Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.876
Cevap
32
Favori
281.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albenko

    artık aracımı servise goturmeyecem ozel bir volvodan anlayan bir yer bulurum işallah bursada ve o bakımlarımı yaptırım yoksa son care aracı satmak bursa arkas servisi gercekten cok acemi elemanlarla calısıyor.aracı 0 aldımda aracın gosterge saatinde iç camında ufak kıncal çatlak vardı bunu garantiden değişdirdiler ama gel eleman tornavidalan cizmedi yer bırakmamıs torpido, direksiyon simidi, ve gosterge panelin plastik kapağını, sonra arkas simitide kendileri değistirdiler volvo onay vermeyince cunku deriyi cizilen yer komple soyulmustu.0 aldımda sağ far yıkama pistonu calısmıyordu bunada eyvallah dedik değistirdiler volvo o kadar luks bir araba değil benim gozumde oyledi ama maalesef artık değil arkas sistemli bir yer sistemi var ama uygulayan kalifiye elemanlara ihtiyac var boya ustası astar ve son kat boyayı aynı yerde atıyor bir ornek sonra sonkatta aracın boyanan yeri komple delik ve toz tanecikleri içinde....

    Bursa Arkas konusunda size tamamen katılıyorum. Geçen yıl lastik degistirmislerdi. Değiştirdikten sonra benim haberim olmadan 20 km yol yapılmış. Teslim ederkende söylemediler. Ben kilometrenin arttığını görünce tekrar gelip sorduğumda test icin çıktıklarını söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamamen konu dışı!

    Zamanında kaporta boya işi için arkadaşımın aracına 200 kmye yakın test yapmışlardı :) nasıl oldu bilmem ama kaporta boya için bu km :) adamın BMW ile gezesi gelmiş diye düşünmedik değil...
  • Servis personelinin klasiğidir, sigara almaya, parça almaya vs. servisteki araçlarla giderler. Servis müdürü de bu işler için araç ayarlamadığı için buna sesini çıkarmaz. Bir de test araçlarını özel işleri için kullanan servis ve satış personeli var tabii. Siz gittiğinizde aracı test edemezsiniz çünkü Ahmet bey araçla yeğeninin hastane ziyaretine gitmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Sn. Albenko, motor peugeot ile aynı olduğu için "turbonun hava filtresi cıkısı hortumu" dediğiniz parçayı bir peugeot servisinden isteyin, fiyat düşecektir. Madem bu olay kronik, bizim araçlarda niye olmuyor? Bence dediğiniz gibi hatalarını örtme telaşı bu. Yaptıkları hatayı garantiye sokup parça parası alamayacakları için sizin üstünüze yıkmaya çalışıyorlar gibi geldi bana.

    sayın eng civ;

    size aynen katılıyorum. turbo ile ilgili bir sorun varsa ve bu serviste işlem görmüşse, beyaz eşyada garantisi 1 yıldır, otomotiv dünyasında ne kadardır bilmiyorum, hafızamda kalan ise 1 yıl olduğu. arkadaşın elinde servis fişi vardır. orda yazıyordur, şunlar şunlar yapıldı, şu değişti toplam tutar yazar orda. onun için arkadaş bence aynı yetkili servise gidip, turbo konusunu halletmelidir diye düşünüyorum.

    birde müşteri arabası ile test sürüşü, sigara, çay, sevgili ile yemek yeme, hastane işleri vs. işte bu tür yerlere gitmemek lazım. birde ben aracımın başında durur ve arızasını ustadan öğrenir ve nedenlerinide öğrenir aynı hatayı yapmamaya çalışırım. yoksa o servise gitmem. sebep ne olursa olsun gitmem.

    yetkili servisleri içeri almadıkları için sevmiyorum. ben Türk kimliği taşıyan hangi servis olursa olsun sevmiyorum. çünkü güvenmiyorum adamlara, adamların dini imanı para, şunu değiştir bunu değiştir gibi. adamlar resmen yoluyorlar, kazıklıyorlar, ufak bir sorunu dağ haline getirip kabarık fatura çıkarıyorlar. onun için birazda garantili araç almayı ve kullanmayı sevmiyorum. yeni garantiden çıkmış bildiğim temiz bir aracı alır kullanırım. benim hayat felsefem şimdilik bu.

    benim çalıştığım kurumda bir otomotivden anlayan usta var. yetkili servise gider, bizim araçlara servisce arıza tespit ve parça yazılır. işte bizim bu ustamız onay verirse o parça ve işçilik yetkili serviste yapılır ve ustamızda başında durur. yoksa işlem olmaz. bizim yetkili servislerle anlaşmamız böyle.

    şimdi koskoca kurumumuz biliyorki servisler para tuzağı, işte demiş arkadaş siz benim aracımı tamir edecekseniz benim ustamın onayından geçecek demiş ve bu şekilde prosedür aşılmış. biz kurum olarak biraz daha gönül rahatlığı ile kullanılıyor araçları.

    ben yine çok yazıyorum, en iyisi yazmayayım. yazdıkça dokunacak, incinecek yerler olabilir. herkese iyi forumlar.




  • 2008 s40 1.6 dizel 110000 km de aracım. triger kayışını ve balataları değiştirmem gerekiyor, 4 balata + triger kayışı için 600 tl fiyat aldım özel bir servisten, geçmiş yıllara ait balata fiyatları forumda mevcut fakat şuanki fiyatları nedir bilmediğim için fikir almak istedim fiyat uygunmu sizce
  • bugun nihayet volvo ve arkasdan olayı çozduler ama bende bittim be arkadas bu kadar olmaz persembe den bu yana surekli tel.ve e-mail aramaktan ve atmaktan bıktım nezorladılar beni bir turbo hortumu için be arkadas hersey para için adamı yiyecekler yaklasık totalde 7 saat tel gorusmem olmus bir iş gunu nerdese artık kararımı verdim volvo s40 mı satmaya yurdısı bir seyatım var aracla beraber donusde aracı satmaya kararlıyım ve buyuk bir olasılık olmasa s60 danda vazgectim bmw 320d almaya dusunuyom volvo nun kapısın onunde dahi gecmek istemiyorum .artık yarın oglen hortumu değsecek volvo bana bukadar olaydan sonra jest yapmayakarar vermiş birkereye mahsus sanki dilenciye para veriyor be adam zaten senin gorevin bu arac ikibucuk yıllık garantili ve 30.000 km de yarında bana bu 3 yıl garantisi neleri kapsayıyor la ilgili haber verecekler turkiyedeki tüm ana bayi servisleri aradım ve tum satıs danısmanları soyledikleri 3 yıl garanti 2 yıl sınırsız km 3yıl 100.000 km tek istanbulda bir bayi bazı detaylı acıklamalarda bulundu 3 yıl için yani musterilerin bir coğu bu 3 yıl garantisinde haberdarsızlar ancak 3 yıl içinde işin duserse sansa boyle benim gibi uğrasırlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.g.t

    2008 s40 1.6 dizel 110000 km de aracım. triger kayışını ve balataları değiştirmem gerekiyor, 4 balata + triger kayışı için 600 tl fiyat aldım özel bir servisten, geçmiş yıllara ait balata fiyatları forumda mevcut fakat şuanki fiyatları nedir bilmediğim için fikir almak istedim fiyat uygunmu sizce

    balata ve triger (set halinde değiştirmenizi öneririm) marka olarak belirtmeniz lazım ki yorum yapabilelim.

    marka fiyatı belirleyen birinci unsur,

    ama tavsiyem. triger'de kesinlikle ina marka tavsiye ederim.(volvo orjinalindede ina firmasına ürettiriyor)

    balatalarda önler; ate marka, arkalar trw marka olması bence ideal, ben olsam böyle yapardım. disc alacaksanızda aynı markaları öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 17 Temmuz 2012; 8:42:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.g.t

    2008 s40 1.6 dizel 110000 km de aracım. triger kayışını ve balataları değiştirmem gerekiyor, 4 balata + triger kayışı için 600 tl fiyat aldım özel bir servisten, geçmiş yıllara ait balata fiyatları forumda mevcut fakat şuanki fiyatları nedir bilmediğim için fikir almak istedim fiyat uygunmu sizce

    TRİGER set için 173 tl (INA MARKA)
    ÖN balata 80 tl (PROPARTS SWEDEN)
    ARKA balata 58 tl ((PROPARTS SWEDEN)

    DH özel toplam:311 tl rakam verebilirm
  • 311 tl gerçekten çok iyi bir rakam bunu okuduğumda çoktan parçalar değişmişti malesef, teşekkür ederim birdahakine daha önceden araştırıp bakıma gideceğim.

    parça markalarını bilmiyorum ama orjinali olduğunu söyledi usta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77
    ben yine çok yazıyorum, en iyisi yazmayayım. yazdıkça dokunacak, incinecek yerler olabilir. herkese iyi forumlar.

    Susmayın, hep beraber bilgilenmeye devam edelim
  • Ne servismis bunlar yahu.
    Hepsi hırsız hepsi dolandırıcı hepsi namussuz,burada tarafsız kalamayacağım 110 bin tl'lik araç alırız kullanmayacagimiz donanımları koydururuz uç liralık boya korumaya 15oo tl veririz paramıza acımayız ama servis balayalar yarıdan aşağıya düşmüş değiştirelim beyfendi dediğimiz zaman ortalığı ayağa kaldırırız.
    Devasa showroomlar isteriz her modelden test araçları isteriz beyfendi lastiklerinizin durumu iyi degil dedikleri zaman ortalığı kirana geçiririz.
    Dunyanın en yetenekli ustaları aracımıza müdahale etsin isteriz son teknoloji test cihazları olsun isteriz ama santi ile fiyatlar aynı olsun isteriz.
    Bu sektörün patronları servis sahipleri bu ısı babalarının hayrına yapmıyorlar arkadaslar.
    Birşeyleri kiyaslarken Allah askına mantıklı
    onermeler yapalım.Hic bir servis kalkipta müşterisinin arabasını alpta alışverişe eşe dosta gitmez bunun sorumluluğunu alamaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imagoodman -- 17 Temmuz 2012; 21:46:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Ne servismis bunlar yahu.
    Hepsi hırsız hepsi dolandırıcı hepsi namussuz,burada tarafsız kalamayacağım 110 bin tl'lik araç alırız kullanmayacagimiz donanımları koydururuz uç liralık boya korumaya 15oo tl veririz paramıza acımayız ama servis balayalar yarıdan aşağıya düşmüş değiştirelim beyfendi dediğimiz zaman ortalığı ayağa kaldırırız.
    Devasa showroomlar isteriz her modelden test araçları isteriz beyfendi lastiklerinizin durumu iyi degil dedikleri zaman ortalığı kirana geçiririz.
    Dunyanın en yetenekli ustaları aracımıza müdahale etsin isteriz son teknoloji test cihazları olsun isteriz ama santi ile fiyatlar aynı olsun isteriz.
    Bu sektörün patronları servis sahipleri bu ısı babalarının hayrına yapmıyorlar arkadaslar.
    Birşeyleri kiyaslarken Allah askına mantıklı
    onermeler yapalım.Hic bir servis kalkipta müşterisinin arabasını alpta alışverişe eşe dosta gitmez bunun sorumluluğunu alamaz

    Babasının hayrına yapmayacak,kesinlikle katılıyorum.Bizim mutlu olmamız,bize uygun fiyata servis hizmeti vermek için değil,kar yapmak için o showroomları kuruyorlar,sermayelerini yatırıyorlar.

    Fakat Antalya otokoç 50.000 bakımı için 600 küsür tl fiyat çekti,mazot filtresi değişirsek 100 tl daha artacak dedi.Hadi vur kır pazarlık küsüratını atalım mazot filtresi dahil 700 TL. Samsun,Trabzon,İzmir,İstanbulda çeşitli yetkili servisleri aradım.Kimisi mazot filtresi hariç 400 dedi kimisi mazot filtresi dahil 450 dedi.Antalya Otokoça Trabzon ve Samsun yetkili servisleri mazot filtresi dahil 450 Tl fiyat verdiler siz 650 dediniz,aradaki 200 TL farkı Karadeniz bölgesinde yaşamadığım için vermek zorunda mıyım soruma '' bizde uygulama böyle,yapacak birşey yok'' lafı '' sizi kazıklıyorum anlasanıza'' dercesineydi.

    Gelelim bayilerin dürüstlüğüne.
    2006 Model Ford Connect aracımla kaza yaptıktan sonra gerekli onarımları,tadilatları için Yetkili servis olan Otokoçu uygun gördük.O zamanki müdürüde tanıdıktı.Aracımız kaskoluydu ve her türlü masrafı gideri kaskodan kaşılacaktı doğal olarak.Onarımı 93 gün sürdü! Aracı teslim aldık baktık ki bagajdaki örtü yok,boyanan yerlerdeki renk tutmamış,motor ikaz lambası yanıyor falan filan bir sürü sorunumuz oldu.Bagajdaki örtüyü kasko ödemedi dediler.Sigortamıza başvurduk.İnceleme yaptılar ve 300 küsür TL değerindeki bagaj örtüsünü ödemişler.Ama servis takmamış.Bilinçsiz bir insan olsak o parçanın parasını aldıkları halde takmadıkları gibi,kasko ödemedi yalanınada kanmış olacaktık.bu tür görülebilenleri tesbit ettik.O zamanlardaki bayinin müdürü Çağrı bey dostumuz olduğu için herhangi bir yasal işleme,şikayete girmedik ricası üstüne..93 gün serviste kaldı aracımız.ticari araç olduğu için kaskodan veya servisten yedek araç temin edemedik.Aracımızı satana kadar göbeğimiz çatladı desek yalan olmaz.Aracın tavanı değişecekti,sigortadan tam tavan siparişi verdiler fakat sıfır parçayı keserek belirli kısmını kullandılar.Aracımın tavanında bildiğiniz ek vardı anlayacağınız.Tamamının parasını aldılar ama belirli kısmı kullandılar.Burda da hak yendi.Bu bizim anladığımız bilgiğimiz ve onların azından kaçırdıkları şeyler.Bilmediklerimiz görmediklerimiz neler neler var kim bilir...Araca sanayi usulü işlemler yaptılar.Bayanlar bile arabanın yarısı farklı renk tanısını koyabiliyordu.Yarım depoya yakın teslim ettiğimiz aracı teslim alırkende göstergede yarım depo vardı.fakat 15 km gitmeden araba yolun ortasında stop etti,çekici çağrıldı.Aracın mazotsuzluktan bittiği tespit edildi.Aracı teslim ederken yarım depoya yakın mazot olduğu ve aracı teslim aldıktan 15 km sonra mazotunun bittiğini söylediklerini belirttik.Ne fayda adın reşit kendin söyle kendin işit. Depo şamandırasınıda değiştirdiler.
    O zamanlar bayinin müdürü Çağrı Bey olmasa işler çok daha farklı olurdu.Dostumuz olduğu için işlerin bizim lehimize yürüyeceğini zannetmiştik ama aleyhimize yürüdü.
    Şimdi bu servis Antalyanın tek yetkili VOLVO servisi aynı zamanda.
    Volvonun bakımı bir filte yapılırken yandaki filtlerde fordunki yapılıyor.Yani öyle ayrı servisler değil. Focus ile aynı işçilik yapılmasına rağmen sırf MARKA adından dolayı bizim işçilikler Fordlara göre daha pahalı. BUMUDUR ADALET?

    1 hafta kadar önce v50 nin sol alt kapı çıtasının fiyatını sormak için otokoça gittim.90 tl fiyat aldım.Cüzdanı evde unuttuğum için alamadım.2 gün sonra parçayı almaya gittiğimde 136 TL fiyat verdi.eee dedim geçen gün 90 TL idi.Bilemiyorum zam gelmiş olabilir dedi :) Mübarek % 40 mı zam geldi :D

    Servisler genel olarka balatalar %50 yi görünce değişirelim diyorlar.Bunun nedeni güvenlik vs veya canımızı çok sevdiklerinden değil ''müşteriyi kandırıp para kazanmaktır''.

    Ticaret ahlakı denen birşey var.Yazılı çizili değildir ama her esnafın,tüccarın,iş adamının,patronun bilmesi gereken evrensel kurallar. Nasıl sokakta çıplak gezilmemesi gerektiğini biliniyorsa tüm dünyada geçerliyse, ticaret ahlakıda böyledir.Tabi işler işlemez orası net değil ama ' başkasını ahını,bedduasını alarak,başkasının canını yakarak para kazanılmaz.Bilinçsiz müşteri diye kazıklama mal satmak olmaz.Ayıplı malı ayıpsız diye satmak,kusurunu gizlemek olmaz.Bir hizmet verirsin veya mal satarsın.. Herşeyde geçerlidir bence. İş bayilerde bitiyor kabul.Ama bayileri ben değil markalar denetleyecek.Ben bizzat şikayet ettim yolunda gitmeyen yanlış işleri bayinin.Kimsenin taktığını zannetmiyorum.İlgilenen olduğunu zannetmiyorum.''Adın reşit kendin söyle kendin işit'' dedirtiyorlar insanlara.

    Servisin kullandığı cihazla,orjinal yedek parçalarla,kutusunda bizzat gördüğümüz 4 litrelik kapalı mobil1 veya castrol edge yağlarla tüm filtreler orjinal olduğu halde bakımları 300 TL ye işçilik dahil özel servislerde yapıyorlar.

    Yetkili servisler 5 liraya mal edilen polen filtresini 45 liradan satıyor.Hem parçadan geçiriyor,hem işçilikten geçiriyor,hem muamele düzgün değil eee nedir bu !!!

    Rekabet yasası gereği servis fiyatlarına,satış fiyatlarına markalar müdahale edemiyormuş.Yani isteyen istediği gibi geçiriyor yüksek fiyattan diyorlar.
    Pahalı araba aldık diye kazıklanmak zorunda mıyız? kaldı ki ben kendi aracımı pahalıda almadım.Marka pek halk arabası olmayabilir ama 2010 model benzinli s40ları 40.000 tl ye veriyorlar günümüzde.Hiçte pahalı bir araç değil.Bugün 2010 model peugeot 407ye de aynı paraları istiyorlar. 2010 model ford focuslarada.Ford ile bakımları parçaları aynı ama servis 2 katı.Başlarım öyle işe !

    Ben gidipte 1500 tl asla boya koruma yaptırmam.1500 değil 150 yede yaptırmam. Dükkanımın önünde polisaj makinem ile dükkanımın önünde kendim yapıyorum cila işlermlerini.Son 10 yılda arabalarımızı yıkamacılarda toplamda 10 kez ya yıkatmışızdır ya yıkatmamışızdır.Dükkanımın,evimin önünde kendim yıkıyorum.
    110.000 TL yi bir araca kar yapmayacaksam bağlamam :=)

    Ben devasa showroomlar istemiyorum.1500 lira veripte boya koruma yaptırmıyorum.Ufak bir servis olsun orjinal parçaları kullansın doğru düzgün bakım yapsın,titiz davransın,kazıklamasın herşeyi düzgün yapsın.Parçadan kazandığının üstüne ufak bir işçilik koysun ederi kadar bana yeter. Diyorum ya 5 liraya mal ettiği polen filtresini 45 e satıyor zaten bize.Üstüne birde niye abartılı kazık işçilik alıyorsun....Ne yağ koyduğun belli değil niye kazık satıyorsun?

    Bu konu uzar gider. Bende aracımı güvenilir ellere bırakmak isterim fakat Antalya yetkili servisi hiçte güvenilir el değil.Dönen işlerin haddi hesabı yok.Yediğimiz kazığın haddi hesabı yok.İşçilik kalitesiz.Kaskodan parasını aldıkları parçayı uyarmamıza rağmen takmıyorlar YANİ ÇALIYORLAR. Hala daha niye yetkiliye gideyim ki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Ne servismis bunlar yahu.
    Hepsi hırsız hepsi dolandırıcı hepsi namussuz,burada tarafsız kalamayacağım 110 bin tl'lik araç alırız kullanmayacagimiz donanımları koydururuz uç liralık boya korumaya 15oo tl veririz paramıza acımayız ama servis balayalar yarıdan aşağıya düşmüş değiştirelim beyfendi dediğimiz zaman ortalığı ayağa kaldırırız.
    Devasa showroomlar isteriz her modelden test araçları isteriz beyfendi lastiklerinizin durumu iyi degil dedikleri zaman ortalığı kirana geçiririz.
    Dunyanın en yetenekli ustaları aracımıza müdahale etsin isteriz son teknoloji test cihazları olsun isteriz ama santi ile fiyatlar aynı olsun isteriz.
    Bu sektörün patronları servis sahipleri bu ısı babalarının hayrına yapmıyorlar arkadaslar.
    Birşeyleri kiyaslarken Allah askına mantıklı
    onermeler yapalım.Hic bir servis kalkipta müşterisinin arabasını alpta alışverişe eşe dosta gitmez bunun sorumluluğunu alamaz

    syn;
    imagoodman;
    sizinle tartışmak veya polemiğe girmek istemem, çünkü yorumlarınızı zaman zaman okuyorum.

    ben sizin gibi düşünmüyorum. siz o sektörden ekmek yiyorsunuz ya işte empati düzleminde düşünemiyor ve bizleri anlamak istemiyorsunuz.
    yetkili servisler gitsin parası pulunun hesabını bilmeyen, hatununa ikinci bir lüks arabayı alan ve neyin ne olmadığını bilen insanların arabasını istediği gibi değiştirsin, faturayı kabarık çıkarsın umrumuzda değil,

    bizler orta düzey insanlarız, volvoyuda az çok tanıyor ve beğenmediğimiz yönleride olsa şimdilik kullanıyoruz, yetkili servislerdeki ahlaksızlığı (bize göre) dile getiriyoruz ve ben diyorum ki "ben bu türkiye cumhuriyeti yetkili servislerine soyumyacağım, kazık yemeyeceğim, aldatsalarda aldatılmamak için şahsım elimden geleni yapacağım ve orta direk arkadaşlarımıda uyaracağım, bu benim vatan millet ahlak edep ne derseniz o manada görevim hemde asli görevim olacak"

    ha siz alınırsınız alınmazsınız onu bilemem, alınmanız içinde söylemiyorum realiteleri ifade ediyorum. bizlere soranlarada elimizden geldiğince aydınlatmaya çalışıyoruz. Sevgili Hesheit üstadı biz niye seviyoruz. son derece beyefendi, bir soru sorsanız burdan bildiği kadarıyla cevap verir, bizleri üzmez, insan yerine koyar. o bana deseki kardeş benim adanada şöyle şöyle bir işim var koşa koşa giderim, diğer kurzweil, büyükbilge, toledox arkadaşlar içinde geçerli.

    bizler burda fikirlerimizi ifade edeceğiz, taraf olabilirsiniz olmanızda normal ama bunu karşıdaki insana o yazıyı okuyunca anlayacağı, kırılmayacağı bir uslup ile ifade ederseniz daha uygun olur, siz kazanırsınız,

    benim 0 araç alacaktım bir ara zamazingo77 nin durumundan dolayı askıya almıştım, fikirlerinizide sorduğumda sizin "hayretle karşılıyorum" ifadenizi unutmuş değilim, siz öyle yorumlayabilirsiniz ama lütfen birazcıkta empati.

    ha çalıştığınız sektörde bunlar olmuyor kardeş de bana, yerden göge kadar sana hak vereceğim, olmuyor diyebilirmisiniz.

    triger seti 1.100 tl allahtan korkun ya, ben 325 tl,ye hemde aynı (kutusundaki parçayı inaya ürettiriyorlar) hallettim, sol far silecek motoru 495 tl, işçilik yazmıyorum bile. allahtan korkun ya, iman edin allaha tevekkül edin, ben sadece 5 tl,ye halletim, nasılmı isterseniz öğretebilirim.

    neyse ben sizi kırmak incitmek istemiyorum, sizinle asla polemiğede girmek istemiyorum, çalıştığınız sektörle ilgili olumsuz yorumlarada tıpkı sabri bey gibi, ya sabredecek okuyacak ya biz burda nerede hata yapıyor diyip kendilerine çeki düzen vermesi için toplantılar yapılacak yada parasının pulunun hesabını bilmeyenleri yolmaya devam edecekler.

    takdir sizlerin, unutmayınız ki? o kadar servete bir kıvılcım ateş yeter, önemli olan dostluk, tıpkı üstat hesheit gibi. o olmasa ben bu volvoya ısınamaz ve sevemezdim. onu aramızda göremeyeceğimiz ve yorumlarınıda okuyamayacağımız için üzülüyorum. çünkü siz bizlerin empati anlamını kavramak istemiyorsunuz.

    ben yazmak istemiyorum daha fazla. lütfen empati, lütfen....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    syn;
    imagoodman;
    sizinle tartışmak veya polemiğe girmek istemem, çünkü yorumlarınızı zaman zaman okuyorum.

    ben sizin gibi düşünmüyorum. siz o sektörden ekmek yiyorsunuz ya işte empati düzleminde düşünemiyor ve bizleri anlamak istemiyorsunuz.
    yetkili servisler gitsin parası pulunun hesabını bilmeyen, hatununa ikinci bir lüks arabayı alan ve neyin ne olmadığını bilen insanların arabasını istediği gibi değiştirsin, faturayı kabarık çıkarsın umrumuzda değil,

    bizler orta düzey insanlarız, volvoyuda az çok tanıyor ve beğenmediğimiz yönleride olsa şimdilik kullanıyoruz, yetkili servislerdeki ahlaksızlığı (bize göre) dile getiriyoruz ve ben diyorum ki "ben bu türkiye cumhuriyeti yetkili servislerine soyumyacağım, kazık yemeyeceğim, aldatsalarda aldatılmamak için şahsım elimden geleni yapacağım ve orta direk arkadaşlarımıda uyaracağım, bu benim vatan millet ahlak edep ne derseniz o manada görevim hemde asli görevim olacak"

    ha siz alınırsınız alınmazsınız onu bilemem, alınmanız içinde söylemiyorum realiteleri ifade ediyorum. bizlere soranlarada elimizden geldiğince aydınlatmaya çalışıyoruz. Sevgili Hesheit üstadı biz niye seviyoruz. son derece beyefendi, bir soru sorsanız burdan bildiği kadarıyla cevap verir, bizleri üzmez, insan yerine koyar. o bana deseki kardeş benim adanada şöyle şöyle bir işim var koşa koşa giderim, diğer kurzweil, büyükbilge, toledox arkadaşlar içinde geçerli.

    bizler burda fikirlerimizi ifade edeceğiz, taraf olabilirsiniz olmanızda normal ama bunu karşıdaki insana o yazıyı okuyunca anlayacağı, kırılmayacağı bir uslup ile ifade ederseniz daha uygun olur, siz kazanırsınız,

    benim 0 araç alacaktım bir ara zamazingo77 nin durumundan dolayı askıya almıştım, fikirlerinizide sorduğumda sizin "hayretle karşılıyorum" ifadenizi unutmuş değilim, siz öyle yorumlayabilirsiniz ama lütfen birazcıkta empati.

    ha çalıştığınız sektörde bunlar olmuyor kardeş de bana, yerden göge kadar sana hak vereceğim, olmuyor diyebilirmisiniz.

    triger seti 1.100 tl allahtan korkun ya, ben 325 tl,ye hemde aynı (kutusundaki parçayı inaya ürettiriyorlar) hallettim, sol far silecek motoru 495 tl, işçilik yazmıyorum bile. allahtan korkun ya, iman edin allaha tevekkül edin, ben sadece 5 tl,ye halletim, nasılmı isterseniz öğretebilirim.

    neyse ben sizi kırmak incitmek istemiyorum, sizinle asla polemiğede girmek istemiyorum, çalıştığınız sektörle ilgili olumsuz yorumlarada tıpkı sabri bey gibi, ya sabredecek okuyacak ya biz burda nerede hata yapıyor diyip kendilerine çeki düzen vermesi için toplantılar yapılacak yada parasının pulunun hesabını bilmeyenleri yolmaya devam edecekler.

    takdir sizlerin, unutmayınız ki? o kadar servete bir kıvılcım ateş yeter, önemli olan dostluk, tıpkı üstat hesheit gibi. o olmasa ben bu volvoya ısınamaz ve sevemezdim. onu aramızda göremeyeceğimiz ve yorumlarınıda okuyamayacağımız için üzülüyorum. çünkü siz bizlerin empati anlamını kavramak istemiyorsunuz.

    ben yazmak istemiyorum daha fazla. lütfen empati, lütfen....

    Tebrik ederim sizi.Bilinçli tüketicileri görmek,yanlız olmadığımı görmek çok mutlu etti beni.




  • Sn.winniesertan
    7. paragrafa gelinceye kadar her dediğinize harfiyen katılıyorum.
    Ama bakın servislerin kar marjları parça başına %20-%25 geçmez servise 100 TL ye gelen bir filtreyi size 98 TL veremez.
    Ama sanayide ki esnaf ile bir markanın kıyaslaması yapmak son derece yanlıştır.Çünkü orada ki esnafın ne eğitim masrafı vardır ne katılım payı masrafı vardır nede masrafı.dışarıda 100 Tl ye halledilen bir işin yetkili serviste 150-160 TL olması normaldir ne yazık ki.
    Bu işin bir çok alt kırılımı var burada adil olan hizmet kaliteinin ölçümlenmei ve eşdeğer yerlerin kıyaslaması ki siz bunu yetkili servileri kendi arasında kıyaslayarak yapmışsınız.Ve kıyaslamalar arasında ki anormallikler konusunda son derece haklısınız.
  • Sn.ylv77
    Olayı dramatize etmenin manası yok.dediginiz gibi polemiğe girmeyede gerek yok.
    Zira yaklaşımlarimiza bakınca ortak bir noktada bulusamayacagimiz su götürmez bir gercek.
    Ama sunu unutmayın siz objektif yorum yapamazsınız.
    taraf olan sizsiniz.
    Tarafsiz olabilmeniz icin her iki taraftanda olaya bakabilmeniz lazim.sanirim devlet memuru oldugunuz icinde bu imkansiz.
    anti parantez uslubum ile yukarada kimi incittim onu anlamadim.Siz sırf münferit bir olaydan ornek alarak ''s40 almaktan vazgeçtim''derseniz hayretle karşılamamim hala son derece normal olduğunu düşünüyorum.
    Ben bu işi her nekadar profosyonel olarak yapsamda başka bir marka araç kullanıyorum ve başka bir servisten hizmet alıyorum.size göre cok daha objektif oldugumu düşünüyorum.
    Yanilabilirmiyim mı tabi ki evet.Benimde servise girdiğimde canım acıyor bazen bu neden böyle diyorum ama perdenin diğer tarafinızda biliyorum.
    Ben üslubunuz icin yinede teşekkür ederim
    Ama diyorum ya sizi bunu anlatmam imkansız bu isin icinde olmanız tabloları görmeniz ve binlerce musteri ile ugrasmaniz dinlemeniz anlatmaniz konuşmanız uğraşmanız lazım.
    Tum bunları gerçekleştirmenizin imkansız olduguna göre bana dediginiz gibi bende sizi biraz empatiye davet ediyorum.
    Selamlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Ne servismis bunlar yahu.
    Hepsi hırsız hepsi dolandırıcı hepsi namussuz,burada tarafsız kalamayacağım 110 bin tl'lik araç alırız kullanmayacagimiz donanımları koydururuz uç liralık boya korumaya 15oo tl veririz paramıza acımayız ama servis balayalar yarıdan aşağıya düşmüş değiştirelim beyfendi dediğimiz zaman ortalığı ayağa kaldırırız.
    Devasa showroomlar isteriz her modelden test araçları isteriz beyfendi lastiklerinizin durumu iyi degil dedikleri zaman ortalığı kirana geçiririz.
    Dunyanın en yetenekli ustaları aracımıza müdahale etsin isteriz son teknoloji test cihazları olsun isteriz ama santi ile fiyatlar aynı olsun isteriz.
    Bu sektörün patronları servis sahipleri bu ısı babalarının hayrına yapmıyorlar arkadaslar.
    Birşeyleri kiyaslarken Allah askına mantıklı
    onermeler yapalım.Hic bir servis kalkipta müşterisinin arabasını alpta alışverişe eşe dosta gitmez bunun sorumluluğunu alamaz

    sayın imagoodman;

    bende uslübunuza teşekkür ederim.

    şu yukarıda yazan her kelimeye harfe ve arkasında yatan her düşünceye saygı duymuyorum. inanın bir yetkili servis sahibi bile böyle yazamaz.

    biz buraya nerden geldik. arkadaşımızın servisde yediği tabiri caiz ise kazıktan geldik.


    işte o metin:

    bugun nihayet volvo ve arkasdan olayı çozduler ama bende bittim be arkadas bu kadar olmaz persembe den bu yana surekli tel.ve e-mail aramaktan ve atmaktan bıktım nezorladılar beni bir turbo hortumu için be arkadas hersey para için adamı yiyecekler yaklasık totalde 7 saat tel gorusmem olmus bir iş gunu nerdese artık kararımı verdim volvo s40 mı satmaya yurdısı bir seyatım var aracla beraber donusde aracı satmaya kararlıyım ve buyuk bir olasılık olmasa s60 danda vazgectim bmw 320d almaya dusunuyom volvo nun kapısın onunde dahi gecmek istemiyorum .artık yarın oglen hortumu değsecek volvo bana bukadar olaydan sonra jest yapmayakarar vermiş birkereye mahsus sanki dilenciye para veriyor be adam zaten senin gorevin bu arac ikibucuk yıllık garantili ve 30.000 km de yarında bana bu 3 yıl garantisi neleri kapsayıyor la ilgili haber verecekler turkiyedeki tüm ana bayi servisleri aradım ve tum satıs danısmanları soyledikleri 3 yıl garanti 2 yıl sınırsız km 3yıl 100.000 km tek istanbulda bir bayi bazı detaylı acıklamalarda bulundu 3 yıl için yani musterilerin bir coğu bu 3 yıl garantisinde haberdarsızlar ancak 3 yıl içinde işin duserse sansa boyle benim gibi uğrasırlar

    bizim isyanımız bir volvo sever olarak ve burda volvo kullanıcısının isyanını duyan ona destek çıkan insanlar olarak biz buraya geldik. yukarıda metin sizi incitmiyor mu? benim türkiyedeki servislerim böylemi olmalı. bizler hak etmiyormuyuz daha iyisini, ama servislerin pervasızlığı bunları tetiklemiyormu?

    ben sağduyulu davranan, empati düzlemini yine sonuna kadar savunan ve düşünmeye davet etmeye yine devam edeceğim, bu forumda iki nickle yazan var esnaf olupta böyle durumları savunan, arkadaşlarımızda takdir edeceklerdir neyin ne olduğunu biliyorlardır, yukarıda okuyunca çıkar her şey ortaya,

    ben fikirlerimi ifade ettim, yine yeniliyorum sakin ve saygılı üslubunuzdan dolayı tekrardan teşekkür ederim. yanlışları söylemeye, sesimizi çıkarmaya ve doğru yolu bulmaya bir gün elbet ulaşacağız, işte o gün gelişmiş ülke olmuşuz demektir. saygılar




  • Bakın ben gördünüz yanlışlıkları hataları yazmayalım paylaşmayalım demiyorum.
    Aksine tum gün aynı konuları değişik perspektiflerden olsada icinde olmama rağmen burada olmaktan mutluluk duyuyorum.
    Şahsım adına buradaki birçok arkadasımdan hergün yeni bir sürü şey ogreniyorum.
    Bakış açimi genişletmeye değişik boyutlar katmaya çalışıyorum.
    Benim isyan ettigim nokta servis hizmet derecelerini yukarıya çekmeye,kalite standartlarını yukarı taşımaya,kusursuz müşteri memnuniyetini oluşturmaya çalışan onlarca markada onlarca servis varken hepsine aynı yaftayı vurarak hırsız,dolandırıcı,yalancı olarak nitelemektir.
    Haa Bunun aksine birçok serviste anlattığınız durumlarda yaşanmakta.
    Bunlari paylaşmak çözmek icin bir adımdir.İnanin bir cok servis yoneticisi bu forumları okumakta ve belki basına gelmeden önlem almakta.Ama geneli yukarıdaki hoş olmayan sıfatlara zan altına almak cokta bilinçli kullanıcıların yapabileceği birsey değil diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imagoodman -- 18 Temmuz 2012; 22:11:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Bakın ben gördünüz yanlışlıkları hataları yazmayalım paylaşmayalım demiyorum.
    Aksine tum gün aynı konuları değişik perspektiflerden olsada icinde olmama rağmen burada olmaktan mutluluk duyuyorum.
    Şahsım adına buradaki birçok arkadasımdan hergün yeni bir sürü şey ogreniyorum.
    Bakış açimi genişletmeye değişik boyutlar katmaya çalışıyorum.
    Benim isyan ettigim nokta servis hizmet derecelerini yukarıya çekmeye,kalite standartlarını yukarı taşımaya,kusursuz müşteri memnuniyetini oluşturmaya çalışan onlarca markada onlarca servis varken hepsine aynı yaftayı vurarak hırsız,dolandırıcı,yalancı olarak nitelemektir.
    Haa Bunun aksine birçok serviste anlattığınız durumlarda yaşanmakta.
    Bunlari paylaşmak çözmek icin bir adımdir.İnanin bir cok servis yoneticisi bu forumları okumakta ve belki basına gelmeden önlem almakta.Ama geneli yukarıdaki hoş olmayan sıfatlara zan altına almak cokta bilinçli kullanıcıların yapabileceği birsey değil diye düşünüyorum.


    sayın imagoodman; "Ama geneli yukarıdaki hoş olmayan sıfatlara zan altına almak cokta bilinçli kullanıcıların yapabileceği birsey değil diye düşünüyorum."

    inanın ben şu sözünüze sonuna kadar katılıyorum, katılmak istiyorum. yetkili servisler bence bunu hak etmiyorlar. bilinçli kullanıcı olmak bende isterim öyle olduğumada inanıyorum, yoksa mağdur olan, parasını hak etmediği şekliyle soymaya çalışanlara karşı mücadele etmemiş olurduk.

    ben 42 yaşındayım, beden dili uzmanı olmuşum mesleğim gereği, 88 yılından bu yana istanbul ile bağlantılarım sürekli, insanları artık tanıyorum, firmaları tanıyorum. bana bu güne kadar denk gelmedi. olacağınada inanmıyorum. belki vardırda ben denk gelmedim,. inanmak istiyorum ama inanamıyorum, bu yüzdende yeni garantiden çıkmış, km düşük araçları tercih ediyorum. yukarıdaki arkadaşımızın çektiğine (7 saat tel konuşması, o kadar emek vs. aracıda garantili) ne denir buna, bahsedilen servis istanbul'un sayılı servislerinden biri değil mi?

    olsun inşallah her şey bir gün düzelecektir, bizler insanca (avrupa standartlarındaki gibi) yaşamayı, hak ettiğimiz değeri görmeyi elbet bir gün bu ülke yaşayacaktır. ben olmasamda evlatlarım yaşatması için çabalayacaktır. en azından ben evlatlarımı bu şekilde yetiştirmeye özen gösteriyorum.

    saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 19 Temmuz 2012; 10:24:31 >




  • VOLVO artık 3 yıl tam sınırsız garanti vermeye baslamıs artı 1 yıl sınırlı parçalara yani 4 cü yıl 100.000km 3+1 bana musteri danısmanı bu sekilde soyledi...
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.