Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.647
Cevap
151
Favori
1.432.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EEEEEEEE beyler bunları 3 aydır söyledim,söylüyorum.Ancak nedense bu gerçekleri görmek istemiyor insanlar.
    Volvo tr bence burnunda ki kılları aldırmalı :)
  • volvo euro düşünce listelerini tl ile değiştirdi ama merak etmeyin volvo türkiye nin satışları böyle devam ederse kota altı kalacak ve süper indirim kampanyaları yapacaktır, biraz sabır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasinozkan -- 28 Kasım 2010; 15:14:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    volvo euro düşünce listelerini tl ile değiştirdi ama merak etmeyin volvo türkiye nin satışları böyle devam ederse kota altı kalacak ve süper indirim kampanyaları yapacaktır, biraz sabır..

    inse ne kadar incek ya 80 bin liralık araba
  • en son s80 de oldu, şu anda fiyat listesinde 151.000 tl olan arabayı 110.000 tl e veriyorlardı.. daha ne olsun??
  • Passsat 1.4 dsg comfotline a karar kılmıştım ancak mart a kadar araç kalmamış:)
    zamanım bol bakalım volvo tr neler yapacak:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Passsat 1.4 dsg comfotline a karar kılmıştım ancak mart a kadar araç kalmamış:)
    zamanım bol bakalım volvo tr neler yapacak:)

    demeyin sayın certac.. marta kadar araç mı kalmamış?.. ben de passat varianta kaymıştım ama ben tsi dsg highline düşünüyordum. liste fiyatı 73.000 TL. Opak renk, Xenon ve deri koltuk ilavesiyle V60 t4'e en son 78.500 TL fiyat aldım o da özel sipariş olduğu için Şubat ortası dendi..benim bir an önce hanımı da razı edip kıçımı kaldırmam ve araba bakmaya başlamam gerekiyor.. Belki herkes sedana yüklendiği için variantta sorun yoktur?




  • ''castellani'' arkadaşım karşılaştırmaları 1.6 lt motor hacmine kadar olan araçlarla yaptım. 1.6 lt üstü için karşılaştırma yapmak mantıklı olmaz. Sizin için bazı örnekler vereyim:

    1) Ford Mondeo 1.6 lt 120 ps trend manuel Almanya = 45000 TL TR = 47500 TL ( euro = 1.98 olarak hesaplanmıştır.)
    2) Ford Focus 1.6 TDCI 109 ps titanium manuel Almanya = 46000 TL TR = 43000 TL
    3) Opel Astra 1.4 140 ps Sport manuel Almanya = 46000 TL TR = 45300 TL
    4) VW Golf 1.4 TSI 122 ps Highline manuel Almanya = 44300 TL TR = 48200 TL
    5) VW Passat 1.4 TSI 122 ps Comfortline manuel Almanya = 53200 TL TR = 56600 TL
    6) Volvo S40 1.6 D2 baz donanım Almanya = 48000 TL TR = 50000 TL

    7) Volvo S60 T4(1.6 lt) baz donanım Almanya = 59000 TL TR = 75000-80000 TL ( Forumdaki arkadaşların bayilerden aldığı bilgiler)
    8) Audi A3 1.4 TSI ambition manuel Almanya = 49000 TL TR = 62000 TL
    9) Mercedes C 180 (1.6 lt) baz manuel Almanya = 63800 TL TR = 76500 TL

    10) Volvo S60 D3 baz otomatik Almanya = 66800 TL TR = 89000 TL
    11) BMW 320D 184 ps baz otomatik Almanya = 72200 TL TR = 83000 TL

    Benim bu örneklerden çıkardığım sonuçlara gelirsek:

    1) ilk 6 maddedeki marka ve modeller arasında anlamlı fiyat farkı yok diyebiliriz. Özellikle Ford ve Opel'i tebrik etmek gerekiyor.
    2) Volvo S40 ile S60 aynı vergi diliminde olmasına rağmen Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farklarında uçurum var.
    3) 7.,8. ve 9. maddedeki premium markaların Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farkları çok fazla. Almanya'daki vatandaş full golf yerine 2-3 bin euro daha verip full Audi A3 alabilirken Türkiye'deki vatandaşın 7 bin euro vermesi gerekiyor. veya 122 ps comfortline passat yerine 3 bin euro daha verip 180 ps Volvo S60 alabilirken Türkiye'de en az 10 bin euro vermesi gerekiyor. Sonuç olarak premium markalar Türkiye'de kendini daha premium hissediyor ve hissettiriyorlar.
    4) 10 ve 11. maddedeki örnekleri vermemin nedeni ise Volvo S60 dizel otomatiğin Almanya'da BMW 320 dizel otomatikten 6000 TL ucuza satılmasına rağmen Türkiye'de 6000 TL fazlaya satılması. Tamam Volvo da premium bir marka fakat bence hala bir BMW değil. Almanya fiyatlarıda bunu gösteriyor zaten.
    5) Forumda VW ve Doğuş Otomativ'in fiyat politikası çok eleştiriliyor ancak fiyatlar gösteriyorki model bazında 3-4 bin TL fark var. Burdaki asıl önemli olan nokta Almanya golf- TR golf ve Almanya passat- TR passat arasındaki fiyat farkı orantılı ve 3-4 bin TL. Volvo da ise S40 lar arası fiyat farkı 2 bin TL iken S60 lar arası fiyat farkı 15-20 bin TL. Bu nasıl bir orantısızlıktır ben anlayamadım.

    Arkadaşlar bazılarınız yazdıklarımı saçma bulabilir ancak ben bazı markaların Türkiye'ye özel fiyat belirlemesini ve Türk Halkını enayi yerine koymasını hazmedemiyorum.




  • güzel bir analiz... nedir yani araba yeni diye türk tüketicisini kazıklamanın mantığı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drchtygn

    ''castellani'' arkadaşım karşılaştırmaları 1.6 lt motor hacmine kadar olan araçlarla yaptım. 1.6 lt üstü için karşılaştırma yapmak mantıklı olmaz. Sizin için bazı örnekler vereyim:

    1) Ford Mondeo 1.6 lt 120 ps trend manuel Almanya = 45000 TL TR = 47500 TL ( euro = 1.98 olarak hesaplanmıştır.)
    2) Ford Focus 1.6 TDCI 109 ps titanium manuel Almanya = 46000 TL TR = 43000 TL
    3) Opel Astra 1.4 140 ps Sport manuel Almanya = 46000 TL TR = 45300 TL
    4) VW Golf 1.4 TSI 122 ps Highline manuel Almanya = 44300 TL TR = 48200 TL
    5) VW Passat 1.4 TSI 122 ps Comfortline manuel Almanya = 53200 TL TR = 56600 TL
    6) Volvo S40 1.6 D2 baz donanım Almanya = 48000 TL TR = 50000 TL

    7) Volvo S60 T4(1.6 lt) baz donanım Almanya = 59000 TL TR = 75000-80000 TL ( Forumdaki arkadaşların bayilerden aldığı bilgiler)
    8) Audi A3 1.4 TSI ambition manuel Almanya = 49000 TL TR = 62000 TL
    9) Mercedes C 180 (1.6 lt) baz manuel Almanya = 63800 TL TR = 76500 TL

    10) Volvo S60 D3 baz otomatik Almanya = 66800 TL TR = 89000 TL
    11) BMW 320D 184 ps baz otomatik Almanya = 72200 TL TR = 83000 TL

    Benim bu örneklerden çıkardığım sonuçlara gelirsek:

    1) ilk 6 maddedeki marka ve modeller arasında anlamlı fiyat farkı yok diyebiliriz. Özellikle Ford ve Opel'i tebrik etmek gerekiyor.
    2) Volvo S40 ile S60 aynı vergi diliminde olmasına rağmen Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farklarında uçurum var.
    3) 7.,8. ve 9. maddedeki premium markaların Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farkları çok fazla. Almanya'daki vatandaş full golf yerine 2-3 bin euro daha verip full Audi A3 alabilirken Türkiye'deki vatandaşın 7 bin euro vermesi gerekiyor. veya 122 ps comfortline passat yerine 3 bin euro daha verip 180 ps Volvo S60 alabilirken Türkiye'de en az 10 bin euro vermesi gerekiyor. Sonuç olarak premium markalar Türkiye'de kendini daha premium hissediyor ve hissettiriyorlar.
    4) 10 ve 11. maddedeki örnekleri vermemin nedeni ise Volvo S60 dizel otomatiğin Almanya'da BMW 320 dizel otomatikten 6000 TL ucuza satılmasına rağmen Türkiye'de 6000 TL fazlaya satılması. Tamam Volvo da premium bir marka fakat bence hala bir BMW değil. Almanya fiyatlarıda bunu gösteriyor zaten.
    5) Forumda VW ve Doğuş Otomativ'in fiyat politikası çok eleştiriliyor ancak fiyatlar gösteriyorki model bazında 3-4 bin TL fark var. Burdaki asıl önemli olan nokta Almanya golf- TR golf ve Almanya passat- TR passat arasındaki fiyat farkı orantılı ve 3-4 bin TL. Volvo da ise S40 lar arası fiyat farkı 2 bin TL iken S60 lar arası fiyat farkı 15-20 bin TL. Bu nasıl bir orantısızlıktır ben anlayamadım.

    Arkadaşlar bazılarınız yazdıklarımı saçma bulabilir ancak ben bazı markaların Türkiye'ye özel fiyat belirlemesini ve Türk Halkını enayi yerine koymasını hazmedemiyorum.


    Süper! çok teşekkür ediyorum.. Daha önce de demiştim. S60'ın başlangıç fiyatı vergi öncesi fiyatlara göre değerlendirdiğimizde en fazla 68 bin TL olmalı diye ancak bazı arkadaşlar "efendim, Volvo alıyorsunuz" demişlerdi. Tamam yeni bir model olabilir ama bu bana S40da iki ülke fiyatı arasında 2 bin TL fark varken, S60 daki 15 bin TL farkı açıklayamaya yetmez..Sonuçta Almanyada'da yeni bir model bu araç..
    Bu arada, şunu da söyliyeyim aldığım duyumlara göre T4 motorlu S60'da %3, V60 da ise %5 indirim biraz zorlayınca mümkün.. Hatta satış temsilcisi 2.0T motorlu S60'da %10 indirimden bahsetti..Volvo TR bence ne tutturursam kardır felsefesi ile iş yapıyor. Şimdi diyeceksiniz indirim almak normal ama forumun çok sevdiği Doğuş'un (!) pazarladığı Yeni Passat'da %5 indirim verecek bayi olacağını hiç sanmıyorum. VW yeni Passatın Almanya fiyatlarını düşürürken, Doğuş sağolsun zam yaparak satıyor burada
    ek: Passat'ı S60 ile kıyaslamıyorum.. sadece bir örnek olması açısından verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 29 Kasım 2010; 9:42:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: drchtygn

    ''castellani'' arkadaşım karşılaştırmaları 1.6 lt motor hacmine kadar olan araçlarla yaptım. 1.6 lt üstü için karşılaştırma yapmak mantıklı olmaz. Sizin için bazı örnekler vereyim:

    1) Ford Mondeo 1.6 lt 120 ps trend manuel Almanya = 45000 TL TR = 47500 TL ( euro = 1.98 olarak hesaplanmıştır.)
    2) Ford Focus 1.6 TDCI 109 ps titanium manuel Almanya = 46000 TL TR = 43000 TL
    3) Opel Astra 1.4 140 ps Sport manuel Almanya = 46000 TL TR = 45300 TL
    4) VW Golf 1.4 TSI 122 ps Highline manuel Almanya = 44300 TL TR = 48200 TL
    5) VW Passat 1.4 TSI 122 ps Comfortline manuel Almanya = 53200 TL TR = 56600 TL
    6) Volvo S40 1.6 D2 baz donanım Almanya = 48000 TL TR = 50000 TL

    7) Volvo S60 T4(1.6 lt) baz donanım Almanya = 59000 TL TR = 75000-80000 TL ( Forumdaki arkadaşların bayilerden aldığı bilgiler)
    8) Audi A3 1.4 TSI ambition manuel Almanya = 49000 TL TR = 62000 TL
    9) Mercedes C 180 (1.6 lt) baz manuel Almanya = 63800 TL TR = 76500 TL

    10) Volvo S60 D3 baz otomatik Almanya = 66800 TL TR = 89000 TL
    11) BMW 320D 184 ps baz otomatik Almanya = 72200 TL TR = 83000 TL

    Benim bu örneklerden çıkardığım sonuçlara gelirsek:

    1) ilk 6 maddedeki marka ve modeller arasında anlamlı fiyat farkı yok diyebiliriz. Özellikle Ford ve Opel'i tebrik etmek gerekiyor.
    2) Volvo S40 ile S60 aynı vergi diliminde olmasına rağmen Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farklarında uçurum var.
    3) 7.,8. ve 9. maddedeki premium markaların Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farkları çok fazla. Almanya'daki vatandaş full golf yerine 2-3 bin euro daha verip full Audi A3 alabilirken Türkiye'deki vatandaşın 7 bin euro vermesi gerekiyor. veya 122 ps comfortline passat yerine 3 bin euro daha verip 180 ps Volvo S60 alabilirken Türkiye'de en az 10 bin euro vermesi gerekiyor. Sonuç olarak premium markalar Türkiye'de kendini daha premium hissediyor ve hissettiriyorlar.
    4) 10 ve 11. maddedeki örnekleri vermemin nedeni ise Volvo S60 dizel otomatiğin Almanya'da BMW 320 dizel otomatikten 6000 TL ucuza satılmasına rağmen Türkiye'de 6000 TL fazlaya satılması. Tamam Volvo da premium bir marka fakat bence hala bir BMW değil. Almanya fiyatlarıda bunu gösteriyor zaten.
    5) Forumda VW ve Doğuş Otomativ'in fiyat politikası çok eleştiriliyor ancak fiyatlar gösteriyorki model bazında 3-4 bin TL fark var. Burdaki asıl önemli olan nokta Almanya golf- TR golf ve Almanya passat- TR passat arasındaki fiyat farkı orantılı ve 3-4 bin TL. Volvo da ise S40 lar arası fiyat farkı 2 bin TL iken S60 lar arası fiyat farkı 15-20 bin TL. Bu nasıl bir orantısızlıktır ben anlayamadım.

    Arkadaşlar bazılarınız yazdıklarımı saçma bulabilir ancak ben bazı markaların Türkiye'ye özel fiyat belirlemesini ve Türk Halkını enayi yerine koymasını hazmedemiyorum.


    Süper! çok teşekkür ediyorum.. Daha önce de demiştim. S60'ın başlangıç fiyatı vergi öncesi fiyatlara göre değerlendirdiğimizde en fazla 68 bin TL olmalı diye ancak bazı arkadaşlar "efendim, Volvo alıyorsunuz" demişlerdi. Tamam yeni bir model olabilir ama bu bana S40da iki ülke fiyatı arasında 2 bin TL fark varken, S60 daki 15 bin TL farkı açıklayamaya yetmez..Sonuçta Almanyada'da yeni bir model bu araç..
    Bu arada, şunu da söyliyeyim aldığım duyumlara göre T4 motorlu S60'da %3, V60 da ise %5 indirim biraz zorlayınca mümkün.. Hatta satış temsilcisi 2.0T motorlu S60'da %10 indirimden bahsetti..Volvo TR bence ne tutturursam kardır felsefesi ile iş yapıyor. Şimdi diyeceksiniz indirim almak normal ama forumun çok sevdiği Doğuş'un (!) pazarladığı Yeni Passat'da %5 indirim verecek bayi olacağını hiç sanmıyorum. VW yeni Passatın Almanya fiyatlarını düşürürken, Doğuş sağolsun zam yaparak satıyor burada
    ek: Passat'ı S60 ile kıyaslamıyorum.. sadece bir örnek olması açısından verdim.


    süper analiz gerçekten, vergilendirmenin ülkemizde terslikleri mevcut




  • Yanlış yorumladınız bu araştırmayı, S60'ı baz aldığımızda sorun sadece vergi yanlışlığı değil, 2000TL fark yerine, 17000TL'ya fark almaya çalışan,sözünona AKILLI Volvo satış politikası (pardon politikasızlığı desek daha iyi olur)!!!
    Tekrar söylüyorum bu fiyatla SA-TA-MA-YA-CAK-LAR!!!!!
    Milleti kandırmayı bırkasınlar, yazık ya....
  • Yolda görmeye başladım parası olan alıyor hem de 2.0 motor dizel.

    passat 2.0 dizel alıcağıma param olsa gözüm kapalı alırım.

    1.6 lar yüksek olabilir zaten alınacak olan dizel 1.6 ona da 70 lirayı gözüm kapalı basarım.
  • yok mu forumda bu aracı alıp kullanan? şöyle bir kullanıcı yorumu dinlesek iyi olurdu...
  • bu arada araç 2. ele düşmüş bile...

    www.arabam.com
    Pasif İlan - 2788496 | arabam.com
    http://www.arabam.com/ikinciel/ilan/detay/2788496




  • offf offff çiçek gibi;bu araba piyasanın tozunu attıracak
  • allahım bu ne ya






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozguradam1 -- 2 Aralık 2010; 20:58:28 >
  • bu nasıl renk uyumudur böyle

  • quote:

    Orijinalden alıntı: drchtygn



    Arkadaşlar bazılarınız yazdıklarımı saçma bulabilir ancak ben bazı markaların Türkiye'ye özel fiyat belirlemesini ve Türk Halkını enayi yerine koymasını hazmedemiyorum.


    Benden de o kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1
    bu nasıl renk uyumudur böyle



    Türk milli takımı versiyonu.
  • Ben daha D3 üme binemeden arabayı 2. elde görüyorum. Benzinli ama ilginç bir tablo sonuçta
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.