Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.647
Cevap
151
Favori
1.432.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    2 gün önce S60 2.0T modelini Denizli'de test ettim. Kullandığım S40'a göre farklarını değerlendirmeye çalıştım. Sonuçta önemli bir fiyat farklı var ve insan çok şey bekliyor-özellikle bu yoğun kampanya ile birlikte.
    Öncelikle malzeme kalitesi mükemmel. A4 ve C serisine göre belirgin üstünlüğü var.
    Koltuk konforu S40'ın kesinlikle bir adım ötesinde. Kokpit kesinlikle resimlerinden daha güzel duruyor.
    İç mekan biraz daha geniş. Ancak kokpit için sağ ayak alanı biraz daha dar gibi. Arka tarafa oturan eşim arkanın da daha ferah olduğunu söyledi.
    NAvigasyon sisteminin olmaması büyük eksiklik. Müzik sistemi (high performance) S40'taki gibi mest ediyor.
    Sürüş sırasında süspansiyon konforu ve yol sesine özellikle dikkat ettim. Ancak bu disiplinlerde s40'tan çok ta farklılık görmedim. Satış görevlisi bayana volvonun S60'ı 2 farklı süspansiyon ayarı ile pazarladığını (sert ve yumuşak ayar olarak) bildiğimi buaracın hangisine sahip olduğunu sordum ancak yanıt alamadım. Testten sonra da aynı yolda kendi aracımı sürdüğüm için buna birkez daha dikkat ettim. Açıkçası bu konuda biraz hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim.


    ben de denizliliyim keşke 3 ay sonra falan alsaydın ya o arabanın süspansiyonu mahvolur şimdi




  • Bugün ankara volvo bayine gittim, yeni S60 ın D3 motorunun aralıkta, D2 motorunun ise Nisan ayında geleceğini söyledi satıcı. D2 motorlu S60 ın tahmini fiyatının ise 70-75 bin lira olacağını tahmin ettiklerini söyledi. Donanım olarakda Premium edition 3285tl, advance edition 6420tl, güvenlik paketi ise 1510tl tabi bu fiyatlar D3 için geçerli. D2 de paketler vergi diliminden dolayı daha ucuza geliyor. paylaşmak istedim...
  • S60ın 1.6 dizel seçeneği olacak deniyordu bir haber varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyzshx


    S60ın 1.6 dizel seçeneği olacak deniyordu bir haber varmı




    D2 motor 1.6 zaten. O da arkadaşın dediği gibi nisan ayında gelecekmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur


    quote:

    Orijinalden alıntı: xyzshx


    S60ın 1.6 dizel seçeneği olacak deniyordu bir haber varmı




    D2 motor 1.6 zaten. O da arkadaşın dediği gibi nisan ayında gelecekmiş.


    Cevap için teşekkürler fiyat aralığı hakkında bir bilgi varmı acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyzshx

    Cevap için teşekkürler fiyat aralığı hakkında bir bilgi varmı acaba



    Hemen yukarıda gargicim'in mesajını okursanız yeteri kadar bilgi edinebilirsiniz.
  • Yok mu hala T4 motor hakkında bir resmi geliş tarihi/fiyat bilgisi olan?
  • Herkesin beklediği 180 beygir powershiftli t4 motorun geliş tarihi fuarda verilen bilgiye göre ocak ayı.fiyat olarak da 40 bin euro gibi düşünülebilir.
  • geçen hafta bir arkadaşın babası almayı düşündüğü için konya yolundaki(ankara) volvoya gidip yeni S60 ı inceledik. açıkçası dashboard kalitesini hiç beğenmedim. parmağımla dokunduğumda gıcırdadığını farkettim ki sürüş esnasında daha fazla gıcırdayacaktır. kaldı ki incelediğim versiyon da d5 full versiyondu. arkasını önceki s60 dan daha dar buldum. sonra s80 ve xc70 i inceledim. 2 araçta yeni s60 a oranla bariz bir şekilde kaliteli duruyor. açıkçası ilk gördüğümde hayran kalmıştım bu aracı ama yakından incelediğimde gerçekten çok kalitesiz buldum. onun yerine s80 veya xc70 almak bence daha mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 21 Kasım 2010; 14:05:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    geçen hafta bir arkadaşın babası almayı düşündüğü için konya yolundaki(ankara) volvoya gidip yeni S60 ı inceledik. açıkçası dashboard kalitesini hiç beğenmedim. parmağımla dokunduğumda gıcırdadığını farkettim ki sürüş esnasında daha fazla gıcırdayacaktır. kaldı ki incelediğim versiyon da d5 full versiyondu. arkasını önceki s60 dan daha dar buldum. sonra s80 ve xc70 i inceledim. 2 araçta yeni s60 a oranla bariz bir şekilde kaliteli duruyor. açıkçası ilk gördüğümde hayran kalmıştım bu aracı ama yakından incelediğimde gerçekten çok kalitesiz buldum. onun yerine s80 veya xc70 almak bence daha mantıklı.


    Valla kusura bakma ama hiçbir volvoda gıcırtı falan olmaz. nereye dokunduğunu bilmiyorum ama s60 ı incelemiş biri olarak bahsettiğin gibi hiçbirşeye rastlamadım.

    ön seri yani seri üretim olmayan bir aracı tanıtım için yolladılar ise bilemem.

    volvo nun kalitesi herzaman ortadadır.

    hatta ben s60 dan indim c serisi mercedes e bindim c serisi sönük kaldı okadar da iddialı bir araç s60




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    geçen hafta bir arkadaşın babası almayı düşündüğü için konya yolundaki(ankara) volvoya gidip yeni S60 ı inceledik. açıkçası dashboard kalitesini hiç beğenmedim. parmağımla dokunduğumda gıcırdadığını farkettim ki sürüş esnasında daha fazla gıcırdayacaktır. kaldı ki incelediğim versiyon da d5 full versiyondu. arkasını önceki s60 dan daha dar buldum. sonra s80 ve xc70 i inceledim. 2 araçta yeni s60 a oranla bariz bir şekilde kaliteli duruyor. açıkçası ilk gördüğümde hayran kalmıştım bu aracı ama yakından incelediğimde gerçekten çok kalitesiz buldum. onun yerine s80 veya xc70 almak bence daha mantıklı.


    Valla kusura bakma ama hiçbir volvoda gıcırtı falan olmaz. nereye dokunduğunu bilmiyorum ama s60 ı incelemiş biri olarak bahsettiğin gibi hiçbirşeye rastlamadım.

    ön seri yani seri üretim olmayan bir aracı tanıtım için yolladılar ise bilemem.

    volvo nun kalitesi herzaman ortadadır.

    hatta ben s60 dan indim c serisi mercedes e bindim c serisi sönük kaldı okadar da iddialı bir araç s60


    yok hocam ne kusura bakması. incelediğim araç aşağıda fotoğrafını verdiğim göğüse sahipti. kırmızı ile çizdiğim o metalik parçaya bastırdığım zaman gıcırdıyordu. üstelik sorduğumuzda full donanım olduğunu söylemişlerdi(D5 AWD). muhtemelen dikkat etmemişsinizdir. bir dahaki sefere siz de dikkat ederseniz dediğim gıcırtının farkına varırsınız zira varmamak mümkün değil. arka koltukların darlığından bahsetmiyorum bile.

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 21 Kasım 2010; 22:57:37 >




  • Bahsettiğin yer zaten volvonun simgesi biliyorsun havada duran konsol tasarımı arkası boş . en çok ilgimi çeken yer benim de orası olmuştu nasıl oluyorda ses yapmıyor diye :)

    dediğim gibi ya ön seridir ya da senin incelediğin araca özgü oynanmış ya da darbe görmüş bir durum söz konusu olmalı .aksi taktirde ordan yolda ses gelmez.


    arka koltuk dar değil diz mesafesi d sınıfına göre ortalama bir yerde.

    zaten bu araç volvo nun karakterini değiştirmek için tasarlandı daha bmw ye yakın sürüş ve spor tasarım . eski s60 tam konfor odaklıdır.

    bu s60 daha spor odaklı.direksiyondan belli değil mi :)

    valla arkadaşım ben bu arabayı sınıfında tek geçiyorum merak eden gider inceler orasını burasını mıncıklar testini yapar bütçesine uyuyor ise ayağa düşmüş birsürü

    (görünümde prestijli) aracın yerine bunu alır. bu iş bukadar basit.:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Bahsettiğin yer zaten volvonun simgesi biliyorsun havada duran konsol tasarımı arkası boş . en çok ilgimi çeken yer benim de orası olmuştu nasıl oluyorda ses yapmıyor diye :)

    dediğim gibi ya ön seridir ya da senin incelediğin araca özgü oynanmış ya da darbe görmüş bir durum söz konusu olmalı .aksi taktirde ordan yolda ses gelmez.


    arka koltuk dar değil diz mesafesi d sınıfına göre ortalama bir yerde.

    zaten bu araç volvo nun karakterini değiştirmek için tasarlandı daha bmw ye yakın sürüş ve spor tasarım . eski s60 tam konfor odaklıdır.

    bu s60 daha spor odaklı.direksiyondan belli değil mi :)

    valla arkadaşım ben bu arabayı sınıfında tek geçiyorum merak eden gider inceler orasını burasını mıncıklar testini yapar bütçesine uyuyor ise ayağa düşmüş birsürü

    (görünümde prestijli) aracın yerine bunu alır. bu iş bukadar basit.:)


    hocam bu kadar tepki göstermenize gerek yok. ben tecrübe ettiğimi söylüyorum. ben de aracın görünümünü beğeniyorum ama araç bana bir s80 kadar kaliteli gelmedi. dedğim gibi ön konsol gıcırdıyordu. sonra diğer araçların konsollarını biraz zorladım onlarda bir gıcırdama yoktu. görevliye sorduğumuzda sizin dediğiniz gibi bir durumdan(darbe görme vs.) bahsetmedi. arka diz mesafesi hakkındaki görüşlerinize özellikle katılmıyorum. önceki s60tan hiç bir farkı yok. çok dar. ben 1.72 boyundayım benim bile dizlerim zor sığdı. bırakın d sınıfı c sınıf bir araç için bile dar. zira bir arkadaşdaki superb, iş yerinde kullandığım passat ve jettalar ile yeni s60 ın diz mesafesi arasında ciddi fark var. sürmediğim için sürüş konforu hakkında bir yorumda bulunamayacağım ama tecrübe ettiklerim bu şekilde. ancak dediğim gibi hem s80 e oturdum hem de s60 a, arada bariz bir kalite farkı var.




  • Ford otosan da transit ve connecte kullanılacak çelik saç kalınlığını yaptığı testlerle belirleyen baş mühendisle konuşmayı fırsatı buldum.
    dizaynı amerika veya ingiltere den gelir , saç ve dış yüzey altı malzemelerin dizaynı ise bu arkadaş ve altındaki mühendislerce yapılıp tekrar abd veya ingiltere ye gönderilir.

    neyse konumuza dönersek adama direk bu volvoların meşhur sacı kalın olayını sordum. dediği şu;

    kalın saç kırılgan olur. bodyside ve kaput altındaki daha kalın koruyucu barlarla iyi mühendislikle desteklenirse kalın sacın bir avantajı oluyormuş.
    yani kalın saç tek başına güvenlidir demek saçma dedi. mesela connectlerde boyasız thyssen krump 0.9 mm saç kullanıyoruz, normalde kazada akordiyon gibi olur ama iyi mühendislikle açığı kapatıyoruz gibisinden bişey söyledi.
    yani güvenlilik sadece saç kalınlığı ile ilgili değil dedi.

    aşağıdaki kazayı görünce aklıma geldi içim cız etti.
    ucuz olsun diye kötü mühendislikle yapılan araçdaki vatandaş vefat etmiş




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi natbolad -- 22 Kasım 2010; 13:56:27 >




  • 2001 kasa volvo s60 ın testleri (son kasa daha teste girmedi)
    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/tests/volvo_s60_2001/103.aspx



    yukarda bahsettiğim ford modellerinin sonuçlarını bulamadım.

    tipini malzeme kalitesini beğenmem ama beğenmediğim 2007 mondeo nun da testleri bunlar
    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/tests/ford_mondeo_2007/299.aspx


    malzeme kalitesinden çok bence bir de bu siteden araştırma yapmalı değil mi?
    Allah kazasız belasız günler nasip etsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi natbolad -- 22 Kasım 2010; 14:02:58 >




  • Antalyada beyaz D3 motor yeni s60 gördüm alışverişmerkezinin otoparkında. ne zaman teslim edilmeye başlandı bu araçlar? bayi en iyi ihtimalle aralık sonu derken ben yolda görüyorum aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuruno99

    Antalyada beyaz D3 motor yeni s60 gördüm alışverişmerkezinin otoparkında. ne zaman teslim edilmeye başlandı bu araçlar? bayi en iyi ihtimalle aralık sonu derken ben yolda görüyorum aracı


    Türkiye'de ilk D3 sırasında ben var olarak görünüyordum. Bana tarih olarak en geç 15 aralık denildi ve bir haber yok. İlginç vallahi...

    Bu bilgiden sonra bayiyi aradım ve arabamın 7 aralık günü teslim edileceğini söylediler... Antalya'daki şahıs bayağı bir önceden sipariş etmiş olsa gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 22 Kasım 2010; 16:15:48 >




  • Evettttt...Sonunda T4 motorlu Powershift şanzımanlı S60/V60 fiyat bilgisine ulaştım. Bilgiler OtoKoç'tan.
    Vergi öncesi fiyat: S60: 46.300, V60: 48.300
    Vergi sonrası fiyat: S60: 74.800, V60: 78.000 (bu fiyatlara tecscil masrafları dahil değil)

    Paketler: Advance paket: 3400 TL (vergi öncesi), Premium paket: 1750 (vergi öncesi), Açılır tavan: 2300 TL (vergi öncesi) Met. boya: 1200 TL (vergi öncesi). Paketlerin vergilendirilmiş fiyatları için önce 1.37 sonra da 1.18 ile çarpmanız gerekiyor..

    Fiyatlar açıkçası fazla uçuk. Çünkü vergi öncesi fiyatlar aynı arabanın 2.0 motorlu versiyonu ile aynı. Hal böyle olunca beni aşacak gibi duruyor. İbre Passat Variant'a doğru kaydı otomatik olarak (Doğuş'tan nefret etsem de!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 22 Kasım 2010; 19:56:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Bahsettiğin yer zaten volvonun simgesi biliyorsun havada duran konsol tasarımı arkası boş . en çok ilgimi çeken yer benim de orası olmuştu nasıl oluyorda ses yapmıyor diye :)

    dediğim gibi ya ön seridir ya da senin incelediğin araca özgü oynanmış ya da darbe görmüş bir durum söz konusu olmalı .aksi taktirde ordan yolda ses gelmez.


    arka koltuk dar değil diz mesafesi d sınıfına göre ortalama bir yerde.

    zaten bu araç volvo nun karakterini değiştirmek için tasarlandı daha bmw ye yakın sürüş ve spor tasarım . eski s60 tam konfor odaklıdır.

    bu s60 daha spor odaklı.direksiyondan belli değil mi :)

    valla arkadaşım ben bu arabayı sınıfında tek geçiyorum merak eden gider inceler orasını burasını mıncıklar testini yapar bütçesine uyuyor ise ayağa düşmüş birsürü

    (görünümde prestijli) aracın yerine bunu alır. bu iş bukadar basit.:)


    hocam bu kadar tepki göstermenize gerek yok. ben tecrübe ettiğimi söylüyorum. ben de aracın görünümünü beğeniyorum ama araç bana bir s80 kadar kaliteli gelmedi. dedğim gibi ön konsol gıcırdıyordu. sonra diğer araçların konsollarını biraz zorladım onlarda bir gıcırdama yoktu. görevliye sorduğumuzda sizin dediğiniz gibi bir durumdan(darbe görme vs.) bahsetmedi. arka diz mesafesi hakkındaki görüşlerinize özellikle katılmıyorum. önceki s60tan hiç bir farkı yok. çok dar. ben 1.72 boyundayım benim bile dizlerim zor sığdı. bırakın d sınıfı c sınıf bir araç için bile dar. zira bir arkadaşdaki superb, iş yerinde kullandığım passat ve jettalar ile yeni s60 ın diz mesafesi arasında ciddi fark var. sürmediğim için sürüş konforu hakkında bir yorumda bulunamayacağım ama tecrübe ettiklerim bu şekilde. ancak dediğim gibi hem s80 e oturdum hem de s60 a, arada bariz bir kalite farkı var.


    Bence de bu kadar tepki göstermeye gerek yok.
    Volvo da olsa, bir arabadan gıcırtı gelebilir ve hatta gelir. (eğer benim S60 bir Volvo ise bu böyle).
    Volvo forumundayız diye Volvo'ya kusursuz araba muamelesi yapmaya gerek yok. Sonuçta Volvo'da kul yapısı. Bir arabada kronik arıza veya geri çağırma veya kalite problemi olma ihtimali varsa, Volvo'da vardır. Belki daha azdır, ya da biz daha az olmasını bekleriz ama bu ihtimal mutlaka vardır.

    @noktanınsâbiti,
    Pazarlama stratejisi açısından S60 ile S80-XC70-V70 arasında bir malzeme kalitesi farkı olması bilinçli bir karar olabilir.
    Belki de, daha önceki S60 ve S80 malzeme kalitesinin aynı olması başarılı bulunmadı.
    Belki - doğru ya da yanlış- farklı kitlelere hitap etmek için böyle bir yol deneniyor.
    Belki de esasında kalite farkı da yoktur ama bir anlayış, bir zevk farkı vardır.
    Ya da esasında biz bu yeni S60'ın genç ve retro tasarımını beğenmek için fazla yaşlanmış olabiliriz. Sonuçta sen de S70 gibi klasik hatlı tasarımları beğenenlerdensin.

    Belki de Volvo bize artık S80 satmak istiyordur.




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.