Şimdi Ara

VOLVO S60'A 1.6 DİZEL MOTOR... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
1
Favori
22.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arabalar pahalı değil, bizde para yok bence
  • Yazımı biraz daha dikkatli okumanızı tavsiye ederim sadece. öncelikle ortak platform+ ortak motor+ ortak parça kullanılması premium olayını baltalıyor. bu audi içinde böyle. ki audi markasının bmw ve mercedes ile kıyaslandığından küçümsenmesinin bir nedenide budur.

    Ayrıca yazımın devamında motor seçeneklerindne bahsetmişim. premium bir marka müşterisine seçenek sunmalıdır vs. demişim. volvoda bu DA yok demişim . Şimdi eğer yazımın tamamını dikkatle okumuş olsa idiniz:

    - Her ortak platform kullanan aracın premiumsa premiumluktan çıkmış olmayacağını ancak bu konudaki prestijini ve algısını zedeleyebilieceğini
    -Volvo'ya premium değil derken F segmenti aracı olmamasını, dünya genelinde markanın bilinirliğini, EN ÖNEMLİSİDE C ve D segmentinde kullanıcıya alternatif sunma bakımından premium markalardan epeyce geride olduğunu , neredeyse tüm modellerinde psa motorlarını sunduğunu (c ve d segmentinde) , servis yaygınlığının az oluşunu Göz Önüne aldığımı

    Anlardınız.

    Lütfen diyorum, kendi bilgilerinizede başvurarak , dikkatli bir şekilde okuyun.

    edit: cevaplaya basmıstım ama yinede yazayım, seksandort, senin yazdığına karşı yazdım değerli forumdaşım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doğan. -- 29 Temmuz 2011; 14:23:16 >




  • bir ara forumda 65.000 tl'den çıkacağını bekliyordu herkes. 77.000 tl beklenmedik bir fiyat olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Yazımı biraz daha dikkatli okumanızı tavsiye ederim sadece. öncelikle ortak platform+ ortak motor+ ortak parça kullanılması premium olayını baltalıyor. bu audi içinde böyle. ki audi markasının bmw ve mercedes ile kıyaslandığından küçümsenmesinin bir nedenide budur.

    Ayrıca yazımın devamında motor seçeneklerindne bahsetmişim. premium bir marka müşterisine seçenek sunmalıdır vs. demişim. volvoda bu DA yok demişim . Şimdi eğer yazımın tamamını dikkatle okumuş olsa idiniz:

    - Her ortak platform kullanan aracın premiumsa premiumluktan çıkmış olmayacağını ancak bu konudaki prestijini ve algısını zedeleyebilieceğini
    -Volvo'ya premium değil derken F segmenti aracı olmamasını, dünya genelinde markanın bilinirliğini, EN ÖNEMLİSİDE C ve D segmentinde kullanıcıya alternatif sunma bakımından premium markalardan epeyce geride olduğunu , neredeyse tüm modellerinde psa motorlarını sunduğunu (c ve d segmentinde) , servis yaygınlığının az oluşunu Göz Önüne aldığımı

    Anlardınız.

    Lütfen diyorum, kendi bilgilerinizede başvurarak , dikkatli bir şekilde okuyun.

    edit: cevaplaya basmıstım ama yinede yazayım, seksandort, senin yazdığına karşı yazdım değerli forumdaşım.


    http://www.autoevolution.com/news/mercedes-to-use-renault-nissan-engines-27923.html

    http://www.smartmotorist.com/motorist-news/mercedes-will-use-renault-engines.html

    o zaman mercedesi de premium markaların içinden çıkarıyoruz değil mi?

    not: verdiğim linklerde mercedesin a, b ve büyük ihtimalle de c sınıfında da renaultun 130hplik 1.6 dizel motorunu kullanacağını yazıyor.

    not2: daha 3 ay önce d3 versiyonunun en dolusuna 102bin lira fiyat almıştık. araba fiyatları aldı yürüdü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 29 Temmuz 2011; 15:54:42 >




  • Hayır, anlamamakta ısrar ediyorsunuz. olay SADECE ortak motor kullanımı değil.
    Volvo özellikle Türkiye'de

    1.Ortak parçası çok
    2.Ortak motor kullanımı çok
    3.Ortak platform üretimi
    4.Sınıfına göre her aracın arka diz mesafesi az
    5.Özellikle c ve d sınıfında motorları çok yetersiz
    6.F sınıfında aracı yok (çalışması olabilir ama günümüz için konuşuyorum)
    7.Marka algısı ve prestiji Mercedes Bmw Audi kadar başarılı değil. onlardna sonra gelen marka diyebiliriz belki.
    8.Yaygın bir hizmet ağına sahip değil.
    9.Özellikle orta sınıfta kullanıcıya sunduğu motor çeşitleri çok yetersiz.


    eklenilecek birkaç şey daha vardır belkide. ancak bu kriterlerden birtanesi bir markayı premiumluktan çıkarmaz. hepsi toplu halde olduğu zaman işler değişiyor.

    umarım açıklayıcı olmuştur.olay sadece motor ve platformla bitmiyor yani.




  • ÇAKMA PREMİUM ARAÇ üreticisi vw dir

    volvo yıllardır premium markadır. araçları da bellidir.

    abd ya da japonyada yaşayan 5 yaşındaki çocuk bile bunu bilir ama bizim burdaki babasını passatını araba sanan liseli beğenmek istemez.

    volvonun 77 liradan başlmasını hayatında binmedği için garipser yok ford der bilmem ne der
  • Bence premium kavramı aracın sürücü ya da yolcu koltuğuna oturduğunuzda kendinizi nasıl hissettiğinizle alakalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    ÇAKMA PREMİUM ARAÇ üreticisi vw dir

    volvo yıllardır premium markadır. araçları da bellidir.

    abd ya da japonyada yaşayan 5 yaşındaki çocuk bile bunu bilir ama bizim burdaki babasını passatını araba sanan liseli beğenmek istemez.

    volvonun 77 liradan başlmasını hayatında binmedği için garipser yok ford der bilmem ne der


    üslubunuza dikkat ederseniz memnun olurum.

    kendimce neden premium olmadığını düşündüğümü söyledim ve nedenleri yazdım.

    Passat'a araba değil demekle komik duruma düşmüşsünüz.

    1.6 dizel motorlu araba d sınıfı bir araba nın 2.0 dizel motorlusu yakın fiyatlara satılmışsa hatta bir üst segmenti s80 75 liraya satılmışsa GARİPSERİM arkadaş.

    buyur burdan yak




  • Volvo iyidir aksine kalitesi ile oranlandığına fiyatıda uygundur, 0 km bmw 316i alacağıma 180 hp lik S60 tercihim olur , lakin diğer kaliteli araçlardan tek eksisi ikinci elinin iyi olmamasıdır yoksa ford ,opel yada vw ile kıyas kabul etmez , eskiden s70 t5 kullanmıştım ne güsel aletti be
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chandler Bing

    bir ara forumda 65.000 tl'den çıkacağını bekliyordu herkes. 77.000 tl beklenmedik bir fiyat olmuş.


    65 bin tl civarında çıkacağı tahmin edildiğinde Euro 2 tl civarındaydı şimdi Euro 2.4 tl oldu yani %20 artış var bu da 15 bin tl gibi bir fiyat artışına neden oldu. Euro 2 tl olsa şuanda bu aracın değeri 62-63 bin tl civarında olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Chandler Bing

    bir ara forumda 65.000 tl'den çıkacağını bekliyordu herkes. 77.000 tl beklenmedik bir fiyat olmuş.


    65 bin tl civarında çıkacağı tahmin edildiğinde Euro 2 tl civarındaydı şimdi Euro 2.4 tl oldu yani %20 artış var bu da 15 bin tl gibi bir fiyat artışına neden oldu. Euro 2 tl olsa şuanda bu aracın değeri 62-63 bin tl civarında olurdu.


    Ya bu Volvolar euro dan etkileniyorda Passat, İnsignia etkilenmiyor mu. Yoksa Türkiyede falan mı üretiliyo bu arabalar. Arkadaşlar kim ne derse desin VW falan hayranı da değilim revaçta bir araç olduğu için örnek veriyorum. Bana bu iki araç arasında 15.000-tl lik fiyat farkını kimse açıklamaya çalışmasın. Zaten haklı olduğumuzu satışları ile gösterir yakında. 10 passat satar 1 volvo hem böylece premiumluğunuda korumuş olur Ha orta hallisini yani sitedeki premium unu 70.000 e falan bırakırlarsa belki düşünülebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barbosa78


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Chandler Bing

    bir ara forumda 65.000 tl'den çıkacağını bekliyordu herkes. 77.000 tl beklenmedik bir fiyat olmuş.


    65 bin tl civarında çıkacağı tahmin edildiğinde Euro 2 tl civarındaydı şimdi Euro 2.4 tl oldu yani %20 artış var bu da 15 bin tl gibi bir fiyat artışına neden oldu. Euro 2 tl olsa şuanda bu aracın değeri 62-63 bin tl civarında olurdu.


    Ya bu Volvolar euro dan etkileniyorda Passat, İnsignia etkilenmiyor mu. Yoksa Türkiyede falan mı üretiliyo bu arabalar. Arkadaşlar kim ne derse desin VW falan hayranı da değilim revaçta bir araç olduğu için örnek veriyorum. Bana bu iki araç arasında 15.000-tl lik fiyat farkını kimse açıklamaya çalışmasın. Zaten haklı olduğumuzu satışları ile gösterir yakında. 10 passat satar 1 volvo hem böylece premiumluğunuda korumuş olur Ha orta hallisini yani sitedeki premium unu 70.000 e falan bırakırlarsa belki düşünülebilir.


    10 passat satarken 10 bmw mi satılıyor ki? ucuz halk araçları daima çok satar toyota dünyanın en çok satan markası örneğin mercedes halt etmiş o zaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bestekar87 -- 29 Temmuz 2011; 17:12:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barbosa78


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Chandler Bing

    bir ara forumda 65.000 tl'den çıkacağını bekliyordu herkes. 77.000 tl beklenmedik bir fiyat olmuş.


    65 bin tl civarında çıkacağı tahmin edildiğinde Euro 2 tl civarındaydı şimdi Euro 2.4 tl oldu yani %20 artış var bu da 15 bin tl gibi bir fiyat artışına neden oldu. Euro 2 tl olsa şuanda bu aracın değeri 62-63 bin tl civarında olurdu.


    Ya bu Volvolar euro dan etkileniyorda Passat, İnsignia etkilenmiyor mu. Yoksa Türkiyede falan mı üretiliyo bu arabalar. Arkadaşlar kim ne derse desin VW falan hayranı da değilim revaçta bir araç olduğu için örnek veriyorum. Bana bu iki araç arasında 15.000-tl lik fiyat farkını kimse açıklamaya çalışmasın. Zaten haklı olduğumuzu satışları ile gösterir yakında. 10 passat satar 1 volvo hem böylece premiumluğunuda korumuş olur Ha orta hallisini yani sitedeki premium unu 70.000 e falan bırakırlarsa belki düşünülebilir.


    Onlarda etkileniyorlar Euro artmadan önce 51-52 bin tl olan 1.6 İnsignia Şuanda 60 bin tlye satılıyor.Passatın fiyatlarında da ciddi artış oldu şuan da piyasa da fiyatı normal olan hiç bir araç kalmadı 1.6 dizel full Fiestanın fiyatı 45 bin tl ye dayandı.




  • bence pahalı, 65 bin başlangıç fiyatı gibi çok daha makul seviyelere gelmesi lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Hayır, anlamamakta ısrar ediyorsunuz. olay SADECE ortak motor kullanımı değil.
    Volvo özellikle Türkiye'de

    1.Ortak parçası çok
    2.Ortak motor kullanımı çok
    3.Ortak platform üretimi
    4.Sınıfına göre her aracın arka diz mesafesi az
    5.Özellikle c ve d sınıfında motorları çok yetersiz
    6.F sınıfında aracı yok (çalışması olabilir ama günümüz için konuşuyorum)
    7.Marka algısı ve prestiji Mercedes Bmw Audi kadar başarılı değil. onlardna sonra gelen marka diyebiliriz belki.
    8.Yaygın bir hizmet ağına sahip değil.
    9.Özellikle orta sınıfta kullanıcıya sunduğu motor çeşitleri çok yetersiz.


    eklenilecek birkaç şey daha vardır belkide. ancak bu kriterlerden birtanesi bir markayı premiumluktan çıkarmaz. hepsi toplu halde olduğu zaman işler değişiyor.

    umarım açıklayıcı olmuştur.olay sadece motor ve platformla bitmiyor yani.


    bunlar sizin premium araç kıstaslarımız bizim değil. biz ortak parçaya, f sınıfına falan bakmayız. ben şahsım adına volvonun araçlarının segmentleri içindeki durumuna bakarım. c segmentinde volvo s40 rakiplerinden bariz şekilde iyi mi? bence iyi. d segmentinde s60 diz mesafesi hariç rakiplerinden bariz şekilde iyi mi? bence iyi(iyi olmadığını düşünen arkadaşlarla bir hafta sonu enoktakenokta arkadaşla beraber showroomları gezebiliriz). e sınıfında ise mmercedes ve bmwnin gerisinde olsa da onlardan çok alt seviyede mi? bence değil. bu noktada bence volvo premiumdur. ortak parça bence önemli değildir. elmas da sonuçta bir kömürdür. sizin veya doğanın onu nasıl işlediği önemlidir.




  • fiyat ucuk gerçekten

    türkiyede pek başarılı olmaz

    iyi güzel bir model ama

    hacim konusunda başarılı değil o kadar

    birde almanya satış fiyatı 28.000 eurodan başlıyor

    skoda süperb 24.500 eurodan başlıyor

    3500 euro fark var yani 8500 tl.

    ama volvo türkiyede 77.310 tl. den

    skoda 56.500 tl. den başlıyor

    20.810 tl fark var

    bu iki modelde ayni vergi oranında değerlendiriliyor ama almanyadaki fark tr. ye gelince katlanmış resmen

    ve her ikiside ayni vergiye tabi

    volvo burda biraz abartmış görünüyor

    volvonun genel özelliği araştırma geliştirme giderlerini %100 tüketiçiye yansıtmak bu fiyat yüksekliğinin başka bir mantıklı

    acıklaması yok bence tamam D sınıfının seçkinleri olarak lansa ediliyorlar ama başlangıç donanımının içine binince

    hiçte öyle değil durum

    s80 1.6 d satıyorlardı bu paraya s80 üretim maliyetleri daha yüksek s60 tan nerde bu işin mantığı yoksa o s80 ler cakmamıydı


    uzun lafın kısası satmaz... x model 100 satarken bunlar 10 satar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Volvo iyidir aksine kalitesi ile oranlandığına fiyatıda uygundur, 0 km bmw 316i alacağıma 180 hp lik S60 tercihim olur , lakin diğer kaliteli araçlardan tek eksisi ikinci elinin iyi olmamasıdır yoksa ford ,opel yada vw ile kıyas kabul etmez , eskiden s70 t5 kullanmıştım ne güsel aletti be


    hocam size katılmamak elde değil. eski bir S70 T5 kullanıcısı olarak arabamı çok özlüyorum. bazı şeylerde hissiyat ön plana çıkıyor heralde ki s70in koltuğuna oturup kapıyı kapattığımda arabanın bana verdiği kale hissini unutamıyorum. hatta aracın öyle bir yere yapışması vardı ki ani fren yaptığımda durabilecek miyim diye öne bakmazdım da duracağımdan emin olduğum için acaba arkamdaki durabilecek mi diye arkaya bakardım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    fiyat ucuk gerçekten

    türkiyede pek başarılı olmaz

    iyi güzel bir model ama

    hacim konusunda başarılı değil o kadar

    birde almanya satış fiyatı 28.000 eurodan başlıyor

    skoda süperb 24.500 eurodan başlıyor

    3500 euro fark var yani 8500 tl.

    ama volvo türkiyede 77.310 tl. den

    skoda 56.500 tl. den başlıyor

    20.810 tl fark var

    bu iki modelde ayni vergi oranında değerlendiriliyor ama almanyadaki fark tr. ye gelince katlanmış resmen

    ve her ikiside ayni vergiye tabi

    volvo burda biraz abartmış görünüyor

    volvonun genel özelliği araştırma geliştirme giderlerini %100 tüketiçiye yansıtmak bu fiyat yüksekliğinin başka bir mantıklı

    acıklaması yok bence tamam D sınıfının seçkinleri olarak lansa ediliyorlar ama başlangıç donanımının içine binince

    hiçte öyle değil durum

    s80 1.6 d satıyorlardı bu paraya s80 üretim maliyetleri daha yüksek s60 tan nerde bu işin mantığı yoksa o s80 ler cakmamıydı


    uzun lafın kısası satmaz... x model 100 satarken bunlar 10 satar










  • Ya arkadaşlar sizin bu forumda yaptığınız hesaplar o kadar garip ki,

    Yok bu şu kadar fiyattan başlıyomuş yok Volvo premium marka değilmiş vs Bu bu fiyatta satılırken S60 hayatta satılmazmış.Sanki herkesin vazifesiymiş gibi satamaz falan demiş bazıları.

    Passat'la falan fiyatını kıyaslayan olmuş.Anlamamakta ısrar ediyosunuz ama S60 Passat'tan müşteri çalmaya çalışmaz.Volvo S80 1.6D koyarken bile böyle bir derdi yoktu.1.6D koyduda ne oldu?Kaç tane satmış?Volvo almak sadece anahtarı teslim almak mı sanıyosunuz?
    10 bin bakımı bu kadar pahalı bir aracı 75 bin liraya satmışsın ne olacak?
    Gerçi bu malzemeleri Volvo kendisi verdi sizlerde biraz haklısınız.2-3 sene öncesine kadar en ucuz Volvo S80 75-80 bin euro iken kimse Volvo'yu böyle ağzında sakız edemiyordu.

    Orta sınıf markalardan müşteri çalmak olsa niyeti gider 60-65 bin liraya dizel S60 satar.Adamlar 77 bin lira baz fiyatı bile kısa süreli koydular Eylül ayında ciddi bir zam yiyecek hala pahalı diyosunuz.Pahalıysa almayın kardeşim.Adam sizi alın diye zorluyor mu?

    Volvo hiçbir zaman müşterinin peşinden koşmamıştır.Bu marka araç kullanan kitle aşağı-yukarı bellidir.77 bin liraya araç satamazsak vah vah diyip kampanya yapacak olan Citroen-Ford-VW vs dir.Bu adamlar mallarına güvenirler.

    Volvo insan görünce otomatik duran araba yapmış hala Passat'la kıyaslayan var pes doğrusu.Kullandığın aracın emniyet kemeri bile Volvo buluşudur ve budan patent hakkı istemeyecek kadar insan odaklı bir firmadır.Teknoloji,inovasyon,kalite,güvenlik,işçilik vs hala daha bir BMW değil,Mercedes değil diyen var

    Alman oto dergilerinin Mercedes-BMW'ye rakip olarak karşılaştırma yaptığı araç Volvo'dur.Almanlar bile belli bir çizgisi olduğunu kabul etmiş şu söyledikleriniz gülünç oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Ya arkadaşlar sizin bu forumda yaptığınız hesaplar o kadar garip ki,

    Yok bu şu kadar fiyattan başlıyomuş yok Volvo premium marka değilmiş vs Bu bu fiyatta satılırken S60 hayatta satılmazmış.Sanki herkesin vazifesiymiş gibi satamaz falan demiş bazıları.

    Passat'la falan fiyatını kıyaslayan olmuş.Anlamamakta ısrar ediyosunuz ama S60 Passat'tan müşteri çalmaya çalışmaz.Volvo S80 1.6D koyarken bile böyle bir derdi yoktu.1.6D koyduda ne oldu?Kaç tane satmış?Volvo almak sadece anahtarı teslim almak mı sanıyosunuz?
    10 bin bakımı bu kadar pahalı bir aracı 75 bin liraya satmışsın ne olacak?
    Gerçi bu malzemeleri Volvo kendisi verdi sizlerde biraz haklısınız.2-3 sene öncesine kadar en ucuz Volvo S80 75-80 bin euro iken kimse Volvo'yu böyle ağzında sakız edemiyordu.

    Orta sınıf markalardan müşteri çalmak olsa niyeti gider 60-65 bin liraya dizel S60 satar.Adamlar 77 bin lira baz fiyatı bile kısa süreli koydular Eylül ayında ciddi bir zam yiyecek hala pahalı diyosunuz.Pahalıysa almayın kardeşim.Adam sizi alın diye zorluyor mu?
    Volvo hiçbir zaman müşterinin peşinden koşmamıştır.Bu marka araç kullanan kitle aşağı-yukarı bellidir.77 bin liraya araç satamazsak vah vah diyip kampanya yapacak olan Citroen-Ford-VW vs dir.Bu adamlar mallarına güvenirler.

    Volvo insan görünce otomatik duran araba yapmış hala Passat'la kıyaslayan var pes doğrusu.Kullandığın aracın emniyet kemeri bile Volvo buluşudur ve budan patent hakkı istemeyecek kadar insan odaklı bir firmadır.Teknoloji,inovasyon,kalite,güvenlik,işçilik vs hala daha bir BMW değil,Mercedes değil diyen var

    Alman oto dergilerinin Mercedes-BMW'ye rakip olarak karşılaştırma yaptığı araç Volvo'dur.Almanlar bile belli bir çizgisi olduğunu kabul etmiş şu söyledikleriniz gülünç oluyor.


    NEDEN? Pahalı diye alamadığımız ve keşke biraz daha uygun fiyatla satılsaydı belki alabilirdik yada alınırdı deyip fiyatından şikayetçi olduğumuz bir arabanın fiyatı hakkında yorum yapmak yasak mı? Yada yorum yapmak için almak mı lazım? Pahalıysa almayın kardeşim! Bu mudur yani




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.