|
Volkswagen ve Xpeng, maliyetleri düşürmek için ortak parça kullanım anlaşması imzaladı
-
-
bataryada çin tesla da aga almanlar nasıl yapamıyor bu işi ben onu anlamıyorum? bizim arkadaşta 86 mercedes e200 vardı 2001'de gittik sanayiye adam dedi orijinal kuru akü daha değiştirmeyin. yeni akülerin olayı lityum onun da %75'i çin'de bu mudur yani? eskiden böyle akü yapabilen almanlar şimdi çin'in min'in eline mi bakıyor? iran'da da çıktı işte bir sürü lityum hammadde mi bulamıyorsunuz değil işte. bize bile gelip çinliler fabrika kuruyorsa ben anlamadım bu işi ne iş çeviriyor çin çünkü biz tanımayız hammaddeymiş ambargoymuş demek ki bunun güzelini yapmak mesele son dönemlerin popüler kelimesi ki ben 96-00'da işletme'de öğrenmiştim know-how. tesla da ilk yapıp dünyanın ar-ge'sini gömmüştür buna. çin'de bol olunca boza boza öğrenmişlerdir de yani almanlara yakıştıramadım ama vw olunca normal. zaten artık ne yaptığı belli değil onu iptal eder bunu duyurur sonra onu da iptal eder..
-
Şarjlı pilde en iyi teknoloji ve en iyi kimyacılar Japonlardır. Tesla kendi başına batarya üretmeyi beceremedi mecburen yardım istediği Panasonic'i %50 ortak yaptı ABD batarya fabrikasına. Sanyo en kaliteli li-ion ve ni-mh(Eneloop) pilleri üreten firmadır. Daha sonra Panasonic satın almıştır Sanyo'yu. Li-ion piyasasını bilenler Panasonic-Sanyo ve Sony VTC(Murata) pillerin en iyisi olduğunu bilir. Japonlar kadar olmasa da Samsung ve LG de başarılı oldu li-ion hücre üretiminde.
Apple da kendi üretemediği için Sanyo ve Sony batarya kullanıyordu 5-6 yıldır takip etmiyorum son durum ne bilgim yok.
Çinliler de eşek değil ya dünya rezervinin %80-85 elinde olduğu ve Japon ve Korelilere fabrika, vergi, arsa teşviki verdiği ortaklıklardan birşeyler öğrenmiş yada teknoloji hırsızlığı yapmıştır. Bizde bor rezervinde tekel durumundayız ama sadece deterjan üretebildik, ülkede Kimya Mühendisliği diye bir şey olmadığı ve Kimya Mühendisleri daha çok gıda katkısı ve sahte, kaçak ürün olayına kafa yordukları için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 1 Mart 2024; 10:33:41 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
eyw güzel bilgiler. ben anlamam çok pil teknolojisinden her ne kadar 2005'ten geçen sene şubatta zehirleyene kadar bu lityum meretini içsem bile bipolar yüzünden. Murata demişsin ben iki tane düğme pil almıştım saatçiden aboo çok pahalı demiştim abi bu iyisi demişti öyleymiş hakikaten. işte dediğim gibi ilk ar-geyi gömenler sonra kopyalayan boza boza yapan çinliler adamların hayatı üç kağıt. lisansını alalım teşvik verelim bizim coni japon iranla vs aramız bozuk değil ama dediğin gibi var mı yetişmiş elemanın bu konuda? benim kimya müh. kız kuzen var direkt dalga geçmiştik kazandığında geleceğin işsizi diye zamanında. bak önemli şimdi.
-
Ulan vag gidip renault u dinleyip birlesseydiniz ya su cine taviz vermeyin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Otomobil firmaları artık kar etmek için ortak platform ve parça kullanmak zorundalar. Bugün bile bakıyorsun Peugeot rifter araç platformu aynı zamanda Toyota,Opel,Citroen gibi 4 ayrı firmada görülüyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Maliyetler zaten düşük. Kar marjları %300 civarında. Daha da düşürmek gereksiz.
-
Golf 7 de zaten kalite düşmüştü. Asya arabası gibiydi. Arabadaku kullanılan parçalar kore arabasına benziyordu.
Şimdi iyice düşer.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X