Şimdi Ara

VOLVO S60'A 1.6 DİZEL MOTOR... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
1
Favori
22.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son mesajımı buraya yazıp yatacağım :)

    buyrun adam a1 üretmiş a sınıfında . ama premium. nedeni kalite.

    F sınıfı konusu ise premium markalar için sünnet gibi birşey. Sünnet olmadna erkek sayılmazsınız ya buda öyle.

    Kaliteli araç üreten adam en kalieli sınıf olan F sınıfında araç üretir. madem premiumsun yani üst düzeysin, üst düzey sınıftada aracın olmalı.

    Şahsi görüşüm Volvo'nun premium olmak için önce kendi orjinalliğine dönmesi gerektiği. heleki platform kardeşliği Premium bir markaya olmamış. Sunulan motor seçenekleride çok iyi değil. mesela audi, a3 e birçok seçenek koymuş. s40 ın 1.6 dizel ve 2.0 dizel otomatiği var.

    Ayrım burada başlıyor ve F sınıfına kadar gidiyor.

    Güzel marka, kaliteli, ama premium marka değil.
  • Burada hayatında 20 senelikte olsa bir Volvo'ya binmemiş insanlar gelmiş yorum yazmış.Ford'un hallicesi diyen bile olmuş.(Cahillik!)Premium markanın 1.6D mi olurmuş diyen olmuş.

    Kardeşim BMW 10 sene önce 3 serisine 1.6 motor koyarken Volvo'nun en düşük motoru S60 için 2.0 230 HP'di.Kezaa 1.6 C180 geldiğindede aynı şekildeydi.

    S40 C30'un sedan versiyonudur.C sınıfında Audi A3 sedanı tanıttı.Mercedes bu sınıf için bir aracın konseptini yayınladı.Bu firmaların girmek için can attığı segmentten Volvo S40 ile bu yıldan sonra çekiliyor.Buysa bütün derdiniz buda halloldu.

    Doğru düzgün F segmenti araç yok diyenler "Concept Universe" yazıp youtubedan izlesin.2 sene sonra piyasada olacak F segmenti aracın concepti.Bu şirket İskandinav ve o coğrafyanın algısıyla yaşayan bir kurum.İsveç'te,Norveçte vs kimse F segmenti araç almaz.Kalkıp İskandinavya'ya gitmiş birisi mutlaka görmüştür ki orada Station Wagon araçlar popülerdir ve bu araçlar 20 senede bir değişir.Kimse aracıyla gösteriş yapmaz.Bir aracın 20 sene kullanıldığı kültür kalkıp aşırı lükse para vermiyor.Volvo'da bu riski almak istemiyor.Ancak Volvo artık bu fikrin kalıbına sığmadını farketti ve bu concepti yarattı.

    Premium markayı 6 litre motor koymak sanan zihniyetten zaten Volvo'yu anlamayı beklemek olmaz yinede dilim döndüğünce anlatmaya çalışıyorum.

    1.6D S60'ta bu sınıf için bence gerekli bir motor seçeneğiydi.Bu araç Passat,Mondeo vs değil 3 serisi ve C class ile kıyaslanacak bir araç.Günümüzün gerçeği artık down-sizing'tir.Şu anki genel dünyadaki tüketici profilinin beklentisi 3-5 litre motorlar değil az yakan verimli motorlar.Yakın zamanda BMW ve Mercedes'te bu hacim dizel motorları 3 serisi ve C class için tanıtacak.Volvo bunda öncü oldu diye eleştirmek yersiz.(Hatta Mercedes bu 1.6D motoru Renaulttan alacağıyla ilgili yakın zamanda forumda konuşuluyordu.Volvo Ford'dan motor alıyor diyenler bunuda es(!) geçmişler)

    Bu seviyede bir marka için 77 bin lira çokta pahalı değil.Aracın içine 1 kez dahi oturmamış olanlara fazla geldiğini tahmin ediyorum.Bu fiyata Mercedes-BMW 3 serisi-C class satsa zevkten 4 köşe olacaklar laf Volvo'ya gelince lafe diyorlar.Pes doğrusu


    Edit:İSVİÇRENİN VW'ni diyen arkadaşın Volvo konusundaki engin bilgilerini tebrik ediyorum.İsveçli olduğunu bilmeden VW damgasını yapıştırmış.Bizleri aydınlatmış eksik olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 29 Temmuz 2011; 3:04:57 >




  • fiyatlar acayip yükseldi insignia mayısta 50.000 tl idi şimdi 61.000 tl
    volvo'da gereksiz pahalı olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Burada hayatında 20 senelikte olsa bir Volvo'ya binmemiş insanlar gelmiş yorum yazmış.Ford'un hallicesi diyen bile olmuş.(Cahillik!)Premium markanın 1.6D mi olurmuş diyen olmuş.

    Kardeşim BMW 10 sene önce 3 serisine 1.6 motor koyarken Volvo'nun en düşük motoru S60 için 2.0 230 HP'di.Kezaa 1.6 C180 geldiğindede aynı şekildeydi.

    S40 C30'un sedan versiyonudur.C sınıfında Audi A3 sedanı tanıttı.Mercedes bu sınıf için bir aracın konseptini yayınladı.Bu firmaların girmek için can attığı segmentten Volvo S40 ile bu yıldan sonra çekiliyor.Buysa bütün derdiniz buda halloldu.

    Doğru düzgün F segmenti araç yok diyenler "Concept Universe" yazıp youtubedan izlesin.2 sene sonra piyasada olacak F segmenti aracın concepti.Bu şirket İskandinav ve o coğrafyanın algısıyla yaşayan bir kurum.İsveç'te,Norveçte vs kimse F segmenti araç almaz.Kalkıp İskandinavya'ya gitmiş birisi mutlaka görmüştür ki orada Station Wagon araçlar popülerdir ve bu araçlar 20 senede bir değişir.Kimse aracıyla gösteriş yapmaz.Bir aracın 20 sene kullanıldığı kültür kalkıp aşırı lükse para vermiyor.Volvo'da bu riski almak istemiyor.Ancak Volvo artık bu fikrin kalıbına sığmadını farketti ve bu concepti yarattı.

    Premium markayı 6 litre motor koymak sanan zihniyetten zaten Volvo'yu anlamayı beklemek olmaz yinede dilim döndüğünce anlatmaya çalışıyorum.

    1.6D S60'ta bu sınıf için bence gerekli bir motor seçeneğiydi.Bu araç Passat,Mondeo vs değil 3 serisi ve C class ile kıyaslanacak bir araç.Günümüzün gerçeği artık down-sizing'tir.Şu anki genel dünyadaki tüketici profilinin beklentisi 3-5 litre motorlar değil az yakan verimli motorlar.Yakın zamanda BMW ve Mercedes'te bu hacim dizel motorları 3 serisi ve C class için tanıtacak.Volvo bunda öncü oldu diye eleştirmek yersiz.(Hatta Mercedes bu 1.6D motoru Renaulttan alacağıyla ilgili yakın zamanda forumda konuşuluyordu.Volvo Ford'dan motor alıyor diyenler bunuda es(!) geçmişler)

    Bu seviyede bir marka için 77 bin lira çokta pahalı değil.Aracın içine 1 kez dahi oturmamış olanlara fazla geldiğini tahmin ediyorum.Bu fiyata Mercedes-BMW 3 serisi-C class satsa zevkten 4 köşe olacaklar laf Volvo'ya gelince lafe diyorlar.Pes doğrusu


    2 sene sonra ben de piyasaya F segmentinde Kamil markasıyla araç çıkartacağım. Demek ki benim "Kamil" isimli otomobil markam Premiumdur diyebiliriz öyle mi ?

    Volvo'yu bir insan bu kadar büyütebiliyorsa eminim ki hayatında hiç Mercedes veya BMW sürmemiştir. Sizin bu zihniyetinizin bütün sebebi şimdiye kadar bindiğiniz araçların çok kötü olmasından kaynaklanan algı yanılgısı. Volvo size bu yüzden premium gibi geliyor. Gidin 1-2 günlüğüne gerçekten Premium bir marka araç kiralayın da ufkunuz genişlesin.

    Burda Volvo'nun daha Consept haldeki otomobiliyle markayı savunmaya kalkmanız ayrı bir psikolojik problem...

    Ayrıca Volvo madem iskandinav mantığıyla araç üretiyor, niye sadece o bölgede satmıyor ?
    Madem Volvo Premium marka , tüm Hollywood yapımı filmlerde Mercedes, BMW, Lincoln gibi markalar zenginliğin ve başarının göstergesi olarak lanse edilirken, Volvo için ezik ve parasız tiplemelerin aracı olarak gösteriliyor. Bu yorum bana ait değil, size şöyle bir örnek vereyim;

    Two And a Half Man dizisinde başarılı ve zengin olan Charlie'nin prestij simgesi aracı Mercedes 'tir.
    Başarısız ve Looser rolündeki gariban Alan karakterinin aracı da Volvo 'dur.

    Buna benzer bir çok film izlediğimi hatırlıyorum.

    ------

    Ford motoru kullanan , ortak platform ve parça kullanan premium marka ? Nasıl yani.....
    F segmenti aracı olmayan Premium marka ? Nasıl yani .....

    ------

    Kendinizi kandırmayın, Volvo rakipleri arasında iyi bir konuma sahip olan kaliteli ve güvenliğe önem veren bir otomobil markasıdır, daha fazlası değildir. Premium marka olmak çok farklı bir algıdır...


    Bahsettiğiniz kamil adlı aracın konsept çalışması varsa izlemekten memnuniyet duyarım.

    Volvo'yu büyüttüğüm bir durum yok burda.Bahsettiğiniz araçları yeterince kullandım.1-2 günlüğüne kiralayacak değil satın alacak gücümde var çok şükür.Bugüne kadarda bindiğim arabaların çok kötü olduğunuda düşünmüyorum.Ama siz bu kadar ,seviyesizleştiğinize göre bir kuyruk acısı var belli.Burada size şu tarihte şu aracım vardı ,bu tarihte şu aracı kullandım diyip görgüsüzlük yapmayacağım.Siz beni dandik arabalara binen biri olarak tanıyın.

    Ben Concept Universe adlı çalışmayı Volvo böyle bir durum üzerinde çalışıyor demek için belirttim.Nasıl üstün yetenekleri olan bir kişisiniz ki tek cümlemde Freud'çuluk yapmaya kalkışmışısınız ama buda boşa sallama olmuş kusura bakmayın.

    İskandinav mantığıyla araç üretip sadece orada araç satması lafını ben Allah'a havale ediyorum.Lise talebesinin söyleyeceği laf değil ya bu neyse.

    Siz Volvo'yu looserların bindiği bir araba markası olarak görmeye devam edin.Dizi-Filmleri inceleyipte marka segmenti belirlemek yeni bir teknik sanırım.

    Volvo birtek C30 ve S40 için platform paylaştı.O kadar model arasından bu 2 si zaten giriş seviyesi modeller.Jaguar X-Type'ta Mondeo platformunda yaratılmış bir otomobildir.Onu engin(!) araç tecrübeleriniz es geçti heralde.


    Benim sizin fikrinizi değiştirmek gibi bir niyetim yok.Ancak şu konuda uyarmam lazım bu kadar seviyesizleşmenizi gerektiren bir durumda yok.ADAMLIK kalıbında yazdığınız herşeye cevap veririm.Aksi bir mesaja cevap vermeyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Volvo 'nun fiyat konusunda 'sapıttığını' düşünüyorum.fiyat listesinde benzinli araç kalmamış nerdeyse c ve d sınıfında.

    aralıkta 49.990 tl s40 dizel şu anda 57 bin lira.

    bu kadarda olmaz.

    Tüketicinin her zaman ucuz ve hesaplı araba almasını isterim,fakat o zaman 2 bin liranın altında olan Euro bugün 2.40 in üzerinde yani %20 primli.Bu hesapla Aralık ayında 50 bin olan aracın fiyatının 60 bin olması Euro olarak normal.Pahalı mı pahalı ama orası ayrı mesele.
    Ben de Volvo yu bir Vw,Ford la aynı görmüyorum.Bence de s60; c serisi,3 serisi ve a4 e rakip arabadır.Almam ama alacak olduk diyelim;70 bine Passat alacağıma,77 bine çok daha güzel,guvenlikli ve 115 hp lik daha iyi bir motora sahip Volvo S60 tercih ederim.
    Türkiyede 1600 cc araçlarda firmalar çok güzel kazikliyorlar,bu ayrı konudur,bir tek Volvo kaziklamiyor,hepsi kazıklıyor.Çoğu 1600 motor aracın vergisiz baz fiyatları 2000 motorlulariyla neredeyse aynı,bazıları pahalı bile.Gidin dizel 2200 cc Mercedes C serisinin ÖTV siz fiyatına bakın,daha ucuz olduğunu göreceksiniz(1600cc iken olanından konuşuyorum) Biz bir hesap ediyorsak bu firmalar yüz hesap ediyorlar,bu insanların cebinden nasıl daha çok alabiliriz diye,gerisi hikaye...Burada forum sayfalarında yazılı kalır o kadar...




  • volvo sizin o premium dediğiniz markaları sıraya dizer 10 la çarpar...hayatında volvo kullanmamış insanlar atıp tutmasın lütfen, volvo her zaman çok özeldi ve şimdi eskisinden de iyi durumda...sizin o uğraşıpta zar zor aldığınız arabalarınız bile içlerinde birer volvo buluşu taşıyor...otomobil üreticileriini hepsinin başını öne eğdiği bir markadır bu sadece otomobil üretmez aynı zamanda devase bir arge üssüdür volvo...

    http://forum.donanimhaber.com/m_51045942/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bestekar87 -- 29 Temmuz 2011; 10:50:57 >
  • bir accent blue dizel 41.000 TL'den başlıyorsa volvonun fiyatını da makul karşılamak lazım.
  • Döviz aldı başını gidiyor bu rakamlar normal gibi şu anda.....
  • Euro'nun yüksek olmasından kaynaklanıyor bu yüksek fiyatlar ama Passatın,Mondeonun 1.6 dizel fiyatlarına bakınca S60'ın bu fiyatı çokta abartı değil makul.
  • Skoda Super B 1.6 tdi baz donanım : 56.500-tl.
    Mondeo 1,6 tdci baz donanım : 62.400-tl
    Citroen C5 1.6 hdi baz donanım : 62.500-tl
    Passat 1.6 tdi baz donanım : 63.800-tl
    Volvo S60 1.6 tdi baz donanım : 77.300-tl

    Bu araçların hepsi d sınıfı hepsi ithal...
  • Bmw 3.16 i baz donanım ultra verimsiz motor-85 bin

    bunada laf edin o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugrvw

    bir accent blue dizel 41.000 TL'den başlıyorsa volvonun fiyatını da makul karşılamak lazım.


    /topik
  • S80 76 milyardı o da boş olabilir ama 85 e full olanı veriyorlardı. Bence s80 den 1.6 dizeli kaldırmalarının sebebi bu. Eğer s80 de devam etselerdi aynı fiyata neden S60 alayım der müşeteri aynı fiyata S80 var diye. Burda hem döviz kurundaki artış birazda kurnazlık var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barbosa78

    Skoda Super B 1.6 tdi baz donanım : 56.500-tl.
    Mondeo 1,6 tdci baz donanım : 62.400-tl
    Citroen C5 1.6 hdi baz donanım : 62.500-tl
    Passat 1.6 tdi baz donanım : 63.800-tl
    Volvo S60 1.6 tdi baz donanım : 77.300-tl

    Bu araçların hepsi d sınıfı hepsi ithal...


    Otomobil fiyatlarının -markadan bağımsız olarak- olması gerekenden yüksek olduğu bir gerçek.. Burada firmaların tutumu da etkili. Ancak bunun yanında bazı arkadaşların belirttiği gibi bilhassa ithal araçlarda döviz kuru da etkili.. Misal, yanlış hatırlamıyorsam 2010 Eylül ayında ben aracımı alırken Euro kuru 1,95-TL civarındaydı.. Bugün itibariyle tam tamına 2,40-TL olmuş...

    Öte yandan bir Superb kullanıcısı olarak ve D sınıfında mevcut tüm araçları incelemiş biri olarak; S60'ın fiyatı genel mana da yüksek olsa da sınıfındaki araçların fiyatlarına bakınca çok da abartı değil kanaatimce.. Bahsi geçen modellerin hiçbiri, kendi aracım da dahil, ne tasarım, ne malzeme kalitesi, ne işçilik, ne de kişiye verdiği hissiyat bakımından S60 ile boy ölçüşebilir diye düşünüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Son mesajımı buraya yazıp yatacağım :)

    buyrun adam a1 üretmiş a sınıfında . ama premium. nedeni kalite.

    F sınıfı konusu ise premium markalar için sünnet gibi birşey. Sünnet olmadna erkek sayılmazsınız ya buda öyle.

    Kaliteli araç üreten adam en kalieli sınıf olan F sınıfında araç üretir. madem premiumsun yani üst düzeysin, üst düzey sınıftada aracın olmalı.

    Şahsi görüşüm Volvo'nun premium olmak için önce kendi orjinalliğine dönmesi gerektiği. heleki platform kardeşliği Premium bir markaya olmamış. Sunulan motor seçenekleride çok iyi değil. mesela audi, a3 e birçok seçenek koymuş. s40 ın 1.6 dizel ve 2.0 dizel otomatiği var.

    Ayrım burada başlıyor ve F sınıfına kadar gidiyor.

    Güzel marka, kaliteli, ama premium marka değil.



    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Son mesajımı buraya yazıp yatacağım :)

    buyrun adam a1 üretmiş a sınıfında . ama premium. nedeni kalite.

    F sınıfı konusu ise premium markalar için sünnet gibi birşey. Sünnet olmadna erkek sayılmazsınız ya buda öyle.

    Kaliteli araç üreten adam en kalieli sınıf olan F sınıfında araç üretir. madem premiumsun yani üst düzeysin, üst düzey sınıftada aracın olmalı.

    Şahsi görüşüm Volvo'nun premium olmak için önce kendi orjinalliğine dönmesi gerektiği. heleki platform kardeşliği Premium bir markaya olmamış. Sunulan motor seçenekleride çok iyi değil. mesela audi, a3 e birçok seçenek koymuş. s40 ın 1.6 dizel ve 2.0 dizel otomatiği var.

    Ayrım burada başlıyor ve F sınıfına kadar gidiyor.

    Güzel marka, kaliteli, ama premium marka değil.



    Abi nasıl cümleler kullanıyorsunuz anlayamıyorum, aynı anda yazdığınız tek mesaj içerisinde birbiriyle çelişen cümleler... vs.

    bu gün audi dediğiniz sözde orjinalliğine dönmüş premium markanın platformlarını seat,skoda,vw kaç tane modellerinde kullanıyor biliyorsunuz herhalde, ki audi de vermiyor zaten, vw gruptan alıyor, al sana premium audi, böyle premiuma can kurban, böyle mi premiumluk oluyor şimdi, volvo platform kardeşliği yapınca olmuyor, ama audi yapınca oluyor, pes diyorum sadece... audinin hemen hemen her şasesi kardeş platform...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta


    quote:

    Orijinalden alıntı: barbosa78

    Skoda Super B 1.6 tdi baz donanım : 56.500-tl.
    Mondeo 1,6 tdci baz donanım : 62.400-tl
    Citroen C5 1.6 hdi baz donanım : 62.500-tl
    Passat 1.6 tdi baz donanım : 63.800-tl
    Volvo S60 1.6 tdi baz donanım : 77.300-tl

    Bu araçların hepsi d sınıfı hepsi ithal...


    Otomobil fiyatlarının -markadan bağımsız olarak- olması gerekenden yüksek olduğu bir gerçek.. Burada firmaların tutumu da etkili. Ancak bunun yanında bazı arkadaşların belirttiği gibi bilhassa ithal araçlarda döviz kuru da etkili.. Misal, yanlış hatırlamıyorsam 2010 Eylül ayında ben aracımı alırken Euro kuru 1,95-TL civarındaydı.. Bugün itibariyle tam tamına 2,40-TL olmuş...

    Öte yandan bir Superb kullanıcısı olarak ve D sınıfında mevcut tüm araçları incelemiş biri olarak; S60'ın fiyatı genel mana da yüksek olsa da sınıfındaki araçların fiyatlarına bakınca çok da abartı değil kanaatimce.. Bahsi geçen modellerin hiçbiri, kendi aracım da dahil, ne tasarım, ne malzeme kalitesi, ne işçilik, ne de kişiye verdiği hissiyat bakımından S60 ile boy ölçüşebilir diye düşünüyorum..


    Sonunda aklıselim yorum yapan çıktı

    Bu objektifliğinizi kutluyorum.Buralarda böyle tarafsız yorumlar pek yapılmıyor maalesef.




  • Volvo bayiye gittim geçen ay. S80 1.6D'nin fiyatlarının neden kaldırıldığını sorduğumda 1.6D'nin 2012 model olarak yıl sonunda geleceğini söylemişti. Ne kadar gerçek bilgi bilmiyorum.

    Volvo S60 1.6D'ye otomatik vites gelmeyecek sanırım. Aşağıdaki link'te sadece manuel vites olarak üretileceği belirtilmiş.

    http://www.volvocars.com/tr/top/about/news-events/Pages/default.aspx?itemid=13

    Volvo s80'in fiyatı 75 bin liradan başlıyordu. S80 ile S60'ın aynı motor seçenekleri arasındaki fiyat farkını karşılaştırınca S60 1.6D'nin 65 - 70 bin lira arasında olacağını tahmin ediyordum. Açıklanan fiyatlar bu bakımdan beklentinin üzerinde. Bu fiyatlara Euro'daki artışın etkisi ne kadar oldu bilmiyorum tabii. Birde otomobil piyasasına göre karşılaştırınca yüksek gelmedi bana (Bu, otomobilin fiyatının normal olduğu anlamına gelmesin lütfen).

    Son olarak S60 1.6D'nin en boşunun donanım bilgisini bilen var mı? Resmi sitede yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Premium konusunda bir anlam vermiş değilim.

    İsviçrenin vw si işte.

    tamam kaliteli güvenlikli araçlar üretiyor. ama Premium bir marka nasıl ortak platform araçları çatır çatır satıyor anlamadım. hatta ortak motor+ ortak platform birüsürü parçasıda ortaktır eminim mazda ve fordla.

    Volvo bence premiumluğu TAM MANASIYLA haketmiyor.

    Güzel bir marka ama bu bir gerçek.

    Daha ötesi değil. Forddan epey hallice olduğunu düşünüyrum zira fordun s80 ayarında veya xc 90 ayaırnda bir aracı yok bildiğim kadarıyla. (abd kasalar hariç).

    ama o kadar. mercedes nere volvo nere. güvenlik dışında aşık atabileceğini sanmıyorum şahsen. 1.6 dizel motor e sınıfı araç satmış bir marka.



    edit: musch-lee : hocam bmw 1 serisi, mercedes a-b serileri , audi a3, hatta lexus ct neden var o zaman? bu markalar premium değil mi? buyrun burdan yakın a1 a sınıfı.


    İsveç hocam, karıştırdın sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barbosa78

    Evet arkadaşlar sonunda bu da oldu ama fiyat bence aşırı pahalı olmuş. Başlangıç fiyatı 77.310-tele.
    Bu sınıfta passat, mondeo bu fiyatlardan çok daha ucuz hemde...

    http://www.volvocars.com/tr/sales-services/sales/Pages/volvofiyatlistesi.aspx


    öncelikle şunu belirtim volvo kafayı sıyırdı bir ara 47500 tl alabildiğim şu aracı

    S40 D2 Dizel 1560 cc 115 hp Düz 57.280 şimdi kaça satıyorlar

    gelelim s60 konusuna şuna eminim daha önceden passat volvo s 60 dan daha iyidir diyip bir kaç kişinin kalbini kırdım öncelikle hepsinden özür diliyorum yeni s60 sürdüm ve kesin kanatim şudur passattan daha iyi daha oturaklı daha güvenli

    gelelim en büyük sıkıntıya pahalı parça fiyatları kaza anında parçaların hemen tedarik edilmemesi ve yeterinde yetkili servis olmaması

    volvo araçlara zam yapcağına bence önce tr yatırım yapsın




  • Volvo'nun İngiltere sitesinde çok güzel karşılaştırma matrisi mevcut. Diğer marka ve model araçları Volvo'lar ile karşılaştırıp farklılıkları görebiliyorsunuz.

    http://www.volvocars.com/uk/explore/pages/compare-volvo-competition.aspx

    Volvo S60 1.6D ile Premium markaların muadil araçlarının (Sınıf olarak değil, fiyat olarak) karşılaştırması aşağıdaki gibi. Söylenildiği ve sanıldığı gibi boş araçlar değiller (Türkiye paketlerinde farklılık var mı bilmiyorum).



    Specification Volvo Vehicle One Vehicle Two Vheicle Three
    Manufacturer Volvo Audi BMW Mercedes
    Model S60 A4 3 Series Saloon C-Class
    Specification DRIVe ES Start/Stop 115 4dr 1.6DT TDI 136 4dr 2.0DT 316d ES 4dr 2.0DT C200 CDI Elegance Blue E. Edition 125 4dr 2.2DT

    Performance
    Max Power PS 115 136 116 136
    Engine cc 1,6 2 2 2,2
    0 to 62 10.9 9.5 10.9 9.2
    Combined MPG 65.7 61.4 62.8 58.9
    Insurance Group 26 22 21 29
    Boot Capacity (Litres) 339 480 460 475

    Capacity
    Doors 4 4 4 4
    Seats 5 5 5 5

    Exterior
    Turning Circle (M) 0 11.4 11 10.84
    Wheelbase (M) 2.776 2.808 2.76 2.76
    Length (M) 4.628 4.703 4.531 4.581
    Width (M) 2.097 2.006 1.817 1.77
    Height (M) 1.484 1.427 1.421 1.447

    Weights
    Kerb Weight 1571 1475 1475 0
    Unbrake Towing Capacity (KG) 750 750 695 750
    Braked Towing Capacity (KG) 1600 1300 1600 1800

    Comfort
    Air Conditioning S S S S
    Auto Dimming Rear View Mirror O _ O O
    Climate Control S S O S
    Electric Front Windows S S S S
    Electric Rear Windows S S S S
    Electric Seat Adjustment O _ O S
    Electric Sunroof O O O O
    Heated Front Seats O O O O
    Height Adjustable Drivers Seat S S S S
    Leather Upholstery O O O _
    Lumbar Support S O O S
    Metallic Paint O O O O
    Microfilter S S S S
    Radio - CD Player S S S S

    Features
    Adaptive Forward Headlights O O O _
    Adjustable Steering Column S S S S
    Alloy Wheels O S S S
    Anti Lock Brakes S S S S
    Cruise Control S O O S
    Cruise Control - Adaptive O _ _ _
    Electronic Stability Program S S S S
    Front Fog Lights S S S S
    Fuel Computer S S S S
    Leather Steering Wheel S S S S
    Power Assisted Steering S S S S
    Rain Sensitive Wipers O O O S
    Sat Nav O _ O S
    Sat Nav - Colour O _ O S
    Sat Nav - SmartNav _ _ _ _
    Sat Nav - TMC O _ O S
    Xenon Headlamps O O O _

    Safety
    Airbag - Curtain S S S S
    Airbag - Driver S S S S
    Airbag - Front Side S S S S
    Airbag - Passanger S S S S
    Bluetooth Phone Preparation O O O S
    Door Mirrors - Electric S S S S
    Door Mirrors - Heated S S S S
    Door Mirrors - Power Fold O _ O O
    Headlamp Cleaning System O O O O
    ISOFIX S S S S
    Parking Sensor Front O _ O S
    Parking Sensor Rear O O O S
    Traction Control S S S S

    Security
    Alarm S S S S
    Central Locking - Remote S S S S
    Immobilisier S S S S
    Keyless Entry O _ O _




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.