Şimdi Ara

Volkswagen 1.5 tsi 130 ve 150 hp oldu (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
1
Favori
9.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kimse b.k atmasın tsi çok başarılı bir motor. Yağ yakma problemi olabilir ama sadece bunla alakası olması çok şey farketmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw ye mundar diyen kediler toplanmis yine konuya :)
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    kusura bakma hocam çok yanlış anlamışsın olayı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu adamların TDI umrunda değil sanırım.

    Koçun anlamsız bir şekilde sadece 1.0 ecoboostu getirmesi nedeniyle turbo benzinlide vw rakipsiz kaldı. VW'ye binen adam tutup da renoya bakmıyor. Opel'in yeni nesil turbo benzinli motoru geldi de biz kullanıcılara farklı bir alternatif oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-681F960DF -- 30 Nisan 2016; 1:49:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali222

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    Su foruma bakarak bir insan araba almaya kalks, ya hayatinin hatasini yapar, yada hic birse alamaz. Cunku bu forumda hic bir araba tam anlamigla mukemmel degil demiyecegim, hic bir otomobil iyi degil.

    Yok TSI yag yakiyormus, kac tane gordun yag yakan, dunyada kac tane TSI satilmis, kaci yag yakmis, kaci bu problemden dolayi servise gitmis. Adam 1.4 190 lik tsi ye stage 3 attirip 300+ yapiyor, tabiki yag yakacak, yazik gunah 1.4 motorun cani neki 300 kusur beygir versin sana. Mustang 3.8 V6 bile 2016 yilinda ancak 306ps veriyor.

    Allah askima adam gibi seyler yazin, insanlari kandirmayin. DSG sorunluysa ayni sistemle binlerce yuzbinlerce otomobil satiliyor tum dunyada, hani nerde bir Sikayet soz konusumu? vw araclarini kronik bir dsg den dolayi geri cagirdimi, Amerikada bile DSG yuzunden Vw yada Audiye dava acildimi ?
    Turbo araci atmosferik gibi kullanirsan, Dsg yide tork konvektorlu gibi kullanirsan sonuclarina katlanirsin.

    Keske cahil insanlara araba hic satilmasa..

    1999 dan beri vw kullaniyorum (degisik modeller). Babam esim yegenim ortagim da vw kullaniyor. Belli km den sonra yag yakma sorunu da (araclar orjinal halinde, normal motorda tsi motorda var) duz otomatik sanziman sorunu ve dsg sanziman sorunu hep yasadigimiz seyler. Uydurdugumuz seyler degil. Size gore cahiliz ama sanirim

    99 dan beri VW kullaniyorsun ve hep sorunlu, ve hala daha kullanmaya devam ediyorsun. E ozaman sen kendi adini kendin koy.

    kim sorun yasadigi birseyi tekrar alir tekrar kullanir. Bence sorun sende.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali222

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    Su foruma bakarak bir insan araba almaya kalks, ya hayatinin hatasini yapar, yada hic birse alamaz. Cunku bu forumda hic bir araba tam anlamigla mukemmel degil demiyecegim, hic bir otomobil iyi degil.

    Yok TSI yag yakiyormus, kac tane gordun yag yakan, dunyada kac tane TSI satilmis, kaci yag yakmis, kaci bu problemden dolayi servise gitmis. Adam 1.4 190 lik tsi ye stage 3 attirip 300+ yapiyor, tabiki yag yakacak, yazik gunah 1.4 motorun cani neki 300 kusur beygir versin sana. Mustang 3.8 V6 bile 2016 yilinda ancak 306ps veriyor.

    Allah askima adam gibi seyler yazin, insanlari kandirmayin. DSG sorunluysa ayni sistemle binlerce yuzbinlerce otomobil satiliyor tum dunyada, hani nerde bir Sikayet soz konusumu? vw araclarini kronik bir dsg den dolayi geri cagirdimi, Amerikada bile DSG yuzunden Vw yada Audiye dava acildimi ?
    Turbo araci atmosferik gibi kullanirsan, Dsg yide tork konvektorlu gibi kullanirsan sonuclarina katlanirsin.

    Keske cahil insanlara araba hic satilmasa..

    1999 dan beri vw kullaniyorum (degisik modeller). Babam esim yegenim ortagim da vw kullaniyor. Belli km den sonra yag yakma sorunu da (araclar orjinal halinde, normal motorda tsi motorda var) duz otomatik sanziman sorunu ve dsg sanziman sorunu hep yasadigimiz seyler. Uydurdugumuz seyler degil. Size gore cahiliz ama sanirim

    99 dan beri VW kullaniyorsun ve hep sorunlu, ve hala daha kullanmaya devam ediyorsun. E ozaman sen kendi adini kendin koy.

    kim sorun yasadigi birseyi tekrar alir tekrar kullanir. Bence sorun sende.

    Ben diger arabalar sorunsuz bir tek vw sorunlu gibi bir iddiam yok. Vw 100 bini gectimi yag yakma problemi sabit. Dsg samziman sorunu da zaten herkezce biliniyor. Bunlat yokmus gibi mi yapalim sizi memnun etmek icin. Ben vw kullanicisiyim fani degilim. Sizin uslubunuzla da konusamam ben. O imali sozlerinizi iade ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali222 -- 30 Nisan 2016; 9:31:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu motorlara LPG takılabilecekmi acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 motor iyi seçim ,şanzıman olayında ise ilk audide değişirse değişir,
    artık dsg ler vw,skoda,seat ta kullanılmaya devam eder,10 sene sonra onlarda da kalkar
  • 105 beygir güce dayanamayan DSG acaba bu güçlere dayanabilecek mi? tork değerlerini 300 e bir türlü çıkaramayan firma nasıl bir çözüm bulacak?
  • İyi bence, açılışın 150 ve 130 ps'den yapılması iyi olmuş.

    Kullanıcılar üzerinde yapılan testler sonucunda yapılan güncellemelerle zaman içinde 110 - 130 ps seviyesine kadar inip oralarda sabitlenir artık
  • vw den vazgecersem şu motorları yüzünden vazgecerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Madem daha düşük yakıt tükettiğine inanıyorsun seni o konuya alalım böyle boş boş şu kadar az yaktı bu kadar çok yaktı diyeceğine ortalama hız ve tüketimi gösteren fotoları at bir karşılaştıralım. Senin gibi %50 az yakıyorum diye gelip umutsuzluğa kapılan çok oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Tutacak dalın kalmayınca resim yolla, ispat et dersin. Ah çocuk, yordun beni. Aşağıdaki foto çevreyolu verisi. İş çıkışına yakın saat, cuma günlerinden bir gün. Yeter ki adam gibi kullanın. Gerçi araba kullanmak demek debriyaj bilmek demek değil mi?

    Bir veri daha paylaşayım, 810 km, bazı yerlerde 110 sabit bile değil (konya aksaray arası yol çalışması vardı da...Malum yavaşla hızlan yaptım sürekli) 810 km sonra 40.5 litre pompadan kurşunsuz yakıt aldım. Depoda 9 litre daha vardı. Kendini boşa paralama. Bildiğim var da konuşuyorum.

    Aralıkta 3.16i alacağım.



     Volkswagen 1.5 tsi 130 ve 150 hp oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun


    Tutacak dalın kalmayınca resim yolla, ispat et dersin. Ah çocuk, yordun beni. Aşağıdaki foto çevreyolu verisi. İş çıkışına yakın saat, cuma günlerinden bir gün. Yeter ki adam gibi kullanın. Gerçi araba kullanmak demek debriyaj bilmek demek değil mi?

    Bir veri daha paylaşayım, 810 km, bazı yerlerde 110 sabit bile değil (konya aksaray arası yol çalışması vardı da...Malum yavaşla hızlan yaptım sürekli) 810 km sonra 40.5 litre pompadan kurşunsuz yakıt aldım. Depoda 9 litre daha vardı. Kendini boşa paralama. Bildiğim var da konuşuyorum.

    Aralıkta 3.16i alacağım.



     Volkswagen 1.5 tsi 130 ve 150 hp oldu


    Aşağı doğru iyi tüketim peki yukarı doğru ne tüketiyor birde ters istikametinde elde ettiğin veriyi koyar mısın? Gel çekinme diğer konuda paylaş güzergahına bir bakalım atmosferik motorlu araçlar ile kıyaslayalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Merak etme, sahte falan değil rampa aşağı kaptırıp inmedim. Her iki veri de doğrudur. O başlıkta tipik ''otomatik araba aldım hevesi'' ile basan bir adam mevcut. Basmadım dese de inanma. 1.2 tsi yerine göre 1.4 ten daha çok yakar. O bahsettiği değerleri 1.2 jetta ile ben de yaktım, hem de hiç gayret sarfetmeden. Elma ile armutu kıyaslıyoruz. Tsi motor istendiğinde hem ekonomik hem de müsrif olabilen bir motor. hem ekonomik hem spor sürüş için uygun.

    Bu verdiğim rakamların altında tasarruf edeceğim deseydim gidip manuel civic alıp lpg ile uslu uslu binerdim ama artık araç hem tasarım hem malzeme olarak bariz revizyon istiyor. Gerçi bizim evde bir de clio dci 1.5 var. araba şehir içi neredeyse 1000 km menzil vuracak. Bu konu burada kapansın lütfen. Ben otomobili aldım kullandım ve sattım. Fanatiği değilim. veriyi paylaştım, herkes görür işte. Güzergah bilgisini isteyene veririm.

    Ek: Fotoğrafa dikkat edilirse ortalama hız 67 km/s, toplam katedilen mesafe 86 km. Böyle uzun bir rampa ya da aşağı yönlü tüketim yok. Kullanmasını bilen adam düzlükte en fazla 5 litre yakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalavun -- 30 Nisan 2016; 12:46:19 >




  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Benimde 4.3 lük bir değerim vardı onu paylaşıp bu kadar yakıyor diyeyim o zaman. Güzergah bilgisi yok tekrarlanabilirlik yok ama bu kadar yakıyor

    Genel olarak yazdıklarına ise katılıyorum diğer motorlar gibi 1.2 tsi motor ekonomik kullanırsan ekonomik müsrif kullanırsan müsrif oluyor. Aynı güzergah aynı kullanım şartlarında ise 2.0 atmosfetik motor bile o kadar ekonomik olabiliyor. Sahte fabrika verilerine aldanıp 1.2 tsi motor aldım %40 az yakacak dersen hayal kırıklığı olur. Fabrika verilerini ancak yokuş aşağı tutturabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Doğrudur, orası sizin bileceğiniz iş. Ama ben bu söylediğim verilerin arkasındayım. TSI - Manuel araç her türlü iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Bu adamların TDI umrunda değil sanırım.

    Koçun anlamsız bir şekilde sadece 1.0 ecoboostu getirmesi nedeniyle turbo benzinlide vw rakipsiz kaldı. VW'ye binen adam tutup da renoya bakmıyor. Opel'in yeni nesil turbo benzinli motoru geldi de biz kullanıcılara farklı bir alternatif oldu.

    Zamaninda 1.6 Ecoboost 180 hp vardi Ford da,getirdiler satmadi.Adamlar kaldirdi

    Peki neden?1.6 125 hp Ti-Vct atmosferik Lpg uyumlu motor baltaladi da ondan

    Peki su an millet neden Vw de Tsi aliyor?

    Nedeni cok basit;benzinli Vw alacaksan baska alternatif yok

    Bugun Vw tekrar 1.6 102 hp Lpg uyumlu Hitler motoru getirsin Tsi in yuzune bakan olmaz

    Millet mecburiyetten aliyor,parasi yeten Tdi aliyor zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Skoda fabia 1.2 tsi 110beygir versiyonunu kullanıyorum. 5000km de araç. 5000km ortalama yakıt tüketimi 6.3 litre ve 4000km den fazla istanbulda şehiriçinde kullanıldı. Son ay 6.1 ortalamaya sahip şekilde kullandım. Ve bu kullanım içinde sabah bahçeşehir çayırova güzergahı var. 86km 2 buçuk saat suren bir güzergah. Bu kullanım içinde 20 kere dip gaz hızlanma yaptığım oldu. Kısa süreliğine olsa da 180 e çıkıp duştum. Yani öyle okşayarak kullanımdan bahsetmiyorum. Zaten katalog değeri 5.8litre olan bir araç bu. İstanbul için bu değere çok yakın olması bence gayet tatmin edici. Atmosferik motorlar verim değerleri düşük devirlerde çok kotu olduğundan şehir içinde bu değerlere yaklaşması imkansız. İçten yanmalı motorlar için turbolu motor ve turbosuz motorun en verimli çalıştığı noktalar tamamen farklıdır. En teorik enerji formüllerine gore de zaten tsi motorların 0-100 değeri 9 sn civarında olduğundan 1ton kutleyi daha kısa surede hızlandırdığı için daha çok veya verğm avantajından atmosferikle aynı değerleri tüketmesi normaldir.
    Arızalarla ilgili şahsi fikrim ise kimsenin araba ile birlikte verilen kalın kullanım klavuzunu okumaya üşenmesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Tsi motorlarda 1500km rodaj donemi var. Açık açık yazar bu. Ben aracı ilk teslim aldığımda piyasadaki yanlış bilgiden dolayı bi kaç kere dip gaz yapıp test ettim eve gelene kadar. Sonrasında klavuzu okuyup 1500km dolana kadar sadece ihtiyacım olduğu için 4-5 kere dip gaz yaptım.
    Özetlemek gerekirse bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jestia


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    ağzım sulandı 1.5 tsi 150hp 250nm+ kuru sıkı dsg

    Hocam oto Çekiciliği mi yapıyorsunuz? Neden ağzınız sulanıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.