Şimdi Ara

VOLVO S40'ın kronik sorunları var mı? KM'nin yüksek olması önemli mi? Düşünceleriniz?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
23.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başlıkta da belirttiğim gibi S40 (2006-2011 model arası) almayı düşünüyoruz, internette iyice araştırdım ve genelde yorumlar iyi. Sadece yedek parçası ve 1.6D modellerinde klima açıkken kalkışlarda araba stop ediyor deniliyor. Var mı bilgisi olan? Gerçekten 1.6D motorlarda klima açıkken kalkışlarda stop ediyor mu? Ve Volvo'nun KM'si 200.000'in üstünde olması çok önemli mi? Sonuçta 5-10 yaşında araçlar, tam güvenemiyorum. Ve bu arabanın kronik sorunları varsa bana biraz bahseder misiniz? İyi-kötü düşünceleriniz nedir? Genel olarak arabayı nasıl tanımlarsınız? En az 2-3 yıl kullanacağımız bir araç istiyoruz. Cevaplar için şimdiden teşekkürler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Volvo S40'ın Kronik Sorunları ve Yüksek KM'nin Önemi

    Volvo S40, bilinen bazı kronik sorunlara sahip bir araçtır. Bu sorunlar, model yılına ve motor seçeneğine bağlı olarak değişebilir.

    Volvo S40 1.6 Dizel Kronik Sorunları:

    • Motor karbon birikmesi
    • EGR valfi arızası
    • Turbo sorunları
    • DPF (Dizel Partikül Filtresi) tıkanıklığı

    Volvo V40 Kronik Sorunları:

    • Elektriksel sorunlar
    • Vites kutusu sorunları
    • Süspansiyon sorunları
    • Klima sorunları

    Yüksek KM'nin Önemi:

    Yüksek kilometre (KM) sayısı, Volvo S40 gibi araçlarda kronik sorunların ortaya çıkma riskini artırabilir. Bunun nedeni, parçaların doğal olarak aşınması ve yıpranmasıdır. Yüksek KM'li araçlarda, bu parçaların arızalanma olasılığı daha yüksektir.

    Diğer Volvo Kronik Sorunları:

    • Volvo XC40: Elektriksel sorunlar, motor sorunları
    • Volvo S40 Kronik Sorunlar: Motor sorunları, elektronik sorunlar

    Bir Volvo S40 satın almayı düşünüyorsan, aracın bakım geçmişini dikkatlice kontrol etmen ve kronik sorunların belirtilerine dikkat etmen önemlidir. Yüksek KM'li araçları satın alırken özellikle dikkatli olmalı ve olası onarım maliyetlerini göz önünde bulundurmalısın.

    Yukarıda belirtilen sorunlar, tüm Volvo S40 araçlarında bulunmayabileceğini unutmamak önemlidir. Ancak, bu sorunların farkında olmak ve araç satın almadan önce bu faktörleri göz önünde bulundurmak, gelecekteki sorunları önlemeye yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Kullanmış yada bilgili arkadaşlar cevap yazacaktır mutlaka ama klima konusunda ben bir noktayı belirtmek istiyorum;klima açıkken ve özellikle de küçük hacimli motorlar kalkışlarda mutlaka zorlanır.Bunu ben önceki aracımda ve üstelik 2.0 olmasına rağmen (V50 2.0D) çok net görebiliyordum.Hatta motor sesine dikkatimi vermediğim bir kalkışta durduğunu bile hatırlıyorum,yani bir kez başıma da geldiğini hatırlıyorum.S40 ta,1.6 motorda böyle bir durum kronik hastalık derecesinde varmı bilmiyorum ama zannetmiyorum,kullanan kişiyle alakalı bir durum gibi görünüyor,yeterli gaz vermiyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S40'ı çok istiyoruz ama millet klima açıkken stop ediyor diyor, partikül filtresi sorunlu diyor, düşük motor performansı arızası veriyor diyor. Benim babamda bunları duyunca cayıyor tabi, çok araştırdım ama bu konulara bir cevap bulamadım. Ama ben çok istediğim için benide kırmak istemiyor. Duruma göre en yüksek ihtimal S40 alırız dedi. Bu sorulara cevap bulursam çok rahatlayacağım gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cidden cevap verecek kimse yok mu? Başka hiç bir yerde bunun cevabını bulamadım
  • Bende 2010 MODEL 16D Drive S40 var. Kmsi 300.000 i geçti şu an. 10-15 KMdir kullanıyorum aracı. Klima açıkken kalkışta eğer biraz fazla gaz vermezsen gerçekten stop ediyor. Benim aracın motoru zaten focus 2 lerle aynı motor (birebir aynı) o yüzden motor parçalarını bulurken sorun yaşamıyorsun. Genel olarak fiyat - performans açısından iyi bir araç, fakat temiz kullanılmış ve olabildiğince düşük km li bulursan çok daha iyi olur. Şimdiye kadar bahsettiğin arızalarla karşılaşmadım.
  • Kardeşim hala konuya bakar mısın bilmiyorum fakat ben de görüşlerimk belirteyim. 2006 model S40 var 1.6 dizel bizimki de. Parça hiç dert etme tüm alt takım parçaları ve motorun tamamı ford focus parçası bu yüzden çok uygun. Yakıt olarak ben şu anda sehirici ve sehirdisi 6.3 litre yakıyorum bence böyle bir arac icin fiyat cok uygun. Klima acikken stop etmesi falan 3 senedir kullaniyorum hic böyle bir sey yasamadim. Her arac klima acik iken kalkis yaparken daha kontrollu ve biraz daha gaz vererek kaldirmak gerekir belki ondan sorun yasamislardir. Benim su anda yasadigim sikinti arac sert geliyor bana kasislerden gecerken ya da bozuk yolda hatta bununla ilgili konu actim su anda belki lastikten belki amortisörlerim bozuk bakalkm ne cevap gelicek. Ben su anda aracimi satsam ayni malzeme kalitesin ayni klima ve muzik kalitesinde aynk saglamlik kalitesinde baska bir arac goremiyorum. Km nin sorun olacagini zannetmiyorum 300 binde 400 binde cok arac gordum bayagi gider yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Partikül filtresi bu araçların en büyük kronik sıkıntısı.

    Çift kütleli yaylı volantlarda kullanımla ses yapmaya başlıyor.

    partikül fitresinin içini boşaltırsınız, sorun sıkıntı biter.

    Volanında tek kütlelisi var,http://www.volmerk.com/kurumsal.html linkinde bakabilirsiniz.

    Fakat sabit volana geçiş yapıldığında farklı bir baskı balata takılıyor, volmerkden bilgi alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 7 Kasım 2016; 11:18:12 >
  • BEN 2 GÜN ÖNCE 2006 S40 1.6D ALDIM DAHA ÖNCEDEN HONDA CİVİC 2010 FD6 KASA KULLANIYODUM 2 GÜNDÜR ÇOK KISA Bİ SÜRE OLMASINA RAGMEN BEN VOLVO HAYATIMDA İLKKEZ KULLANDIM HİÇ AKLIMIZDA YOKTU ÖYLE Bİ ANDA Bİ YAKINIMIZ KAZA YAPTI ÖLÜMDEN DÖNDÜ BABAM ASLINDA VOLVO ALALIM DEDİ Bİ KAÇ GÜN İÇİNDEDE ALDIM VALLA ÇOK ARAŞTIRMADAN ALDIM GİDİŞİ ÇOK İYİ BENIM ALDIĞIM ARACIN Bİ KAÇ EKSİĞİ VAR BEN BİLEREK ALDIM ONLARI TURBOSU VE ENJEKTORLERI TADILAT GÖRMESİ GEREKLİ Bİ KAÇ BİN TL MASRAFI VAR SÜSPANSİYONU MÜKEMMELLLLLLLL FREN SİSTEMİ MÜKEMMEL KULLANIMI O KADAR KETİFLİKİ HER DAKIKA BINMEK ISTIYORUM PLASTİK ANAHTARI FARKLI OLAN KONSOLU YANİ BEN ÇOK GEÇ KALMIŞIM BÖYLE Bİ ARABAYA FİAT HONDA HUNDAİ KULLANDIM AMA VOLVO GÜZELMİŞ BİRAZ ZAMAN GEÇSİN YARIN TURBOSUNU ENJEKTORLERIN YAPTIRICAM ALTTAKIMINDADA EKSİKLERİ VAR ONLARIDA YAPAYIM İREK UZUN YOLA CIKICAM SANA DENEYİMLERİMİ PAYLAŞIRIM BENIMKISIDE 255 BİNDE KM Sİ




  • Merhaba bende 2010 s40 edrive modeli mevcut. Henüz 120 bini yeni oldu. Bakımlarını bosch serviste yaptırıyorum. Tüm ağır bakımları yeni yapıldı klima evet bazıları için problem olaral görünebilir ama bence pek değil. partikül filtre sorunu çoğu volvoda var. Ama kullanıma bağlı çok şehir içi düşük devir kullanıyorsanız daha erken sorunla karşılaşırsınız. Bununla karşılaşmamak için arada bir uzun yol yapıyorum 3bin devirin altına inmeyin 20 dakika sürebilir yol zaten filtre kendini açar. Komple filtre temizlenmesini bosch serviste 500₺ ye yaptırdım. Carbon bilmemne sistemi dediler. Sanayideki çoğu servislerde yokmuş pahalı bir sistem diye. Yedek parçaları okadar pahalı değil bence normal bakımları ford opel toyota gibi aynı periodik bakımı 380₺ tutuyor. Ben aracın ikinci sahibiyim iyi bakıyorum bir sıkıntı yok iyi kullanıp bakımlarını iyi zamanda yaptırırsanız pek sorun yaşamıyorsunuz. Kışın 5.7 yazın 5.4 yakıt tüketimi alıyorum. Daha bir depo ile 850km nin altına bir tüketim değeri görmedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim 2009 model s40 1.6D. aracı sıfır almıştım. fazla yol yapmıyorum henüz 65.000 kmde. Şimdiye kadar bir defa triger değiştirdim. Bunun dışında far kontrol tuşlarının olduğu ünitenin arka kapak tırnakları kırıldı kendi kendine sıcaktan. benzin depo kapağı tuşu falan çalışmıyordu, onu söküp arkasını bantlayarak sorun çözüldü. Böyle bir durumda bagajda arka farın oradan elinizi sokup yakıt kapağını manuel de açabilirsiniz.

    Partikül filtresi kısa kullanımlarda sorun çıkarıyor. Benim hemen her yaz başıma geliyor. Araba ile yazlıkta sahile iniyoruz ve çok kısa bir yol o yüzden emisyon ışığı yanıyor. partikül temizleyici katkı koyup yol yapıp yüksek devir kullanıyorsunuz sonra da bir yerde bilgisayara bağlayıp kapatmanız gerekiyor uyarıyı. Kışın hiç başıma gelmedi.

    ayrıca bu kış çok soğuk karda anti patinaj geçici devre dışı uyarısı verdi. sonra bir 500 metre yol yapınca, kar da kalkmıştı, kendi kendine düzeldi.

    Araba kısmet işi..ben memnunum arabadan, önemli bir sıkıntı çıkarmadı ve malum artık 8 yaşında..ama illa ki alın çok iyi diyemiyorum çünkü alırsınız bir tane başınız dertten kurtulmayabilir. mümkün olduğunca az km yapmış olanı bulmak tabi önemli ama bunun dışında yatan arabadan da hayır gelmiyor. uzun süre çalışmayan araçlarda elektronik problemler eksik olmuyor gördüğüm kadarıyla.

    klima ile ilgili olarak da maalesef evet, yazları yokuşlarda durmuşsam kesinlikle kalkmadan klimayı kapatıp daha sonra açıyorum. sıkıntı olabiliyor. Bu arada kışlar dahil en az haftada bir kere klimayı çalıştırmak gerekiyor. bütün kış çalışmayan klima kompresörü yazın sorun çıkarabiliyor, gaz falan kaçırabiliyor. Başıma bir sorun gelmedi ve hiç de klima gazı kontrol ettirmedim ama kışları ara ara hep çalıştırırım.

    size şimdiden hayırlı olsun. temiz bir araç bulursunuz bence.




  • Bende yakında aranıza katılabilirim ,paylaşımlarınız için teşekkür etmek istedim. Gayet faydalı oldular benim için.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.