüz yeni Turksat Kablonet bu konuda uyarı aldı.https://www.btk.gov.tr/uploads/boarddecisions/2018-yili-4-ceyrek-donem-hizmet-kalitesi-turksat-a-s/156-2019-web.pdf

    Sorun BTK'nın bu denetimleri çok geç gerçekleştirdiği için doğal olarak yaptırımı da geç oluyor.

    Söz konusu yönetmelikte linkte yazıyor. Elinizdeki kanıtlarla birlikte Tüketici Hakem Heyeti'ne gidin 5-6 ay içerisinde sonuçlanır ve %99 ihtimalle kazanırsınız.

    Sorun ise Vodafone'un SOL altyapısından bu hizmeti verirken yüksek transmisyon ücreti ödememek için belirli bir limite ulaşınca sistemde sınırlama yapmasından kaynaklı.




  • Aynı sorun bende de var. Akşam saatleri değil ama 7/24 var. Oturduğum sitede herkes superonline kullanıcısı ve bölge olarak da superonline kullanıcısı ve data çıkışı çok yüksek olan bir bölge. Sanırım bu yüzden benim hattımda kısıtlama var. Ekteki testlerde gördüğünüz gibi test çok düşükte başlıyor, ittire ittire çıkmaya çalışıyor yukarılara. Testler hep kablolu yapılmıştır bu arada.







    Allahtan ikamet ettiğim adreste fiber yok da cayma bedeli olmadan iptal ettireceğim, taşındım diyerekten. Superonline aradım yeni abonelik için de başvuruda bulundum adamla 24 saat dolmadana kurarız dediler. Kurtuluyorum şu lanet firmadan.




  • hız sınırlaması 1 aydır devam ediyor. güncel sonuçlar:

    VodafoneNet Prime Time(Yoğun Saatler) Hızı Bilinçli Olarak Düşürüyor


    bu arada btk ya şikayet ettim, müşteri hizmetlerinde ki bayana da 1 hafta içinde çözmezlerse tüketici hakem heyetine başvuracağımı ilettim.
  • Mânâlùx Râpérâ M kullanıcısına yanıt
    Hocam toplamda 2hafta da vodafone ile 450dakikaya yakın bir konuşma gerçekleştirdim, şikayetvar ve burada şikayet konuları açtım burada ki şikayeti link olarak ekleyerek twitter de vodafone hesabına mantion atarak bildirdim 3farklı talep oluşturdum 2farklı hesaptan mail attım ve 2.haftanın sonunda sorunum çözülebildi.. Benimde sana naçizane tavsiyem arayabildiğin kadar hız değerlerini saat başı ss al ve mail olarak gönderip 1-2gün sonra btk ya şikayet talebini ilet btk gerekeni fazlasıyla yapıyor ha bu arada twitterdan da mantion atarak bildirirsen yüksek ihtimal ile dönüş sağlıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muslumgurses -- 18 Ekim 2019; 23:24:0 >
  • Mânâlùx Râpérâ M kullanıcısına yanıt
    @muslumgurses haklı.Ben de 1 hafta 10 gün sürekli şikayet kaydı açtım, en sonunda işten anlayan birisi aradı, şikayetimi anladı ve ertesi gün sorun çözüldü.Sabah/akşam rutin ekran görüntüsü/vidyosu alın durumu gösteren, yeni şikayet kaydı açın ve gönderin dosyaları.
  • https://forum.donanimhaber.com/vodafone-net-ping-sorunu-ve-firma-duyarsizligi--140425312

    şu konuyu öne çıkar butonuna tıklar mısınız? anasayfaya cıkaralım konuyu
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.