|
Bildirim
Tok ses için değer, gerekirse 2854 kez kullanılmış olsun kalite yinede yaşasın vw oley
|
Türkiye hala VW serisi araçların bu kadar büyük pay almasına anlam veremiyorum, özellikle C ve D segmentinde çok iyi rakipleri varken 2. el piyasısı diyerek kısır döngüye girmesi çok üzücü, adamlar bildiğin sahtekar ya sıfır satarken bile kapora alıp aracın geldiği gün fiyatı ne ise öyle diyor , böyle bir ticaret anlayışı kabul edilemez, daha kötü olsunlar!!! , müşteri memnuniyeti adına hiçbir şeyleri yok zaten ,
|
harbi mal bu şirket ne yapmaya çalışıyorlar şirketi batırıp kaçmanın derdindemi bunlar :)
almanyada böyle şeyler yapan adamı öyle bi gömerlerki arkeologlar bile bulamaz :)) |
Facebookta yazdim burayada ekliyorum;
Ne saniyorsunuz siz bunu tum markalar yapıyor. 7 ay araba deposunda çalıştım. Opel-Mercedes-Citroen-Peugeot bu markalar vardi. Sifir diye satilan arabalara neler yapiliyordu neler. Kaporta tamirinden boyasina kadar her şey yapılıyor musterilere sifir diye satiliyor. Mercedes S500 vardi o arabayla neler yaptı orada calisanlar. Oynamadiklari yeri kalmadı ve o araba satıldı. C63 AMG alan adam o kadar gaz basamaz zorlayamaz onu. E63 AMG aynı şekilde. Diğer kici kirik dizellleri saymiyorum bile. Tüm markalarda geçerli. Kapi ic döşeme değişiminden tamirinden koltuguna kadar. Sifir araba almiyorsunuz kendinizi kandırmayın... |
Bu vosvosların kapı sesi tok diyen arkadaşlar hiç chevrolet araçlara binmişler mi acaba?
|
Türkiye'de niye bu kadar tutulduğu yavaş yavaş anlaşılıyor
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimsiz2424 -- 13 Aralık 2018; 14:39:36 > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |