Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.876
Cevap
32
Favori
281.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar;
    1-ben triger setini (5) parçadır. ina marka bilya ve gergi rulmanları kayış dayco, işçilik dahil 305 tl,ye değiştirdim. ankara volan 1,100 tl adana ford 880 tl fiyat vermişti.
    2-göstergede benzin ibresi 0'ı gösteriyordu. servis parça fiyatı 600 tl işçilik sormadım dahi. elektrikçi ustasına söktürdüm. (arka koltuğun altında tam ortada) akım tellerinden biri kopmuş, yerine lehim yaptı yerine taktı gayette güzel çalışıyor eskisi gibi tahmin edin kaç para 10 tl. bir sigara parası aynı işlem serviste olsa 600+işçilik siz düşünün
    3- sinyal kolu aynı zamanda uzun huzmeleri yakar, direksiyon kutusuna 4 vida ile sabitlidir. içeride kare geometrik yapıyı anımsatan plastik aksamlardan oluşan bir yuva var. sinyal kolunun bu yuvaya bir pimle (fabrikasyon sert plastikten yapılı) bağlı. bu pim kırılmış yerinden çıkıyor. elektrikçi ustama götürdüm. orjinal kırık eski pimi bu sinyal kolundan çıkardı ve yerine 3 mm kalınlığında demirden pim yaptı ve yerine monte etti. servis ücreti 200 tl + işçilik. bense 20 tl'ye işi bitirdim. canavar gibi son derecede güzel çalışıyor şimdi.
    4- geri vites müşürü servis fiyatı 163+işçilik ben 15 tl'ye işi bitirdim. nasılmı? renault oem koduyla bu ürünün yan sanayisini taktım. bildiğiniz reno9 ile aynı geri vites müşürünü kullanıyor. şu an gayet güzel ve randumanlı.
    yorum; resmi servislere gitmek zorunda olmayanlara tavsiyem; volvo kutusu içerisindeki her ürün, mutlaka oem koduyla dünya çapında üretim yapan üretici firmalar vardır. ör; volvo kutusundaki disk ve balatalar bildiğim kadarıyla ate markadır. piyasa değeri 590 tl.dir. (ön ve arka disk ve balatalar tk halinde) temsa grubunda ise bu trw markadır. yani orjinal mitsibushi kutusunda trw satılır. servislerin kutusunda değilde dış piyasada bu ürünlerin (ürün yurt dışından direkt ihtalatçı firmasının bölgesel yetkili satıcıları) yetkili satıcılarından rahatlıkla çok daha ucuza temin edilip kaliteli usta ellerinde gayet ucuza tamirat gerçekleştirilebilir. önemli olan araca ait parçanın hangi marka ve oem koduyla satıldığı, türkiyedeki ithalatçı firmanın öğrenilmesi ve yetkili satıcıları dizisini izlerseniz rahatlıkla bu parçaları pekala ucuza alabilirsiniz. önemli olan inatçı azimli ve birazda internette araştırmacı olursanız problemler daha ucuza çözümlenir diye düşünüyorum. saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 22 Nisan 2012; 15:50:51 >




  • ylv77 ye katılıyorum sevisin fren balatası için %15 parça %20 işçilik indirimine karşın balataya 590 tl dedi.(ön arka takım) bir tanıdıktan trw marka balata takımını 140 tl ye aldım(ön arka) sanırım 50 tl işciliklede taktırırım. yedek parça pahalı diyenlere duyurulur.
  • bu piyasada yapabileceğin en uygun fiyata yaptırmışsın bence, trw de kalite olarak fena değil, temsa grubu bu ürünü orjinal parça olarak kullanıyor.
  • ben en son trw marka arka disk ve balataları 120 tl almıştım. (tabi ben alırken toptan fiyat + %8 kar payı ile) bu parçaları piyasada 135 tl + kargo en ucuz bu şekildeydi. 40 tl.de işçilik verdim toplam 160 tl,ye arka disk ve balataları değiştirmiş oldum. en son tamiratı bu şekilde yaptırmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 23 Nisan 2012; 22:59:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    ben en son trw marka arka disk ve balataları 120 tl almıştım. (tabi ben alırken toptan fiyat + %8 kar payı ile) bu parçaları piyasada 135 tl + kargo en ucuz bu şekildeydi. 40 tl.de işçilik verdim toplam 160 tl,ye arka disk ve balataları değiştirmiş oldum. en son tamiratı bu şekilde yaptırmıştım.

    haklısın tanıdık olunca kar almadı gelişine verdi. sağolsun. servise düşene allah yardım etsin. balatalarıda
    http://www.yedekparcabizde.com/volvo/s80/t5-2006-yedek-parca
    sitesinde uygun ancak site anlıyış ve ticaret açısından sıkıntılı ne sorulan sorulara cevap veriyor nede stok olup olmadığı belli. kaç defa mail attım cevap vermediler bu kafayla iş yapmaları zor. ama stokta varsa ve yollayabiliyorlarsa fiyatlar uygun




  • engin oto yedek parça diye bilinir bizim adanada, benim ustamda buradan alır zaman zaman. ancak hiç alış veriş yapmadım. ben şahsen öncelikle alacağım parçanın koduna kadar önce bir öğreniyorum. sonra bütün siteleri tek tek geziyor ve bakıyorum araştırıyorum. hangisinde ucuz ise onu tercih ediyorum. belli olmuyor zaman zaman farklılıklar ufakta olsa arz ediyor. otostart.com sitesini zaman zaman bakmanı öneririm. alış veriş yapmadım ama, bu formda üyenin biri alış veriş yapmış memnundu. otostart'ın en büyük avantajlarından biride bocshcar servisleri ile işçilik hususunda direkt anlaşmasının olması ve tamiratın buralarda otostart güvencesi ile değiştirilmesi gibi uygulamaları var. incelemekte yarar var diye düşünüyorum. ankarada znt volvo var ben zaman zaman seninkine benzer sorunlar yaşadım. yağ filtresi, geri vites müşürünü yanlış göndermişlerdi. ne bileyim şase numarasına kadar veriyorsun ürün yanlış geliyor oluyor zaman zaman. aksarayda karekom yedek parça var ara sıra orayıda araştırmanı tavsiye ederim fiyat olarak onlarda bazı gruplarda uygun fiyatlı olabiliyor, bilya grubunu ankarada bilya merkezi var tavsiye ederim. adlı grup (direkt ihtalatçı firmadır) otosupermarket.com sitesini tavsiye ederim. tabi bunları incelemek ve araştırmak gerekiyor. ate ürünlerine ben bir ara bayağı kafayı takmıştım. otosupermarket.com sayfasındaki ate ürünlerinde (direkt ithalatçı oldukları için) bir sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum. araştırmak ve araştırmacı olmak lazım. son bir öneri micksgarage.com bu sitedede bütün yedek parçaların oem kodu ve dünya çapındaki üretici firmaların kodlarına kadar araştırma olanağı vermesinden dolayı tercih ediyorum. örneğin benim aracın renault, ford, fiat gm gibi dünya çapında üretici firmaların ürettiği ve oem kodlarının yer alması. ben burdan faydalanıyorum. sizede tavsiye ederim.




  • birde alacağım parçanın direkt ithalatçısını ve yetkili satıcılarını öğreniyorum, ondan sonra alış veriş yapmaya gayret ediyorum. ör/ triger setini değiştirirken ina markasını endaş ithalatını yaptığını, bilya merkezininde bu ithalatçı firmanın yetkili satıcısı olduğunu öğrendikten sonra burdan alış veriş yapmıştım. ör/ yine trw ithalatçısı aklımda değil ismi ama ist/kadıköyde idi firmanın genel merkezi, adanada özçete otomotiv bunların yetkili satıcısı, ondan sonra trw disk ve balataları almıştım. alacağım ürünlerdede öncelik ithalatçı firma, sonra yetkili satıcı ve ürünü alış bu şekilde bir yol izliyorum.saygılar
  • ilginiz alakanız ve tavsiyeniz için çok teşekürler sitelere bakacağım. ototstart comdan bende çok memnun kaldım tüm bilgileri vermeme rağmen arayıp teyit ettiler. 2 kez alışveriş yaptım. lakin fiyatları diğer sitelerden uygun değil hatta tuzlu. 80 e satılan fren balatası 100-110 lakin müşteri memnuniyeti maximum herşeyin bir bedeli var :)) saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duktil

    2006 model 80000 km deki aracımın triger seti 120.000 km de değişmesi gerekiyor bunu biliyorum benim merak ettiğim triger seti değişimi için belli bir yaş sınırı varmı?

    aracın 100 120 binde kayış ve bilyaları değişir ve her takip eden 80000 kmde değişmelidir. max 100.000 km yahut 4 sene kullanım sürelidir. 4 yıl yatsa dahi araç bu aksam değişir.
    bizim tercihimiz komple triger + v kayış seti değişimidir.
  • klavuzda her 120 bin diyor ilk değişimden sonra 80 bin gibi bir ibare yok. bu bilgiyi nerden aldınız acaba
  • hatta amerikada 120 bin mil de değişir bile diyor 192 bin km eder buda

     Volvo bakım fiyatları
  • buda farklı bir klavuz 168 bin km diyor tr deki klavuzlarda ise 120 binde bir diyor. 80 bin diye bir rakam yok

     Volvo bakım fiyatları
  • 98-2004 S40 araç sahipleri için cazip bir öneri paylaşıyorum.

    *Triger kayışı
    +
    *Triger sabit bilyası
    +
    *Triger gergi bilyası
    +
    *V kayışı
    +
    *V kayış gergi bilyası
    +
    *İşçilik
    +
    *Kullanılan spreyler ile birlikte toplam 475TL dir.

    Triger değişim aralığı 100.000km/4 yıl dır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    klavuzda her 120 bin diyor ilk değişimden sonra 80 bin gibi bir ibare yok. bu bilgiyi nerden aldınız acaba

    her 120.000 kmde diyor ancak ilki için 120000 2. si için 200000 km öneriyorum bu bilgi değil tecrübe :) 3.de ise 280000 km makuldür.
    Malum geçen yıllar ilk fabrikasyon donanım çalışma rakatlağı kalmayacaktır. triger için motordan olmamalı diye düşünüyorum .
    LAKİN YANLIŞ ANLAŞILMASIN ÖRNEĞİN:120000de müşteriye kayış ve set montajı yaptık ve sürekli biz kendi servisimizde aracı kontrol ediyoruz 12 ay 15 ayda 200000 km oldu diyelim kontrol ederiz triger kayışını.sonuçta sonraki kaçıncı 10000kmde değişeceğini belirleriz.
  • syn znt volvo;

    98-2004 S40 araç sahipleri için cazip bir öneri paylaşıyorum.

    *Triger kayışı
    +
    *Triger sabit bilyası
    +
    *Triger gergi bilyası
    +
    *V kayışı
    +
    *V kayış gergi bilyası
    +
    *İşçilik
    +
    *Kullanılan spreyler ile birlikte toplam 475TL dir. diyorsunuz. parçaların ayrı ayrı tek tek fiyat ve markalarını yazabilirmisiniz buraya.
  • syn fsnn;
    aracınızla ilgili 300 tl üzeri diyelimki bir parça alacaksınız. nereden nasıl en uygun fiyata en kaliteli ürünü (volvo kutusunun içerisindeki üretici firmayı destekler tarzda) alabilirizi karşılıklı olarak istişare edip alalım beraber bilgi paylaşımında bulunalım yukarıdaki gibi. benim bilmediklerimi siz, sizin bilmediklerinizi ben karşılıklı olarak tamamlar ve bu şekilde daha ucuza, kaliteli parça ve işçilik değişim sonrası volvolarımıza inşallah mutlu bir şekilde binelim derim ben. sevgi ve saygılar...
  • tabiki paylaşımlarımız sürecektir. şu sıralar yağ lambam 3-4 sn geç sönmeye başladı. pompadanmı müşürdenmi bakalım ne çıkacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 7 Mayıs 2012; 21:35:51 >
  • hiç arıza olmaması temennimiz. pompadan olmasındansa müşürden olması etfaldir. aracın yağını kontrol etmişmiydiniz. azaldıysa belki. ustanız iyiyse bulur çabuk. allahtan benim ustam çok iyi memnunum.
    benzin pompam benim bir gün baktım çalışmıyor. lpg li olduğu için çeyrek depodan az olmaması benzinin iyiymiş. bende aracı yeni aldım pek bilmiyorum. bizim memleketin yolları aşırı rampa olunca iniş ve çıkışta demekki pompa arızalandı. (lpg lide olsa araç pompa çalışırmış arka planda, çeyrek depo benzinin görevi ise çalışıyor ya pompa ısındığı zaman soğutma görevi görüyormuş geç öğrendik) neyse benzin alıyorum gösterge panosunda yakıt ibresi 0 ı gösteriyor. söktürdüm elektrikçi ustama pompanın elektrik telleri var. onlardan biri kopmuş. yerine lehim yaptı. şimdi canavar gibi çalışıyor. maliyet 10 tl cik. servis fiyatı 595+işçilik ücreti.
    inşallah sizde masrafsız ve en ucuz yollu sorununuzu giderirsiniz. znt volvo bu işin erbabı. parçacı ve aynı zamanda tamircisi. belki kendisinin bir fikri vardır. kolay gelsin görüşmek üzere...




  • evet inşallah yağ seviyesinde sıkıntı yok. usta önemli başka biri olsa benzin pompasını değiştirelim derdi. en kolay olanını seçerdi. bakalım hayırlısı vakit bulabilirsem göstericem. kolay gelsin sizede.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    klavuzda her 120 bin diyor ilk değişimden sonra 80 bin gibi bir ibare yok. bu bilgiyi nerden aldınız acaba

    her 120.000 kmde diyor ancak ilki için 120000 2. si için 200000 km öneriyorum bu bilgi değil tecrübe :) 3.de ise 280000 km makuldür.
    Malum geçen yıllar ilk fabrikasyon donanım çalışma rakatlağı kalmayacaktır. triger için motordan olmamalı diye düşünüyorum .
    LAKİN YANLIŞ ANLAŞILMASIN ÖRNEĞİN:120000de müşteriye kayış ve set montajı yaptık ve sürekli biz kendi servisimizde aracı kontrol ediyoruz 12 ay 15 ayda 200000 km oldu diyelim kontrol ederiz triger kayışını.sonuçta sonraki kaçıncı 10000kmde değişeceğini belirleriz.


    yazdıklarımı yanlış anlamayın siz tecrübeyle ikinci değişimi 200 bin önermişiniz volvo zaten bunları en zor şartlarda tecrübe ederek 120 binde birdeğiştirin diyor. tr de bakım aralıkları zaten kısa bizde siz kısaltırsanız olmaz. bakın amerikada 168 binde triger değişimine çağırıyor aynı aracı tr de 120 binde birde siz bunu 80 bine düşürürseniz olmaz. kayış en kötü kullanıma göre yüksek devirde aracı zorlayarak vs için test edilmiş ve 120 bin denmiş yumuşak kullanana bu 120 bin az bile gelir.

    bakın başka örnek vereyim tr deki yağ değişim aralıkları avrupanın neredeyse yarısı benim aracımı 10 binde çağırıyor servis aynı araç abd de 17500 vs vs şimdi yol hava vs diyeceksiniz tamam ama bu kadar da değil türkiyedeki servislerin politikası. sadece bizim markanın değil tüm markaların politikası. yetkili servislerde fahiş fiyatlar ve kısa periyodlar




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.