Şimdi Ara

Volkswagen Passat 2.0 TDİ DSG İnceleme B8 Kasa (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
4.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 399N3N

    şimdi fiat egeanın beyni biraz geribu yüzden iyi olamıyor



    passatın ise beyni üstün zeka derecesinde



    fakat şöyle olay var egea ülkemizde sürekli artıyor ve diğer araçlara radyoson yayıyor araçlarda bu duruma mağdur lalıyor ve beyinleri yavaş yavaş



    BU YÜZDEN EGEA ALMAYIN



  • Passat sınıfının en iyi aracı, 2.0 tdi çok ama çok iyi bir ünite
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Şanzuman sizden önceki 100 km.de işlem görmüş olabilir mi acaba ?..

    Bu şanzuman zaten sorun rastlanan dsg modeli değil DQ380 kodlu 380 torka kdr dayanımı olan şanzuman. Bu şanzumandan pek şikayet duyulmamış. Sıkıntılı olan şanzuman DQ200 kodlu şanzuman 250 torka kdr dayanabilen sorunlu seri bu yanlış hatırlamıyorsam ...

    Passatlarda dsg problemi 1.6 dizel olanlarda mı daha çok 1.4 tsi olanlarda mı?? DQ200 kodlu şanzıman daha çok yüksek torka dayanamadığı için sıkıntı yaratıyor sanırım. 1.4 tsi motorun torku daha düşük olduğu için daha az problemli diyebilir miyiz ?

    Evet , 1.2 - 1.4 tsi , 1.6 tdi gibi hacimlerde kullanılan DQ200kodlu şanzumanı kibar kullanıp , sevip okşayıp şefkat göstereceksiniz.



    Vag grubunun 2.0 ve üstü hacimlerde kullanılan şanzumanların kodları da kendileride biraz farklı ve dayanım güçleri daha yüksek dolayısı ile daha sorunsuz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2.0 TDI dsg ile çok güzel araba ama ÖTV si çok fazla..Tr de en ideali 1.6 TDI trendline düz vites

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 tsi ile karsilastirsaniz hangisini tercih edersiniz? bence araca talip olacak pek cok kisi icin bu da iyi bir bilgi olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    2.0 TDI dsg ile çok güzel araba ama ÖTV si çok fazla..Tr de en ideali 1.6 TDI trendline düz vites

    Comfort olsun bari
  • "ankara çevre yolunda havalanı dönüşünden önceki iniş de ki virajı 195km hız ile dönebiliyor sadece 2 şeridi kullanarak"

    eğer yol tutuş kriteriniz buysa aynı virajı linea da 195'le dönüyor, bilin istedim

    her gün yenikent-pursaklar gidip geliyorum, kendi aracım 2011 c4, şirket aracım 2016 corolla onlar da sorunsuz dönüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    2.0 TDI dsg ile çok güzel araba ama ÖTV si çok fazla..Tr de en ideali 1.6 TDI trendline düz vites

    Comfort olsun bari

    OlmaaazHatta daha alt versiyon kapak jantli getirmeliler.B6 Passat trendline öyleydi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arif kullanıcısına yanıt
    Şimdi hocam orayı bi linea ile 195 ile dönmek var bi passatla passat hiç korkutmuyor. Oradan kesitim şunun içindi 2013 model mondeo varken orada dönemiyorduk orayı aracın arkası kendini bırakacak gibi oluyordu ona bakarsak orayı doblo da 170 le dönüyor ama işte dönmek var dönmek var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • urugakhina U kullanıcısına yanıt
    Valla hocam tsi motoru hiç kullanmadım. Onun için pek bir diyemeyeceğim. Ancak dün çevre yolunda önümde rline bi tsi vardı başa baş gidiyordu bizimle açıkcası 170-190 arasında.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Willian

    Valla hocam tsi motoru hiç kullanmadım. Onun için pek bir diyemeyeceğim. Ancak dün çevre yolunda önümde rline bi tsi vardı başa baş gidiyordu bizimle açıkcası 170-190 arasında.

    Aradaki fiyat farkına değip değmeyeceği konusu insanların kafasını karıştırıyor. Gerçi 1.6 dizel ile de kıyaslamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Willian

    Valla hocam tsi motoru hiç kullanmadım. Onun için pek bir diyemeyeceğim. Ancak dün çevre yolunda önümde rline bi tsi vardı başa baş gidiyordu bizimle açıkcası 170-190 arasında.

    Şöyle bir durum var. Passat direksiyonu hissizdir yani araç kaysa bile direksiyon bunu size hissettirmez fakat mondeo ise tam tersi araç kaydığı anda siz bunu direksiyondan anlarsınız. Ha şöyle birşey de var passat in yol tutuşu da iyidir fakat mondeo sınıfında rakipsizdir ben insignia da kullandım özellikle mondeo nün direksiyonu araç kaysa bile sizin direksiyon kontraniz ile seridinize geri döndürüyor diğer D sınıfı araçlar böyle değil araç kaymaya başlayınca direksiyon birden yumuşuyor ve aracın ipleri elinizden kayıp gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • urugakhina U kullanıcısına yanıt
    1.6 dizel öneriyorum ankara ordu arası 4 kişi full bagaj gittim geldim ancak araç gidiyor ama nazlı yani çok bağırıyor boş yere 4 kişi ile 190 ı gördüm 16tdi da da ama ben olsam yakıt sorum olmayacak ise tsi alırdım 150hp lerden

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Doğru hocam passat direksiyon sistemi berbat size ne oluyor ne bitiyor bir bilgi vermiyor ama mondeo garip bi araç gibi geliyo bana çünkü çevremde çok kaza yapan takla atan oldu mondeo ile özellikle yağmurlu havada o yüzden belki de ön yargılıyım. Ancak passatın motoru daha iyi bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • B8 in yol tutuşu otopark incelemesinde de belirtildiği gibi selefi b7 ye göre oldukça iyi. Hatta sınıfında en iyiler arasında. B7 yol tutuş olarak iyi değilken b8 bu konuda çağ atlamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Willian

    Doğru hocam passat direksiyon sistemi berbat size ne oluyor ne bitiyor bir bilgi vermiyor ama mondeo garip bi araç gibi geliyo bana çünkü çevremde çok kaza yapan takla atan oldu mondeo ile özellikle yağmurlu havada o yüzden belki de ön yargılıyım. Ancak passatın motoru daha iyi bence

    Yağmurlu hava demişken aklıma 1.6 dizel 2012 mondeo ile yaşadığım olay aklıma geldi. İzmir Ankara arası giderken abim aracı kullanıyordu 115 sabit hızla ve tatlı rampa çıkıyordu araç yerler ıslaktı ve su birikintisine bile girmedik aracın birden önü 10cm kaydı viraj yok gibi birşeydi biranda hem kafadan kaydı hemde pati çeker gibi oldu abim çok araç kullanmıştır ve ilk defa böyle birşey yaşadık hiçbir anlam da veremedim neden böyle garip birşey olduysa. Lastik diyecem 1 yıllık yeni gibi lastikli petlas di. O an araçtan korktum dümdüz yolda böyle ise virajda nasıl olur diye. 2 3 ay kullandık bir daha öyle birşey yaşamadık. Sorun lastikten dır galiba daha sonraları çokça zorlama ma rağmen kayma olmadı araçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Willian

    Şimdi hocam orayı bi linea ile 195 ile dönmek var bi passatla passat hiç korkutmuyor. Oradan kesitim şunun içindi 2013 model mondeo varken orada dönemiyorduk orayı aracın arkası kendini bırakacak gibi oluyordu ona bakarsak orayı doblo da 170 le dönüyor ama işte dönmek var dönmek var.

    bahsedilen viraj referans olamaz, olay daha çok lastikte bitiyor

    dediğiniz gibi linea limitte dönerken passat çok daha rahat döner ama mondeo da çok rahat döner
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Şanzuman sizden önceki 100 km.de işlem görmüş olabilir mi acaba ?..

    Bu şanzuman zaten sorun rastlanan dsg modeli değil DQ380 kodlu 380 torka kdr dayanımı olan şanzuman. Bu şanzumandan pek şikayet duyulmamış. Sıkıntılı olan şanzuman DQ200 kodlu şanzuman 250 torka kdr dayanabilen sorunlu seri bu yanlış hatırlamıyorsam ...

    Passatlarda dsg problemi 1.6 dizel olanlarda mı daha çok 1.4 tsi olanlarda mı?? DQ200 kodlu şanzıman daha çok yüksek torka dayanamadığı için sıkıntı yaratıyor sanırım. 1.4 tsi motorun torku daha düşük olduğu için daha az problemli diyebilir miyiz ?

    Evet , 1.2 - 1.4 tsi , 1.6 tdi gibi hacimlerde kullanılan DQ200kodlu şanzumanı kibar kullanıp , sevip okşayıp şefkat göstereceksiniz.



    Vag grubunun 2.0 ve üstü hacimlerde kullanılan şanzumanların kodları da kendileride biraz farklı ve dayanım güçleri daha yüksek dolayısı ile daha sorunsuz...

    Amerika'da olduğu gibi 10 yıl garanti verilmedikten sonra dsg şanzımanlı araca binemeyeceğiz demek ki




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.