Şimdi Ara

Volkswagen Golf, 1.0 litre 115 PS motor seçeneğiyle Türkiye'de satışa sunuldu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
13.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • artenis kullanıcısına yanıt
    Güzel ülkemde en ucuz elegance 27000 lira = 4000 euro civarı... Asgari ücret de 2020 lira = 320 euro civarı...

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Objektif bakarsam , vagcılar kadar antivagcılarda mevcut.
    Vw nin üst düzey araçlar üretmediğini kabul etmeyen vagcılar olduğu gibi , egeanında fiyatının arabasını olduğunu kabul etmeyen var.
    Forumdaki üyelerde şaşırdı ne alacağını.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Valla şu arabaya binmeyen yorum yapmasın saçma sapan yorumlar okuyorum.yok gitmez yok çekmez gaza bastiginda koltuga gomuluyosun on numara motor ülkemiz içinde ideal bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkede yaşayan herkesin midesine bir ağrı giriyor mu yoksa sadece bende mi var.

  • ben de 1.0 110 beygir tsi dsg fabia var.İnanılmaz bir ivmelenmesi var aracın.sanırım turbo dan kaynaklanıyor,1.0 motor için gitmez diyenler arabayı kullanmadan boş yorumlar yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montaj34

    ben de 1.0 110 beygir tsi dsg fabia var.İnanılmaz bir ivmelenmesi var aracın.sanırım turbo dan kaynaklanıyor,1.0 motor için gitmez diyenler arabayı kullanmadan boş yorumlar yapıyorlar.
    Fabia B segmenti bir araç performans olarak 1.0 turbo o kasayı çok rahat kaldırır hafif araba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 Audi A3 kullanmaktayım Araç 3 silindir ilk çalışmada biraz sesli ama sonra normale dönüyor. Ben motor performasını beğendim, beni hiç üzmedi. 1.0 için kafasında soru işareti olan varsa tereddüt etmesin. Diğer şeylere bişey diyemem (O para verilirmi, Doviz kuru, Doğuş Vs.)

  • Yakında 0,5cc'ye biner miyiz ?

    1.0 motora 155K verenlere saygı duyuyorum :)
  • Sevgili TheStarBox,
    42 yaşında bir Bilişim Uzmanı olarak, açıldığı günden beri DH'ı her gün takip ederim. İlk defa, okuduğum haberlerin altındaki yorumlardan birine yanıt yazıyorum. Burada yaşadığımız dünyanın gerçekliğini kavramış birini görmekten gerçekten memnun oldum. Burada yorum yazan okuyucuların bir çoğu (yorumlarından anlayabildiğim kadarı ile) bu ülkenin yakın tarihi hakkında zerre kadar bilgisi olmayanlardan oluştuğu aşikar. Sadece günlük siyasal ve sosyal tartışmalara takılıp kalmışlar. Umarım insanlarımız herşeye daha geniş bir perspektiften bakmaya bir an önce başlarlar. Saygı ile...

  • Bende de Leon FR var. Ön süspansiyon seslerinden ben de şikayetçiyim. Seslerin sebebi ön salıncakların arka burçlarının ve ön viraj denge çubuğunun kauçuk burçlarının dandik ve hatalı tasarlanmasından kaynaklanıyor. Kardeşimde 2012 Astra H 1.3 dizel var 100K km'de hala süspansiyonları taş gibi, hiç gıcırdama vs. yok. Servise götürüp orasını burasını yağlatmak geçici çözümler, boşuna uğraşıp zaman kaybetmeyin. Bunu VAG grubu kendi de biliyor ama hatalarını hiç kabul etmiyorlar. Nasılsa satıyoruz kafasıyla kaliteyi iyice düşürdüler. Ben bu burçları Powerflex marka poliüretan burçlarla yenilemeyi düşünüyorum. Şimdilik seslere katlanmak zorundayım çünkü arabayı satarsam yenilemek için aynı miktarda para katmak gerek. Bir daha şansım olursa VAG grubu araç kesinlikle almayacağım.

  • vetenes kullanıcısına yanıt
    O halde bu 1.0 tl hacmindeki aracın giriş seviye donanımlı versiyonuna 155.000 TL ödenir sonucu mu çıkaralım sözlerinizden üstadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aaguler kullanıcısına yanıt
    Motor hacmine göre düşünmek yanlış. Sonuçta 116 HP performans olarak birçok 1.6 atmosferikten ve 1.6 dizelden daha iyi bir Motor performans olarak.

    Yine giriş seviyesi donanım diyoruz ancak yağmur-far sensörü, ön-arka park sensörü, bi-xenon farlar, anahtarsız giriş çalıştırma, elektronik el freni ve auto hold gibi kilit donanımları bulunduruyor. Premium olmayan markaların orta paketlerine denk donanım yani.

    Eder etmez yine diyemem bu şartlarda şöyle atmosferik corollanın 150 bine satıldığı, civicin 140 bine dayandığı focusun baz donanımının 140 bin olduğu yerde Audi a3 için 155 bin rakamı fena dürmüyor diyebilirim sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 25 Nisan 2019; 0:16:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.