< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İlk önce konu sahibine çok geçmiş olsun. İnşallah daha ucuz bir şekilde sorunu çözebilirsiniz. Şanzımanın içindeki dandirik bir parça için 4500 TL isteyip milleti söğüşlüyorlar. Arabayı parça parça alsan demek ki 2 milyon dolar filan edecek.
Çift kavrama vitesleri övenler en iyisi bu diyenler, japonlar bu işi bilmiyor diyenler, bu devirde tork konvertörlü şanzıman mı olur diyenler nerede? |
Sorun bakımından öyle, ikisi de sıkıntılı. Ama dsg en azından işini doğru düzgün yapıyor. Powershift, dsgnin yanında tek kavramalı gibi kalıyor.
|
Birincisi askerlik arkadaşınız yok karşınızda,devrem,şampiyon tarzı 3. kalite barzo laflarınızı kendinize ve şahinci arkadaşlarınıza saklayın.İkincisi DSG iyi demedim ben,bu tarz maliyetin ön planda tutulduğu modellerde kullanılan en iyi çift kavramadır DSG.Powersihft ise hem Tam otomatik yavaşlığı sunup bunun yanında arıza yapma oranıyla hakikaten anlamsız ve gereksiz bir şanzıman.Madem insanlar arıza istemiyor o halde gidicek ya tam otomatik japon alıcak,ya da manuel alıcak.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _SkiP_ -- 1 Ağustos 2015; 0:06:35 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 1 Ağustos 2015; 4:22:46 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 3 Ağustos 2015; 14:25:05 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |