Şimdi Ara

VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
21.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mavi Denizler Ankara Bölge Distribitörü'ne gidip gerekli bilgiyi alabilirsiniz.
    Yolunuz İstanbula düşerse bizde sizi bilgilendirebiliriz.
  • VOLKSWAGEN
    TIGUAN 1.4
    TSI


     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI


     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI  VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI  VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI  VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI  VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI  VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI  VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodyguardd

    mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım benim bi sorum olacaktı nereye yazacağımı bulmadım kusura bakmayın..sorum ise; 2004 model golf 1.6 midline var egzos arıza ışığı yanıyor lpg taktırdıktan sonra lamba yandı.sorun nedir maliyeti yüksek mi yetkili serviste mi yapılmalı ?teşekürler yardımlarınızı bekliyorum lütfen ACİL

    o ışık lpg yi montajlayan servisin işini düzgün yapmamasından kaynaklanıyor.
    LPG montajını yapan servise gidin yeniden ayar yapıp ışığı söndürsünler....
  • BRC takan arkadaşlar,araç alma aşamasındayım.Forumu okudum ancak netleştirmek ve emin olmak için bir kaç sorum olacak.
    1.FSI ların her serisine lpg oluyor mu yoksa belli motor kodlarına mı yapılıyor?Eğer kodlar önemliyse kodları verebilir misiniz?Ona göre araç arayayım.
    2.1.2 de dahil TSI ların hepsine lpg oluyor mu?
    3.TSI motora lpg montajlarınızdan sonra sorunsuz kaç km yapıldı?Bu arkadaşlardan Ankara'da ikamet eden varsa özelden telefonlarını verebilir misiniz?
    Bu soruların net cevabını hem ben hem de halen TSI motorlu araçlara sahip olan çevremdeki pek çok arkadaşım merak ediyor.
    Şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    BRC takan arkadaşlar,araç alma aşamasındayım.Forumu okudum ancak netleştirmek ve emin olmak için bir kaç sorum olacak.
    1.FSI ların her serisine lpg oluyor mu yoksa belli motor kodlarına mı yapılıyor?Eğer kodlar önemliyse kodları verebilir misiniz?Ona göre araç arayayım.
    2.1.2 de dahil TSI ların hepsine lpg oluyor mu?
    3.TSI motora lpg montajlarınızdan sonra sorunsuz kaç km yapıldı?Bu arkadaşlardan Ankara'da ikamet eden varsa özelden telefonlarını verebilir misiniz?
    Bu soruların net cevabını hem ben hem de halen TSI motorlu araçlara sahip olan çevremdeki pek çok arkadaşım merak ediyor.
    Şimdiden teşekkür ederim.

    Selamlar,
    1-FSI motorların hepsine montaj yapabiliyoruz. Hiç bir problem ve sıkıntı olmamakta bilginize!

    2-TSI motorlarda biraz daha seçiciyiz şimdilik.
    1.4 TSI'lara montaj yaptık ancak bizim için gerekli doneleri aldıktan sonra uygunluğuna karar veriyoruz.
    Bu 1.2 TSI'lar için de söz konusu 1.2 TSI'ların piyasadaki sayısı 1.4'lere göre daha az olduğu için bugüne kadar dönüşüm yapmadık ama bu kesinlikle olmuyor anlamına gelmiyor, bizim için önemli olan ecu kodunu öğrendikten sonra buna karar verebiliriz.

    3-Yaptığımız TSI montajlarından Ankara'da ikamet eden malesef yok ancak FSI montajları arasında Ankara'da olan müşterilerimiz var irtibata geçerseniz referans numaralarını verebilirim.

    4-TSI'lar yeni, doalyısıyla ilk yaptığımız montaj şu an 15000 km yaptı sorunlu bir durum söz konusu değil zaten bu ürünler gerekli testlerden geçirildikten sonra piyasaya sürülüyor. Müşterilerimizi deneme tahtası olarak kullanmıyoruz.
    Kaldı ki FSI ve TSI arasında motorun temeli olarak bir fark yok ikiside Direk Enjeksiyonlu birisi ayrıca turbo şarjla güçlendirilmiş ve yapmış olduğumuz FSI montajlarında 90.000 km yol yapan müşterimiz var.

    Sizi ve çevrenizdeki arkadaşlarınızla birlikte forum okuyucularınla bu bilgileri tekrardan paylaşma fırsatı için ben teşekkür ederim
    Biz tekrar etmeye devam edeceğiz, bu araçlara montaj olmuyor diyenlere inat...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    BRC takan arkadaşlar,araç alma aşamasındayım.Forumu okudum ancak netleştirmek ve emin olmak için bir kaç sorum olacak.
    1.FSI ların her serisine lpg oluyor mu yoksa belli motor kodlarına mı yapılıyor?Eğer kodlar önemliyse kodları verebilir misiniz?Ona göre araç arayayım.
    2.1.2 de dahil TSI ların hepsine lpg oluyor mu?
    3.TSI motora lpg montajlarınızdan sonra sorunsuz kaç km yapıldı?Bu arkadaşlardan Ankara'da ikamet eden varsa özelden telefonlarını verebilir misiniz?
    Bu soruların net cevabını hem ben hem de halen TSI motorlu araçlara sahip olan çevremdeki pek çok arkadaşım merak ediyor.
    Şimdiden teşekkür ederim.

    Ankarada MAVİDENİZLER MERKEZ SERVİSİMİZ sayısız fsi ve tsi montajları yaptı telefonla kendilerinden referans alabilirsiniz.

    Alınteri Bulvarı Üzeri 223. Sok. No:18
    Telefon0 312 385 95 55
    Faks0 312 385 51 18
    YetkiliTuncay Karakoca




  • Atılım Otogaza verdiği bilgiler için çok teşekkür ederim.Üşenmeden tüm sorularıma eksiksiz cevap verdiniz,eksik olmayın.
    FS otogaz,mavidenizleri şimdi arıyorum,size de teşekkür eder iyi günler dilerim.
  • Mocan'dan Ömer Bey ile görüştüm.Şu anda kendilerinin tüm işleyişi anlattığını,müşterinin tamam demesi halinde montaj yapabildiklerini,ancak kandisinin tavsiye etmediğini,uzun vadede sıkıntı çıkaracağını söyledi.Beklememi,yeni sistemin patent sıkıntısı hallolunca taktırmamı söyledi.Yorulmadan tüm sistemi anlattı.Kafamda en küçük soru işareti kalmadı.Tüm olay kafamda resmen canlandı.Bir kez aha kendisine teşekkür ederim.
    Mavidenizlerden Mahir Bey ile de şimdi görüştüm.Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ederim.Montaj yapıldığını ancak aracın bilgisayara bağlanması sonucu uygun olup olmadığına karar verdiklerini söyledi.Uzun süredir beklediğimiz sistemin Mart gibi Türkiye'de olacağını ,beklememi tavsiye etti.

    KENDİ YORUMUM VE SONUÇ:Uzun vedeli araç kullanıcıları kesinlikle şimdiki sistemden uzak durmalı.Yeni sistemi beklemeye karar verdim.
  • Nasıl bir bilgi paylaştılar sizinle bilemiyorum bizim bilmediğimiz.
    Ancak karar sizin dilediğiniz tercihi yapacaksınız.
    Fakat uzun vadede bu sistemi tavsiye etmemenizi anlayamadım 90000 km yapan montajlı araçların olduğu tarafımızca bilinmekte burada önemli olan sistemi doğru uygulamak.
    İşimizin ve sözümüzün her zaman arkasındayız
  • Özellikle MOCAN ile yaptığım görüşmenin detayını anlatmak belki etik olmayabilir.Firma yetkilileri arzu ederse zaten buradan aynı bilgileri verirler.

    Siz arıza lambası yanmadan TSI montajı yapabiliyor musunuz?Aslında yanması gereken arıza lambasını elektriksel olarak devre dışı bırakıp söndürmekten bahsetmiyorum.Siz montaj yapacaksınız ve asla arıza lambası yanmayacak.İyi günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    Siz arıza lambası yanmadan TSI montajı yapabiliyor musunuz?Aslında yanması gereken arıza lambasını elektriksel olarak devre dışı bırakıp söndürmekten bahsetmiyorum.Siz montaj yapacaksınız ve asla arıza lambası yanmayacak.İyi günler dilerim.


    Arıza lambası kesinlikle ve kesinlikle yanmıyor. Eğer bu montajlarda arıza lambası yanıyorsa kesinlikle montajla ilgili bir sorun vardır.
    Bahsettiğiniz gibi yanması gereken lambasyı devre dışı gibi bırakmak kesinlikle söz konusu değil nasıl yapılıyor onu da bilmiyorum öğrensekmi acaba
    Ben montajımı yaparım ve kesinlikle arıza lambası yanmayacağını da garanti ederim.
    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    Siz arıza lambası yanmadan TSI montajı yapabiliyor musunuz?Aslında yanması gereken arıza lambasını elektriksel olarak devre dışı bırakıp söndürmekten bahsetmiyorum.Siz montaj yapacaksınız ve asla arıza lambası yanmayacak.İyi günler dilerim.


    Arıza lambası kesinlikle ve kesinlikle yanmıyor. Eğer bu montajlarda arıza lambası yanıyorsa kesinlikle montajla ilgili bir sorun vardır.
    Bahsettiğiniz gibi yanması gereken lambasyı devre dışı gibi bırakmak kesinlikle söz konusu değil nasıl yapılıyor onu da bilmiyorum öğrensekmi acaba
    Ben montajımı yaparım ve kesinlikle arıza lambası yanmayacağını da garanti ederim.
    Saygılar...

    Eğer öyleyse elinize kolunuza sağlık,hayırlı işler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    Siz arıza lambası yanmadan TSI montajı yapabiliyor musunuz?Aslında yanması gereken arıza lambasını elektriksel olarak devre dışı bırakıp söndürmekten bahsetmiyorum.Siz montaj yapacaksınız ve asla arıza lambası yanmayacak.İyi günler dilerim.


    Arıza lambası kesinlikle ve kesinlikle yanmıyor. Eğer bu montajlarda arıza lambası yanıyorsa kesinlikle montajla ilgili bir sorun vardır.
    Bahsettiğiniz gibi yanması gereken lambasyı devre dışı gibi bırakmak kesinlikle söz konusu değil nasıl yapılıyor onu da bilmiyorum öğrensekmi acaba
    Ben montajımı yaparım ve kesinlikle arıza lambası yanmayacağını da garanti ederim.
    Saygılar...



    Evet hiçbir LPG kitinde arıza lambası kader değildir,
    Asla yanmamalıdır.
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Kısmen normal sgi sistemelr gibi çalışıyor; yani normal sistemleden farklı olarak yanma odasının hemen üzerinde bulunan benzin enjekörünü soğutma amaçlı araç rolantiye düştüğü vakit belli bir süre sonra benzin enjektörleri devreye giriyor.
    Fakat yüksek devirlerde ve araç seyir halinde iken böyle bir durum söz konusu değil.
    Geçen yıl dönüşümünü yaptığımız bir müşterimizin ölçümüne göre aracı 1.6 FSI Touran (ki motorları aynı zaten) 420km'de 64 TL LPG+16TL benzin tüketiyor yeniz fiyatlarla birlikte bu da km'de 0,19TL'ye tekabül eder.
    Bunlar yapıldı kullanılıyor ve kullananların ölçümleri, fabrika verisi veya tahmini değerler değil...


    şehir içi mi acaba bu değer?


    Eskişehir - İzmir arası.
    Yola başlamadan önce iki depo fullenip 420km sonra tekrar iki depo fullenerek yapılan en sağlıklı ölçümdür.


    Eskisehir izmir arasi 420 km lik yolda 16 liralik yani 4 litre benzini nasil tuketmis?
    eger sadece rolantide benzine geciyor ise , bayagi bir rolantide gitmis sanirim iki sehir arasinda?




  • Araç belli devirler arası lpg tüketiyor diye birşey söz konusu değil.
    Cut-off'a düştüğünde yani ayağınızı gaz pedalından çektiğiniz vakit benzin püskürtmesi gerçekleşiyor.
    Bu tamamen benzin enjektörlerini koruma amaçlı sisitemin oto-kontorlünde olan bir durum.
    Şunu demek istiyorum araç rölantide de lpg tüketimi yapıyor sadece cut-off'a düştü 10sn-20sn (bunu ayarlıyoruz) benzin püskürtmesi yaptıktan sonra lpg kullanmaya devam ediyor.
    Haliyle uzun yolda da kullansak araç mutlaka cut-off'a düşüyor ve bu anlarda belirlediğimiz sayıda benzin enjekte ediliyor silindirin içine.
    Burada önemli olan direk enjeksiyonlu araçlarda tasarruf yok diyen arkadaşların 420 km yol yapan bir aracın yaklaşık 30Lt-LPG + 4L-Benzin tüketmiş olduğunu görmesi.
    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    Mocan'dan Ömer Bey ile görüştüm.Şu anda kendilerinin tüm işleyişi anlattığını,müşterinin tamam demesi halinde montaj yapabildiklerini,ancak kandisinin tavsiye etmediğini,uzun vadede sıkıntı çıkaracağını söyledi.Beklememi,yeni sistemin patent sıkıntısı hallolunca taktırmamı söyledi.Yorulmadan tüm sistemi anlattı.Kafamda en küçük soru işareti kalmadı.Tüm olay kafamda resmen canlandı.Bir kez aha kendisine teşekkür ederim.
    Mavidenizlerden Mahir Bey ile de şimdi görüştüm.Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ederim.Montaj yapıldığını ancak aracın bilgisayara bağlanması sonucu uygun olup olmadığına karar verdiklerini söyledi.Uzun süredir beklediğimiz sistemin Mart gibi Türkiye'de olacağını ,beklememi tavsiye etti.

    KENDİ YORUMUM VE SONUÇ:Uzun vedeli araç kullanıcıları kesinlikle şimdiki sistemden uzak durmalı.Yeni sistemi beklemeye karar verdim.




    Selam firmam için yanlış anlaşılmaya neden olabilecek konuya açıklık getirmem gerekecek, 2008 yılından beri sayısız FSI ve TSI motorlu araçlara BRC montajı yaptık ve bu güne kadar da sıkıntı yaşamadık,telefon görüşmesini yaptıgınız mahir beyle konuyu görüştüm sanırım bir yanlış anlaşılma var , henüz ortada olmayan ve alma planları yapılan bir araçtan bahsediyoruz Mahir bey araç için test yapılması gerektigini uygun olanlara yani yakıt tasarrufu %35-40 aralıgında kalan araçlara montaj yapıldıgını belitmiş buna istinaden ise araç henüz alınmadı ve yeni versyon gelecekmiş bekleyelimmi sorusuna cevaben takdir sizin isterseniz bekleyebilirsiniz denmiş,ayrıca testi yapılan ve montaj yapılamaz denen araçlarada da bu ürün kullanılabilir ifadesi geçmiş,dolayısıyla halen montajını yaptıgım ürün için uzun süreli kullanımda dahi sıkıntı çıkartmayacagının garantisini verebilirim ve ne zaman gelecegi henüz belli olmayan ürünü beklerken halen kullanımda olan ürünü taktıranlar verdigi parayı garanti ederler,firma olarak yanlış anlaşmaya neden olduksa özür dileriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2A MAVİDENİZLER -- 24 Kasım 2011; 11:50:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2A MAVİDENİZLER

    quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    Mocan'dan Ömer Bey ile görüştüm.Şu anda kendilerinin tüm işleyişi anlattığını,müşterinin tamam demesi halinde montaj yapabildiklerini,ancak kandisinin tavsiye etmediğini,uzun vadede sıkıntı çıkaracağını söyledi.Beklememi,yeni sistemin patent sıkıntısı hallolunca taktırmamı söyledi.Yorulmadan tüm sistemi anlattı.Kafamda en küçük soru işareti kalmadı.Tüm olay kafamda resmen canlandı.Bir kez aha kendisine teşekkür ederim.
    Mavidenizlerden Mahir Bey ile de şimdi görüştüm.Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ederim.Montaj yapıldığını ancak aracın bilgisayara bağlanması sonucu uygun olup olmadığına karar verdiklerini söyledi.Uzun süredir beklediğimiz sistemin Mart gibi Türkiye'de olacağını ,beklememi tavsiye etti.

    KENDİ YORUMUM VE SONUÇ:Uzun vedeli araç kullanıcıları kesinlikle şimdiki sistemden uzak durmalı.Yeni sistemi beklemeye karar verdim.




    Selam firmam için yanlış anlaşılmaya neden olabilecek konuya açıklık getirmem gerekecek, 2008 yılından beri sayısız FSI ve TSI motorlu araçlara BRC montajı yaptık ve bu güne kadar da sıkıntı yaşamadık,telefon görüşmesini yaptıgınız mahir beyle konuyu görüştüm sanırım bir yanlış anlaşılma var , henüz ortada olmayan ve alma planları yapılan bir araçtan bahsediyoruz Mahir bey araç için test yapılması gerektigini uygun olanlara yani yakıt tasarrufu %35-40 aralıgında kalan araçlara montaj yapıldıgını belitmiş buna istinaden ise araç henüz alınmadı ve yeni versyon gelecekmiş bekleyelimmi sorusuna cevaben takdir sizin isterseniz bekleyebilirsiniz denmiş,ayrıca testi yapılan ve montaj yapılamaz denen araçlarada da bu ürün kullanılabilir ifadesi geçmiş,dolayısıyla halen montajını yaptıgım ürün için uzun süreli kullanımda dahi sıkıntı çıkartmayacagının garantisini verebilirim ve ne zaman gelecegi henüz belli olmayan ürünü beklerken halen kullanımda olan ürünü taktıranlar verdigi parayı garanti ederler,firma olarak yanlış anlaşmaya neden olduksa özür dileriz

    Açıklayıcı cevabınız için teşekkürler.

    Yani kısacası daha iyisini yapana kadar en iyisi bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: 2A MAVİDENİZLER

    quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    Mocan'dan Ömer Bey ile görüştüm.Şu anda kendilerinin tüm işleyişi anlattığını,müşterinin tamam demesi halinde montaj yapabildiklerini,ancak kandisinin tavsiye etmediğini,uzun vadede sıkıntı çıkaracağını söyledi.Beklememi,yeni sistemin patent sıkıntısı hallolunca taktırmamı söyledi.Yorulmadan tüm sistemi anlattı.Kafamda en küçük soru işareti kalmadı.Tüm olay kafamda resmen canlandı.Bir kez aha kendisine teşekkür ederim.
    Mavidenizlerden Mahir Bey ile de şimdi görüştüm.Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ederim.Montaj yapıldığını ancak aracın bilgisayara bağlanması sonucu uygun olup olmadığına karar verdiklerini söyledi.Uzun süredir beklediğimiz sistemin Mart gibi Türkiye'de olacağını ,beklememi tavsiye etti.

    KENDİ YORUMUM VE SONUÇ:Uzun vedeli araç kullanıcıları kesinlikle şimdiki sistemden uzak durmalı.Yeni sistemi beklemeye karar verdim.




    Selam firmam için yanlış anlaşılmaya neden olabilecek konuya açıklık getirmem gerekecek, 2008 yılından beri sayısız FSI ve TSI motorlu araçlara BRC montajı yaptık ve bu güne kadar da sıkıntı yaşamadık,telefon görüşmesini yaptıgınız mahir beyle konuyu görüştüm sanırım bir yanlış anlaşılma var , henüz ortada olmayan ve alma planları yapılan bir araçtan bahsediyoruz Mahir bey araç için test yapılması gerektigini uygun olanlara yani yakıt tasarrufu %35-40 aralıgında kalan araçlara montaj yapıldıgını belitmiş buna istinaden ise araç henüz alınmadı ve yeni versyon gelecekmiş bekleyelimmi sorusuna cevaben takdir sizin isterseniz bekleyebilirsiniz denmiş,ayrıca testi yapılan ve montaj yapılamaz denen araçlarada da bu ürün kullanılabilir ifadesi geçmiş,dolayısıyla halen montajını yaptıgım ürün için uzun süreli kullanımda dahi sıkıntı çıkartmayacagının garantisini verebilirim ve ne zaman gelecegi henüz belli olmayan ürünü beklerken halen kullanımda olan ürünü taktıranlar verdigi parayı garanti ederler,firma olarak yanlış anlaşmaya neden olduksa özür dileriz

    Açıklayıcı cevabınız için teşekkürler.

    Yani kısacası daha iyisini yapana kadar en iyisi bu

    Doğrudur konuşmamız aynen bu şekilde oldu.Şimdi araç alıp kumar oynamaktansa(uyumlu olup olmadığını bilmediğimizden)yeni sistemi beklemem tavsiye edildi.Ben ayrıntıya girmeyince biraz farklı anlaşılıyor,kusura bakmayın.Başka bir kastım yoktu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Araç belli devirler arası lpg tüketiyor diye birşey söz konusu değil.
    Cut-off'a düştüğünde yani ayağınızı gaz pedalından çektiğiniz vakit benzin püskürtmesi gerçekleşiyor.
    Bu tamamen benzin enjektörlerini koruma amaçlı sisitemin oto-kontorlünde olan bir durum.
    Şunu demek istiyorum araç rölantide de lpg tüketimi yapıyor sadece cut-off'a düştü 10sn-20sn (bunu ayarlıyoruz) benzin püskürtmesi yaptıktan sonra lpg kullanmaya devam ediyor.
    Haliyle uzun yolda da kullansak araç mutlaka cut-off'a düşüyor ve bu anlarda belirlediğimiz sayıda benzin enjekte ediliyor silindirin içine.
    Burada önemli olan direk enjeksiyonlu araçlarda tasarruf yok diyen arkadaşların 420 km yol yapan bir aracın yaklaşık 30Lt-LPG + 4L-Benzin tüketmiş olduğunu görmesi.
    Saygılar...

    usenmedim hesap yaptim.
    5 ekim tarihinde opette benzin 3,7 lira imis.
    1.6 FSI motor benzinle uzun yolda 6 litre yakar desek ayni yolu 93,24 liraya yapardi.
    gaz ile 64gaz+16benzin = 80 liraya yapmis.
    yani kazanim %14.
    eger yakilan 16 liralik benzin olmasa %31 olacak oran ki bu normal LPG degeri zaten.
    benim anladigim yaktigi benzini direk cepten yakiyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 24 Kasım 2011; 18:56:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Araç belli devirler arası lpg tüketiyor diye birşey söz konusu değil.
    Cut-off'a düştüğünde yani ayağınızı gaz pedalından çektiğiniz vakit benzin püskürtmesi gerçekleşiyor.
    Bu tamamen benzin enjektörlerini koruma amaçlı sisitemin oto-kontorlünde olan bir durum.
    Şunu demek istiyorum araç rölantide de lpg tüketimi yapıyor sadece cut-off'a düştü 10sn-20sn (bunu ayarlıyoruz) benzin püskürtmesi yaptıktan sonra lpg kullanmaya devam ediyor.
    Haliyle uzun yolda da kullansak araç mutlaka cut-off'a düşüyor ve bu anlarda belirlediğimiz sayıda benzin enjekte ediliyor silindirin içine.
    Burada önemli olan direk enjeksiyonlu araçlarda tasarruf yok diyen arkadaşların 420 km yol yapan bir aracın yaklaşık 30Lt-LPG + 4L-Benzin tüketmiş olduğunu görmesi.
    Saygılar...

    usenmedim hesap yaptim.
    5 ekim tarihinde opette benzin 3,7 lira imis.
    1.6 FSI motor benzinle uzun yolda 6 litre yakar desek ayni yolu 93,24 liraya yapardi.
    gaz ile 64gaz+16benzin = 80 liraya yapmis.
    yani kazanim %14.
    eger yakilan 16 liralik benzin olmasa %31 olacak oran ki bu normal LPG degeri zaten.
    benim anladigim yaktigi benzini direk cepten yakiyor...



    Aracın 6L yaktığına nasıl karar verdiniz?
    Bende size bir hesap yapayım 30L lpg tüketimi var %20 fazla tükettiğini herkes kabul ediyor 30/1.2=25L 25+4=29L yakıt tüketimi
    Yani 120 TL gibi harcama yapardı benzinle.

    Bu arada tasarruf litre fiyatlarına göre sürekli değişmektedir. Bugünkü litre fiyatlarına göre mpi motorlarda tasarruf %40'dır.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.