Şimdi Ara

VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
21.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jetta fsi romano lpg

    yol 269 km (60 km'si ş.içi)

    depolar yine fullendi

    tüketim;

    lpg 37 tl (2.1 tl)

    benzin 10 tl (4.1tl)

    47 liraya 269 km. 0,175 krş
  • FSI MONTAJINDAN SONRA TSI MONTAJLARINI DA BAŞARIYLA DEVEM ETMEKTEYİZ...

    SEAT ALTEA 1.4 TSI 2009 MODEL





    ===BU ARACIN MOTORU 1400cc TSI 125 BG GÜCÜNDE VE İLK LPG MONTAJIDIR===

    ==EN İYİLERİN TERCİHİ===KALİTE-GÜVEN-İSTİKRAR==
     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI


     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI  VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI







     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERLPG -- 17 Mayıs 2011; 13:01:41 >




  • SKODA OCTAVİA 1.6 FSI 2008

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERLPG -- 15 Mayıs 2011; 15:33:43 >
  • Direk enejeksiyonlu motorlarda montaja son hızla devam...

    SEAT LEON 2.0 FSI

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI


    SKODA SUPERB 1.4 TSI (0 km'de montaj yapılmıştır)


     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI
     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI


    1- Arıza lambası yanma gibi durumlar kesinlikle söz konusu değildir.
    2- Performanstan hissedilebilir bir düşüklük kesinlikle yoktur.
    3- %40-35 arası tasarruf sağlamaktadır. Yanma odasının hemen üzerinde olan, yüksek sıcaklığa maruz kalan benzin
    enjektörünün ucu tıkanmaması için soğutma amaçlı anlık benzin püskürtmesi yapmaktadır bu da
    tasarrufu sgi (normal sıralı sistem) motorlu araçlara göre %5-10 arası azaltmaktadır.
    1000-4000 rpm arası gazla diğer devirlerde benzinle çalışır gb durumlar kesinlikle yoktur.
    Müşteri referanslarımız için lütfen irtibata geçin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz
    Merhaba ;

    Skoda TSI araca yaptığımız BRC SDI kitinin yakıt verilerini paylaşmaya devam ediyorum.Şehir İçi Yakıt Tüketimi ;

    1.depo LPG : 70 TL ŞEHİR İÇİ YAPILAN YOL : 805 KM
    2.depo LPG : 75 TL
    Benzin Tüketimi : 65 TL
    Toplam Yakıt :210 TL

    Km de 0,26 yakmış yanlış anlamadıysam yani anladığım 210 tl ile 805 km yol yapmış? Bende dün yaptıgım yolu ve veriyi soyliyim 730km yol yaptım 188tl benzin aldım km de 0,25 yakmış arabam hızım 115sabit hız biri bana bu isin matematiğini anlatsın tuplu aracın nasıl ekonomisi olmuyor ben benzinle daha az yakmisim?




    nasıl bi araçtır bu. 0,25 kuruş benzin.

    1.4 tsi 125 hp ortalama yakıt tüketimi benzin ş.içi 0,420 ş. arası ; 0,380 kuruş.

    3 tane aynı araçtan benzinde test ettikten sonra lpg dönüşümü yaptım. sadece debnemek için.

    romano lpg kitli skoda süper b 2011 1400 cc 125 hp yakıt tüketimi

    0,280 kuruş ş. içi.
    0,220 kuruş ş. dışı.

    %20 tasaruf.

    tabi şöyle bi durumda var brc ve prins diğer kitylere göre benzin sarfıyatınbı çok düşürmüşler. buda ekstra tasarufu artırıyor. kullanıcıya göre % 30 ların üstüne kadar çıkabilir. saygılar




  • BRC ile tasarruf şu an için min %30'dur. Bu oran %40'lara kadar çıkmatadır.

    Farklı kitlerle ilgili bilgiye sahip değilim vermiş olduğum bilgilerde kesinlikle distribitör firmanın ya da eğtimlerde bize söylenen rakamlar değil.
    LPG dönüşümü yapmış olduğumuz 100'e yakın direk enjeksiyonlu araç sahiplerinden aldığımız verilerdir.

    Kaliteyi zaman belirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    BRC ile tasarruf şu an için min %30'dur. Bu oran %40'lara kadar çıkmatadır.

    Farklı kitlerle ilgili bilgiye sahip değilim vermiş olduğum bilgilerde kesinlikle distribitör firmanın ya da eğtimlerde bize söylenen rakamlar değil.
    LPG dönüşümü yapmış olduğumuz 100'e yakın direk enjeksiyonlu araç sahiplerinden aldığımız verilerdir.

    Kaliteyi zaman belirler.



    Montajlarınızın artarak devam etmesini diliyorum sn. gürsel bey.
    Başarılar.




  • Merhaba, ben de ustalara bir şey sormak istiyorum.

    Bende DSG otomatik şanzıman 1.4 TSI motor bir araç var.

    Vites normal sürüş modundayken, tasarruf etmek için devir saati hiç yükselmeden sürekli vites büyütüyor. Hatta 60-70 km hızla giderken aracın 7. viteste olduğunu görüyorum. Devir saati de genelde 2.000 devrin biraz altında seyrediyor.

    Bu durumda bu araçta devir genelde 2.000'nin altında olduğu için genelde benzinden harcar demek doğru olur mu ?

    Faruk hocam bir yandan yeni sistemi bekliyoruz biliyorsunuz :) Ama her ihtimale karşı mevcut sistemleri de araştıralım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    Merhaba, ben de ustalara bir şey sormak istiyorum.

    Bende DSG otomatik şanzıman 1.4 TSI motor bir araç var.

    Vites normal sürüş modundayken, tasarruf etmek için devir saati hiç yükselmeden sürekli vites büyütüyor. Hatta 60-70 km hızla giderken aracın 7. viteste olduğunu görüyorum. Devir saati de genelde 2.000 devrin biraz altında seyrediyor.

    Bu durumda bu araçta devir genelde 2.000'nin altında olduğu için genelde benzinden harcar demek doğru olur mu ?

    Faruk hocam bir yandan yeni sistemi bekliyoruz biliyorsunuz :) Ama her ihtimale karşı mevcut sistemleri de araştıralım.



    @salaysa

    piyasada birkaç marka kit var ve hepsinin özellikleri farklı,

    BRC Sadece cut-off a düştüğünde ''Belirlenen oranda'' 4 kez benzin püskürtür, bunun dışında benzin kullanmaz. Araç cut-off tan çıktıktan sonra sürekli gazda çalışır.
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    Merhaba, ben de ustalara bir şey sormak istiyorum.

    Bende DSG otomatik şanzıman 1.4 TSI motor bir araç var.

    Vites normal sürüş modundayken, tasarruf etmek için devir saati hiç yükselmeden sürekli vites büyütüyor. Hatta 60-70 km hızla giderken aracın 7. viteste olduğunu görüyorum. Devir saati de genelde 2.000 devrin biraz altında seyrediyor.

    Bu durumda bu araçta devir genelde 2.000'nin altında olduğu için genelde benzinden harcar demek doğru olur mu ?

    Faruk hocam bir yandan yeni sistemi bekliyoruz biliyorsunuz :) Ama her ihtimale karşı mevcut sistemleri de araştıralım.



    @salaysa

    piyasada birkaç marka kit var ve hepsinin özellikleri farklı,

    BRC Sadece cut-off a düştüğünde ''Belirlenen oranda'' 4 kez benzin püskürtür, bunun dışında benzin kullanmaz. Araç cut-off tan çıktıktan sonra sürekli gazda çalışır.
    Saygılar


    hızlı dönüşünüz için teşekkür ederim Faruk hocam.

    eğer yeni gelecek sistem çok pahalı olursa mecburen bu sistemi düşüneceğim.

    tekrar teşekkürler.




  • TSI nin her versiyonuna takılabiliyor mu bu sistem?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lervolerto


    TSI nin her versiyonuna takılabiliyor mu bu sistem?


    Ewet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: salaysa

    Merhaba, ben de ustalara bir şey sormak istiyorum.

    Bende DSG otomatik şanzıman 1.4 TSI motor bir araç var.

    Vites normal sürüş modundayken, tasarruf etmek için devir saati hiç yükselmeden sürekli vites büyütüyor. Hatta 60-70 km hızla giderken aracın 7. viteste olduğunu görüyorum. Devir saati de genelde 2.000 devrin biraz altında seyrediyor.

    Bu durumda bu araçta devir genelde 2.000'nin altında olduğu için genelde benzinden harcar demek doğru olur mu ?

    Faruk hocam bir yandan yeni sistemi bekliyoruz biliyorsunuz :) Ama her ihtimale karşı mevcut sistemleri de araştıralım.



    @salaysa

    piyasada birkaç marka kit var ve hepsinin özellikleri farklı,

    BRC Sadece cut-off a düştüğünde ''Belirlenen oranda'' 4 kez benzin püskürtür, bunun dışında benzin kullanmaz. Araç cut-off tan çıktıktan sonra sürekli gazda çalışır.
    Saygılar


    hızlı dönüşünüz için teşekkür ederim Faruk hocam.

    eğer yeni gelecek sistem çok pahalı olursa mecburen bu sistemi düşüneceğim.

    tekrar teşekkürler.


    Rica ederim :)




  • selamlar.
    ,yazılanları okudum ve hala inanasım gelmiyor..şimdi 2012 model pasat 1.4 tsi 122 ps araca lpg sistemi takılabiliyor mu?garantili mi?araç garanti dışı kalıyor mu;?

    ve ayrıca opel in ecotec ve ford un ecoboost motorlarına montaj durumu nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 21 Ağustos 2011; 1:18:23 >
  • 1- vw lerde disaridan herhangi bir ekipman takmaniz garantiyi bozmaya yetiyor.engelli asansoru takmaniz bile bozuyor :((
    Ancak motorunuza LPG kaynakli bir sorun oldugunda brc ninsigortasi sizin hasarinizi karsiliyor.
    2- Opel twinportlara sorunsuz montjimiz devam ediyor.
    3- ford larin direct injeksiyonlj araclarina ekim ayindan itibaren montaj yapilabilecek.
    Saygilar.
  • hımm yani tsi lpg mümkün fakat normal lpg kullanımından %5-10 daha az tasarruflu oluyor o kadar..bu düşünülebilir..
  • yuzde 40 tasarrufu taktiranlara sormak lazim. 35 olsa iyi
  • selamlar,

    2011 polo gtilara da lpg dönüşümü uygulamak mümkün mü ?
  • mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım benim bi sorum olacaktı nereye yazacağımı bulmadım kusura bakmayın..sorum ise; 2004 model golf 1.6 midline var egzos arıza ışığı yanıyor lpg taktırdıktan sonra lamba yandı.sorun nedir maliyeti yüksek mi yetkili serviste mi yapılmalı ?teşekürler yardımlarınızı bekliyorum lütfen ACİL
  • 2007 passat 2.0 FSİ arabama lpg dönüşümü yaptmak istiyorum. Ankarada nerede yaptırabilirim tavsiyesi olan varmı acaba?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.