|
Volkswagen, direksiyon üzerinde fiziksel tuşlara geri dönüyor
-
-
Gayet yerinde bir karar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Beceremedik demiyo da
-
Bu post ile ilgili değil...
Sigortam net haberini eleştirdik diye yorum silinmiş. Aha buraya yazıyorum. O YAZI RÖPORTAJ DEĞİL. Bildiğin reklam olmuş. Te Allam. Silmişler bide yoruma kapatmışlar. Pes doğrusu
-
doğru karar sürücü için hareket halinde basma hissiyatının net olması şart sürüş güvenliği için.
-
Kesinlikle mantıklı çünkü eller yağlı olunca ya da ıslak dokunmatik yüzeyler sapıtabiliyor.
Klima paneli de kesinlikle çevirmeli olmalı , ekrana gömülmesi hiç kullanışlı değil. Son ricamda fiziksel ses açıp kapama çevirmesi.
Geri kalan multimedya, radyo, navigasyon vs ekrana bağlı kalabilir.
-
Fiziksel tuş, fiziksel klavye olması gereken bu. Dokunmatik paneller hiç güven vermiyor tablet pc, monitör vs
konfor ve güvenlik olarak yarindan tezi yok bir gün telefonlarda gelmesi gereken...
-
Beceremedikleri neymiş, merak ettim…
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Meali:sıçtık cafer bez getir!!!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vw' yi sevmem ama bence doğru karar.Umarım diğer markalar da örnek alır.Bi ara öyle ileri gitiler ki kapı kollarınıda dokunmatik yaparlar herhalde dedim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dokunmatik tuşlardan hoşlanmayan biri olarak çok yerinde bir karar.Umarım diğer markalara da örnek olur.Ayrıca klima kontrollerinin multimedya ekranı üzerinden yapılmasını hiç sevmiyorum.Mesela 3008 de bundan nefret ediyorum!..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bi sağdaki direksiyonun karizmasına bak bir de soldakinin sakilliğine…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arabada dokunmatik bana saçma geliyor. basmalı tuş olması lazım. gerçi benim arabanın direksiyonunda o da yok
-
His önemli.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Nihayet
-
Kesinlikle katılıyorum, özellikle klima kumandaları konusunda.
Klima ve iklimlendirme ayarlarının ayrıca ekrandan da yönetilebilmesine karşı değilim ama ekrana gömülmesine kesinlikle karşıyım. Kolay ve pratik, hemen ulaşabileceğimiz fiziksel kontroller olmazsa olmaz.
Bu iş o kadar çığırından çıktı ki yeni nesil Mercedes'leri bedava verseler kullanmam, açık konuşayım. Tam bir rezalet, her yer ekran. Televizyon mu alıyoruz otomobil mi?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Dua edin o ekran bozulmasın. Benim 5008 de arıza nedeniyle söküldü ve 2 hafta klima vs açamadım kış ayında. Manuel kontrol mutlaka olmalı araçta.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tok kapı sesi severler bunu sevdi. VW satışları dünya da düşüyor. Niye? Çünkü itlik, serserilik ve düzenbazlık dünya da affedilmezken Türkiye de normal karşılanıyor. Haaa bir de çağ dışı teknolojye sahip arabaları artık rağbet görmüyor. Passat ve Golf almaya devam edin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Amaç: Maliyeti düşürmek
bahanesi: Müşteri istiyor
-
C5 aircros ta manuel komtol var çok şükür
Gayet yerinde bir karar
|
Dokunmatik tuşlardan hoşlanmayan biri olarak çok yerinde bir karar.Umarım diğer markalara da örnek olur.Ayrıca klima kontrollerinin multimedya ekranı üzerinden yapılmasını hiç sevmiyorum.Mesela 3008 de bundan nefret ediyorum!..
|
Kesinlikle mantıklı çünkü eller yağlı olunca ya da ıslak dokunmatik yüzeyler sapıtabiliyor.
Klima paneli de kesinlikle çevirmeli olmalı , ekrana gömülmesi hiç kullanışlı değil. Son ricamda fiziksel ses açıp kapama çevirmesi. Geri kalan multimedya, radyo, navigasyon vs ekrana bağlı kalabilir. |
otomotiv guruları toplanmış, amaç maliyet düşürmekmiş, yok yapamamışlar, bilmem ne. o fiziksel tuşların maliyetinin daha düşük olduğunu düşündürten şey nedir? Ayrıca, evet bu dokunmatik tuşları istemeyen, sırf bu yüzden aracın bir alt donanımını alan insanlar var, açın Youtube'da bir sürü global araba inceleyen kanalın dokunmatikli direksiyon simidi eleştirilerini izleyin. işkembe-i kübradan sallamak kolay. |
Dua edin o ekran bozulmasın. Benim 5008 de arıza nedeniyle söküldü ve 2 hafta klima vs açamadım kış ayında. Manuel kontrol mutlaka olmalı araçta.
|
"diversification of tasks" Ergonomide doksan senedir çok iyi bilinen bir konudur. Bir tarafta Ø28 cm çaplı bir volanı çeviren, 60 Newtonluk kontrolleri idare eden operatörün aynı anda diğer taraftaki dokunmatik arayüzle sorunlar yaşayacağı, kullandığı makinenin enerjisiyle oranlı ciddiyette kazalar geçirebilieceği yeni keşiflerden değil. Bunlar mesleki literatürün 101'idir, temel kurallarındandır, keşif sayılamazlar. Bu tuşları koyarken tehlikeleri iyi biliyordunuz, düzeltmek için de müşterilerin şikayetlerini beklemenize gerek yoktu. |
doğru karar sürücü için hareket halinde basma hissiyatının net olması şart sürüş güvenliği için.
|
Benzer içerikler
- instagram takip isteği attıklarım
- instagram video indir
- whatsapp aramaları sessize alma
- whatsapp çevrimiçi kapatma
- whatsapp aero apk
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X