Şimdi Ara

Volkswagen: 'İçten yanmalı motorların ömrü sanılandan uzun' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
2.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamgireyziboi

    Gömdüğün insanların özelliklerine sahip olup keşke sen de bu insanlık için bir şey yapsan da senin peşinden gitsek o zaman. Popülist, sosyalist, realist olmayan o insanların bu sinek vızıltısı dediğin teknolojiyi yapmalarının bir amacı var. Temiz çevre, düşük maliyetli yolculuk, ses gürültüsünün olmaması, diğer araçlara nazaran daha çok teknoloji barındırabilmeleri ve aşınacak parçaların az olması. Evet piller pahalı olabilir ve herkes ulaşamayabilir ancak zamanında sanayi devriminde de içten yanmalı motorlar elektrikli motorların geçtiği süreçten geçtiler. O zamanlarda da herkesin aracı ve markaların üretim kapasiteleri yoktu. Şuanki durum da farklı değil. Firmalar elektrikli araç üretmek için halen yeterli pil ve araç üretimine sahip değiller. Senin mentalitenden bakacak olursak zamanında tüplü televizyonlar, kafa kadar olan telefonlar da balondan ibaret değildi. Ama gelinen nokta ortada. Teknolojinin ne getireceğini bilemezsin. Gün gelir insanlık Mars'tan gelmiş diyerek Mars'ta koloni kurmaya çalışırlar. Gün gelir herkes uzay yolculuğu yapar. Geleceği ön göremeyiz ancak hayal edebiliriz. Ve bu hayaller sayesinde insanlık olarak gelişip işleri kolaylaştırıyoruz. iyi forumlar.
    herşeyi biryana bırak, dünyada bugün 200 milyondan fazla otomobil var. bunların hepsini elektriklilerle değiştirdiğini düşün. bugünün elektrik tüketimine dünya zor yetişiyorken yarın 200 milyon elektrikli aracın tüketimine neyle yetişecek? HES le mi? rüzgar enerjisiyle mi? güneş enerjisi ile mi? elektrikli otomobillerin pek çok artısı olabilir ama en büyük yalanı temiz çevredir. elektriğinin üretimi ayrı çevre sorunu, işi biten bataryalar ayrı çevre sorunu.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Dostum katılıyorum ancal fosiller eninde sonunda bitecek. Çözüm lazım. En mantıklısı bu ilerisi için. Bu da gelişim aşamasında. Ayrıca keşke herkes güneş enerjisi ile enerjisini üretebilme gibi imkanı olsa ama maalesef yok. Böyle olsaydı daha temiz üretim olabilirdi. Dünyaya 1 günde vuran güneş ışınlarının enerjisi dünyanın 1 yıllık enerjisini sağlayacak kadar fazla diye biliyorum ben.
  • Bırak Almanya'yı koca Avrupa kıtası bu markayı tercih ediyor, analiz sıfır yorum gücü eksi.

  • Elektrikli araçların doldurulması şimdilik pratik değil. İçten yanmalıda pompaya yanaşıp 1-2 dk içinde oradan ayrılabiliyorsun. Hızlı şarj ünitelerinde bile elektrikli araçların 1 saatten önce dolması zor görünüyor. Belki ileride çözüm bulunur. Elektrik doldurma fiyatları nasıl olacak acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-82AD9505E -- 6 Nisan 2020; 18:41:4 >
  • başlık çok dikkat çekici ^^

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3F2A55898

    İçten yanmalılar için minimum 5-6 yıl veriyorum ben. Otomotiv firmaları geçmişi köklü ve büyük ortaklıklarla hareket eden firmalar ve ne yazık ki bunca yıldır içten yanmalıya yaptıkları AR-GE vb. yatırımların karşılığını almadan elektrikli otolar için gerekeni pek yapmak istemezler. Bu konuda bu firmalara en büyük dersi verecek olan devletler ve elektrikli otolar için kurulan yeni girişimler olacaktır. Koronavirüs ile bir dönemden geçiyoruz, son zamanlarda çoğu büyük şirket kendilerini devletlerden üstün sanarken şuan birden devletlerin üstün olduğu ve sözlerinin geçtiği bir ortama girdik. Bu süreçten sonra daha çok devlet kontrolünde işler göreceğiz gibime geliyor, devletler daha rahat karar alabilecekler. Şirketler maske/solunum cihazı vb. üretimi yaparak sürece destek olmaya çalışırken bazı devletler okulları ve kendi şirketleri aracılığıyla da bu noktada yine şirketlere fazla alan bırakmıyorlar. Elektrikli otolara da geçişi hızlandıracaklar devletler olacak.
    5-6 mı? En az 20+ yılı var... Dizelin bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Guhong01 kullanıcısına yanıt
    Haklısın katılıyorum 2015 de golf almaya gittim ve en full pakettinde anlaştık highline dı sonra satıcı temsilcisine soruyorum geri görüş kamerası o opsiyon değil anahtarsız çalıştırma oda değil durdum kardeşim benim aracım 2013 toyota auris bunların hepsi varken sizden en full paketli arabayı almak istiyorum ama bunlar yok ilginç dedim ve o gündür ww ilgimi çekmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ford vw opel farketmez hem ikinci elde hem de sifir ucunden birini alip gecersin bunlarin birbirine gore marka olarak fazla bir ustunlugu yok yalniz bunlara alternatif olarak fiat peugeot renault almayin kalitesi bu saydiklarima gore dusuk fiat 1250 kg kasaya 1.3 motor koyan ilginc bir firma ayrica



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adolf Hitler 88 -- 6 Nisan 2020; 16:50:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adolf Hitler 88 kullanıcısına yanıt
    Vw 1300 kiloya 1.0 motor koyuyor o ne olacak hitler dayı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Vw 1300 kiloya 1.0 motor koyuyor o ne olacak hitler dayı ?
    alma o zaman yegen.. buyuk motorlusunu al kalitesi yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimin işine nasıl geliyorsa öyle konuşuyor
  • Adolf Hitler 88 kullanıcısına yanıt
    Doğru diyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Doğru diyon
    hatta skoda rapide bindim ic dizayni malzeme kalitesi falan vw gibi guzeldi yan markalari bile guzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adolf Hitler 88 -- 6 Nisan 2020; 17:16:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adolf Hitler 88 kullanıcısına yanıt
    Dizayn bütün vaglarda aynı da rapidde hani malzeme kalitesi? Her yer tıkır tıkır plastik

    Tıkır tıkır derken hem sert olmasından hem de trim sesinden bahsediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu süre tamamen elektrikli teknolojisine bağlı . 3 yıl da olabilir 30 yıl da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Dizayn bütün vaglarda aynı da rapidde hani malzeme kalitesi? Her yer tıkır tıkır plastik

    Tıkır tıkır derken hem sert olmasından hem de trim sesinden bahsediyorum
    ses var motor bana da gurultulu geldi ama ben malzemeyi begendim guzel arabaydi gercekten golfe para yetmeyince alinmis ama yine de guzel tercih bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wolswogen cidden kendisini herzaman geliştirmeye devam eden bir frima

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İçten içe yanıyorum Volkswagen.
  • Mazda bunu yıllar önce söyledi ve halen verimliliği için çalışıyor. Bu adiler de emisyonla oynayıp, haram beygirli araba sattılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guhong01

    Almanya'da yaşamış ya da bulunmuş insanlar geliri düşük kesimin Volkswagen aldığını bilirler. Geliri düşük kesim Volkswagen' dense daha çok Fiat, Ford gibi markaları tercih ediyor. Alman insanı bile bu markayı almazken Türk insanının kendini bu kadar köpek yerine koyan bir markayı bu kadar önemsemesi çok enteresan gerçekten. Dünya' da eşi benzeri bulunmayan bir ülkeyiz bazı konularda. Dua ve tok kapı sesi ile...
    '' Geliri düşük kesim Volkswagen' dense daha çok Fiat, Ford gibi markaları tercih ediyor.'' ... ''Alman insanı bile bu markayı almazken ''
    Bu konuyu ispatlar mısınız? Dediklerinizle alakalı en ufak bir şey bulamadım da. Aşağıda farklı farklı kaynaklarda farklı yıllarda Almanya' da en çok satan modeller yazıyor.

    www.hurriyet.com.tr
    2018’de Almanya’da en çok bu araçlar satıldı
    https://www.hurriyet.com.tr/avrupa/2018de-almanyada-en-cok-bu-araclar-satildi-41091195


    Bu siteye göre

    2018 yılında Almanya' da en çok satan araba listesi:
    1- Golf
    2- Tiguan
    3- Polo
    4- Passat
    18- Touran

    https://www.arabam.com/blog/danisman/avrupada-en-cok-hangi-arabalar-satiliyor/

    Bu siteye göre
    1- Golf
    2- Passat
    3- Polo

    https://www.statista.com/statistics/416986/passenger-car-registrations-leading-models-in-germany/

    Bu siteye göre 2020 yılında
    1-Golf
    2- Tiguan
    4- Polo
    5- Passat
    6- T-Roc
    https://www.best-selling-cars.com/germany/2019-full-year-germany-best-selling-car-models/

    Bu siteye göre 2019 yılında
    1- Golf
    2- Tiguan
    4- Polo
    5- Passat

    Autocar
    The best selling cars in Europe in 2020 so far | Autocar
    https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/best-selling-cars-in-europe


    Bu sitede yer alan yazı 31 Mart 2020' de yayınlanmış. 2020 yılı için konuşuyor.
    1. sıra Golf diyor 10318 ile ''DAHA ÇOK'' tercih edilen Focus ikinci sırada 5412 satabilmiş.
    Arkasında da 5284 ile başka bir VW modeli olduğunu söylüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-530508BB2 -- 6 Nisan 2020; 19:37:43 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.