Siz de sallamaya yer arayan ab-d fonlu fondaş kanallar gibi yazmışsınız. Kullandınız mı aracı? Togg kullanıyorum. Burada bahsedilen klima kontrolleri hem sesli komutla hem de fiziksel bir kontrol olan joystick ile kullanılabilir. Dokunmatik ekrana mecbur değilsiniz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Volkswagen, araçlarında fiziksel düğmelere dönüş yapacak (3. sayfa)



-
-
Bu tuslu olursa kokpit demode olur diyenlerin tamami 20-25 yas arasi degilse bende bir sey bilmiyorum.
Su an hic bakmadan klimanin sicaklik, yönlendirme ve hiz ayarlarini yapabiliyorum cunku honda sagolsun her birine ayri bir dugme koymuş. bu dokunmatik sacmaliklara cok yuz vermiyor.
Su klima kontrolleri ekrana gomulu arkadas yapsana super modern kontrollerini hic bakmadan?
Bir arkadasta sonunda bir marka bunun farkina vardi demis, japonlar o zokaya hic dusmedi ama yillarca burdaki arabanin her yerinden led cikmazsa krize giren tayfa tarafindan asagilandi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 10 Mart 2025; 10:32:12 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Seve seve geçecekler. Bu dokunmatik ekran daha iyi ne gerek var diyen arkadaşlar yukarıda da denildiği gibi yirmi yaşında falan olmalılar. Şöför adam gözünü yoldan ayırmadan neredeyse herşeyi kontrol edebilmelidir. O çok bayıldığınız ekranlar vesaire artık ikonlarla bildirilemeyecek kadar kompleks mesajlar veya verilerin izlenmesi içindi ilk zamanlar. Ancak ne kadar az parça ve mekanik o kadar çok para.
Kadranın dijital olması anlaşılabilir. Ancak tüm kontrollerin çeşit çeşit menüler içinde olmasının mantıklı bir açıklaması olamaz.
Her düğmenin kalıbı, üstüne serigrafi yapılması, aydınlatması, elektronik devreleri, adreslenmesi, adreslenmesi ve beslenmesi için kullanılan elektronik entegreler ve yazılımları, kalıptan çıkan parçaların fikstürlere yerleştirilerek panel haline getirilmesi, test edilmesi ve buna benzer onlarca adım maliyet demek. Teknoloji gelişti ayağına binlerce dolar kazanç elde ettiler ama bunu size indirim olarak değil inavasyon yaptık diye bindirim olarak yansıttılar. Halen bunların savulunuyor olması inanılmaz. Otomobilleri sadece ofisten eve evden ofise giden insanlar kullanmıyor. Bunun gece yolculuğu var, köy yolu var, dağ inişi var var oğlu var hadi bir an gözünü yoldan ayır bakalım. Cep telefonu öldürür yola bakın diyen hükümetler herşeyin kontrolünün kokpite yapıştırılmış bir cep telefonuna yüklenmesine baştan nasıl izin verdi zaten anlamak imkansız.
Şu an en iyi tasarımlar buton ekran oranı olarak asyalılarda ve premium almanlarda.
Ucuz arabalarada seve seve geri getirecekler. Başka çare yok.
-
Bi tane d**of var Volkswagen’in başında mundar etti koca firmayı. O Porsche ailesine de yazıklar olsun, koca grubu çoluk çocuğun eline bırakmış, biraz vesayetini konuştur be
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dokunmatik ekran sürüş güvenliğini tehlikeye atıyor. En güzeli sesli komut, aracımda andorid auto kullanıyorum, basit fonksiyonları bile sesle yönetmek güzel ve gittikçe gelişiyor. En çok kullanılan işlemlere sesle kontrol çok iyi olur.
-
Burada sadece klima kontrollerinden bahsetmiyor.Konu içindeki mesajları adam gibi okuyun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle doğru karar. Fiziksel düğmeler hem arabanın kokpitini daha dolu gösteriyor hem de işlevsel açıdan kullanımı daha kolay. Yolda giderken dokunmatik ekran kullanmak sürücünün dikkatini dağıtıp, kazaya davetiye çıkaran bir uygulama. Bazı arabalarım dokunmatiklerde sorun yaşanabiliyor. Umarım diğer markalarda bu uygulamaya geçer. Yoksa kokpitin ortasında bir tane tablet bilgisayar, hem markaların işin kolayına kaçmasına sebep oluyor, hem de arabanın içindeki estetiği bozuyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X