Şimdi Ara

VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
21.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • FSI motorlar için bir farkı olmayacağını kastetmek istemiştim.
    Benim bildiğim kadarıyla farklı bir gaz enjektörü yine aynı lpg sistemlerinde olduğu gibi montaj ediliyor.
    İki yakıtta sıvı olarak geldiği için benzinli motor kontrol ünitesinin verdiği bilgileri direk kullanır.
    Bu sistem yeni ortaya çıkmadı fakat Türkiye'ye yeni olan bir sistem 2008 yılından bu yana olan bir sistemin Türkiye'ye geç gelişini
    ise yüksek ilk maliyet ve tank içindeki pompanın arıza yapma durumunda yüksek onarım maliyeti olduğunu düşünüyorum.
    Biz FSI montajlarımıza devam ediyoruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERLPG -- 10 Ekim 2010; 16:52:30 >
  • VOLKSWAGEN GOLF 1.6 FSI 2004 ARACINA YAPTIĞIMIZ YENİ MONTAJ

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI
     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI
     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERLPG -- 7 Mart 2011; 12:19:35 >




  • 2009 Passat 1.4 122bg tsi motor için dönüşüm yapılabilir mi?
  • Yapılabilir.
    Ayrıntılı bilgi için bizimle irtibata geçebilirsiniz.
    http://www.atilimotogaz.com
  • Bu motorlara LPG dönüşümü olmuyor diyen arkadaşlara inat montajlara devam ediyoruz...
  • Bu motorlara LPG dönüşümünün olmadığı veya yapılamadığı bu motorların ilk çıktığı yıllarda yine LPG dönüşüm servislerinin yaydığı bir bilgi. Montajını yaptığınız markaların araştırma ve geliştirme departmanları aradan geçen 3-5 yılda her iki yakıtı da aynı anda kullanan ara çözüm sistemleri geliştirmiş ve bunları uygulamaya başlamışlar, bu defa da FSI, TFSI, TSI'lere montaj yapılamadığı bilgilerini geri çekip FSI, TFSI, TSI'lere montaj yapılabildiği bilgilerini yayma ve ticari bir girişimin gerekliliğini yerine getirmeye başladınız.

    Ara çözüm (çift yakıtlı, bivalent) sistemleri tercih edenlerin hesaplarını çok iyi yapmaları gerekiyor. PRINS gibi bir marka dahi FSI, TFSI ve TSI için geliştirdiği sıralı LPG sisteminin "çift yakıtlı" olduğu broşürlerde belirlilmemekle beraber ancak dönüşüm servislerine gönderilen eğitim kitapçıklarının son sayfasında tek satır bilgi olarak ifade edilmektedir.

    Benzin fiyatı arttıkça FSI, TFSI ve TSI kullanıcıları LPG dönüşümü için daha da potansiyel müşteri haline gelmektedir. Ancak ne var ki araç sahiplerine elde edilecek yakıt tasarrufunun MPI motorlardaki gibi tamamen LPG kullanımna yakın olmadığı ve 1/8 oranında (% 12,5) benzin kullanılmaya devam ettiği hususu "FSI, TFSI ve FSI'lere LPG montajına başladık" şeklinde bir sloganla beraber belirtilmeli diye düşünüyorum.

    Gerçi ben bu işi yapan veya pazarlayan birisi değilim ama en azından tüketici cephesindeki kullanıcıların bir sesi olmaya çalışıyorum. Daha önce % 100 LPG ile çalışan VIALLE'nin LPdi sistemini ayrıntılı olarak tanıttım ancak sistemin ülkemizde büyük bir LPG dönüşüş sistemi/markası gibi temsil edil(e)memesi dönüşüm yaptırma kararımı etkiledi ve şu anda beklemedeyim.

    FSI, TFSI ve TSI motorlarının LPG dönüşümü için uğraşan ve bu uğurda gecesini gündüzüne kadar herkese (!) teşekkür ederim. Umarım % 100 LPG ile çalışan hesaplı bir sistem tez zamanda ortaya çıkar.

    Selam ve sevgilerle,

    Taner Göde




  • @Taner hocam;

    Bu sistemler yarı yarıya benzin tüketmiyor. Tip out ve rölantiye düşüşlerde benzin püskürtüyor. Kaldı ki benim sıralı sistemli şahsi aracımda bile kendim bilerek rölantiye düşüşlerde her enjektöre 3-5 vuruş benzin püskürttürüyorum. Rölanti tamamen benzinde olmadığı sürece bunun tüketim açısından afaki bir önemi yok.

    Ayrıca tip-in ve tam gaz durumlarında LPG ecularının enrichment başarısı pek iyi olmadığından yine tip-in ve ani tam gaz durumlarında bu sert geçişi benzin desteğiyle yapıyorum.

    Yani toplasanız, hesaplasanız belki de FSI kitlerin, sizin deyiminizle çift yakıtlı kitlerin tükettiğinden fazla benzin tüketiyorumdur. Ama buna rağmen tasarruf oranımdan memnunum.

    Kısaca bu kitler düşündüğünüz gibi sık sık enjektörü soğutmak amacıyla benzin püskürtmüyor. Yalnızca benzinle geçişleri, rölantiye düşüşleri ve gazdan ayağınızı çektiğiniz durumları benzinle destekliyor.

    Ha uzun vadede benzin enjektörü ne olur? Onu tecrübe etmek lazım. FSI'da pek sıkıntı çıkacağını sanmam. Ama yüksek sıkıştırma ve cebri besleme ile TSI-TFSI motorlarda sorun ihtimali yüksek gibi. Tabi ki sorunlar tecrübelerle aşılmış olabilir. Yapanları, yaptıranları dinlemekte fayda var.

    Selamlar.




  • Sayın O.B.K.

    Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim. Bu konuda paylaşımlarınızın azalmadan devam etmesini temenni ediyorum. VIALLE LPdi gelmezse veya gerçekleşmezse (henüz montaj yapılmış araç görmedim) ve araç değiştirme fikrim de ortadan kalkarsa bu çift yakıtlı sistemlerin en uygun olanını ciddi olarak düşünmeye başladım. Benzin 3.70 TL oldu ve yıllık katettiğim kilometre 5.000'den 10.000'e çıkınca LPG'nin cazibesine karşı koymak, takdir edersiniz ki, artık zor.

    Saygılarımla,

    Taner Göde
  • SAYIN TANER GÖDE

    YAZILARINIZI BEĞENİ İLE OKUYORUM,VERDİĞİNİZ BİLGİLERE TEŞEKKÜR EDİYORUM.LPDİ YAKITINI BEN DE ARAŞTIRIYORUM VE SONUÇTA LPG Yİ BUHARLŞTIRIP MOTORA VERİYORUZ,NEDEN SIVI OLARAK PÜSKÜRTÜLMESİN,HATTA NEDEN BU YAKITI BENZİN ENJEKTÖRÜNDEN (FARKLI BENZİN ENJETÖRÜ) VERİLMESİN.BUNUNLA İLGİLİ İTALYANLAR HARIL HARIL ÇALIŞIYORDUR.SIVI LPG NİN -15 SANTİGRATA DAYANABİLEN ENJEKTÖR ÜRETİLİRSE VE MALİYETİ DE BUGÜNKÜ SİSTEMLER KADAR OLURSA ,MUTLAKA DÖNÜŞÜMÜ OLUR.


    SAYGILAR...
  • Çok yakında 1.4TSI motor montajımızı da sizlerle paylaşacağım.
    Belli bir km olunca onun verilerinide aktaracağım.

    Saygılar...
    Baki Köseoğlu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERLPG -- 28 Ekim 2010; 16:28:58 >
  • HERKESIN BAYRAMI KUTLU OLSUN.
    SAGLIK, MUTLULUK, NESE DOLU BIR BAYRAM GECIRMEK DILEGIYLE ...
    IYI BAYRAMLAR.
    .
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERLPG -- 16 Kasım 2010; 10:01:52 >
  • Uzun zamadır forumu ziyaret edemiyorum zaten yoğun tempoda çalışıyoruz birde yılbaşı, yeni yıl derken iyice boğulduk:)

    Geçen hafta montajını yaptığımız VW 1.6 FSI motor 2006 model aracın montaj resimlerini ve yakıt tüketimini de ilk 1000 km kontrole deldiğinde sizlerle paylaşacağım.

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI

    FSI ve TSI MONTAJLARIMIZ SON HIZIYLA DEVAM EDECEK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERLPG -- 7 Mart 2011; 12:21:24 >




  • Paylaşım için sağol :)
  • Passat sw lerde yedek lastik için konan depo kaç litre oluyor? Belli bir yasal limit var mı?
    Ayrıca 1.6 FSI için fiyat ne kadar?
  • LPG deposu için yasal bir limit yok ancak hacim olarak limitler var.
    En büyük 55L tank oluyor.

    1.6 FSI motorlar için fiyatımız 2500TL.
    Detaylı bilgi için bizimle irtibata geçebilirsiniz.
    Saygılar...
    Baki Köseoğlu
  • Teşekkürler hızlı cevap için.

    iyi çalışmalar..
  • Golf TSİ BRC SDİ Montaj

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI
  • GOLF TSI BRC SDI

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI
  • Özençler Otogaz Çorum SKODA TSİ BRC SDİ MONTAJ

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI
  • Özençler Otogaz Çorum SKODA TSİ BRC SDİ MONTAJ

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.