Şimdi Ara

Volkswagen Golf Yol Tutuş Testleri Yayınlanmış (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
8.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Daha efsanesi örneğin,



    O lastiklerle, o şasi ayarları ile giriş çıkış hızı 1.0 Golf ile aynı gibi. Bu arabanın Type-r'dan önce nordschleife rekorunu cup lastiklerle birkaç ay elinde tuttuğunu hatırlatırım.

    Kilit nokta arkasının ne kadar hareketli ve kaymaya müsait olduğu, yani arabanın ayarları önüne köpek çıkarsa kaçıp geri şeridine dönmek için değil, usta sürücünün onu tamamen kendi bileği ile kontrol etmesi için yapılmış. Abartılı bir lift off oversteer davranışı var, Esp hiç müdahale etmiyor bile.

    Guzel anlatiyosunda bosa anlatiyorsun malesef , burada bu anlattiklarini anlayacak kapasitede kimse yok , hayatinda su araclarla bir piste cikmamis veya otobanda zorlamamis , bu testlerin ne icin yapildigini neyi gosterdigini bilmeyen adamlar yol tutus diye ahkam kesiyor .. Kucucuk bir ornek iyi yol tutan esp siz bir aracla bu teste gir bakalim sonuc ne olacak ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golf golftür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB olup önden çeker bir araçta arkasını bu kadar kolay bırakan bir araba daha kullanmadım. 2013 1.2 Tsi sahibi olmuştum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Niye yolda arabayı robotmu kullanıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • allstar34 kullanıcısına yanıt
    Ama diğer türlü de sürücü faktörü var robot standart bir ayara(sürücülerin ortalama tepkisi)ne ayarlanarak test yapılırsa daha doğru sonuçlar elde edilmez mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu manevra teslerinde dingil mesafesi ne kadar dusuk olursa arac o kadar kivrak oluyor diye biliyorum.

    Gecen de mercedes c estate ile megane sport tourer karsilastirilip megane daha iyi denmisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cobra41 C kullanıcısına yanıt
    Öyle gibi gözüküyor ancak örnek vermek gerekirse Golf Gti ile Focus Rs arasında dağlar kadar fark var ama dingil mesafeleri neredeyse aynı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    Niye yolda arabayı robotmu kullanıyor ?

    Bunu alkışlarım işte :) Euroncap çarpışma testlerinde hesaplamalar, otomatik olarak aracı duvara çarpma, milimetrerlik hesaplama hiç önemli değil.Gerçek hayatta cansız manken mi kullanıyor o yüzden gerçek bir insan herhangi bir duvara çarpsın dimi .

    Euroncap testinde direksiyon hareketini otomasyon olarak yaptırıyorlar çünkü eşit bir direksiyon açısını aynı sürede verebilsinler.Bu sayede araçların gerçek verilerine ulaşıyorlar. Bunu açıklama zorunda kalmak bile aslında ayıp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 21 Temmuz 2017; 14:44:15 >




  • Biraz farklı örnek olacak ama çalıştığım ünv çıkışında tatlı bir rampa var sola doğru çiçek tarzı dönerek çıkıyor. Asfalt da kaymak olduğu için viraz içinde limitlere dikkat gerekiyor. Şu anki aracım 308 ile istediğim kadar abartayım, hafif önden kayma eşliğinde hemen topluyor ve tehlike oluşturmuyor. Önceki hafta arkadaşa golf aldık, onunla aynı viraj içinde gaza yüklenince arka hemen kontrolden çıkmaya başladı. Güvensiz hissedip gaz kestim mecburen.

    Bu yol yukarıda ana yola bağlanıyor, orada da ters manevra var. yol boşsa 308 ile abartı dalıyorum yola, 4 teker hafif yüzdükten sonra hemen yola oturuyor, dümdüz devam. 308in peş peşe bu hamelelerde verdiği his, daha çekerim var yüklen bâbında. Ama golf ile bu 2. Hareket de biraz leyla geldi bana.

    Önceki aracım ceed 308 kasadar keskin değildi ama arkayı biaz kaydırıp hemen oturuyordu.

    Ondan önceki astra j ise hepsinden daha manyak, neredeyse hiç esp yakmadan dönüyordu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Civic hatchback ile bunu arka arkaya izleyip de , yol tutuşu konusunda ona kafa tutabileceğini iddia eden arkadaş olursa göz doktoru tanıdığım var.

    He bir de şeyler gelecek, "bu test yol tutuşu konusunda fikir vermez"ciler. Peşinen söyleyeyim. Komik olmayın, ağırlık transferlerine şasinin tepkisi, lastiğin yola tutunma performansı, önden veya arkadan kayma eğilimi gibi konularda bu videolardan fikir alamayan adamda problem vardır, videoda değil. Adamlar ISO standardında test yapıyor.

    Sadece yol tutuş da değil, güvenlik de var. Önünüze aniden bir araç çıktığında kaçış manevrası sırasında civic ile kurtulabildiğiniz yerde golf ile dönünce karşı aracın a sütununda yüzünüzün fotokopisi çıkar.

    Şasi değil keşkül mübarek. MQB platformlu araçlar iyi davranış sergilemiyor bu testte. Fordlar canavar mesela. Fiesta rahmet okutturur golfe.

    Amme hizmeti: Buyrun civic'in videosu





    Jant,Lastik ve süspansiyonun hiç önemi yok zaten değilmi. İki araç arasındaki farkı göremiyorsanız siz de hiç yorum yapmayın bence.

    Golf Comfortline donanım Bu donanım paketi ne içerir ne vaat eder onu bir araştırın ondan sonra yorum yapın.

    nasıl yani doğru mu okuyorum? hayglan olunca sürüş dinamikleri mi değişiyor? peki hayglan + tüm opsiyonları doldursak mesala? bir 911 i parçalar mı?

    örneğin parçacıya gidince bana hayglan salıncağı veya komfortlayn amortisörü mü ver diyorsun? yaşınızı merak ettim açıkcası

    Comfortline ile highline arasinda jant lastik farki var, bundan bahsediyor olabilir.



    Karsinizdaki ne anlatiyor diye anlamaya calissaniz daha iyi olmaz mi?Nedir surekli birilerini yerme cabalari?Surekli yas muhabbetleride bence sıktı artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Civic hatchback ile bunu arka arkaya izleyip de , yol tutuşu konusunda ona kafa tutabileceğini iddia eden arkadaş olursa göz doktoru tanıdığım var.

    He bir de şeyler gelecek, "bu test yol tutuşu konusunda fikir vermez"ciler. Peşinen söyleyeyim. Komik olmayın, ağırlık transferlerine şasinin tepkisi, lastiğin yola tutunma performansı, önden veya arkadan kayma eğilimi gibi konularda bu videolardan fikir alamayan adamda problem vardır, videoda değil. Adamlar ISO standardında test yapıyor.

    Sadece yol tutuş da değil, güvenlik de var. Önünüze aniden bir araç çıktığında kaçış manevrası sırasında civic ile kurtulabildiğiniz yerde golf ile dönünce karşı aracın a sütununda yüzünüzün fotokopisi çıkar.

    Şasi değil keşkül mübarek. MQB platformlu araçlar iyi davranış sergilemiyor bu testte. Fordlar canavar mesela. Fiesta rahmet okutturur golfe.

    Amme hizmeti: Buyrun civic'in videosu





    Jant,Lastik ve süspansiyonun hiç önemi yok zaten değilmi. İki araç arasındaki farkı göremiyorsanız siz de hiç yorum yapmayın bence.

    Golf Comfortline donanım Bu donanım paketi ne içerir ne vaat eder onu bir araştırın ondan sonra yorum yapın.

    nasıl yani doğru mu okuyorum? hayglan olunca sürüş dinamikleri mi değişiyor? peki hayglan + tüm opsiyonları doldursak mesala? bir 911 i parçalar mı?

    örneğin parçacıya gidince bana hayglan salıncağı veya komfortlayn amortisörü mü ver diyorsun? yaşınızı merak ettim açıkcası

    Comfortline ile highline arasinda jant lastik farki var, bundan bahsediyor olabilir.



    Karsinizdaki ne anlatiyor diye anlamaya calissaniz daha iyi olmaz mi?Nedir surekli birilerini yerme cabalari?Surekli yas muhabbetleride bence sıktı artik.

    esas sıkan tosvos sahiplerinin kendilerini bmw mercedes audi kullanıyor sanmaları ve bir tarikat müridi gibi araçlarına tapmalarıdır. allah mı polomu diye sorasım geliyor bazen. bu konuda ciddiyim!

    tosvosta bir dacia kadar bir pejo kadar bir opel kadardır. ne eksik ne fazla. ister kabul edin ister etmeyin. mala tapmayanlar için komedidir vostos aşkı başka birşey değil. hiç kullanmasak hiç bilmesek cidden yedirecekler. ellerinde ki argümanlarda subjektif. ayrıca bu kişinin mesajına ben cevap verdim ancak mesaj silinmiş, ona yazdığım yazı sizi neden böyle gerdi anlayabilmişte değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Civic hatchback ile bunu arka arkaya izleyip de , yol tutuşu konusunda ona kafa tutabileceğini iddia eden arkadaş olursa göz doktoru tanıdığım var.

    He bir de şeyler gelecek, "bu test yol tutuşu konusunda fikir vermez"ciler. Peşinen söyleyeyim. Komik olmayın, ağırlık transferlerine şasinin tepkisi, lastiğin yola tutunma performansı, önden veya arkadan kayma eğilimi gibi konularda bu videolardan fikir alamayan adamda problem vardır, videoda değil. Adamlar ISO standardında test yapıyor.

    Sadece yol tutuş da değil, güvenlik de var. Önünüze aniden bir araç çıktığında kaçış manevrası sırasında civic ile kurtulabildiğiniz yerde golf ile dönünce karşı aracın a sütununda yüzünüzün fotokopisi çıkar.

    Şasi değil keşkül mübarek. MQB platformlu araçlar iyi davranış sergilemiyor bu testte. Fordlar canavar mesela. Fiesta rahmet okutturur golfe.

    Amme hizmeti: Buyrun civic'in videosu





    Jant,Lastik ve süspansiyonun hiç önemi yok zaten değilmi. İki araç arasındaki farkı göremiyorsanız siz de hiç yorum yapmayın bence.

    Golf Comfortline donanım Bu donanım paketi ne içerir ne vaat eder onu bir araştırın ondan sonra yorum yapın.

    nasıl yani doğru mu okuyorum? hayglan olunca sürüş dinamikleri mi değişiyor? peki hayglan + tüm opsiyonları doldursak mesala? bir 911 i parçalar mı?

    örneğin parçacıya gidince bana hayglan salıncağı veya komfortlayn amortisörü mü ver diyorsun? yaşınızı merak ettim açıkcası

    Comfortline ile highline arasinda jant lastik farki var, bundan bahsediyor olabilir.



    Karsinizdaki ne anlatiyor diye anlamaya calissaniz daha iyi olmaz mi?Nedir surekli birilerini yerme cabalari?Surekli yas muhabbetleride bence sıktı artik.

    esas sıkan tosvos sahiplerinin kendilerini bmw mercedes audi kullanıyor sanmaları ve bir tarikat müridi gibi araçlarına tapmalarıdır. allah mı polomu diye sorasım geliyor bazen. bu konuda ciddiyim!

    tosvosta bir dacia kadar bir pejo kadar bir opel kadardır. ne eksik ne fazla. ister kabul edin ister etmeyin. mala tapmayanlar için komedidir vostos aşkı başka birşey değil. hiç kullanmasak hiç bilmesek cidden yedirecekler. ellerinde ki argümanlarda subjektif. ayrıca bu kişinin mesajına ben cevap verdim ancak mesaj silinmiş, ona yazdığım yazı sizi neden böyle gerdi anlayabilmişte değilim.

    Ben gerilmiş değilim. Vw, bmw yede esdeger olsa pejoyada esdeger olsa benim icin birsey ifade etmiyor, okudugum mesajiniz hatta son mesajlariniz gereksiz sert .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Yaş kaç ? Çarpışma testleri ile bu aynımı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Civic hatchback ile bunu arka arkaya izleyip de , yol tutuşu konusunda ona kafa tutabileceğini iddia eden arkadaş olursa göz doktoru tanıdığım var.

    He bir de şeyler gelecek, "bu test yol tutuşu konusunda fikir vermez"ciler. Peşinen söyleyeyim. Komik olmayın, ağırlık transferlerine şasinin tepkisi, lastiğin yola tutunma performansı, önden veya arkadan kayma eğilimi gibi konularda bu videolardan fikir alamayan adamda problem vardır, videoda değil. Adamlar ISO standardında test yapıyor.

    Sadece yol tutuş da değil, güvenlik de var. Önünüze aniden bir araç çıktığında kaçış manevrası sırasında civic ile kurtulabildiğiniz yerde golf ile dönünce karşı aracın a sütununda yüzünüzün fotokopisi çıkar.

    Şasi değil keşkül mübarek. MQB platformlu araçlar iyi davranış sergilemiyor bu testte. Fordlar canavar mesela. Fiesta rahmet okutturur golfe.

    Amme hizmeti: Buyrun civic'in videosu





    Jant,Lastik ve süspansiyonun hiç önemi yok zaten değilmi. İki araç arasındaki farkı göremiyorsanız siz de hiç yorum yapmayın bence.

    Golf Comfortline donanım Bu donanım paketi ne içerir ne vaat eder onu bir araştırın ondan sonra yorum yapın.

    nasıl yani doğru mu okuyorum? hayglan olunca sürüş dinamikleri mi değişiyor? peki hayglan + tüm opsiyonları doldursak mesala? bir 911 i parçalar mı?

    örneğin parçacıya gidince bana hayglan salıncağı veya komfortlayn amortisörü mü ver diyorsun? yaşınızı merak ettim açıkcası

    Comfortline ile highline arasinda jant lastik farki var, bundan bahsediyor olabilir.



    Karsinizdaki ne anlatiyor diye anlamaya calissaniz daha iyi olmaz mi?Nedir surekli birilerini yerme cabalari?Surekli yas muhabbetleride bence sıktı artik.

    esas sıkan tosvos sahiplerinin kendilerini bmw mercedes audi kullanıyor sanmaları ve bir tarikat müridi gibi araçlarına tapmalarıdır. allah mı polomu diye sorasım geliyor bazen. bu konuda ciddiyim!

    tosvosta bir dacia kadar bir pejo kadar bir opel kadardır. ne eksik ne fazla. ister kabul edin ister etmeyin. mala tapmayanlar için komedidir vostos aşkı başka birşey değil. hiç kullanmasak hiç bilmesek cidden yedirecekler. ellerinde ki argümanlarda subjektif. ayrıca bu kişinin mesajına ben cevap verdim ancak mesaj silinmiş, ona yazdığım yazı sizi neden böyle gerdi anlayabilmişte değilim.

    Ben gerilmiş değilim. Vw, bmw yede esdeger olsa pejoyada esdeger olsa benim icin birsey ifade etmiyor, okudugum mesajiniz hatta son mesajlariniz gereksiz sert .

    mesajlarımın gerekliliğinin veya sertliğinin derdi sizi değil yönetim birimini germelidir. eğer şikayetçiyseniz şikayet butonu sağ üst tarafta yolunuzu gözlemektedir. ne bu forumda ne de bir başka platformda yazı yazarken veya fikirlerimi belirtirken icazet almadım. bu yüzden üstünüze vazife olmayan ve olmayan samimiyetimizden ötürü laflarınızı tartın. yoksa siz ve yazdıklarınız hakkında, sizin gibi fikir beyan etmeye başlamam an meselesidir.

    diğer mevzuya gelirsek lastik ve jant bir aracın salt yol tutuş karakterini yansıtmaz. kısaca değinirsek 195/60/15 ile 195/60/16 arasında kaale alınacak bir fark yoktur. lastik taban ve yanak değişikliği yol tutuşa muhakkak etki edecektir bu yadsınamaz bir gerçek. ancak sadece jant farkıyla bu olayı kimse yediremezsin. burada konuşulması gereken standart suspansiyon ve lastikle şasinin veya bütün olarak aracın verdiği tepkidir. videoda gördüğümüz kadarıylada golf ün rakibi sandero görünmektedir. bu gerçeği allayıp değiştiremezsiniz. laf kalabalığına hiç gerek yok. komfortlayn ile hayglayn arasında suspansiyon,şasi, yürüyen, ön düzen, arka düzen veya ayrodinamik fark var mıdır yok mudur?

    ayrıca bu konu da mevzu adaptif süspansiyonlu 18 inç jantlı 225 tabanlı golfun kötü yol tuttuğu değil biz standart kullanıcıların ulaşabildiği golfün 5 para etmez yol tutuş sergilediği gerçeğidir. yoksa skoda favoriti de yere bas kaliteli yay süspansiyon kullan tatmin edici bir yol tutuş elde edersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-38F9BBB0B -- 21 Temmuz 2017; 15:50:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Civic hatchback ile bunu arka arkaya izleyip de , yol tutuşu konusunda ona kafa tutabileceğini iddia eden arkadaş olursa göz doktoru tanıdığım var.

    He bir de şeyler gelecek, "bu test yol tutuşu konusunda fikir vermez"ciler. Peşinen söyleyeyim. Komik olmayın, ağırlık transferlerine şasinin tepkisi, lastiğin yola tutunma performansı, önden veya arkadan kayma eğilimi gibi konularda bu videolardan fikir alamayan adamda problem vardır, videoda değil. Adamlar ISO standardında test yapıyor.

    Sadece yol tutuş da değil, güvenlik de var. Önünüze aniden bir araç çıktığında kaçış manevrası sırasında civic ile kurtulabildiğiniz yerde golf ile dönünce karşı aracın a sütununda yüzünüzün fotokopisi çıkar.

    Şasi değil keşkül mübarek. MQB platformlu araçlar iyi davranış sergilemiyor bu testte. Fordlar canavar mesela. Fiesta rahmet okutturur golfe.

    Amme hizmeti: Buyrun civic'in videosu





    Jant,Lastik ve süspansiyonun hiç önemi yok zaten değilmi. İki araç arasındaki farkı göremiyorsanız siz de hiç yorum yapmayın bence.

    Golf Comfortline donanım Bu donanım paketi ne içerir ne vaat eder onu bir araştırın ondan sonra yorum yapın.

    nasıl yani doğru mu okuyorum? hayglan olunca sürüş dinamikleri mi değişiyor? peki hayglan + tüm opsiyonları doldursak mesala? bir 911 i parçalar mı?

    örneğin parçacıya gidince bana hayglan salıncağı veya komfortlayn amortisörü mü ver diyorsun? yaşınızı merak ettim açıkcası

    Comfortline ile highline arasinda jant lastik farki var, bundan bahsediyor olabilir.



    Karsinizdaki ne anlatiyor diye anlamaya calissaniz daha iyi olmaz mi?Nedir surekli birilerini yerme cabalari?Surekli yas muhabbetleride bence sıktı artik.

    esas sıkan tosvos sahiplerinin kendilerini bmw mercedes audi kullanıyor sanmaları ve bir tarikat müridi gibi araçlarına tapmalarıdır. allah mı polomu diye sorasım geliyor bazen. bu konuda ciddiyim!

    tosvosta bir dacia kadar bir pejo kadar bir opel kadardır. ne eksik ne fazla. ister kabul edin ister etmeyin. mala tapmayanlar için komedidir vostos aşkı başka birşey değil. hiç kullanmasak hiç bilmesek cidden yedirecekler. ellerinde ki argümanlarda subjektif. ayrıca bu kişinin mesajına ben cevap verdim ancak mesaj silinmiş, ona yazdığım yazı sizi neden böyle gerdi anlayabilmişte değilim.

    Ben gerilmiş değilim. Vw, bmw yede esdeger olsa pejoyada esdeger olsa benim icin birsey ifade etmiyor, okudugum mesajiniz hatta son mesajlariniz gereksiz sert .

    mesajlarımın gerekliliğinin veya sertliğinin derdi sizi değil yönetim birimini germelidir. eğer şikayetçiyseniz şikayet butonu sağ üst tarafta yolunuzu gözlemektedir. ne bu forumda ne de bir başka platformda yazı yazarken veya fikirlerimi belirtirken icazet almadım. bu yüzden üstünüze vazife olmayan ve olmayan samimiyetimizden ötürü laflarınızı tartın. yoksa siz ve yazdıklarınız hakkında, sizin gibi fikir beyan etmeye başlamam an meselesidir.

    diğer mevzuya gelirsek lastik ve jant bir aracın salt yol tutuş karakterini yansıtmaz. kısaca değinirsek 195/60/15 ile 195/60/16 arasında kaale alınacak bir fark yoktur. lastik taban ve yanak değişikliği yol tutuşa muhakkak etki edecektir bu yadsınamaz bir gerçek. ancak sadece jant farkıyla bu olayı kimse yediremezsin. burada konuşulması gereken standart suspansiyon ve lastikle şasinin veya bütün olarak aracın verdiği tepkidir. videoda gördüğümüz kadarıylada golf ün rakibi sandero görünmektedir. bu gerçeği allayıp değiştiremezsiniz. laf kalabalığına hiç gerek yok. komfortlayn ile hayglayn arasında suspansiyon,şasi, yürüyen, ön düzen, arka düzen veya ayrodinamik fark var mıdır yok mudur?

    ayrıca bu konu da mevzu adaptif süspansiyonlu 18 inç jantlı 225 tabanlı golfun kötü yol tuttuğu değil biz standart kullanıcıların ulaşabildiği golfün 5 para etmez yol tutuş sergilediği gerçeğidir. yoksa skoda favoriti de yere bas kaliteli yay süspansiyon kullan tatmin edici bir yol tutuş elde edersin.

    Allah yardimcin olsun kardes. Blokluyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Civic hatchback ile bunu arka arkaya izleyip de , yol tutuşu konusunda ona kafa tutabileceğini iddia eden arkadaş olursa göz doktoru tanıdığım var.

    He bir de şeyler gelecek, "bu test yol tutuşu konusunda fikir vermez"ciler. Peşinen söyleyeyim. Komik olmayın, ağırlık transferlerine şasinin tepkisi, lastiğin yola tutunma performansı, önden veya arkadan kayma eğilimi gibi konularda bu videolardan fikir alamayan adamda problem vardır, videoda değil. Adamlar ISO standardında test yapıyor.

    Sadece yol tutuş da değil, güvenlik de var. Önünüze aniden bir araç çıktığında kaçış manevrası sırasında civic ile kurtulabildiğiniz yerde golf ile dönünce karşı aracın a sütununda yüzünüzün fotokopisi çıkar.

    Şasi değil keşkül mübarek. MQB platformlu araçlar iyi davranış sergilemiyor bu testte. Fordlar canavar mesela. Fiesta rahmet okutturur golfe.

    Amme hizmeti: Buyrun civic'in videosu





    Jant,Lastik ve süspansiyonun hiç önemi yok zaten değilmi. İki araç arasındaki farkı göremiyorsanız siz de hiç yorum yapmayın bence.

    Golf Comfortline donanım Bu donanım paketi ne içerir ne vaat eder onu bir araştırın ondan sonra yorum yapın.

    nasıl yani doğru mu okuyorum? hayglan olunca sürüş dinamikleri mi değişiyor? peki hayglan + tüm opsiyonları doldursak mesala? bir 911 i parçalar mı?

    örneğin parçacıya gidince bana hayglan salıncağı veya komfortlayn amortisörü mü ver diyorsun? yaşınızı merak ettim açıkcası

    Comfortline ile highline arasinda jant lastik farki var, bundan bahsediyor olabilir.



    Karsinizdaki ne anlatiyor diye anlamaya calissaniz daha iyi olmaz mi?Nedir surekli birilerini yerme cabalari?Surekli yas muhabbetleride bence sıktı artik.

    esas sıkan tosvos sahiplerinin kendilerini bmw mercedes audi kullanıyor sanmaları ve bir tarikat müridi gibi araçlarına tapmalarıdır. allah mı polomu diye sorasım geliyor bazen. bu konuda ciddiyim!

    tosvosta bir dacia kadar bir pejo kadar bir opel kadardır. ne eksik ne fazla. ister kabul edin ister etmeyin. mala tapmayanlar için komedidir vostos aşkı başka birşey değil. hiç kullanmasak hiç bilmesek cidden yedirecekler. ellerinde ki argümanlarda subjektif. ayrıca bu kişinin mesajına ben cevap verdim ancak mesaj silinmiş, ona yazdığım yazı sizi neden böyle gerdi anlayabilmişte değilim.

    Ben gerilmiş değilim. Vw, bmw yede esdeger olsa pejoyada esdeger olsa benim icin birsey ifade etmiyor, okudugum mesajiniz hatta son mesajlariniz gereksiz sert .

    mesajlarımın gerekliliğinin veya sertliğinin derdi sizi değil yönetim birimini germelidir. eğer şikayetçiyseniz şikayet butonu sağ üst tarafta yolunuzu gözlemektedir. ne bu forumda ne de bir başka platformda yazı yazarken veya fikirlerimi belirtirken icazet almadım. bu yüzden üstünüze vazife olmayan ve olmayan samimiyetimizden ötürü laflarınızı tartın. yoksa siz ve yazdıklarınız hakkında, sizin gibi fikir beyan etmeye başlamam an meselesidir.

    diğer mevzuya gelirsek lastik ve jant bir aracın salt yol tutuş karakterini yansıtmaz. kısaca değinirsek 195/60/15 ile 195/60/16 arasında kaale alınacak bir fark yoktur. lastik taban ve yanak değişikliği yol tutuşa muhakkak etki edecektir bu yadsınamaz bir gerçek. ancak sadece jant farkıyla bu olayı kimse yediremezsin. burada konuşulması gereken standart suspansiyon ve lastikle şasinin veya bütün olarak aracın verdiği tepkidir. videoda gördüğümüz kadarıylada golf ün rakibi sandero görünmektedir. bu gerçeği allayıp değiştiremezsiniz. laf kalabalığına hiç gerek yok. komfortlayn ile hayglayn arasında suspansiyon,şasi, yürüyen, ön düzen, arka düzen veya ayrodinamik fark var mıdır yok mudur?

    ayrıca bu konu da mevzu adaptif süspansiyonlu 18 inç jantlı 225 tabanlı golfun kötü yol tuttuğu değil biz standart kullanıcıların ulaşabildiği golfün 5 para etmez yol tutuş sergilediği gerçeğidir. yoksa skoda favoriti de yere bas kaliteli yay süspansiyon kullan tatmin edici bir yol tutuş elde edersin.

    Allah yardimcin olsun kardes. Blokluyorum.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    Yaş kaç ? Çarpışma testleri ile bu aynımı ?

    Tamam öyle olsun
  • aynı testi torsiyon çubuklu 1.2tsi golf ile yapsınlar birde onu yayınlasınlar, eğer dürüst bir firma ise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • clio ile golf'ü karşılaştırmak pek olmamış. hiç unutmam pejo 206 ortalığı kasıp kavuruyordu. 307'ye geçince bocaladı, eskiyi arar oldu.

    dipnot: yalnız bu arada videoları seyrettim ve clio'nun bir tekerinin kalktığını gördüm ilk testte bile. nasıl daha iyi oluyor clio anlayamadım tekeri kalktığı halde. uçan mı daha iyi oluyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 21 Temmuz 2017; 16:51:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    aynı testi torsiyon çubuklu 1.2tsi golf ile yapsınlar birde onu yayınlasınlar, eğer dürüst bir firma ise.

    Test edilen araç 1.0 Tsi 110 bg yani torsiyon çubuklu.



    Bağımsız süspansiyon 120 bg üstünde var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.