Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19.647
Cevap
151
Favori
1.433.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sahibide bu renk tercihiyle yaptığı hatadan dolayı satıyor muhtemelen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    sahibide bu renk tercihiyle yaptığı hatadan dolayı satıyor muhtemelen...


    Katılıyorum, renk rezalet açıkçası. Beyaz ya da siyah ideal bu araca. Şahsen opak beyaz seçtim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    sahibide bu renk tercihiyle yaptığı hatadan dolayı satıyor muhtemelen...


    Katılıyorum, renk rezalet açıkçası. Beyaz ya da siyah ideal bu araca. Şahsen opak beyaz seçtim.


    peki bu satıcı aldığı fiyat üzerinden ne kadar indirim yapmış oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    sahibide bu renk tercihiyle yaptığı hatadan dolayı satıyor muhtemelen...


    Katılıyorum, renk rezalet açıkçası. Beyaz ya da siyah ideal bu araca. Şahsen opak beyaz seçtim.


    peki bu satıcı aldığı fiyat üzerinden ne kadar indirim yapmış oluyor?


    2.0T için Volvo'nun kampanyaları var. 50 bin liralık kısım için sıfır faiz 36 ay kredi veriyorlar ve full donanım araca 100-105 bin lira civarı fiyat biçiyorlar. Sonuç itibari ile satıcının yaptığı indirim fazla değil. Normalde biz de 2.0T tercih edecektik ama yılda 30 bin üstü km yapınca emisyon durumu hassas oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 3 Aralık 2010; 2:33:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    sahibide bu renk tercihiyle yaptığı hatadan dolayı satıyor muhtemelen...

    Renkler ve zevkler tartışılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drchtygn

    ''castellani'' arkadaşım karşılaştırmaları 1.6 lt motor hacmine kadar olan araçlarla yaptım. 1.6 lt üstü için karşılaştırma yapmak mantıklı olmaz. Sizin için bazı örnekler vereyim:

    1) Ford Mondeo 1.6 lt 120 ps trend manuel Almanya = 45000 TL TR = 47500 TL ( euro = 1.98 olarak hesaplanmıştır.)
    2) Ford Focus 1.6 TDCI 109 ps titanium manuel Almanya = 46000 TL TR = 43000 TL
    3) Opel Astra 1.4 140 ps Sport manuel Almanya = 46000 TL TR = 45300 TL
    4) VW Golf 1.4 TSI 122 ps Highline manuel Almanya = 44300 TL TR = 48200 TL
    5) VW Passat 1.4 TSI 122 ps Comfortline manuel Almanya = 53200 TL TR = 56600 TL
    6) Volvo S40 1.6 D2 baz donanım Almanya = 48000 TL TR = 50000 TL

    7) Volvo S60 T4(1.6 lt) baz donanım Almanya = 59000 TL TR = 75000-80000 TL ( Forumdaki arkadaşların bayilerden aldığı bilgiler)
    8) Audi A3 1.4 TSI ambition manuel Almanya = 49000 TL TR = 62000 TL
    9) Mercedes C 180 (1.6 lt) baz manuel Almanya = 63800 TL TR = 76500 TL

    10) Volvo S60 D3 baz otomatik Almanya = 66800 TL TR = 89000 TL
    11) BMW 320D 184 ps baz otomatik Almanya = 72200 TL TR = 83000 TL

    Benim bu örneklerden çıkardığım sonuçlara gelirsek:

    1) ilk 6 maddedeki marka ve modeller arasında anlamlı fiyat farkı yok diyebiliriz. Özellikle Ford ve Opel'i tebrik etmek gerekiyor.
    2) Volvo S40 ile S60 aynı vergi diliminde olmasına rağmen Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farklarında uçurum var.
    3) 7.,8. ve 9. maddedeki premium markaların Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farkları çok fazla. Almanya'daki vatandaş full golf yerine 2-3 bin euro daha verip full Audi A3 alabilirken Türkiye'deki vatandaşın 7 bin euro vermesi gerekiyor. veya 122 ps comfortline passat yerine 3 bin euro daha verip 180 ps Volvo S60 alabilirken Türkiye'de en az 10 bin euro vermesi gerekiyor. Sonuç olarak premium markalar Türkiye'de kendini daha premium hissediyor ve hissettiriyorlar.
    4) 10 ve 11. maddedeki örnekleri vermemin nedeni ise Volvo S60 dizel otomatiğin Almanya'da BMW 320 dizel otomatikten 6000 TL ucuza satılmasına rağmen Türkiye'de 6000 TL fazlaya satılması. Tamam Volvo da premium bir marka fakat bence hala bir BMW değil. Almanya fiyatlarıda bunu gösteriyor zaten.
    5) Forumda VW ve Doğuş Otomativ'in fiyat politikası çok eleştiriliyor ancak fiyatlar gösteriyorki model bazında 3-4 bin TL fark var. Burdaki asıl önemli olan nokta Almanya golf- TR golf ve Almanya passat- TR passat arasındaki fiyat farkı orantılı ve 3-4 bin TL. Volvo da ise S40 lar arası fiyat farkı 2 bin TL iken S60 lar arası fiyat farkı 15-20 bin TL. Bu nasıl bir orantısızlıktır ben anlayamadım.

    Arkadaşlar bazılarınız yazdıklarımı saçma bulabilir ancak ben bazı markaların Türkiye'ye özel fiyat belirlemesini ve Türk Halkını enayi yerine koymasını hazmedemiyorum.


    Güzel analiz...

    Türkiyede premium markalara FAHİŞ bir fark koymaları cidden terbiyesizlik , densizlik ve hatta zalimlik :)




  • bu arada 120.000 tl verip 2.0 d s 60 alacaklara duyurulur.

    aynı fiyata full xc 60 2.0 d önden çekiş şubatta geliyor...tercih sizin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemo6100


    bu arada 120.000 tl verip 2.0 d s 60 alacaklara duyurulur.

    aynı fiyata full xc 60 2.0 d önden çekiş şubatta geliyor...tercih sizin...


    120.000 lira derken? D3 ü adam akıllı doldurunca 105 bin lira falan ediyor, 120 değil.

    D3 + Premium paket + T-Tec döşeme + 17'' jantlar + iç hava kalite sistemi, ön krom spoyler, spor direksiyon ve arka marşbiyel setine(çift egzos) toplam 91 bin lira ödeyeceğim. Açıkçası bayağı avantajlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 9 Aralık 2010; 4:00:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castellani


    quote:

    Orijinalden alıntı: drchtygn

    ''castellani'' arkadaşım karşılaştırmaları 1.6 lt motor hacmine kadar olan araçlarla yaptım. 1.6 lt üstü için karşılaştırma yapmak mantıklı olmaz. Sizin için bazı örnekler vereyim:

    1) Ford Mondeo 1.6 lt 120 ps trend manuel Almanya = 45000 TL TR = 47500 TL ( euro = 1.98 olarak hesaplanmıştır.)
    2) Ford Focus 1.6 TDCI 109 ps titanium manuel Almanya = 46000 TL TR = 43000 TL
    3) Opel Astra 1.4 140 ps Sport manuel Almanya = 46000 TL TR = 45300 TL
    4) VW Golf 1.4 TSI 122 ps Highline manuel Almanya = 44300 TL TR = 48200 TL
    5) VW Passat 1.4 TSI 122 ps Comfortline manuel Almanya = 53200 TL TR = 56600 TL
    6) Volvo S40 1.6 D2 baz donanım Almanya = 48000 TL TR = 50000 TL

    7) Volvo S60 T4(1.6 lt) baz donanım Almanya = 59000 TL TR = 75000-80000 TL ( Forumdaki arkadaşların bayilerden aldığı bilgiler)
    8) Audi A3 1.4 TSI ambition manuel Almanya = 49000 TL TR = 62000 TL
    9) Mercedes C 180 (1.6 lt) baz manuel Almanya = 63800 TL TR = 76500 TL

    10) Volvo S60 D3 baz otomatik Almanya = 66800 TL TR = 89000 TL
    11) BMW 320D 184 ps baz otomatik Almanya = 72200 TL TR = 83000 TL

    Benim bu örneklerden çıkardığım sonuçlara gelirsek:

    1) ilk 6 maddedeki marka ve modeller arasında anlamlı fiyat farkı yok diyebiliriz. Özellikle Ford ve Opel'i tebrik etmek gerekiyor.
    2) Volvo S40 ile S60 aynı vergi diliminde olmasına rağmen Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farklarında uçurum var.
    3) 7.,8. ve 9. maddedeki premium markaların Almanya ve Türkiye arasındaki fiyat farkları çok fazla. Almanya'daki vatandaş full golf yerine 2-3 bin euro daha verip full Audi A3 alabilirken Türkiye'deki vatandaşın 7 bin euro vermesi gerekiyor. veya 122 ps comfortline passat yerine 3 bin euro daha verip 180 ps Volvo S60 alabilirken Türkiye'de en az 10 bin euro vermesi gerekiyor. Sonuç olarak premium markalar Türkiye'de kendini daha premium hissediyor ve hissettiriyorlar.
    4) 10 ve 11. maddedeki örnekleri vermemin nedeni ise Volvo S60 dizel otomatiğin Almanya'da BMW 320 dizel otomatikten 6000 TL ucuza satılmasına rağmen Türkiye'de 6000 TL fazlaya satılması. Tamam Volvo da premium bir marka fakat bence hala bir BMW değil. Almanya fiyatlarıda bunu gösteriyor zaten.
    5) Forumda VW ve Doğuş Otomativ'in fiyat politikası çok eleştiriliyor ancak fiyatlar gösteriyorki model bazında 3-4 bin TL fark var. Burdaki asıl önemli olan nokta Almanya golf- TR golf ve Almanya passat- TR passat arasındaki fiyat farkı orantılı ve 3-4 bin TL. Volvo da ise S40 lar arası fiyat farkı 2 bin TL iken S60 lar arası fiyat farkı 15-20 bin TL. Bu nasıl bir orantısızlıktır ben anlayamadım.

    Arkadaşlar bazılarınız yazdıklarımı saçma bulabilir ancak ben bazı markaların Türkiye'ye özel fiyat belirlemesini ve Türk Halkını enayi yerine koymasını hazmedemiyorum.


    Güzel analiz...

    Türkiyede premium markalara FAHİŞ bir fark koymaları cidden terbiyesizlik , densizlik ve hatta zalimlik :)

    tavuk gibi yoluyorlar her seferinde




  • 90 lira zaten çıkış fiyatı diilmi yahu...deri,sunroof,güvenlik paketi varmı...
  • ankarada tam dolu 2.0 t benzinliye 115 lira istediler.tabi dolu derken neye ve kime göre dolu sorusu soruluyor...
  • Valla bilmiyorum da, gayet belirttiğim içeriğe 91 bin lira ödüyorum. Filo indirimi de dahil, bunu da belirtmek lazım. Güvenlik paketi, bi-xenon, sunroof ve deri alayım deseniz 100-105 civarı olur ki buna da filo indirimi dahil.

    Volvo'nun sevdiğim yanı bmw audi gibi eklenti şu bu full yapayım derseniz fiyat ona falan katlamıyor. Belirli miktar artıyor. Standart donanımda dahi içerik zengin diyebilirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 10 Aralık 2010; 20:30:10 >
  • güzelmiş fiyatlar o zaman,sizede şimden hayırlı olsun diyim,güle güle kullanın...nede olsa volvo 90 lirayı hertürlü hakediyor...
  • bu arada ilk parti d3 s 60 ların kesin geliş tarihi nedir?
  • Çok teşekkür ederim. Bayi bana 13 aralık olarak belirtti tarihi. Yalnız forumda bazı arkadaşlar D3 ü 2 hafta öncesinde şehir içinde gördüklerini söylüyorlardı. Sanıyorum ki bayağı bir önceden önsipariş verenlerin araçları olsa gerek.

    Bu arada aracı 13 aralıkta almayacağım. 1 ocakta alıp 2010 vergi 2. taksit dilimini atlatacağım; bayi de bunu önerdi zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 11 Aralık 2010; 21:04:57 >
  • Henüz yeni S60 alan kimse yok sanırım. Alanlardan tecrübelerini anlatmalarını bekliyoruz.

    Bugün Altunizade deki Volvo'ya uğradım. 5-6 tane full donanımlı S60 vardı. Biraz inceleme şansım oldu, araçların malzeme kalitesi gerçekten çok çok iyi. Bilhassa kapı içlerinde kullanılan malzemeler çok hoşuma gitti. Bayideki araçların çoğunluğu 2.0T benzinli ve 1-2 taneside D5'di.
  • sanırım v60lar daha gelmedi, doğru mu?
  • Bayide hiç görmedim.
  • V60 lar henüz gelmedi. Benim D3 de gelmiş ve egzos aparatlarının takılmasını bekliyor. Marşbiyel siparişi geçmiştim ama 2. egzosta sorun yaşıyorlarmış. Standartı tek egzos olduğundan ince işçilik vs. uğraşacaklar. 4 ocak günü teslim alıp deneyimlerimi ve fotoğraflarımı paylaşırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 27 Aralık 2010; 21:01:47 >
  • Bugün bayi de görevliyle konuşup kendimce 1.6 nın pahalı geldiğini belirttim. Görevli bey bana "peki o zaman" dedi ve kendi ithalat sayfasındaki fiyatları gösterdi. D3 motor S60 21500 € iken T4 motor (1.6 180 hp) 23500 € . "Neden daha pahalı" dedim. "Adamlar böyle fiyatlandırmış" diye cevap verdi.
    Bu arada T3 Türkiye'ye gelmiyecekmiş.
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.