Şimdi Ara

VOLVO C30 vs ALFA ROMEO GUİLİETTA [56.000 TL]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, donanımhaberi hep takip etmişimdir ve böyle bir kıyaslamaya rastlamadığım ve artık araç alınmasında son kararımı vermek üzereyim. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim, donanımhaber sağolsun ki uzun zaman sonra burada yaptığım araştırmalarla artık sona doğru yaklaşıyorum. bu belirrtiğim 2 araç arasında kaldım. dikkat ettiğim şey aracın dış görünüşünün albenisi olması, dizel manuel olması ve güvenli bir araç olması, biliyorum guiletta daha geniş ama 3-4 yıl için genişliği önemsemiyorum, bu aracı kullanmış kişilerin deneyimi benim için önemli, ayırdığım miktar 56bin TL.

    örnek vermek gerekirse (temsili)

    VOLVO C30:

    VOLVO C30 2.EL

    ALFA ROMEO GUİLİETTA:

    GUİLİETTA 2.EL


    Genel Bakış
    Model C30 1.6 D [D2] Premium Giulietta 1.6 JTD Distinctive
    -
    Kasa Tipi Hatchback/3 Kapı Hatchback/5 Kapı
    -
    Yakıt Tüketimi
    (Şehiriçi / Şehirdışı) 5,3 lt / 3,8 lt 5,5 lt / 3,7 lt
    -
    Motor Gücü
    (hp) 115 hp 105 hp
    -
    Şanzıman Manuel 6 VitesÖnden Çekiş Manuel 6 VitesÖnden Çekiş
    -
    0-100 Hızlanma
    (KM) 11,3 sn 11,3 sn
    -

    Üretim Yılı
    (İlk / Son) 2011 / 2012 2010 / 2016
    -
    Koltuk Sayısı 4 Koltuk 5 Koltuk
    -
    Motor
    Motor Hacmi 1560 cc 1598 cc
    -
    Motor Gücü
    (kw)
    85 kw 77 kw
    -
    Maksimum Güç 3600 rpm 4000 rpm
    -
    Maksimum Tork 2500 rpm 1750 rpm
    -
    Yakıt Türü Dizel Dizel
    -
    Katalizör Katalizörlü Katalizörlü
    -
    Net Ağırlık 1369 kg 1310 kg
    -
    Taşıma Kapasitesi 411 kg 500 kg
    -
    Silindir Sayısı 4 4
    -
    Ölçüler
    Uzunluk 4266 mm 4351 mm
    -
    Genişlik 1782 mm 1798 mm
    -
    Yükseklik 1447 mm 1465 mm
    -
    Bagaj Kapasitesi 233 lt 350 lt
    -
    Yakıt Kapasitesi
    Yakıt Tankı Hacmi 52 lt 60 lt

    Tekerlekler
    Tekerlek Ölçüleri 195/65 R 15 205/55 R 16
    -
    Performans
    Azami Sürat 195 km/h 185 km/h
    -
    Aracın Torku 270 Nm 320 Nm
    -

    DONANIMSAL KARŞILAŞTIRMA:

    VOLVO C30:

    -Ön,arka park sensörü
    -Bagaj üstü spoiler
    -Hiz sabitleyici (Cruise control)
    -Otomatik kararan iç dikiz aynasi
    -High Performance müzik sistemi; 4x40W, 8 hoparlör, USB ve iPod müzik arayüzü
    -Leksand döseme
    -Arka Kol Dayama
    -Yol bilgisayari
    -Elektronik kontrollü çift bölge dijital klima (ECC) -Polen Filtresi
    -Direksiyondan kumandali ses sistemi
    -Ön kol dayama
    -Ön bardak tutucular
    -Sürücü ve yolcu için aydinlatmali makyaj aynalari
    -Kilitlenebilir torpido gözü
    -Deri direksiyon
    -Deri vites kolu topuzu
    -Dijital dis sicaklik göstergesi
    -AUX çikisi
    -Sürücü ve Yolcu Havayastiklari
    -Ön koltuklarda SIPS (Yan Darbe Koruma Sistemi)
    -Ön koltuklarda Boyun Zedelenmesi Koruma Sistemi WHIPS -Kalinlastirilmis yan camlar
    -Antilock Brake System (ABS)
    -Acil Fren Destegi (EBA)
    -Dinamik Denge ve Çekis Kontrol sistemi (DSTC) -Akilli Sürücü Bilgi Sistemi (IDIS)
    -Elektrikli, Katlanir Dis Dikiz Aynalari
    -Dis aynalara entegre yer aydinlatmalari
    -"Deadlock" kilit sistemi
    -Sürekli yanan kisa farlar
    -Manuel ön far yükseklik ayari
    -Isikli yan kedi gözleri (Side Positioning Lights)
    -Ön sis farlari
    -Otomatik kapanan arka sis farlari
    -bixenon farlar
    -yağmur sensörü

    ALFA ROMEO GUİLİETTA :

    -Alfa Romeo D.N.A.
    -VDC (ABS+ASR+Brake Assistant) - Hill Holder ve Electronic Q2
    -Yol bilgisayarlı ön panel göstergesi
    -Start & Stop
    -6 adet hava yastığı
    -Spoiler
    -Elektrikli ve ısıtmalı gövde renginde yan aynalar
    -Direksiyondan kumandalı radyo cd-mp3 çalar (6 hoparlör)
    -Opak siyah panelli deri direksiyon simidi, el freni ve vites körüğü
    -17" sportif hafif alaşımlı jant (225/45 r17)
    -Çift yönlü otomatik klima
    -17" normal yedek lastik (125/80 r17)
    -Ön sis farları
    -Magnezyum grisi renginde ön panel
    -Competizione kumaş koltuklar
    -Krom kaplama cam çerçeveleri
    -Aluminyum kapı eşik çıtası
    -Eşya bölmeli ön kol dayama
    -Arka park sensörleri
    -Cruise control
    -Aux
    -Sunroof
    -bixenon farlar
    -yağmur sensörü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newcycler -- 6 Nisan 2015; 23:07:38 >







  • Alfa daha iyi duruyor volvonun arka kısmın gorünüşü iyi değil ve 2 kişilik yer var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yer benim için önemli değil osurtan boğa, volvo nun önü guiletta nın arkasını birleştirebilsem zaten herşey biticek benim için :(
  • Dizel Alfayı pek beğenmedi alfistiler. Odun gibi bir araç arkası hiç oynamıyor. Önden açılıyor. Pist videolarını izleyebilirsiniz. Alfa alıyorsanız gazlayacağınızı farz ediyorum. 1.4 170hp önerebilirim aynı fiyata. Daha fazla yakar ancak çok daha keyifli olacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uyduruk bir araç inceleyicisinin youtube'a upload ettiği videodan ötürü aracın önden açıldığı, arkanın oynamadığı sanılıyor. Öte yandan üzerindeki 1.6 multijet motor hafife alınıyor.

    Güvenlik olarak ncap'ten daha fazla puana sahip giulietta diye biliyorum (yine de emin değilim)
    Dış güzelliği göreceli bir kavram elbet ama 10 kişiden 7 si giuyu beğenir.
    DPF iptali Downpipe Düz Boru Yazılım ile 140hp civarına çok rahat bir şekilde çıkan bir motor fiat grubun bu motoru ( ki turbo upgrade ile 200hpler'de 10.000lerce km sorunsuz yürüyen bir çok multijet sahibi var)
    2. el iki aracın da vasat

    2 aracı da test etmeni öneririm, ankarada isen yardımcı olabilirim.
  • öncelikle o tuketimlerde fabrika verilerini unut. Şimdi sen dış tasarımı için alıyorsun bu araçları ancak burda konu açman gereksiz olmuş hangisinin dış tasarımını begeniyorsan onu al niye sordun anlamadım :D
  • @udmexpert iki aracın da dış tasarımını beğeniyorum o yüzden sorun var şuan ki içerlerde birşeylerden karar veriyim artık diye size sormak istedim. tüketim verilerini araştırdım zaten forumda 3617 cevaplık bir volvo c30 konusu var o insanlarla da görüştüm iki aracın verileri çok çok yakın. tabi ki de kullanıma bağlı bunlar.

    @-s-laughter sana katılıyorum oto-park ekibi bmw test etmediği sürece arabayı koparamayınca bu araç olmamış diyorlar, ki neden o aracı piste çıkardıklarını hiç anlamam tct 170 ya da qv varken, ncap benim için geçerli değil daha çok kaza analizlerini araştırdım. zaten normal şartlarda bu 2 dizel araçla çok gazlamiyacağım için şehir içi ağırlıklı olarak ön ya da arkadan çarpışmalarda 2 araçtan volvo daha az hasarlı çıkıyor. araçtan ayrıca bir performans bekleme durumum yok şehiriçinde motorla oynamayı düşünmüyorum.

    ankara'da değilim maalesef ama siz 2 aracı da denediyseniz, sürüş, iç donanım ve görünüş olarak hangisini önde gördünüz?

    istanbuldayım ve üni bitmek üzere, 2 aracı da test etmek istiyorum ama, tek başıma olduğum için galerilerle pek başa çıkamadım, test konusunda emin olmadan gitmek istemediğim için telefonda konuştuğumuz gibi olmuyor.

    cevaplar için teşekkürler herkese güzel oluyor ben de bilgilerimi sorguluyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newcycler -- 7 Nisan 2015; 1:58:01 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    160 bine Alfa 156 vs Fiat Albea
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • C30 sanırım üretimi biten bir Model? Ben o sebepten alfa diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C30 yüz eskimesinw maruz kaldı volvonun yeni tasarım anlayışıyla beraber... Ben alfa diyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newcycler

    @udmexpert iki aracın da dış tasarımını beğeniyorum o yüzden sorun var şuan ki içerlerde birşeylerden karar veriyim artık diye size sormak istedim. tüketim verilerini araştırdım zaten forumda 3617 cevaplık bir volvo c30 konusu var o insanlarla da görüştüm iki aracın verileri çok çok yakın. tabi ki de kullanıma bağlı bunlar.

    @-s-laughter sana katılıyorum oto-park ekibi bmw test etmediği sürece arabayı koparamayınca bu araç olmamış diyorlar, ki neden o aracı piste çıkardıklarını hiç anlamam tct 170 ya da qv varken, ncap benim için geçerli değil daha çok kaza analizlerini araştırdım. zaten normal şartlarda bu 2 dizel araçla çok gazlamiyacağım için şehir içi ağırlıklı olarak ön ya da arkadan çarpışmalarda 2 araçtan volvo daha az hasarlı çıkıyor. araçtan ayrıca bir performans bekleme durumum yok şehiriçinde motorla oynamayı düşünmüyorum.

    ankara'da değilim maalesef ama siz 2 aracı da denediyseniz, sürüş, iç donanım ve görünüş olarak hangisini önde gördünüz?

    istanbuldayım ve üni bitmek üzere, 2 aracı da test etmek istiyorum ama, tek başıma olduğum için galerilerle pek başa çıkamadım, test konusunda emin olmadan gitmek istemediğim için telefonda konuştuğumuz gibi olmuyor.

    cevaplar için teşekkürler herkese güzel oluyor ben de bilgilerimi sorguluyorum



    volvo c30'un eski kasasını kullandım bir süre, yeni kasasını kullanmadım, o yüzden bir şey diyemem. sizin yerinizde olsam kesinlikle giu tercih ederdim, ama illa volvo alacaksanız da r-design c30 alın.




  • ayrıca tüketimlerde fabrika verilerini unut diyen araçlarını kullanmayı bilmeyen sürücülere tilt oluyorum. iki araç da fabrika verilerine yakın ölçüde tüketime sahip. (birisi bildiğimiz psa grubun biri de fiat grubun motoru birçok araçta kullandım bu motorları). Araç şanzımanına ağarlığına bağlı olarak max %10 sapma söz konusu olabilir.
  • Alfa yi dolu bir paket alacaksan cok guzel araba. Ama bos paket alacaksan bildigin punto.

    Alfanin tekrar soyluyorum spor koltuklu ses sistemli vs bir modeli tabiki de c30 u ezer.

    Ama c30 da deri kumas koltuk kalitesi ve alpine alt yapili orjinal stock amfili sundugu h. P. Ses sistemi 17jant li ve dstc li olsun olmasin virajdan kopmamasi kaportasinin tum plastik aksamin hem iceride hem disarida ki dayanikliligi kesinlikle tartisilmaz.

    Ama dolu bir rdesing alirsaniz alfanin sport paketi de yetmez o kaliteye ulasabilmesi.
    Koltugu pedali direksiyonu on kolsol kapi kaplamalarindan kadranina paspasindan jantinin saglamlik alisimina kdr :)

    Tabi yanlis anlasilmasin bu tamamen benim kendi kriterlerime gore benimsedigim bisi.
    Elbette param olsa dolu bi alfa beni de cezbeder ama gorsel dolu bi a180 koltuk bodykit jant ses sistemi vs dolulugu parasi olsa gerek. Cita boyuna yukselir:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_acar -- 8 Nisan 2015; 10:38:53 >
  • Dış görünüşe göre araç alacağım demişsiniz o zaman gönlünüzden geçeni alın. Kimsenin dediğine bakmayın. 1.6 d2 ile 1.6mjet arasında da hissedilir bir fark yok. D2de turbo çalışma aralığı çok hissedilir durumda 1500-2500 rpm arası çok yoğun turbo hissiyatı var. Mjet ise daha homojen turbo hissiyatı devirlere göre daha homojen ivmelenen bir motor ama kesinlikle ikisi de ölü motorlar değil. Düz boru + mappingle ikisi de +140 hp olur. 1.6mjete has bir durum değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MartenStorm -- 8 Nisan 2015; 10:45:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 multiair quadrifoglio verde Mito sahibiydim. Tanıdığımın fabrikasyon full paket giuliettasını da kullandım. Mito ile eski c30 aynı yıllarda ruhsat sahibiydim.

    İki farklı c30 sahibiydim-sahibiyim. Birisi fabrikasyon urban paket (sizin temsili dediğiniz ilan tadında), bir diğeri şimdi kullandığım fabrikasyon r-design (sonradan tampon vs eklenenlerden değil)

    Şöyle özetliyim, motor ve yürüyen parçaları dışında geri kalan tüm donanımı örnek veriyorum volvo'nun 10 yılda deforme olursa alfa'nın 5 yılda olur diyebilirim. Kullandığım araçların bir çok zaman temizliği tarafımdan yapılır, yüzük saat falan takmam kullanırken. Öyle takık biriyimdir. Aracını a noktasından b noktasına ulaşmak için kullanmak ikinci planımdır.

    Bana sorarsanız iki aracın da son nokta olduğu ya da bütçenizin yeteceği paketleri gidin deneyin, test sürüşüne çıkın. Kafanıza hangisi yatarsa da seçiminiz o yönde olsun.




  • bende aynı ikilemdeyim şuanda.
    şuan kullandığım eski kasa benzinli c30
    yakıt performans dışında araçtan bir şikayetim yok.
    şimdi yeni kasa dizel bir c30 mu yoksa dizl alfamı.
    c30'un malzeme kaltitesi yol tutuşu sürüşü bu sınıfta başka bir araç daha iyimidir dedirtmiyor 8 yaşında içerde herhangi bir trim sesi yok.bakım dışında bir sıkıntıçıkarmadı.
    alfanın şekli motoru dizaynı çok iyi ama malzeme kalitesi ve motor gürültüsü düşündürüyor uzun vadede mutsuz edermi diye? bravo denemiştim bir kere motor soğukken çok gürültülü çalışıyordu.
    ikinci el kaygısı çok yok 2sininde 2. eli çok iyi değil.
    c30 alırsam enaz 5-6 sene elimden çıkarmam gibi ama alfaya o kadar güvenebilirmiyim bilmiyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.