|
Volkswagen de içten yanmalı modellere veda ediyor
-
-
"Şunu belirtmekte fayda var ki bu karar birçok markayı bünyesinde barındıran Volkswagen Grubu için değil, Volkswagen markası için yapıldı."
Güzel tezgah. Brezilya'da, Çin'de, Rusya'da 12 sene içinde tamamen elektrikli araca geçiş yapıp pazarı kaptıracak öyle mi? Ben yemedim. VW değil de farklı bir marka kurar onunla devam eder. Veya Skoda ve Seat olarak satar.
Çin'de yılda 22 milyon araç satılıyor. Kim böyle bir pazarı bırakır da Norveç'te yıllık 20-30 bin araç satışı için rekabete girer?
Şunu da unutmamak lazım böyle tarihleri sallıyorlar ya güya 2008-2009 gibi haberler çıkıyordu 2020'de Avrupa'da elektrikli araçlar hariç şehir merkezine araç giremeyecekti. Hani kaç şehirde var bu olay?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 28 Haziran 2021; 13:18:56 > -
Elektrikli araba kullanmak daha mantıklı, diğer modeller çevreyi kirletiyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-4A681DC35
Elektrikli araba kullanmak daha mantıklı, diğer modeller çevreyi kirletiyor. -
10 yıldan fazla var kim öle kim kala...
-
14 yıl sonrasına tarih vermek! reklam kokan hareketler.
o zamana kadar piyasa gözlenir, duruma göre 10 yıl daha devam edeceğiz de diyebilirler.
seneye kapatıyoruz o işi diyebilen varsa buyursun. yoksa gerisi maksat muhabbet olsun diye olur.
-
quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_"Şunu belirtmekte fayda var ki bu karar birçok markayı bünyesinde barındıran Volkswagen Grubu için değil, Volkswagen markası için yapıldı."
Güzel tezgah. Brezilya'da, Çin'de, Rusya'da 12 sene içinde tamamen elektrikli araca geçiş yapıp pazarı kaptıracak öyle mi? Ben yemedim. VW değil de farklı bir marka kurar onunla devam eder. Veya Skoda ve Seat olarak satar.
Çin'de yılda 22 milyon araç satılıyor. Kim böyle bir pazarı bırakır da Norveç'te yıllık 20-30 bin araç satışı için rekabete girer?
Şunu da unutmamak lazım böyle tarihleri sallıyorlar ya güya 2008-2009 gibi haberler çıkıyordu 2020'de Avrupa'da elektrikli araçlar hariç şehir merkezine araç giremeyecekti. Hani kaç şehirde var bu olay?
çinde elektrikli otomobil satılmıyor mu sanıyorsun? Siz bir çok ülkeyi Türkiye gibi sanıyorsunuz ama bu araçlara diğer ülkelerde ciddi teşvikler var. Bizim gibi 3. Dünya ülkelerine alt markalarla yeni Ar-Ge yapmadan içten yanmalı satmaya devam ederler. Ama büyük üretimi elektrikliye kaydıracakları aşikar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bye bye sweet pie
-
quote:
Orijinalden alıntı: sml_akyzçinde elektrikli otomobil satılmıyor mu sanıyorsun? Siz bir çok ülkeyi Türkiye gibi sanıyorsunuz ama bu araçlara diğer ülkelerde ciddi teşvikler var. Bizim gibi 3. Dünya ülkelerine alt markalarla yeni Ar-Ge yapmadan içten yanmalı satmaya devam ederler. Ama büyük üretimi elektrikliye kaydıracakları aşikar.
Alıntıları GösterÇin'de satilan elektrikli araclarin cogu Avrupa da guvenlik nedeniyle satilmasina izin verilmeyecek kalitede kotu yapiy sahip araclar. Arac dedigime bakmayin coguna 2-3 kisi binmeye korkarsiniz. VAG grubu bu olcekte bir rekabete giremez cunku maliyeti o derecede dusuremez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_Çin'de satilan elektrikli araclarin cogu Avrupa da guvenlik nedeniyle satilmasina izin verilmeyecek kalitede kotu yapiy sahip araclar. Arac dedigime bakmayin coguna 2-3 kisi binmeye korkarsiniz. VAG grubu bu olcekte bir rekabete giremez cunku maliyeti o derecede dusuremez.
Alıntıları GösterTesla %100 kendi fabrikasını açtı satışa başladı. Orada yapılıp bahsettiğin ucuz araçlarla bu araçları bir tutmayın. Ayrıca Avrupa standartlarında üretilip satılan araçlarda mevcut ki Türkiye’ye de getiriyorlar. Hatta Avrupa pazarına da giren markalar var. Siz sanırım 10 sene öncesinden bahsediyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: sml_akyzTesla %100 kendi fabrikasını açtı satışa başladı. Orada yapılıp bahsettiğin ucuz araçlarla bu araçları bir tutmayın. Ayrıca Avrupa standartlarında üretilip satılan araçlarda mevcut ki Türkiye’ye de getiriyorlar. Hatta Avrupa pazarına da giren markalar var. Siz sanırım 10 sene öncesinden bahsediyorsunuz.
Alıntıları GösterŞimdi ben bir şey yazacağım eminim tartışma uzayacak ama bu son yorumum olur kendi açımdan. Okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Olay bu kadar basit benim açımdan.
Ben diyorum ki VW'nin Çin'deki yerel firmalarla rekabete girmesi için maliyetleri aşırı derecede kısıp kalitesiz araçlar üretmesi lazım. Bu da o kadar kolay bir şey değil çünkü yerel firmalara verilen teşvikler VW'ye verilmeyebilir veya çok ufak kar olacağı için uğraşmak istemeyebilirler. 3.Dünya ülkelerine kalitesiz araçlar gitse bile Çin'deki yerel firmalarla kapışacak araçların kalitesizliğini markalarına yakıştıramazlar. Her şeyden önce marka algısı var ki VAG grubunun başı zaten dertte son yıllarda çektiklerinden. Ona bakarsanız bizim yerli aracımız da çok ucuz maliyetle üretilebilir ama hiçbir Avrupa ülkesinde satamazsın.
Siz diyorsunuz ki Çin'den Türkiye'ye gelen araçlar var. E ne yapalım? Ben bunu mu kastediyorum? Ben diyorum ki Çin'de üretilen elektrikli araçların çoğu fakir halk için kalitesiz, güvenlik donanımları olmayan araçlar. Bazıları da kaliteli orta ve üst insana hitap ediyor onlar gelebilir. Çin'de kaliteli markalar da vardır yoktur onu bilemem anlattığım şey de o değil zaten.
Tesla kendi fabrikasını açtı satışa başladı da fakir halk alabiliyor mu? TR'de fabrikası olan markaların bütün modellerini bu halk rahat rahat alabiliyor mu?
Sizin mantığınız şu sanırım Bentley fabrika açtı TR'de Renault ile kapışacak. Böyle bir şey olabilir mi? Olamaz. Bu yüzden konuşmaya dahi gerek yok bunu. Gelecekte pazar ne olur bilinmez belki firmalar iyice kaliteyi düşürür rekabet yüzünden çünkü Hindistan ve Çin pazarları muhteşem şekilde büyüyor herkes pay almak ister.
-
İyi de zaten Avrupa pazarında içten yanmalı araç satışını bırakacağız demişler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: edgar1899İyi de zaten Avrupa pazarında içten yanmalı araç satışını bırakacağız demişler
Benim yorumum geneldi. Dünya genelinde 10 milyon küsür satışı var VAG'ın ve bunun 3.5 milyon küsürü de Avrupa içinde. Avrupa için belki tutturabilirler bilemem AB'nin politikasına bağlı ama Avrupa için bile şu ana kadar söylenen rakamlar tutmadı. Bundan 10 sene önce 5 sene önce 2020-2021 tarihleri tutmadı mesela.
Ucu açık bir cümle kurmak kolay önemli olan rekabet. 2030'a kadar yaşarsak zaten gerisi belli olur. Bu arada tabii ki bu tarihlerin tutmasında en önemli etken Tesla olacaktır. Tesla seven olur sevmeyen olur orası ayrı ama rekabeti bozup elektrikli araçlara ivme kazandıran bir marka.
-
Tasarımda evrim, motorda devrim yapan bir markadır Volkswagen.
İçten yanmalı motorlarda özellikle ilk turbo beslemeli dizel ve downsizing felsefesinin ilk turbo beslemeli benzinli motorlarıyla devrim üstüne devrim yapan mühendislik abidesi, bir mak. müh olarak verimliliğine ve performansına ve sorunsuzluğuna hayran olduğum TSI ve TDI ünitelerin verdiği güvene dayanarak, bu yeni elektrikli motorlardan ümitliyim.
Bu yalnızca VW için değil, bu grup çok büyük, çok kıymetli markaları bünyesinde barındırıyor, Bugatti, Bentley, Volkswagen, Audi ve Porsche gibi otomotivin mihenk taşı markalar için çok önemli olacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 28 Haziran 2021; 22:17:11 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
merak ediyorum anneni babanıda bu buzdolabı markasını sevdiğin kadar çok sevip sayıyor musun ?
-
Volkswagen ilk Jetta hibrit'i bile 2013 yılında çıkarmıştı. Volkswagen içten yanmalı motorları bırakmak için çok geç kaldı
-
Elektrikli motorun nesinden ümitlisin. Elektrikli motorlar içten yanmalı motorlar gibi komplike binlerce parçadan oluşmuyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_Şimdi ben bir şey yazacağım eminim tartışma uzayacak ama bu son yorumum olur kendi açımdan. Okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Olay bu kadar basit benim açımdan.
Ben diyorum ki VW'nin Çin'deki yerel firmalarla rekabete girmesi için maliyetleri aşırı derecede kısıp kalitesiz araçlar üretmesi lazım. Bu da o kadar kolay bir şey değil çünkü yerel firmalara verilen teşvikler VW'ye verilmeyebilir veya çok ufak kar olacağı için uğraşmak istemeyebilirler. 3.Dünya ülkelerine kalitesiz araçlar gitse bile Çin'deki yerel firmalarla kapışacak araçların kalitesizliğini markalarına yakıştıramazlar. Her şeyden önce marka algısı var ki VAG grubunun başı zaten dertte son yıllarda çektiklerinden. Ona bakarsanız bizim yerli aracımız da çok ucuz maliyetle üretilebilir ama hiçbir Avrupa ülkesinde satamazsın.
Siz diyorsunuz ki Çin'den Türkiye'ye gelen araçlar var. E ne yapalım? Ben bunu mu kastediyorum? Ben diyorum ki Çin'de üretilen elektrikli araçların çoğu fakir halk için kalitesiz, güvenlik donanımları olmayan araçlar. Bazıları da kaliteli orta ve üst insana hitap ediyor onlar gelebilir. Çin'de kaliteli markalar da vardır yoktur onu bilemem anlattığım şey de o değil zaten.
Tesla kendi fabrikasını açtı satışa başladı da fakir halk alabiliyor mu? TR'de fabrikası olan markaların bütün modellerini bu halk rahat rahat alabiliyor mu?
Sizin mantığınız şu sanırım Bentley fabrika açtı TR'de Renault ile kapışacak. Böyle bir şey olabilir mi? Olamaz. Bu yüzden konuşmaya dahi gerek yok bunu. Gelecekte pazar ne olur bilinmez belki firmalar iyice kaliteyi düşürür rekabet yüzünden çünkü Hindistan ve Çin pazarları muhteşem şekilde büyüyor herkes pay almak ister.
Alıntıları GösterYa hocam zaten vw de ucuz kalitesiz araç pazarına göz dikecek değil ya. Çin’de herkes ucuz araç mı alıyor? Belli bir seviyeye tabiki de hitap edip pazar payı almak için elektrikli araç üretim adeditini artırarak maliyeti düşürüp pazarını artırmaya çalışacak. 5 sene içerisinde adamların yılda 1 milyon elektrikli otomobil hedefi var. Bu ne demek içten yanmalı motorlu araçtan daha fazla üretim demek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Modası geçmiş demek ki.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
veririmlilik önemli, kirletmiyor anlamına gelmiyor. içten motorlu arabalarda ürettiğin kirlilik daha fazla, elektrikli araçlar gücü daha verimli kullanırken kendi içindede üretim yapıp katkı sağlayabiliyorlar.
içten yanmalı motorda yanlış devirde, trafikte gibi etkenlerle zaten daha fazla yakmaya neden oluyorsun.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
|
"Şunu belirtmekte fayda var ki bu karar birçok markayı bünyesinde barındıran Volkswagen Grubu için değil, Volkswagen markası için yapıldı." Güzel tezgah. Brezilya'da, Çin'de, Rusya'da 12 sene içinde tamamen elektrikli araca geçiş yapıp pazarı kaptıracak öyle mi? Ben yemedim. VW değil de farklı bir marka kurar onunla devam eder. Veya Skoda ve Seat olarak satar. Çin'de yılda 22 milyon araç satılıyor. Kim böyle bir pazarı bırakır da Norveç'te yıllık 20-30 bin araç satışı için rekabete girer? Şunu da unutmamak lazım böyle tarihleri sallıyorlar ya güya 2008-2009 gibi haberler çıkıyordu 2020'de Avrupa'da elektrikli araçlar hariç şehir merkezine araç giremeyecekti. Hani kaç şehirde var bu olay? |
Benzer içerikler
- apple watch whatsapp
- instagram hesabım çalındı
- afk nedir
- whatsapp çevrimiçi kapatma
- ios 18 fotoğraftan nesne silme özelliği açma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X