Şimdi Ara

Volvo'nun yakışıklı delikanlısı; C30 / C30 R Design... (221. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.515
Cevap
24
Favori
216.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 219220221222223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EraSR E kullanıcısına yanıt
    Özelden pm attım kuralım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @L3ON

    Seni buralarda görebilmek için konuyu fav a çıkarmak gerekiyosa yazacağım yoksa da yazayım Ümit



    Çok emeğin var buradaki insanlarda.



    İlan konusunda geçmişten beri konuşmayı pek sevmedim, yine pek uzatma derdinde değilim ama bu kırmızı aracı yakınlarıma alıcı olarak almaya gittiğimden şeffaf bi şekilde inceledim. Motoru soğukken de dinledim, ısıtana kadar da kullandım. Tüm sesler hissiyatlar bence km yi doğruluyordu. İç trimler gayet iyi durumdaydı, direksiyon bakım yapmazsanız 50 binde dahi parlıyor, yanıltıcı olmasın. Ama önceden de dediğim gibi motor yürüyen vs benden onay alsa da o aracın masum olduğuna inanmıyorum. Yeni sahibine dert açmamasını umarım.



    @brsyzc

    Etrafındakilerin şaşırması piyasayı bilmediklerinden. C30 benzinlilerde km ortalama beş aracın üçünde düşüktür. Lpg uyumu kitine göre gayet iyidir. Böyle bi uyum olmasına rağmen lpg olmayanların sayısı daha fazladır. Yakınımda 35000 de 2008 var, kendisi Türkiye de tek değil, güncel satmayı düşünmeyen bir çok emsal mevcut. Genelde İstanbul ve Ankara arabalarıdır. Senin için de hızlı bi satış olur umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Folie a deux

    @nevniyaz

    Fil hafızasına sahip değilim ama unutmuyorum bazı şeyleri de bi taraftan. Bugüne kadar 7 kişiye sizdeki kasa yaris aldırdım. Multidrive s li. Bir kişi de şu aracın şurası şöyle demedi. Sorunsuzluğuna ek olarak en sevdiğim olayı arkada şaft tüneli olmamasıdır. O segment için muazzam bi olay bence.





    @bonse



    Adam 2010 yazı alıyor, 7.5 sene tek elden kullanıyor. Bakımı, yoğun trafiğin olmadığı şehri , herşeyi geçtim Türkiyede internet sayesinde evveliyatı belli tek c30. Adam ilk hevesini bile paylaşmış forumda, showroom fotoları sipariş öncesi sonrası vs. İster inan ister inanma ikinci elde alınabilecek en şeffaf c30. Yılda ortalama 20.300 km yapıyor. Günün birinde "sözde" potansiyel alıcı olarak geliyosun diyosun ki " bu kadar çok gezmeseydin" Ben de sana diyorum ki o zaman 5 sene önce gezmemiş araç alsaydın. Dizel araç bu yahu, alırken yılda en az 15-20 bin km yapacağını bilerek alırsın. Sen ve senin gibi tipler yüzünden "satarken km yüksek olmasın fiyatı düşmesin" diye aracı mı yatırıcaz ? Başından beri konuyu takip ettiğini söylüyosun, ilk defa nickini görüyorum.



    Derler ya her malın alıcısı vardır. Sen ve senin gibi km takıntısı olanlar sayesinde piyasada düşürülmüş km ler güzel güzel ittiriliyor. Tüvtürkün gerçeklikle alakası olmayan , muayene öncesi düşürülüp düşürülüp muayenede onaylatılan km lere aldanmak bedava. Devletin önce 5664 ü şimdi ptt yi zengin ettiği uygulamadan ne beklenir ki zaten.



    Bendeki araç Nevniyazın km lere yakın. Performansını gayet iyi biliyorum Onun bakım titizliği belli, yakıtı da iyi almış ise birçok 1.6 dizelle yürüyecek kondisyondadır.



    Böyle yazdım yazdım ben mi alsam sizin aracı ne yapsam







    Son olarak @yasinakcay.

    Sadece plastiği üstten alabiliyoruz fakat antenle işin varsa tavan döşemesiyle de işin var. Açıkçası sökmedim ama sökülmüş hurda belgeliyi incelediğimde o şekil alınabildiğini gördüm. Köpük sealant uygulanmışını da gördüm lastikli olup tavan iç kısımdan 4 vidayla sabitleneni de. Boyaya zarar vermeden sökmek içim tek yöntem klasik ip yöntemi. İpin sürtünmesinin kılcal çizik oluşturmaması için anten çevresini bez bantla izole etmen yararına olur. Son olarak şayet kozmetik bi müdahale için sökeceksen hiç önermem. Zira montaj sonrası dikiş tutmayabilir.

    Ağzı olan konuşuyor araca bir atıfda bulunmadim, konu sizi germiş olucakki tanımadığınız insanlar hakkında "senin gibi tip" diyebiliyorsunuz oda seviyenizi gösterir. Üyeligim yada burda yorum yapıp yapmamam konuyu takip etmedigim anlamına gelmiyor, kimde ne araç var ve nası baktı gayet iyi biliyorum.



    Gelelim km mevzusuna herkesin araç alırken belirli kriterleri vardir bende doğal olarak çok km yapmamış araç almak istediğimi belirttim, üstüne yorum yapmanız çok gereksiz. Kuzguna yavrusu şahin gözükürmüş der susarim.

    Edit: Asıl sizin gibi"tip"ler yüzünden bilgi paylaşımında bulunan insanları irrite edip, konuyu kirletiyorsunuz.

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoNsE -- 17 Ocak 2018; 11:34:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Folie a deux kullanıcısına yanıt
    Estafurullah hocam sagolasin :)



    Bende konuyu gorunce eski gunleri hatirladim 🙏



    Yazdiklarini birdaha okudum sen baya detayli incelemissin araci biz ne desek bos fotograflardan farazi yorum yapiyoruz, direksiyon benim eski c30 da da parlamisti ama Bu aracta enteresan bir durum var zaten sen de dogruluyorsun ;)



    Araclarinizin kiymetini bilin piyasa da gercekten bu aralikda duzgun arac cok az..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abi cok sagol bilgi için keske kozmetik olsaydı birkaç gündür arka koltuk sag sol koselere su alıyordu yagmurda az miktarda antenden geldiğini tespit ettim söküp temizleyip tekrar yapıstırıcam inş kimsenin başına gelmez cok uğraştırdı namıssız :)
  • Şu an c30 alıyor olsaydım samsun da bulunan arabayı düşünmeden gider alırdım. Tekrar c30 alacağım zaman da mutlaka buraya danışacağım. Araç sayısından ve forumda bulunan kişilerin samimiyetinden hemen her 2. El ilana çıkan araç hakkında bilgi bulmak mümkün. Km konusuna bence çok takılmamak lazım. 300.000 km de olsa bile araba bakımlıysa ve istenilen donanımlar varsa alınabilir. Zaten fiyatı da ona göre olacağı için motor rektefiye parasını kenara koyarsınız. Önemli olan km si düşürülmüş araçlardan kazık yememek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birader, ağzı olan konuşsun, burası forum. Konunun beni gerecek bi kısmı yok, x adamın teki galeriye araç bırakıyor sen ekliyosun konuda bayadır görmeyen bi talep görüyor. Üzerine konuşuyoruz nesine gerileyim. Senin gibi tip mi demişim, aslında az demişim de neyse. Sizin gibi karakterler, sizin gibi haşmetlumlar, sizin gibi insanlar diyeyim. Benim için problem değil paşam. Orda sen ve senin gibi tipler diyorum, siz ve sizin gibi tipler dersem kelimede anlam kayması oluyor. Rahatsız olduysan kusura bakma. Sizle devam edeyim.



    Siz kriterinizi nası belirttiğinizin sanırım farkında değilsiniz, dilerseniz bir daha okuyun sayın nevniyaza ne yazdığınızı efendim. Haşa benim uyarı gibi bi durumum olmadı, zira araçlarımı nasıl her gelene satmadığım gibi başkasının satışları hakkında da avukatlık ya da danışma ofisliği üstlenmem. Ortada olan günümüz gerçeklerinin alevini yaktığınız için genelleme içeren ülke gerçeklerini belirttim. Çocuk azarlarmış gibi bi malın sahibine şundan şundan ötürü sizi seçmiyorum, şöyle yapmasaydınız böyle olmasaydı demedim, diyemem.



    Evet bayım, bugüne kadar hangi paylaşımda bulundunuz da sizi bir daha paylaşmama konusunda irite ettim. O da ilginç bi detay



    Satır satır yanıtlamak istedim, son editinize de saygısızlık olmasın cevap yazayım. Saygı, cümlenin sonuna eklenen "saygılar üç nokta" ile değil, geçmişte hayatınızda bıraktıklarınızla belli olur. Bu noktada forumda bi yorum geçmişiniz olmadığından saygı geçmişinizi eliyoruz.



    Umarım yıllardır içinizde biriktirdiğiniz hevesi yaşayacağınız bir araca sahip olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yasinakcay Y kullanıcısına yanıt
    Araç kaç çıkışlı, sunroof var mı ? İmkansız diyemem ama çok düşük bi ihtimal o bölgeden su alması. Tavan döşemesinin orta kısmı yani ortalama anten kısmında ıslaklık okduğuna emin misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç 07 model sonruflu yakın zamanda ilandaydı satma niyetim vardı bu su alma olayı ortaya çıkınca ilandan kaldırdım sorunu halletöeye yöneldim sonrufun ön iki gideri ve arka giderleri sorunsuz tertemiz aktif çalısıyor epeydir suyun nerden geldigini arastırdım en sonunda tavan halısının arka kenar uclarını dısarı sarkıttım yagmurlu günün ertesine kontrol ettigimde araç hafif rampada önü aşaya dogru park halindeydi .ve tavan halısının sag ve sol kenarları ıslak vaziyette içeri akıtmıs suyu halının en arka kısmını kontrol ettim yalnızca kenarlar ıslak sanırım tavan egiminden dolayı suyu knarlara yönlendirmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yasinakcay Y kullanıcısına yanıt
    Biraderim tespitlerin mükemmel. Yılı sorma nedenim sadece 2007 lerde farklı tip yapıştırıcı kullanılmasından ötürüydü. Keza shark fin de farklı o yılda. Sunroof 4 lü tahliyesinden eminsek cidden düşük ihtimallerden birine denk gelmişsin. Bu platformda genelde yan ayna, ön cam, logolar ve bazen fabrikasyon R değil de dış ek sipariş edilmiş versiyonlarda tavan spoiler da yapışkan sıkıntısı oluyor.



    3M in çift taraflı köpük bantını tavsiye ederim. 3M vhb diye de geçerdi sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yardımcı oldunuz sagolun fikirler için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Folie a deux kullanıcısına yanıt
    Benim aracim eski sahibindeyken ön cam su almış, aracı bana teslim ederken uyardılar. Ama dediğiniz gibi komple sökülüp cam contaları serviste yenilenmiş sanırım, başka bir c30 la yan yana koyduk cam zaten orijinal ama sağ da sol da siyah conta da macunda vs fark yok.



    Bilmem bilir misiniz antalyanin yağmuru biraz terstir, bazen 2 3 gün aralıksız yağar ki yagdi henüz problem olmadı.



    Tespitleriniz çok doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brsyzc B kullanıcısına yanıt
    Yasinakcay Y kullanıcısına yanıt
    Akdeniz ve ege bölgesi araçlarında daha sık meydana geliyor, malum iklimsel sebeplerden ötürü.



    Açıkçası garaj araçlarında bile bu sorun maalesef oluyor. Bu yüzden pek sevmesem de kronik kelimesi bu problem için doğru kelime. Hatta Volvo P1 platformunda c70 hariç diğer üç modelde de gözlemleniyor. Volvonun bunun önüne geçememe sebebi bu sorunun en az 5 yıllık araçlarda baş gösteriyor olması. Düşük yıl istisnaları yok değil. Ondan ötürü sıfır km bandında üretim bitene kadar anlayamadılar sanırım. Şahsi gözlemim ne alakaysa sunrooflu araçlarda daha fazla oluyor gibi.



    Ve yine gariptir Volvo bunu kabullenmiş olacak ki sealant ürünü fiyatına ön cam yalıtım yenilemesi yapıyor. 2015 de 220 lira gibi bi fiyata yetkilide yaptırmıştım.



    Aracı aldığınız kişi araç o bölgeden su aldığı dönemler havuzlu kışlık paspas kullandıysa şanslısınız, su havuzda kalıyor. Şayet yazlık paspasla su aldıysa taban döşemesi de su alıyor ve maalesef su alan döşemenin sökülüp dışarıda kurutulması gerekiyor. Aksi taktirde nem belirtileriyle kalitesiz bi sürüşe sahip oluyorsunuz.



    Çekilen sıvı conta dışarıdan belli olmuyor, zira onu da yalıtan kaçuk bi trim mevcut. Premium markaların olmazsa olmazıdır. Ondan ötürü iki araç yanyana bakıldığında pek anlaşılmaz.



    Yenilenen contadan sonra su alanı görmedim, o manada içiniz rahat olsun diyebilirim.



    Son olarak bu konu yurtdışı forumlarında da var fakat sanki ülkemizdeki kadar bariz değil. O noktada her ne kadar alayı Belçikada üretilse de sanki ülke pazarı farklılığı gibi hissediyorum.

    Edit: @yasinakcay
    Siz de sağolun, keyifli sürüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Folie a deux -- 18 Ocak 2018; 18:27:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Folie a deux

    Akdeniz ve ege bölgesi araçlarında daha sık meydana geliyor, malum iklimsel sebeplerden ötürü.



    Açıkçası garaj araçlarında bile bu sorun maalesef oluyor. Bu yüzden pek sevmesem de kronik kelimesi bu problem için doğru kelime. Hatta Volvo P1 platformunda c70 hariç diğer üç modelde de gözlemleniyor. Volvonun bunun önüne geçememe sebebi bu sorunun en az 5 yıllık araçlarda baş gösteriyor olması. Düşük yıl istisnaları yok değil. Ondan ötürü sıfır km bandında üretim bitene kadar anlayamadılar sanırım. Şahsi gözlemim ne alakaysa sunrooflu araçlarda daha fazla oluyor gibi.



    Ve yine gariptir Volvo bunu kabullenmiş olacak ki sealant ürünü fiyatına ön cam yalıtım yenilemesi yapıyor. 2015 de 220 lira gibi bi fiyata yetkilide yaptırmıştım.



    Aracı aldığınız kişi araç o bölgeden su aldığı dönemler havuzlu kışlık paspas kullandıysa şanslısınız, su havuzda kalıyor. Şayet yazlık paspasla su aldıysa taban döşemesi de su alıyor ve maalesef su alan döşemenin sökülüp dışarıda kurutulması gerekiyor. Aksi taktirde nem belirtileriyle kalitesiz bi sürüşe sahip oluyorsunuz.



    Çekilen sıvı conta dışarıdan belli olmuyor, zira onu da yalıtan kaçuk bi trim mevcut. Premium markaların olmazsa olmazıdır. Ondan ötürü iki araç yanyana bakıldığında pek anlaşılmaz.



    Yenilenen contadan sonra su alanı görmedim, o manada içiniz rahat olsun diyebilirim.



    Son olarak bu konu yurtdışı forumlarında da var fakat sanki ülkemizdeki kadar bariz değil. O noktada her ne kadar alayı Belçikada üretilse de sanki ülke pazarı farklılığı gibi hissediyorum.

    Edit: @yasinakcay
    Siz de sağolun, keyifli sürüşler.

    Yazınız çok doyurucu ve güzel olmuş, bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.



    Benim aracım aslen Ankara arabası ve garaj arabasıydı, sanırım ona rağmen olması hakikatten durumun kronik oldugunun göstergesi.



    Peki sizi yakalamisken sorayım, kronik diyebileceğimiz neler var ?



    Ön cam

    Sunroof gideri sorunu (hortumlar çıkıyor zamanla)

    Koltuk derisi yırtılması belirli malzeme de oluyor sanırım.

    Bijonlar



    Başka kronik diyebileceğimiz birşey var mi ?

    Teşekkürler şimdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brsyzc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Folie a deux

    Akdeniz ve ege bölgesi araçlarında daha sık meydana geliyor, malum iklimsel sebeplerden ötürü.



    Açıkçası garaj araçlarında bile bu sorun maalesef oluyor. Bu yüzden pek sevmesem de kronik kelimesi bu problem için doğru kelime. Hatta Volvo P1 platformunda c70 hariç diğer üç modelde de gözlemleniyor. Volvonun bunun önüne geçememe sebebi bu sorunun en az 5 yıllık araçlarda baş gösteriyor olması. Düşük yıl istisnaları yok değil. Ondan ötürü sıfır km bandında üretim bitene kadar anlayamadılar sanırım. Şahsi gözlemim ne alakaysa sunrooflu araçlarda daha fazla oluyor gibi.



    Ve yine gariptir Volvo bunu kabullenmiş olacak ki sealant ürünü fiyatına ön cam yalıtım yenilemesi yapıyor. 2015 de 220 lira gibi bi fiyata yetkilide yaptırmıştım.



    Aracı aldığınız kişi araç o bölgeden su aldığı dönemler havuzlu kışlık paspas kullandıysa şanslısınız, su havuzda kalıyor. Şayet yazlık paspasla su aldıysa taban döşemesi de su alıyor ve maalesef su alan döşemenin sökülüp dışarıda kurutulması gerekiyor. Aksi taktirde nem belirtileriyle kalitesiz bi sürüşe sahip oluyorsunuz.



    Çekilen sıvı conta dışarıdan belli olmuyor, zira onu da yalıtan kaçuk bi trim mevcut. Premium markaların olmazsa olmazıdır. Ondan ötürü iki araç yanyana bakıldığında pek anlaşılmaz.



    Yenilenen contadan sonra su alanı görmedim, o manada içiniz rahat olsun diyebilirim.



    Son olarak bu konu yurtdışı forumlarında da var fakat sanki ülkemizdeki kadar bariz değil. O noktada her ne kadar alayı Belçikada üretilse de sanki ülke pazarı farklılığı gibi hissediyorum.

    Edit: @yasinakcay
    Siz de sağolun, keyifli sürüşler.

    Yazınız çok doyurucu ve güzel olmuş, bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.



    Benim aracım aslen Ankara arabası ve garaj arabasıydı, sanırım ona rağmen olması hakikatten durumun kronik oldugunun göstergesi.



    Peki sizi yakalamisken sorayım, kronik diyebileceğimiz neler var ?



    Ön cam

    Sunroof gideri sorunu (hortumlar çıkıyor zamanla)

    Koltuk derisi yırtılması belirli malzeme de oluyor sanırım.

    Bijonlar



    Başka kronik diyebileceğimiz birşey var mi ?

    Teşekkürler şimdiden

    Foruma hareketlilik katmak adına aklıma gelenleri bende dediklerinize ek sıralamak istedim





    Özellikle el frenin arkasındaki plastik parça özellikle el frenin çekiken torbidoya uzanmaya çalıştığımda kırmıştım

    Dizellerdeki özellikle turbo hortumu delinmesi yırtılması çokça rasladığım durum



    Koltuk derisinin dediğiniz gibi yanı sıra kolçaktaki derininde zamanda çatlamaya başlaması



    D2 Euro 5 lerin olmazsa olmaz enjektör kabusu (şayet benim için kabustu)





    Torpido kapağının dışının kolay çizilebilen bir malzeme olması





    Farları tutan metal mandalın girdiği demirlerin zamanla gevşemesi ama kolaylıkla sıkılabiliyor pense ile kronik bir sorun saymaya biliriz aslında ama sıkça c30 ve diğer volvolarda olağan durum



    Halojen farlı araçların özellikle kontak açık konumdayken yanan farları ve marşa basınca akımın gidip gelmesiyle ampül patlaması şayet 2 sene içinde 6 set ampül değiştirmeme sebep oldu bir keresinde ampülün kendini patladı farın içini temizlemek baya yorucu olmuştu



    Aslında bakarsak son iki bahsettiğimi kronik sorun olarak sayamam ama aklıma gelmişken belirteyim istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @brsyzc



    Est. bi yere kaçtığım yok :)



    Ön cam, malum konuştuk. Garaj vs dinlemez olacağına varır.



    Ben sunroof giderlerini kronik saymıyorum, 2 yılda bir temizleyip bakmakta fayda var. Bana göre en sorunsuz sunroof ve tertibatlarından birine sahip.



    Koltuk tekstili iki tipte sorunsuz. Birisi baz donanım kumaşı diğeri komple deri olanlar. Bunlar ömürlüktür. Diğer tip dokuda ise aracınızda ön cam dahil uv filmi varsa çatlama daha geç oluşur. Ama kurtulamazsınız. O tip dokuda kronik ,evet.



    Bijon fomoco ailesi geneli baya bi yıl sorunluydu. En iyi lastikçi bile kaptırıyor. Bi ara 20 tane sıfır volvo bijonu aldım. Yine belli dönem sadece bijon anahtarı + tork la sıktırdım. Saplamalar iyiydi yine kurtuluşu yok. Focus 3 oem bijonla hallettim. En kasap lastikçide bile kafam rahat. Tavsiye ederim ve evet, kroniktir.



    Sert bagaj örtüsü bel vermeye meğillidir. Üstüne hiç bişey koymasanız da 2-3 yıl sonra kenarlardan salar. Hafif ses yapabilir ama bilhassa iklim seçer.



    Bagaj zemini kaldırıldığında bu bagaj örtüsü yuvaları zemini stop ettirilmek üzere takoz görevi görür. Belli yıldan sonra bu yuvaların klipsi salar. Kullanıcı hatası değildir, kroniktir.



    Stepne vidası insan gibi sıkılmadığında kasis vs de kırılabilir. Emrenin de bahsettiği el fren kapağı da el vs sıkışmasını önleme amaçlı kırılabilir yapılmıştır. Bence kronik değildir ama çoğunlukla kırılır.



    Otomatik klima ısı sensörü bazen toz bazen boşluktan ses yapar. (bir çok araçta olur gerçi) Keza P1 platformu klima paneli hassaslığı vardır. Çift bölge saçmalaması olabiliyor, çözülebiliyor.



    Pusulalı aynalarda pusula bazen git gel yapıyor.



    Keyless da nadiren tek marş tekrar isteyebiliyor.



    2.0 altı motorlarda focus cmax modellerindeki sonradan oluşan aks boşluğu.



    Powershift mevzuları ( otomatikler için)



    Sonradan xenon müdahalelerinde silecek motoru kucaklama.



    İptal edilmeyen gündüz farı açıklarda bi xenon balast kucaklama.



    Far ayar ayağı kırılma/ yalama olması ( hiç ellenmese bile)



    Aşırı soğuklarda şanzıman zorlukları ( yağ yeni olsa bile, ford genleri)



    Bazı getraglerde trinkkk sesi.



    Yapışkan familyasını yazmıştım zaten daha önce, ve daha vardır illaki bir çırpıda aklıma gelenler bunlar.



    Daha bir çok olay var mesela ama ben onları usta ya da insanların atladığı olaylar silsilesi olarak görüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sahibinden de resmen c30 kıtlığı yaşanıyor. An itibari ile 1.6d araç sayısı 16 adete kadar düştü. Geçen yıl ilan sayısı 30-45 aralığında kalmıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Folie a deux kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, soğukta 1. Vites hakikaten çok sert doğru tespit.



    Aks poryasi sorunu oluşabiliyor bir de.(sizde belirtmişsiniz sanırım 2.0 altı diyerek )



    Katkınız için teşekkürler. Hepsi oldukça basit çözülmeyecek dert yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emresenol9 kullanıcısına yanıt
    Benzinli kullandığım için hortumları bilmiyorum ama kemer ve bilhassa far ampulü patlama mevzusuna katılıyorum.



    Iyi aydınlatması için bir de pahalı ampul kullanıyoruz osram night breaker vs. Onlar extra hassas oluyor.



    Yalnız surekli yanan far 200 tl ye serviste kapatılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dost2003 D kullanıcısına yanıt
    Hocam bence ilan süresi dolduğu için gidiyor, yoksa bu kadar talep normal değil sanki :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 219220221222223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.