Şimdi Ara

Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı



    Alman otomotiv devi Volkswagen, yeni SUV modeli ID.5 GTX'in kamuflajlı fotoğraflarını paylaştı. Henüz üretime yakın bir konsept olan Volkswagen ID.5 GTX'in örtüsü eylül ayında düzenlenecek olan IAA Münih Otomobil Fuarı'nda sahneye çıkacak.



    Volkswagen ID.5 GTX, markanın ilk elektrikli coupe-SUV modeli olacak. Alman markaya göre model ismindeki GTX takısı, başarılı GTI, GTD ve GTE modellerinin DNA'sını elektrikli mobilite dünyasına aktarıyor. Bir başka deyişle Volkswagen'in GTX takısını sportif elektrikli modellerine vereceğini söyleyebiliriz. Tıpkı ID.4 GTX'te olduğu gibi.



    ID.5 GTX'in tasarımı yukarıda sözünü ettiğimiz ID.4 GTX'ten pek de farklı değil. Özellikle B sütununa kadar neredeyse aynı diyebileceğimiz bir benzerlik söz konusu. Arka tarafta ise işler değişiyor ve yeni modele coupe görünümü kazandıran daha eğimli bir C sütunuyla karşılaşıyoruz. Bu alanda geniş bir arka spoyler ve 3D tasarım efektine sahip LED stoplar dikkat çekiyor.



    Ayrıca Bkz.Rusya, elektrikli araçlara teşvik uygulamaya hazırlanıyor



    Sportif coupe SUV'un teknik detayları henüz belli değil. Fakat ön ve arka aksa yerleştirilen iki elektrik motorundan güç alacağını ve böylelikle dört tekerlekten çekiş sunacağını biliyoruz. Sİstemin ID.4 GTX ile benzer olacağını düşünürsek 295 beygir civarında güç çıkışı bekleyebiliriz. Öte yandan ID.5 GTX'in WLTP'ye göre 497 kilometre sürüş menzili sunacağı resmi olarak onaylanmış durumda.



    Volkswagen ID.5 GTX'in üretim versiyonu önümüzdeki yıl satışa sunulabilir. Söz konusu model, 2030'a kadar Avrupa'daki satışlarının yüzde 70'inin elektrikli araçlardan oluşmasını hedefleyen Volkswagen'in önemli silahlarından biri olacak.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı
    Volkswagen, ilk elektrikli coupe-SUV modelinin fotoğraflarını paylaştı








  • Renge bak dandik Facebook paylaşımları gibi. 5 saniye gözlerinizi kısarak bakın hareket ediyor vs.

  • çok güzel

  • Senin yüzüne n'olmuş???

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • O boya stili çok göz ağrıtır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bm wix6 değil mi bu ?

  • güzel görünüyor. 497 km iyi değer. fiyatı avrupada belirleyici olacaktır. ancak çok sevdikleri dsg şanzıman koyarlarsa yine sıkıntı :D

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Megane eVision sandım,baya benziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hikaye816

    güzel görünüyor. 497 km iyi değer. fiyatı avrupada belirleyici olacaktır. ancak çok sevdikleri dsg şanzıman koyarlarsa yine sıkıntı :D

    elektrikli araclarda sanziman yok. elektrik motorunun torku yuksek, devir guc araligi cok genis oldugu icin cogu zaman bir vites kutusu bile olmuyor, yada en fazla 2 vites oluyor. bu yuzden verimlilikleri %90 civarinda. motorun urettigi guc aktarim elemanlarinda dislilerde kaybolmuyor.

  • Bu 500 kilometre konusu acayip aptalca
    Yani en az 750km olmalı
    Şimdi burdan milanoya enistemlere gitsem dönsem yolda kalcam ki bazen gidip geliyorum ve çoğu zaman zamanım olmuyor bile benzin almaya
    Şimdi ben bunu nasıl alcam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gercek menzili 149 km'dir bunun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • false6 kullanıcısına yanıt

    Aslında bir ihtimal haklısınız. Şayet hava sıcaklığı çok düşük olursa ve Alman otoyolunda tam gaz giderseniz o dediğiniz değere düşebilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    Onun gerçek renk olmadığını, kamuflaj olduğunu biliyorsunuz değil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle şeker kamuflajları yaparak gerçekten otomobile ait görselliği gizleyebildiklerini düşünebiliyorlar mı merak ettim. Bunun bu şekilde satılacağını sanan milyarlarca insan vardır hatta.

  • mokinto kullanıcısına yanıt
    Bilmeye de gerek yok, fotoğrafta arka cam ile arka kapıdaki yan camlar da boyanmış. Sadece buna bakarak bile fikir yürütülebilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkaura

    elektrikli araclarda sanziman yok. elektrik motorunun torku yuksek, devir guc araligi cok genis oldugu icin cogu zaman bir vites kutusu bile olmuyor, yada en fazla 2 vites oluyor. bu yuzden verimlilikleri %90 civarinda. motorun urettigi guc aktarim elemanlarinda dislilerde kaybolmuyor.



    Alıntıları Göster

    teşekkür ederim.


    şanzıman olmayan modellerin olduğunu okumuştum. ancak bir çoğunda halen ileri ve geri olmak üzere şanzıman olduğunu da okumuştum.bunlar doğrudur yanlıştır bilemem. bu okuduklarıma istinaden yorum yazdım.


    şanzıman olmasa tabiki çok çok çok iyi olur ancak şuan üretilen her elektrikli aracın şanzımansız olduğunu düşünmüyorum.bunlara da örnek olarak dacia,reno,fiat vb. üreticiler örnek verilebilir.çinli araçların da çoğunda şanzıman vardır diye düşünüyorum.


    ancak vw elektrikli araçlarında şanzıman var mı yok mu bilemiyorum.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: hikaye816

    teşekkür ederim.


    şanzıman olmayan modellerin olduğunu okumuştum. ancak bir çoğunda halen ileri ve geri olmak üzere şanzıman olduğunu da okumuştum.bunlar doğrudur yanlıştır bilemem. bu okuduklarıma istinaden yorum yazdım.


    şanzıman olmasa tabiki çok çok çok iyi olur ancak şuan üretilen her elektrikli aracın şanzımansız olduğunu düşünmüyorum.bunlara da örnek olarak dacia,reno,fiat vb. üreticiler örnek verilebilir.çinli araçların da çoğunda şanzıman vardır diye düşünüyorum.


    ancak vw elektrikli araçlarında şanzıman var mı yok mu bilemiyorum.



    Alıntıları Göster

    Elektrikli araçların spor modellerinde 2 vites oluyor ama şanzımanla değil galiba aktarma organı farklı. Bence elektrikli araçlarda 3 vites olacak şekilde vites olsa yakıt tan çok tasarruf ettirir. Elektrikli araçlar şehir içinde çok verimli iken 80 km hız dan sonra bataryayı çok hızlı tüketiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rusya'da uyandı ve teşvik getiriyor, bizde niye Yok biz salakmiyiz


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • oldukça kötü ve sıradan gözüküyor. ww zaten elektirik işini beceremedi...

  • Tasarım gayet güzel, mühendislik olarakta Volkswagen AG geleneksel üreticiler arasında en hızlı elektrik dönüşümünü yapmış ve referans modelleriyle şimdiden rekabete hazır hale gelmiş bir grup.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.