Şimdi Ara

Volkswagen 1.5 tsi 130 ve 150 hp oldu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
1
Favori
9.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snows

    quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    acaba emisyon paketsiz değerlermi onuda öğrenseydik ?


    edit: bmwde 1.5 litre turbo beslemeli 231 hp 3 yıldır üretilmekte.

    Yok artık 1.5 Turbo 231 HP motorun hangi araçta kullanıldığını biliyor musunuz? Bahsettiğiniz araç 588 bin TL değerinde.

    Bir düşünün sizce adı halk arabası olan bir aracın motoruna BMW'nin bahsettiğiniz motorunu örnek göstermek ne kadar doğru?

    588 bine teknoloji satıyor size 1.5 motor 231 hp ve 100 km de 2.1 litre benzin. toplamda 362 hp araç. golr r ile yanyana koyunca gene ucuz kalıyor. vw nize ilk önce diyinki golf r ı bmw i8 parasına değilde golf parasına satsın madem. bmw i8 i kalkıp golf parasına verecek değilya.




  • Barış26 kullanıcısına yanıt
    daha iyisini yapan var diyoruz. isteyen istediğini satar alanda satanda memnun. mesela ford 1.0 140 motoru var ve güncel araçlarında satılmaktadır. 3 yılda yılın motoru ödülünü almıştır. 4 yıldır klasmanında yılın motoru ödülünü almıştır. c,itroenin 1.2 turbo beslemelisi var sizin 1.5 tsi dan daha iyi. örnekleri bolca mevcut. ama bu işin lideri 1.5 231 hp ile bmw. yani güncel çoğu araçlarda daha iyisi mevcut ve daha ucuza.
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Cevap vermeyeyim dedim ama yani bu kadar da çarpıtma yapılmaz ayıp denen bir şey var, aç malum siteyi bak golf r 170-200 bandında dediğin araba 600.000 lira kaldı ki o motor gücünü tek başına değil elektrik motoru da tam güçle olmasa da devredeyken veriyor golf r ile kıyaslanacak motor bmw 730i'deki 2 lt motordur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adieu kullanıcısına yanıt
    SEN YAZDIĞIMDAN BUNUMU ANLADIN ?
  • Sırada olanlar ne yapacaklar
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Sen kendi yazdığını oku bir önce!

    "588 bine teknoloji satıyor size 1.5 motor 231 hp ve 100 km de 2.1 litre benzin. toplamda 362 hp araç. golr r ile yanyana koyunca gene ucuz kalıyor. vw nize ilk önce diyinki golf r ı bmw i8 parasına değilde golf parasına satsın madem. bmw i8 i kalkıp golf parasına verecek değilya."

    Şu yazdığında bmw 1.5 lt motoruyla sadece teknoloji desteğiyle 231 hp güç elde edip ortalama 2.1 lt benzin yakıyor şunu da yazsana bu güç ve tüketim verileri için arabanın bagajında neredeyse tüm bagajı kaplayan bir elektrik motoru daha bulunuyor ve bu 2.1 lt'lik veri sadece araç tam şarj olduktan sonraki ilk 100 km'de elde ediliyor daha sonrasında motor gücü düşüp çok yakıyor ya da araç muazzam fazla tüketip bir süre pilleri şarj ediyor. Ayrıca bu araç karbonfiber monokok şasiden oluşuyor haliyle gerek yapım gerek olası kaza maliyeti çok çok yüksek.
    Gitmiş golf r ile aynı para demişsin değil golf r'ın fiyatı bu aracın 3'de biri ve 4'te biri fiyatları arasında geziyor.

    He birde anlarsanız güzel dilimizde çok güzel sözler de var... Susmakla ilgili alim sanılmakla ilgili falan... Ama bilmeden sallayanlar ile ilgili pek hoş sözler yok tabi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    tsi iyi yapıyorda Allah rızası için şu 110-115-120 hp güç üreten 1.6 lt tdi motorada bir el atın yahu millet 160 hp güç alıyor bu hacimden

    Saka mi yapiyorsunuz? Adamlar dizelin gucunu artirmak icin egsoz gazi degerleriyle oynadi. Yakalandilar ve buyuk cezalar odediler. Duymamis olamassiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 105, 122 ve 140 hp modelleri kullandım. 160'lık olanını meslektaşım satın aldı. Adam gibi rodajını yapıp binerseniz hiç bir sorun olmuyor. Elimden geçenlerin hiç birisi yağ falan yakmadı. Hatta 140'lık olanı biraz sıkıştırdığımdan serviste başında durdum. Ustası teşekkür etti, kız gibi bakmışsınız dedi.

    Dışarıdan nasıl görülür bilmiyorum ama bence iyi motorlar bunlar. Sene olmuş 2016 hala benzinde 8,5 yakıp, tüple gezip konuşuyor adam. İstendiğinde az yakan, istendiğinde canavar gibi coşan turbo benzinli motorlara laf atanlar bence gidip birer test sürüşü yapsınlar. 125lik ve 150'lik 1.4 tsi motoru kullanınca gelip ben eşeğe binmişim demeyin sonra. Bu lafım kucak dolusu parayı nuh nebiden kalma aktarma ile verimsiz çelik blok için verenlere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalavun -- 29 Nisan 2016; 22:24:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    Su foruma bakarak bir insan araba almaya kalks, ya hayatinin hatasini yapar, yada hic birse alamaz. Cunku bu forumda hic bir araba tam anlamigla mukemmel degil demiyecegim, hic bir otomobil iyi degil.

    Yok TSI yag yakiyormus, kac tane gordun yag yakan, dunyada kac tane TSI satilmis, kaci yag yakmis, kaci bu problemden dolayi servise gitmis. Adam 1.4 190 lik tsi ye stage 3 attirip 300+ yapiyor, tabiki yag yakacak, yazik gunah 1.4 motorun cani neki 300 kusur beygir versin sana. Mustang 3.8 V6 bile 2016 yilinda ancak 306ps veriyor.

    Allah askima adam gibi seyler yazin, insanlari kandirmayin. DSG sorunluysa ayni sistemle binlerce yuzbinlerce otomobil satiliyor tum dunyada, hani nerde bir Sikayet soz konusumu? vw araclarini kronik bir dsg den dolayi geri cagirdimi, Amerikada bile DSG yuzunden Vw yada Audiye dava acildimi ?
    Turbo araci atmosferik gibi kullanirsan, Dsg yide tork konvektorlu gibi kullanirsan sonuclarina katlanirsin.

    Keske cahil insanlara araba hic satilmasa..

    1999 dan beri vw kullaniyorum (degisik modeller). Babam esim yegenim ortagim da vw kullaniyor. Belli km den sonra yag yakma sorunu da (araclar orjinal halinde, normal motorda tsi motorda var) duz otomatik sanziman sorunu ve dsg sanziman sorunu hep yasadigimiz seyler. Uydurdugumuz seyler degil. Size gore cahiliz ama sanirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali222 -- 29 Nisan 2016; 22:26:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Ne kadar çalışsalar, çabalasalar yine bir Japon kadar iyi motor çıkaramayacaklar.

    Yıllardır turbo motor çıkarmayan Honda nın 1.5 turbo motoru, Toyota nın 1.2 turbo motoru bile şimdiden her yıl yeni motor duyuran vw nin motorlarından daha çok güven veriyor.

    Test süreci, ar-ge süreci daha uzun Japonlarda, bu yüzden daha sağlam, daha sorunsuz oluyor. Ama Japonlar da 10 yıl geriden geliyor. Teknoloji eskiyince ortaya çıkıyorlar

    Senelerce Vw kullanıp sorun yaşamadıktan sonra geçen ay Bi akılsızlık edip Honda Crv aldık. 1.6 dizel otomatik 9zf olan. Meşhur dillere destan Japon Honda.

    180 km de turbo hortumu yerinden çıktığı için çekiş düştü ve çekici ile aracım servise çekildi. Meşhur sorunsuz Japon motoru ya.

    Sonra 2013 yılında yeni kasa corollayı ilk alanlardanım. Advance donanım 1.6 Cvt. Aldıktan sonra göğüs kabardı göğüs değişti, 2 defa ötme sesinden balatalar değişti hala ötüyor, kapı döşemesinin tırnakları kırık geldi değişti. Bak bu da japon.

    Üstelik bu iki model Vw kadar yalıtım, konfor, kalite sunamıyor bana. Peki meşhur dsg kavrama değişimini serviste bakım yaptırdığım sürece sorunsuz değiştirir binerim

    Bence sende bi cenabetting var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Helal olsun. Adamlar yapıyor. Bir daha benzinli araç alırsam bu %90 tsi olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=116369239&p=1&anchorToGo=116369239#116369239

    Şu konuyu baştan sona bir oku bakalım. Hangi motor verimsizmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Okumuyorum. Parasını verdim kullandım. Okuyarak olmuyor bu işler.
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    O kadar para verdin tabi kendini atmosferik motorlardan %30 az yaktığınada inandırdın okuyup hayal kırıklığı yaşama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    O bindiğin arabanın tam otomatik 1.6'sına ben de bindim. Hesaptan kitaptan anlamasam bunları elimde çeviremem değil mi? 40 000 km yakıt ortalaması 6 litre. 140 ps 250 nm tork Leon FR MK3. Senin 6 litre yakman için arabayı sırtına alman lazım

    Turbo benzinli motor ile 4.5 yaktığım da oldu 24.5 yaktığım da. Gerçi 24.5 yakarken sorunsuzluğu ile övünen civic onlarca metre arkamda kalmıştı. ama neyse konu bu değil. Sen beni anladın ben de seni anlıyorum.

    TSI motora sahip C sınıfı bir arabanın fiyatı belli aynı segment satılan Honda'nın fiyatı belli.

    Sırf haklı çıkacağım diye çarpıtıyorsunuz, laf cambazlığı yapıyorsunuz, günaha giriyorsunuz.

    İnsanlara tavsiye adı altında egonuzu pazarlamaktan vazgeçin.

    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalavun -- 29 Nisan 2016; 23:48:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    quote:

    Orijinalden alıntı: snows

    quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    acaba emisyon paketsiz değerlermi onuda öğrenseydik ?


    edit: bmwde 1.5 litre turbo beslemeli 231 hp 3 yıldır üretilmekte.

    Yok artık 1.5 Turbo 231 HP motorun hangi araçta kullanıldığını biliyor musunuz? Bahsettiğiniz araç 588 bin TL değerinde.

    Bir düşünün sizce adı halk arabası olan bir aracın motoruna BMW'nin bahsettiğiniz motorunu örnek göstermek ne kadar doğru?

    588 bine teknoloji satıyor size 1.5 motor 231 hp ve 100 km de 2.1 litre benzin. toplamda 362 hp araç. golr r ile yanyana koyunca gene ucuz kalıyor. vw nize ilk önce diyinki golf r ı bmw i8 parasına değilde golf parasına satsın madem. bmw i8 i kalkıp golf parasına verecek değilya.

    Ben vw kullanmiyorum an itibariyle iki adet captiva, bir adet w211 e200 komp, bir adet b160, bir adet w140 600SEL araca sahibim dilerseniz plakalarini verebilirim kontrol edersiniz. Su zamana kadar vw grubundan audi a7 3.0TDI quattro ve A5 2.0tfsi quattro arac aldim. Dolayisi ile benim vw'im diye bir kavram yok ve benim icin olamaz. İşim galericilik degil ama otomotiv elektrik yedekleri (alternator, mars ve aksami) ithalat ve ihracati ile ugrasiyorum piyasa ve sanayi ile surekli icli disliyim eger Kayseride iseniz veya yolunuz duserse buyrun misafir edeyim uzun uzun size gerek 588 bin ile 200 bin lira arasindaki matematiksel olarak fiyat farkini gerek otomotiv endustrisi hakkinda detayli bilgiyi vereyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • snows kullanıcısına yanıt
    bmw bugüne kadar yapmış olduğu en özel araçlarından birisi i8 bunu golf parasına elbette satmayacak. işinizde başarılar dilerim yolum düşerse neden olmasın bu konuda teşekkür ederim. ama ortada bi gerçek varsa bunuda konuşmak gerekmezmi. hadi bmw seri üretim ucuz araçlarında bu motoru kullanmıyor diyorsunuz. size 1.5 tsi 150 hp den daha ucuz ve ulaşılabilir 3 yıl üst üste yılın motoru ödülünü almış motoru takdim edeyim. 1.0 ecobost 140 hp. hatta citroönde ikinciliği paylaştığı motoru var 1.2. kç hp idi bilmiyorum. bu iki motorda bütün tsilerden daha başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Sen kendi yazdığını oku bir önce!

    "588 bine teknoloji satıyor size 1.5 motor 231 hp ve 100 km de 2.1 litre benzin. toplamda 362 hp araç. golr r ile yanyana koyunca gene ucuz kalıyor. vw nize ilk önce diyinki golf r ı bmw i8 parasına değilde golf parasına satsın madem. bmw i8 i kalkıp golf parasına verecek değilya."

    Şu yazdığında bmw 1.5 lt motoruyla sadece teknoloji desteğiyle 231 hp güç elde edip ortalama 2.1 lt benzin yakıyor şunu da yazsana bu güç ve tüketim verileri için arabanın bagajında neredeyse tüm bagajı kaplayan bir elektrik motoru daha bulunuyor ve bu 2.1 lt'lik veri sadece araç tam şarj olduktan sonraki ilk 100 km'de elde ediliyor daha sonrasında motor gücü düşüp çok yakıyor ya da araç muazzam fazla tüketip bir süre pilleri şarj ediyor. Ayrıca bu araç karbonfiber monokok şasiden oluşuyor haliyle gerek yapım gerek olası kaza maliyeti çok çok yüksek.
    Gitmiş golf r ile aynı para demişsin değil golf r'ın fiyatı bu aracın 3'de biri ve 4'te biri fiyatları arasında geziyor.

    He birde anlarsanız güzel dilimizde çok güzel sözler de var... Susmakla ilgili alim sanılmakla ilgili falan... Ama bilmeden sallayanlar ile ilgili pek hoş sözler yok tabi.

    yaw he he. tam şarj bitiminden sonra ortala 3.5 ile 4.5 litre arasında yoluna devam ediyor. araç tamamen geri dönüşümden imal ediliyor. senin 1.5 tsi 150 hp dahamı az yakacak sanki. yan tarafınıza dönüp bakarsanız fordun 1.0 140 motorunu görürsünüz. az adamlardan motor yapmasını öğrenin. hadi forda gıcıklığınız var diğer tarafta citroenin 1.2 motoru var ondan az örnek alın. ama bi yerlerden az örnek alın. hangi sıfır golf r sıfır i8 in 4 te 1 fiyatına ?




  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Geri dönüşümlü malzemeden imal edilen i3 boş teneke bile bir ahenkli öter tın tın diye sen safi boşluksun, git biraz övdüğün aracı düzgün öğren. İ8'de geri dönüşümlü malzeme yok i3'de o dediğin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adieu kullanıcısına yanıt
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.