Şimdi Ara

Volvo S60 la kaza (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
0
Favori
15.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ertug0 kullanıcısına yanıt
    Hocam şasi de bir kayma yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buda benim geçirmiş olduğum kaza r19 benim aracım.

    Volvo S60 la kaza
  • Gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Poyais P kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler sizede geçmiş olsun.
  • Ben her araba değiştiğimde sıfır araç alacak durumum yok. Dolayısıyla ikinci el daha eski araçlar alıyorum. İnsanların çoğu da böyle yapıyor zaten. O yüzden benim için önemli geçmiş modellerin güvenliği.

    Bu arada 2012-2013 C serilerinden binlerce araç trafikte(büyük ihtimalle daha eski modellerde de aynı sıkıntı var). Veya bir BMW 5 2016 yılına kadar binlerce satmıştır ve onlar da trafikte. Sağlamlığı ile bilinen bu Alman markalarının bu kadar kötü sonuçlar alması bana insan hayatına hic de sandığımız gibi önem vermediklerini gösteriyor.

    Özetle güvenlik araba eski de olsa önemlidir. Siz sürekli sıfır araç alabiliyorsanız ne mutlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Elbette herkes sıfır araç alacak diye bir şey yok ancak bir firma kendini geliştirmiş ve rakibinden daha üstün puan alabiliyorsa bu bir başarıdır mercedes,bmw gibi firmaların çıkarmış olduğu güvenlik teknolojilerini de yabana atmayın önem vermiyorlar demek doğru olmaz kaldı ki mercedes 2.dünya savaşında tank ve uçak motorları yapmış köklü bir firma.

    Benim aracım r19 yukarı da resmini paylaştım.

    Volvo S60 la kaza




  • Poyais P kullanıcısına yanıt
    Toyota yarisde sağlam araçlar listesindedir. bende clio ya arkadan vurdum sonuç aynıydı, sebebide arkadan çarparken fren yapmamız. adam sana kaputuyla vurmuş senin aracının şasisiyle darbeyi savurmuş. benimde aynıydı kaput radyatörle adama girdim hemen altında kalan şasi ye bağlı tampon demiri clionun şasiye bağlı tampon demirinin altna gelmiş ve en ufak darbe yoktu üst tarafta hasar vardı. halbuki artık kaza kesin deyip son anda frenden ayak çekilse hasar azalır, tabi o anda onu düşünmek çok zor
  • Konu gittikçe uzuyor ama, volvo taa 2003 yılında (hatta tasarım 2000'lere kadar dayanıyordur) bir araç üretiyor, ortada IIHS testleri falan yok daha. 10 sene sonra small overlap testi diye bir şey çıkıyor ve görülüyor ki volvo zaten kendi yaptığı çarpışma testlerinde bu riski fark edip, bu tür kazalara karşı önlemini almış. 2012'de test yapıldığında 12 araçtan sadece ikisi sağlam çıkabildi. Birisi Acura öbürü Volvo. En iyi sonucu da volvo aldı.
    Şimdi bu tür kazalar olabileceğini Mercedes bilmiyor muydu? Elbette biliyordu. Peki niye gerekli önlemleri bunun denetlenmesini yapılana kadar almadılar? Bilemiyorum.
    Bu arada bu durum diğer bütün markalar için geçerli. Konu MB'den açıldığı için oradan örnek veriyorum.


    Bu markaların hepsi gayet köklü firmalar. MB'nin eski tank ve uçak motorlarına hastayım zaten. Volvo da 1907'den beri motor üretiyor. Ama onlar daha çok deniz taşıtları ve sabit motorlar(jeneratör vs.) yaptı.




  • Bu konudaki Kaza fotosu alakasız ama 2003 volvo ların small overlap testi yeter yau.

    Hakkaten cana kıymet veriyorlar, ilk tercih olmalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    Adamın ön tampon demiri ve on tamponu da hasarli bildigim kadariyla. Eger uzun burunlu bir hyundai olsaydi sanırım hyundai daha fazla hasar alirdi diye dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo kaza yapmamış ki diğer araba kendi kendine çarpmış şaka bir yana büyük geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kime motor yapmışlar nazilere mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AnadoluEfes kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Evet hocam haklisiniz hasar boyutu olarak getz daha fazla hasar alsa da benimde masrafim az degil. Tampon tampon ici komple degisecek serviste. Parcalardan biri sag fara baski yapmis sanirim ufak bi catlagi var gozume batarsa onuda degistirticem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten kazada biri paramparça oluyorken digerine hicbir sey olmamasi gibi bir ihtimal yok. Baska bir arac olsa ben belki arka kapiyi bile acamazdim sag camurluk baskisi yüzünden. Arabamdan memnunum kaza cok ufak bir kaza degildi karsida ki arabadan anlayacaginiz uzerine. İki arac ulkemizde ayni paraya satilsa ayni segmentte olsa oturalim tartisalim diyecegim oyle bir durum yok. Herkes neyin ne oldugunu az cok biliyor diye dusunuyorum ve tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam araçtaki koltuklarda whiplash sistemi var diye biliyorum volvoda. Nasıl etkisini hissedebiliyor musunuz?



    Omurga zedelenmelerini önlemek için geliştirilmiş bir sistem, Volvo dışında bir aracta var mi bilmiyorum ama benim volvo almak istememdeki belirgin sebeplerden.



    Boyle arkadan carpmalarda ve çarpmaların hepsinde omurganın koltukla beraber hareket etmesini sağlıyor koltuk, boylece kamçı efektinden etkilenmiyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en son yapılan ncap testinden (s60-v60) sonra Volvo'dan yapılan açıklamada dikkatimi çeken bir paragraf:

    Volvo Cars güvenlik merkezi başkanı Malin Ekholm: "Hangi Volvo'yu seçerseniz seçin, siz ve sevdiklerinizin piyasadaki en güvenli araçlardan birinde seyahat ettiğinden daima emin olabilirsiniz"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karagozgilh -- 7 Aralık 2018; 15:16:40 >
  • AnadoluEfes kullanıcısına yanıt
    Ww2 dediğime göre sizce ?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.