Şimdi Ara

Volkswagen Caravelle 3 yıllık izlenimlerim,incelemem (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
195
Cevap
4
Favori
78.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 26_____ kullanıcısına yanıt






  • Benimde yarim saatbfalan surme imkanim oldu. İzlenimlerim soyle:
    Debriyaji biraz gari. Alismakta zorlandim ilk basta hatta stop ettirdim. Sonra alistim.
    Direksiyon pamuk gibi
    Motor gayet kuvvetli. 2viteste patinaj cekiyor hatta zorlarsam.
    Vites kemikli
    Ama surusu gercekten cok keyifli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukaridaki mesajımı eksileyen arkadaş okuyorsan lütfen açıklama yap çok merak ettim eksileme nedenini :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guzel araba gercektende hem kuvvetlı hemde marka ımajını en ıyı sekılde göğüsleyen modellerden bence Carevelleler ama Izmır gıbı Buyuksehırlerde ğpark olayları gercektende cok zor arkadaşlar..
  • Vergisi bedavaymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babamda da 180 HP'lik versiyon var. Yakıtı biraz fazla ama Viano'dan daha konforlu. Konforu çok iyi ama iç donanımı Touareg veya Mercedes C'den çok kötü. Teknoloji olarak düşük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet vergisi 2 litre hacim için 322 lira bedava sayılır.

    Şehiriçinde 9 litre uzun yolda 7 litre yakıyor ortalama 8 litre diyeyim.Bence gayet iyi yakıtı,otomatik atmosferikler 9-10 litre benzinden söz ediyor.2 tonun üzerinde ağırlığa sahip bir araçtan bahsediyoruz.

    Touareg kıyaslamak için baya büyük gelir Caravelle'e.Volkswagenin iki premium aracından biri Touareg.Rakibi Q7 X5 gibi araçlar yanılmıyorsam.

    Evet sizin de dediğiniz gibi öyle cancanlı donanımı nerdeyse hiç yok.Bol bol 3 harflilerden var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Evet vergisi 2 litre hacim için 322 lira bedava sayılır.

    Şehiriçinde 9 litre uzun yolda 7 litre yakıyor ortalama 8 litre diyeyim.Bence gayet iyi yakıtı,otomatik atmosferikler 9-10 litre benzinden söz ediyor.2 tonun üzerinde ağırlığa sahip bir araçtan bahsediyoruz.

    Touareg kıyaslamak için baya büyük gelir Caravelle'e.Volkswagenin iki premium aracından biri Touareg.Rakibi Q7 X5 gibi araçlar yanılmıyorsam.

    Evet sizin de dediğiniz gibi öyle cancanlı donanımı nerdeyse hiç yok.Bol bol 3 harflilerden var.

    Benim donanımdan kastım araçta bir navigasyon sistemi bile yoktu. Araç üzerinde birkaç oynama yaptık küçük bir evden farksız oldu. Standart donanımla bence Polo'dan konfor haricinde pek fark yok. Benim kıyasladığım araç Touareg. Touareg'de orta sınıf bir markaya göre çok iyi donanımlar var. En basiti koltuklarında bile konfor konusunda belirli farklar var. Bu arada Touareg'in rakipleri Q7 ve Cayenne'dir. X5 daha çok sportif bir araç. Her ne kadar hızlı motorlara sahip olmasa da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerim336

    Benimde yarim saatbfalan surme imkanim oldu. İzlenimlerim soyle:
    Debriyaji biraz gari. Alismakta zorlandim ilk basta hatta stop ettirdim. Sonra alistim.
    Direksiyon pamuk gibi
    Motor gayet kuvvetli. 2viteste patinaj cekiyor hatta zorlarsam.
    Vites kemikli
    Ama surusu gercekten cok keyifli

    Dediklerine katılıyorum. Manuel kullanmadım ama frenden ayağımızı çekip gaza bastığımızda aradan bir süre geçiyor. Aynısı Touareg'de de var. Sanırım yokuş kalkış desteğinden dolayı. Ayrıca araç harekete geçtikten bir süre sonra birden kendini atıyor. Ben bunu ağırlığa bağlıyorum. Çünkü ağır ve büyük bir araç. Gaza bastığımızda motor kendini bir süre toplayamıyor ama toplayınca da senin gaza fazla yüklenmenden dolayı kendini atıyor olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o araçla otobanda varya neyse ban yemenin anlamı yok kazasız belasız güle güle kullanın bide aracın şimdiki durumu ne ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fk555897


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Evet vergisi 2 litre hacim için 322 lira bedava sayılır.

    Şehiriçinde 9 litre uzun yolda 7 litre yakıyor ortalama 8 litre diyeyim.Bence gayet iyi yakıtı,otomatik atmosferikler 9-10 litre benzinden söz ediyor.2 tonun üzerinde ağırlığa sahip bir araçtan bahsediyoruz.

    Touareg kıyaslamak için baya büyük gelir Caravelle'e.Volkswagenin iki premium aracından biri Touareg.Rakibi Q7 X5 gibi araçlar yanılmıyorsam.

    Evet sizin de dediğiniz gibi öyle cancanlı donanımı nerdeyse hiç yok.Bol bol 3 harflilerden var.

    Benim donanımdan kastım araçta bir navigasyon sistemi bile yoktu. Araç üzerinde birkaç oynama yaptık küçük bir evden farksız oldu. Standart donanımla bence Polo'dan konfor haricinde pek fark yok. Benim kıyasladığım araç Touareg. Touareg'de orta sınıf bir markaya göre çok iyi donanımlar var. En basiti koltuklarında bile konfor konusunda belirli farklar var. Bu arada Touareg'in rakipleri Q7 ve Cayenne'dir. X5 daha çok sportif bir araç. Her ne kadar hızlı motorlara sahip olmasa da.

    Açıkçası ben sizin cümlenizi anlayamadım :) İç donanımdan kastınız nedir tam olarak benim aklıma multimedya ve ısıtmalı soğutmalı koltuklar geliyor ilk olarak,bunlar da Caravelle'de yok.Bazılarında Webasto adıyla ısıtmalı koltuk var.Multimedya olarak RNS 510 isterseniz de fiyatı ateş pahası.Navigasyon şart diyorsanız 100-200 liraya hallolur.İkisi bir arada olsun derseniz de bu konuyu biraz araştırdım ZENEC-NC2011D modeli çok iyi.Fiyatı da 1400-1700 lira arasında değişiyor,çok fonksiyonel ve VW araçlarla tam uyumlu bir cihaz.

    Ben aracımı 10 Poloya değişmem valla çok oturaklı gidiyor yüksekliğiyle yola hakimliğiyle olsun Caravelle'e bildiğiniz aşığım Bu araçtan sonra rampaları çok sever oldum.2. ve 3. viteste yeri tırmalıyor resmen gerçekten çok zevkli bir kullanımı var.Passatı da iyi inceledim zamanında,Caravelle ağır bastı konforuyla :) 2.0 dizel 140 hp Passat 100 binken Caravelle 70 bindi 3 yıl önce,3 bin lira fark vericem üstelik de her yıl 2 bin vergi vericem yok daha neler.Üstelik de 140 hp dizel Passatın performansı Caravelle 180 hp ile hemen hemen aynı iken.Aynı fiyat olsa ve aynı vergi diliminde olsalar yine Caravelle'i seçerdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOŞNAK çocuk

    o araçla otobanda varya neyse ban yemenin anlamı yok kazasız belasız güle güle kullanın bide aracın şimdiki durumu ne ?

    Şimdiki durumu derken hocam kilometresi 25 bin küsürde,bir kere Antakyadan yakıt aldığımda arıza lambası yaktı hiçbir şey yapmadım düzeldi olağandışı bir şey olmadı.

    Hep yapacağım diyorum unutuyorum eriniyorum gidiyor.0-100,20-120 ve 4. viteste 60-130 videosu çekmeyi düşünüyorum.
  • Allah kaza bela vermesin takipte yiz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam siz aile için mi kullanıyorsunuz bende böyle bir şey düşünüyorum ama karar veremiyorum. muayenesi vergisi altından kalkılabilir mi yoksa otomobil geçenleri mi daha mantıklıdır ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fk555897


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Evet vergisi 2 litre hacim için 322 lira bedava sayılır.

    Şehiriçinde 9 litre uzun yolda 7 litre yakıyor ortalama 8 litre diyeyim.Bence gayet iyi yakıtı,otomatik atmosferikler 9-10 litre benzinden söz ediyor.2 tonun üzerinde ağırlığa sahip bir araçtan bahsediyoruz.

    Touareg kıyaslamak için baya büyük gelir Caravelle'e.Volkswagenin iki premium aracından biri Touareg.Rakibi Q7 X5 gibi araçlar yanılmıyorsam.

    Evet sizin de dediğiniz gibi öyle cancanlı donanımı nerdeyse hiç yok.Bol bol 3 harflilerden var.

    Benim donanımdan kastım araçta bir navigasyon sistemi bile yoktu. Araç üzerinde birkaç oynama yaptık küçük bir evden farksız oldu. Standart donanımla bence Polo'dan konfor haricinde pek fark yok. Benim kıyasladığım araç Touareg. Touareg'de orta sınıf bir markaya göre çok iyi donanımlar var. En basiti koltuklarında bile konfor konusunda belirli farklar var. Bu arada Touareg'in rakipleri Q7 ve Cayenne'dir. X5 daha çok sportif bir araç. Her ne kadar hızlı motorlara sahip olmasa da.

    Açıkçası ben sizin cümlenizi anlayamadım :) İç donanımdan kastınız nedir tam olarak benim aklıma multimedya ve ısıtmalı soğutmalı koltuklar geliyor ilk olarak,bunlar da Caravelle'de yok.Bazılarında Webasto adıyla ısıtmalı koltuk var.Multimedya olarak RNS 510 isterseniz de fiyatı ateş pahası.Navigasyon şart diyorsanız 100-200 liraya hallolur.İkisi bir arada olsun derseniz de bu konuyu biraz araştırdım ZENEC-NC2011D modeli çok iyi.Fiyatı da 1400-1700 lira arasında değişiyor,çok fonksiyonel ve VW araçlarla tam uyumlu bir cihaz.

    Ben aracımı 10 Poloya değişmem valla çok oturaklı gidiyor yüksekliğiyle yola hakimliğiyle olsun Caravelle'e bildiğiniz aşığım Bu araçtan sonra rampaları çok sever oldum.2. ve 3. viteste yeri tırmalıyor resmen gerçekten çok zevkli bir kullanımı var.Passatı da iyi inceledim zamanında,Caravelle ağır bastı konforuyla :) 2.0 dizel 140 hp Passat 100 binken Caravelle 70 bindi 3 yıl önce,3 bin lira fark vericem üstelik de her yıl 2 bin vergi vericem yok daha neler.Üstelik de 140 hp dizel Passatın performansı Caravelle 180 hp ile hemen hemen aynı iken.Aynı fiyat olsa ve aynı vergi diliminde olsalar yine Caravelle'i seçerdim.



    İç donanımdan kastım iyi bir multimedya sistemi. Aracın üzerinde değişiklik yapıldığında çok iyi oluyor ana ben böyle bir araçta bazı teknolojik donanımların en azından en üst donanımda sunulmasını isterim. Birde araçta deri koltuk veya on konsolda kaplama sunulmamış. Kendimiz yaptırabiliyoruz ama aracın kullanıcı kitlesine göre böyle bir donanım sunulsa iyi olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet aile için kullanıyoruz hocam tamamen binek amaçlı,yük görmedi daha nerdeyse.

    Caravelle'lerin vergisi 6 aylık 322 lira,yıllık 644 lira.Muayenesi 2 yılda bir otomobillerle aynı.Hız sınırları otomobillerle aynı.Köprülerden geçer.Altını çizerek söylüyorum Caravelle otomobil olarak geçiyor ruhsatta.M1 sınıfına dahil,daha somut örneklendirecek olursam Focus,Passat gibi araçlarla aynı kategoride.

    Kesinlikle öneriyorum hocam.Eğer 73-75 binin üzerine çıkamam diyorsanız eski kasa öneriyorum.Eski kasa yani T5 in performanslı motorları 2.5 TDI 130 ve 174 HP olanlarıdır.Yakıt olarak aralarında hemen hemen hiç fark yok ama 130 HP olanlarda kronik turbo bozma problemi var.1.9 TDI 105 HP ise sizi tatmin etmeyebilir,yeterli denecek seviyede.Önerim 2.5 TDI 174 HP V5 yani 5 silindirli olan motor.Yakıt olarak şehiriçi 9 civarı şehirlerarası 7 litre yakar.Şehiriçi çok yoğun trafikte 10 litreyi bulabilir ama 10 litreyi aşmaz asla.Eğer aile için alıyorsanız siz de,ki anladığım kadarıyla öyle,kesinlikle Transporter tercih etmeyin Caravelle tercih edin.Arasında çok ciddi farklar var karoser olarak aynı gibi gözükseler de.Caravelle de Transporter a artı olarak ısı ve ses yalıtımı var azımsanacak kadar değil.Caravelle de yine Transporter da olmayan arkadaki yolcular için ayrı kontrol edilebilen klimatronik klima var.Ayrıca ikinci elde Caravelle,Transporter çok dolu da olsa daha çok rağbet görüyor ve değer kaybı daha az oluyor.

    T5 yani 2004-2010 arası üretilen araçlardaki otomatik şanzıman DSG değil,tiptronik bilginiz olsun.Performansı törpüleyen ve yakıt tüketimini arttıran bir şanzıman.DSG ler 2010 dan sonra yani T5 GP lerde,benim araçta sunulmaya başlandı ve sorunsuz olan nadir DSG lerden.

    Örnek olarak size şu araçları önerebilirim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-caravelle-comfortline174ps-cik-hatasiz-orjinalll-102528377/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-2008-model-caravelle-78.000-km-de-2.5-tdi-174hp-106575089/detay

    Bu da bu araçların atası,en dolusu ilan sahibinin de dediği gibi Türkiye'de tek sanırım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-multivan-ozel-siparis-dsg-7-ileri-180-hp-full-turkiye-de-tek-171352301/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Dogukan -- 16 Temmuz 2014; 14:08:37 >




  • Hocam uzun bilgiler için gerçekten çok teşekkür ederim artık ciddi ciddi düşünmeye başladım

    2.0 Tdi 2010 civarı, bu motor hakkında ne düşünüyorsunuz hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toygun_ank -- 16 Temmuz 2014; 16:57:29 >
  • Toygun_ank kullanıcısına yanıt
    2.0 TDI motorlar CR yani püskürtmeli sisteme sahip hocam.Eski PD lere göre bayağı sessiz diyebilirim.

    Keşke kaç HP hakkında bilgi istediğinizi de yazsaydınız.Ben bildiklerimi söyleyeyim yine de.

    102 HP olanlar 250 NM torka sahip ne iyi ne kötü diyebilirim performans açısından tatminkar.Ekonomik bir motordur,forumda sinoplu arkadaşımız kullandı bir süre ondan bilgi alabilirsiniz.Uzun yolda 5.3 l/100 km tüketim resmini koymuştu.180 km hıza kadar çıkabiliyor.

    140 HP olanlar 340 NM torka sahip 102 ye göre baya iyi gidiyor.Yine 102 ye göre 1-2 litre fazla yakıyor.

    180 HP ise benim kullandığım 400 NM torka ve çift turboya sahip.Arkadaşımda 1.6 TDCi 115 HP Focus III var onla denedik kalkışta ve 170 e kadar hiç öne geçemedi aramızdaki mesafe de 1 boy civarıydı hep.Aşırı derecede memnunum ben maşallah diyeyim nazar değmesin.

    Eski motorlarda özellikle 2.5 TDI 130 HP olanlarda bazı problemler başgösteriyordu ben tedirgin olarak aldım sonuçta ilk defa çift turbo bir araç kullanacağım ve 2.5 TDI daki problemleri duyunca ister istemez tedirgin oluyor insan.Sonuç olarak aldım çok memnunum bi problemi yok.

    Beygir gücü farketmeksizin 102-140-180 HP lerin hiçbirinde bir problem duymadım,forumlarda da okumadım daha.Özellikle VAG forumlarını VW forumlarını takip ediyorum denk gelmedi.Siz de biliyorsunuz VW seveni olduğu kadar sevmeyeni de var özellikle forumda,olsaydı gözümüze sokulurdu defalarca kez :) Sahibindene girip ucuzdan pahalıya sıralarsanız 300-400 bin yapmış 2.0 TDI görmeniz mümkün.

    Özet olarak,sıfır sorunlu bir motor,yakıtı tatminkar,performansı beklentinize göre değişir hocam.Öneriyorum.




  • hocam benim merak ettiğim vip yaptınızmı bide amblemden açılab bagaj kapağını merak ediyorum son olarakta performans bakımından şaşırmadım focusu geçmesine bi arkadaşımda vardı dalga geçiyordum otobana bi çıktık yapıştırdı beni koltuğa onun için hep bi merakım vardır caravelle e bide aşamalar nasıldı vip yaptıysanız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOŞNAK çocuk

    hocam benim merak ettiğim vip yaptınızmı bide amblemden açılab bagaj kapağını merak ediyorum son olarakta performans bakımından şaşırmadım focusu geçmesine bi arkadaşımda vardı dalga geçiyordum otobana bi çıktık yapıştırdı beni koltuğa onun için hep bi merakım vardır caravelle e bide aşamalar nasıldı vip yaptıysanız

    Hocam VIP değil malesef aracım.Ortadaki ikili koltuğu çıkardım salon gibi kullanıyorum :)

    Amblem kamera yapmayı düşündüklerim arasında halen.Neden hala düşündüklerimin arasında çünkü param yok ahah bir multimedya sistemi almak gerekiyor onun için 1500-2000 lira arası değişken fiyatı var :) Mayıs ayında bakım lastik kasko sigorta derken 3300 lira harcadım.Lastik 1760 lira tuttu lastiği zamansız değiştirdim planda yoktu öyle olmasaydı ilk iş ZENEC-NC2011D ve amblem geri görüş kamerası almaktı.Planlarım arasında chip de var,var da var işte :) Konuyla alakası yok da,kredi ödüyoruz.1 seneden daha az kaldı bitmesine.Bitince baya bi rahat nefes alıcaz öyle söyleyeyim.Caravelle satılmayacak daha uzun süre bizde.Ne yazdıysam hepsini tek tek yapacağım elim bolardıkça.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.