Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.876
Cevap
32
Favori
281.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sabri Bey'e hitaben buradan 2 kere sordum Servis 2.0 olayını, ikisine de cevap vermedi ama daha sonra başka bir konu başlığında cevap verdiğini gördüm yanılmıyorsam. Servis 2.0 kaldırılmış. Ben de servise gittiğimde iptal dediler. Tabi bu arada tam olarak neden kaldırıldı, neyi yanlıştı, uyguladıklarına ne olacak? sorularının yanıtları meçhul...
  • Peki araçlarına service2.0 yüklenmiş araçların başlarının ağrımaması için geri çağrılmaları gerekmez mi?
  • ENG_civ volvonun,service 2.0 yazılımı attığı araçları geri çağıracağını hiç zannetmiyorum..
    Müşteri,yeni atılan yazılımdan sonra geri dönüş yaparsa servise ancak o zaman iptalini yaparlar bence :))

    Kimse çıkıpta bir açıklama bile yapmaz bu olay böyle böyle oldu diye.Binen yine biner arabasına habersiz gezer.Bizim gibi forumlara bakanlarda eğer güncellemeyi aracına yükletmişse gider sorar böyle böyle yaptınız benimkinide orjinal haline döndürün diye.

    İnternet sitesinde hala daha ücretsiz yazılım güncellemesi yapıldığı yazıyor bakıma gelen araçlara :D

    Volvo Tr de hala daha çıkıp açıklama yapmıyor veya sitesinden kaldırmıyor.Servisler bu güncellemeyi yapmıyorsa artık yazacaksın oraya.Şu forumda bile yapılmıyor diye birisi yalan aldatıcı açıklama yapsa bile burda volvo tr adına birisinin çıkıp yazması lazım güncellemeler devam ediyor x şahısın dediklerine itibar etmeyin diye.Bu forumdaki Volvo markasının yazılarına ayda 1000 kişi bakıyordur yani.Volvo kullananda var volvo almayı planlayanda.Kendi kendilerini yok ediyorlar.




  • Gerçekten ortada çok ilginç bir durum var. Fiyasko da diyebiliriz. Yetkili servis iptal diyor ama web sayfasında hâlâ Servis 2.0'dan bahsediliyor. Bu durumda güncelleme yapılmadığı için kendimi şanslı addediyorum. Güncelleme yapılmış olsaydı huzursuz olacaktım resmen. Sabri Bey de elini ayağını kesti sanki forumdan...
  • Service 2.0 halihazirda yukleniyor.Bir ara sorun cikmis halledilmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresistible333

    Gerçekten ortada çok ilginç bir durum var. Fiyasko da diyebiliriz. Yetkili servis iptal diyor ama web sayfasında hâlâ Servis 2.0'dan bahsediliyor. Bu durumda güncelleme yapılmadığı için kendimi şanslı addediyorum. Güncelleme yapılmış olsaydı huzursuz olacaktım resmen. Sabri Bey de elini ayağını kesti sanki forumdan...

    bu kadar sorunlu bir ithalatçnın( volvo türkiye) temsilcisinin (sabri bey) burda yazması bile başarıydı. ne zamana kadar yazacak diye bende düşünüyordum. bu kadar sorunlu bir ithalatçının temsilcisi burda fazla dayanamaz her yer sorun.

    güncelleme kalktı internet sitende niye var. bu bile ne kadar amatör çalıştıklarının göstergesi

    çok merak ediyorum volvo genel merkezi(isveç mi çin mi) bunların bu kadar amatör çalıştıklarını biliyorlar mı? çok merak ediyorum

    markayıda rezil ediyorlar.




  • merhaba ,bende öğleden önce 10.000 km bakımını yaptırdım.bende sordum bu servis 2.0 olayını.banada d2 motorlara gerek duyulmadığı için yapmıyoruz dediler.550 tl tuttu bakım.
    1-motor yağı 130 tl
    2-yakıt filtresi
    3-hava filtresi
    4-yağ filtresi
    5-işçilik 125 tl fatura arabada aklımda kalan rakamlar bunlar
    bide benim sağ dikiz aynasının sinyali çok küçük bir yerinde çatlak oluşmuş neden oldu bilmiyorum hiç bir yere çarpmadım vurmadım serviste dikkatli bakınca gördük o kısımdan da su alıyor hafif, ama aracı aldığım günden bugüne kadar her yıkattığımda su giriyordu.acaba garantiden değişir mi çünkü belkide teslim alırken çatlaktı.ilgilenen servis görevlisi yokmuş bi ara uğrayıp ona gösterecem.fikri olan var mı garanti konusunda ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Service 2.0 halihazirda yukleniyor.Bir ara sorun cikmis halledilmis.

    O zaman o sorun çıkan "ara" bana denk gelmiş oluyor. Bu durumda aracım garantide olmadığı halde sırf titizliğimden (ya da prensiplerim yüzünden, ya da iş bilmemekten - ne derseniz deyin ama lütfen parayı kolay kazanıyor demeyin :-) ) yetkili servise gidip de olası bir iyileştirmeden yararlanamam da ne kadar saçma. Bir daha şehrin öbür ucuna niye gideyim?
    Ayrıca o sorunlu "ara"'da yükleme yapılanları ne yapmayı düşünüyorlar acaba?
    Çok yanlış işler bunlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    merhaba ,bende öğleden önce 10.000 km bakımını yaptırdım.bende sordum bu servis 2.0 olayını.banada d2 motorlara gerek duyulmadığı için yapmıyoruz dediler.550 tl tuttu bakım.
    1-motor yağı 130 tl
    2-yakıt filtresi
    3-hava filtresi
    4-yağ filtresi
    5-işçilik 125 tl fatura arabada aklımda kalan rakamlar bunlar
    bide benim sağ dikiz aynasının sinyali çok küçük bir yerinde çatlak oluşmuş neden oldu bilmiyorum hiç bir yere çarpmadım vurmadım serviste dikkatli bakınca gördük o kısımdan da su alıyor hafif, ama aracı aldığım günden bugüne kadar her yıkattığımda su giriyordu.acaba garantiden değişir mi çünkü belkide teslim alırken çatlaktı.ilgilenen servis görevlisi yokmuş bi ara uğrayıp ona gösterecem.fikri olan var mı garanti konusunda ?

    Bende o sinyal kırıktı.90 tl parça fiyatı vardı alıp kendim değiştirdim.

    Başka noktadan su aldığınıda görürlerse belki garantiden değişirler.Ama '' sizde çatlak oluşmuş,teslim tutanağında çatlak yazmıyor'' deme ihtimalleri yüksek. Bazen kafalarına taş mı düşüyor veya bu memnuniyet adına falan şaklabanlık için değişiyorlar garantiden :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresistible333

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Service 2.0 halihazirda yukleniyor.Bir ara sorun cikmis halledilmis.

    O zaman o sorun çıkan "ara" bana denk gelmiş oluyor. Bu durumda aracım garantide olmadığı halde sırf titizliğimden (ya da prensiplerim yüzünden, ya da iş bilmemekten - ne derseniz deyin ama lütfen parayı kolay kazanıyor demeyin :-) ) yetkili servise gidip de olası bir iyileştirmeden yararlanamam da ne kadar saçma. Bir daha şehrin öbür ucuna niye gideyim?
    Ayrıca o sorunlu "ara"'da yükleme yapılanları ne yapmayı düşünüyorlar acaba?
    Çok yanlış işler bunlar...

    Alıntıları Göster
    quote:


    O zaman o sorun çıkan "ara" bana denk gelmiş oluyor. Bu durumda aracım garantide olmadığı halde sırf titizliğimden (ya da prensiplerim yüzünden, ya da iş bilmemekten - ne derseniz deyin ama lütfen parayı kolay kazanıyor demeyin :-) ) yetkili servise gidip de olası bir iyileştirmeden yararlanamam da ne kadar saçma. Bir daha şehrin öbür ucuna niye gideyim?
    Ayrıca o sorunlu "ara"'da yükleme yapılanları ne yapmayı düşünüyorlar acaba?
    Çok yanlış işler bunlar...


    İşte bu saçma olayların,servisin muamelesinin farkındasınız ne güzel:)) ama hala daha yetkili servisi tercih edersiniz sıradaki bakımda.Konuşmalarınızdan onu anlıyorum.
    İşte bu saçma olayların,servisin muamelesinin farkındasınız ne güzel:)) ama hala daha yetkili servisi tercih edersiniz sıradaki bakımda.Konuşmalarınızdan onu anlıyorum.Ve bu tutumunuzu anlamıyorum.Sanayi sitelerinde volvo arıza cihazlarına sahip özel volvo servisleri var.Volvodaki usta başları emekli olunca açtıkları servisler var.Ve Ford servisleri var.Mekaniği motoru yürüyeni Ford ile aynı.Deneyim kazanıyor mekanikte motorda servis rozeti değil.




  • evet akşam üstü tekrar uğrayıp aynayı gösterdim.ve benim hatam olduğunu garantiden değişmeyeceğini söylediler.gerçektende sürtmeden dolayı çatlak oluşmuş.ama bende olmadı ya park esnasında yada birine verdiğim zaman onda oldu.fiyatı 97 tl dedi.kendim bu parçayı nerden temin edebilirim yada internet yoluyla bulabilirmiyim daha ucuza .ikincisi kendim takabilirmiyim.ya da en son çare silikon veya yapıştırıcı ile tamir yoluna gidicem.şimdi servis 97 tl parça 50 tl işçilik yazacak durduk yere :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresistible333

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Service 2.0 halihazirda yukleniyor.Bir ara sorun cikmis halledilmis.

    O zaman o sorun çıkan "ara" bana denk gelmiş oluyor. Bu durumda aracım garantide olmadığı halde sırf titizliğimden (ya da prensiplerim yüzünden, ya da iş bilmemekten - ne derseniz deyin ama lütfen parayı kolay kazanıyor demeyin :-) ) yetkili servise gidip de olası bir iyileştirmeden yararlanamam da ne kadar saçma. Bir daha şehrin öbür ucuna niye gideyim?
    Ayrıca o sorunlu "ara"'da yükleme yapılanları ne yapmayı düşünüyorlar acaba?
    Çok yanlış işler bunlar...

    Service 2.0 yaziliminda sorun cikaran sey klimaymis.O "arada" sorun yasayanlar icin yeni bir yazilim cikmis ve halledilmis.Duydugum sey bu.Baska bisey varsa bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • samil422 'nin aracına da bir bahane bulup servis 2.0 yüklenmediğine göre, bizim aracın da kısa süre önce aynı muameleye tabi tutulması sonucu sizin duyumunuz tamamen yanlış tolbert ya da size özel uygulama yapılmış. Herkese başka bahane üretiliyor, samil422'ye D2 motorlara gerek yok deniyor, bizim D3 motora ise klimalarda arızaya sebebiyet veriyor falan deniyor. Galiba Volvo servis sisteminde problem olduğu kanaati bu sayfaları okuyanlarda oluşacaktır. Tolbert'e haziran başında yüklüyorlar, bizim araçta klima bahane edilerek şutlanıyoruz, samil422 'nin aracına gerek bile görülmüyor. Çok canım sıkıldı, 160milyarlık araba alıyoruz, gördüğümüz muameleye bakın ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    evet akşam üstü tekrar uğrayıp aynayı gösterdim.ve benim hatam olduğunu garantiden değişmeyeceğini söylediler.gerçektende sürtmeden dolayı çatlak oluşmuş.ama bende olmadı ya park esnasında yada birine verdiğim zaman onda oldu.fiyatı 97 tl dedi.kendim bu parçayı nerden temin edebilirim yada internet yoluyla bulabilirmiyim daha ucuza .ikincisi kendim takabilirmiyim.ya da en son çare silikon veya yapıştırıcı ile tamir yoluna gidicem.şimdi servis 97 tl parça 50 tl işçilik yazacak durduk yere :(

    Piyasada sıfır parça olarak daha ucuzunu bulamazsınız.Bende çok araştırmıştım en sonunda servisten aldım.Değişmesi kolay aslında.Ayna kapağını söktükten sonra önünüze geliyor zaten o sinyal.Eliniz yatkınsa çok kolay yapabilirsiniz.Serviste ufak tefek değişimlere para almaz.Ordaki bir ustadan rica etseniz 4 dakikada takar.5 dakika demiyorum çünkü cidden 4 dakikada takılıyor.Elim yaktın diyorsanız http://www.youtube.com/watch?v=UhPsNhE-x3Q videosunu izleyiniz.O kapağı söktükten sonra emin olun çok basit bir işlem.Ama anlamam ben o işlerden diyorsanız hiç bulaşmayın serviste 4 dakikada herhangi bir ustaya yaptırın.Bakıma gidiyorsunuz,parçayı alıyorsunuz parada almazlar o basit işlem için.

    Ben o parçayı baya araştırmıştım.Çıkmasına 70 tl istedi çıkmacı.Çizik vardı.Su alacak mı belli değil.En güzeli servisten almak.Kesinlikle silikon gibi işlemler yapmayın.Çirkin durur. Çok abartılı pahalı parça değil sonuçta. Kaskonuz varsa mini hasar teminatını devreye sokun halletsinler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    samil422 'nin aracına da bir bahane bulup servis 2.0 yüklenmediğine göre, bizim aracın da kısa süre önce aynı muameleye tabi tutulması sonucu sizin duyumunuz tamamen yanlış tolbert ya da size özel uygulama yapılmış. Herkese başka bahane üretiliyor, samil422'ye D2 motorlara gerek yok deniyor, bizim D3 motora ise klimalarda arızaya sebebiyet veriyor falan deniyor. Galiba Volvo servis sisteminde problem olduğu kanaati bu sayfaları okuyanlarda oluşacaktır. Tolbert'e haziran başında yüklüyorlar, bizim araçta klima bahane edilerek şutlanıyoruz, samil422 'nin aracına gerek bile görülmüyor. Çok canım sıkıldı, 160milyarlık araba alıyoruz, gördüğümüz muameleye bakın ya.

    Malesef böyle Volvo Türkiyede.Bir tek yetkili gelipte şurda açıklama bile yapmıyor.Volvo en işlek olarak konuşulduğu yer burası.Burda bile ilgilenen yok.Ford mantığıyla çalışıyor bu servisler.Umarım bu çinliler el atar olaylara.s60 ve v60 modellerini gördükten sonra Volvodan satış sonrası hizmetlerinde düzeltmeye gideceğini beklerdim.
    Avrupadaki Volvo genel merkezin bu tür olaylardan haberleri olsa olaya el atarlardı kesinlikle.Hollanda da yaşayan kuzenime Türkiyedeki Volvo nun tutumundan bahsedince abartıyorsun sen diyor inanmıyor.Kendisinin orda 2002 model xc70 i var.En kaliteli servis Volvo burda diyor :D

    Volvonun 250bin lik modelleride var.Onlarda da aynı sorun var.yani verilen parayla pekte ilgisi yok.1.6 benzinli S40 alanda da aynı sorunlar var s80 t6 alanda da aynı sorunlar var.




  • evet videoyu izledim gerçektende çok basitmiş ama aksilik olurya çıkartacam derken bir tek dilini kırsam elimde kalır:)parça konusunda da haklısınız en iyisi yetkili servisten almak ,servistede tanıdık var rica etsek takıverirler heralde,ikinci husus malesef kaskomda mini onarım yokmuş enterasan:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    samil422 'nin aracına da bir bahane bulup servis 2.0 yüklenmediğine göre, bizim aracın da kısa süre önce aynı muameleye tabi tutulması sonucu sizin duyumunuz tamamen yanlış tolbert ya da size özel uygulama yapılmış. Herkese başka bahane üretiliyor, samil422'ye D2 motorlara gerek yok deniyor, bizim D3 motora ise klimalarda arızaya sebebiyet veriyor falan deniyor. Galiba Volvo servis sisteminde problem olduğu kanaati bu sayfaları okuyanlarda oluşacaktır. Tolbert'e haziran başında yüklüyorlar, bizim araçta klima bahane edilerek şutlanıyoruz, samil422 'nin aracına gerek bile görülmüyor. Çok canım sıkıldı, 160milyarlık araba alıyoruz, gördüğümüz muameleye bakın ya.

    Malesef böyle Volvo Türkiyede.Bir tek yetkili gelipte şurda açıklama bile yapmıyor.Volvo en işlek olarak konuşulduğu yer burası.Burda bile ilgilenen yok.Ford mantığıyla çalışıyor bu servisler.Umarım bu çinliler el atar olaylara.s60 ve v60 modellerini gördükten sonra Volvodan satış sonrası hizmetlerinde düzeltmeye gideceğini beklerdim.
    Avrupadaki Volvo genel merkezin bu tür olaylardan haberleri olsa olaya el atarlardı kesinlikle.Hollanda da yaşayan kuzenime Türkiyedeki Volvo nun tutumundan bahsedince abartıyorsun sen diyor inanmıyor.Kendisinin orda 2002 model xc70 i var.En kaliteli servis Volvo burda diyor :D

    Volvonun 250bin lik modelleride var.Onlarda da aynı sorun var.yani verilen parayla pekte ilgisi yok.1.6 benzinli S40 alanda da aynı sorunlar var s80 t6 alanda da aynı sorunlar var.



    Sabri Bey'in buradan zaman zaman cevap yazmasını gözardı etmeyelim, bence sorun servislerde, Volvo Türkiye'de yeni oluşum içinde ve belki ileriye dönük bu konuda düzelme olur.




  • Ya okadar yorum yapıyorsunuz, yüklenmiyormuş, açıklama yapılmıyormuş falan.
    Kimsenin telefon açıp sormak aklına gelmiyor mu?

    Evo'yu aradım - Gelin yükleriz dedi.

    Mezcar aradım - Bakımda getirirseniz yükleriz dedi.

    Hatta yakıt tüketimi vss gibi kısımlard iyileştirmeler yapılmış dediler.

    Sordum: araç üstündeki yazılımın versiyonun görebileceğmiz bir yer var mı?
    Hayır yok ancak burada görülebilir dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brsnt

    Ya okadar yorum yapıyorsunuz, yüklenmiyormuş, açıklama yapılmıyormuş falan.
    Kimsenin telefon açıp sormak aklına gelmiyor mu?

    Evo'yu aradım - Gelin yükleriz dedi.

    Mezcar aradım - Bakımda getirirseniz yükleriz dedi.

    Hatta yakıt tüketimi vss gibi kısımlard iyileştirmeler yapılmış dediler.

    Sordum: araç üstündeki yazılımın versiyonun görebileceğmiz bir yer var mı?
    Hayır yok ancak burada görülebilir dediler.

    Farklı uygulamalar ve farklı ifadeler devam ediyor yani. Neyse, boşverin, 20.000'de de servise gideceğiz zaten, iki yıl servisde işlem yapacağız, sonrasına bakacağız. Servisler bu süreçte Volvo'nun değişiminden pay almışsa servise devam, yok değilse özel servislere devam.




  • Az öncede Volvo line mıdır ne müşteri hizmetlerine sordum. Onlarda bakım ile birlikte bu güncellemeyi yaptırabilirsiniz dediler.

    Yani demek istedikleri şu: araç için yeni yazılım var ancak bunu bedava yüklüyoruz :) yükletmek için bakıma girmelisin ki sizi tırtıklayabilelim.

    Her neyse ben cumartesi günü Evo da yaptırdım 10.000 bakımını 585 tl gibi birşey tuttu.

    Yağ = 130 TL (volvo castrol önermesine karşın mobil 1 kullanılmış bu konuya ayrıca itiraz ettim.)
    Yağ filteresi = 38 TL
    Hava Filtresi = 72 TL
    Mazot Filtresi = 100 TL
    Temel Servis ücreti = 109 TL
    Temizleme spreyi = 12 TL
    Cam Suyu 5.5 TL

    Ekstaradan ön tampon çeki demiri kapağı = 62.50 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sunmedia -- 20 Haziran 2012; 16:02:30 >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.