Şimdi Ara

VOLVO S80 1.6D 76.428 TL (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
312
Cevap
1
Favori
25.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brky


    quote:

    Orijinalden alıntı: LAST_DRIVER

    C ile E arasındadır S80... E'ya çok yakın, C'ye ise çok uzaktır...

    İçi dışı filan düzgündür S80'in, ama fakirler için biraz uzak kalmış baz fiyatı...


    c ve e mi? d sınıfı oluyor o zaman. c ve e'nin arasında d var. hani d ve e sınıfları arasında olsa neyse de...


    Arkadaşın bahsettiği C ve E serisi Mercedes C ve E serisi
  • yanından b sınıfı araçlar geçerken volvo sürücüsünün yüzünün screenshot'unu almak lazım

    uzun yolda sollamaya çıkamayan s80 muahahaha

    neyse şaka bir yana çok güzel bir araba, 1.6 dizel motorlada tr'de iyi satış rakamları yakalayacağına eminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Magnat_HiFi -- 14 Nisan 2010; 23:57:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Arkadaşlar arabanın çekmeme gibi bir durumu olacağını sanmıyorum.Ben 2 gün boyunca 1.6 dizel 3008 e bindim, en dik rampada bile sorun yaşamadı.Dizel olduğu için çekişte sorun yok.Tüketimde gayet iyiydi.

    Ama kalkıpta aynı şeyi s80 e yapamazsınız.Bu araba konfor odaklı lüks bir araç.Hadi 6 ileri otomatik olsa neyse ama 5 ileri manuel nedir yahu?İstanbul trafiğinde kolum bacağım uyuştuktan sonra ne yapayım s80 in konforunu.Otobanda hafif gaz verip basmadıktan sonra ne yapayım s80 i ?





    aynen özetlemişsin konuyu, çekermi? evet çeker, ama 109 hp lik 5 ileri manuel bir s80 i kim ne yapar, ne amaçla alır, orası esas soru.

    konfor desen bu motor ve vites seçeneğiyle bekleme. performans desen zaten yok..eee geriye ne kaldı, s80 yazısı mı?




  • Mercedes'in C si ve E sini kastetmiştim.

    Bi dış 2 iç konfigüre ettim Almanya sitesinden. Bu arada orada 2000 motor gas'lı, 1600 dizelden biraz daha ucuz. Ne güzel vergi oturtmuşlar. akıllarınca Fiat ve Reno itelicekler ya halka.. İthal araç satış oranı %70 oldu. Gönül istiyorki kimse 1 tane bile yerli araç almayıp, otomobildeki hacim vergilerini protesto etsinler...

    Araçlar genelde bomboş tam takır. Pahalı olanda, hafif bi jant ve deri kullandım... Onlarca opsiyon yok... Metalik boya 800 Euro yükseltti mat'ı...

    Unutmadan S60 ile aralarında 1000 Euro var. Detaylı incelemedim ama nedir motor, kokpitte suntalamtahta kaplama filan varmıdır diye...

     VOLVO S80 1.6D  76.428 TL


     VOLVO S80 1.6D  76.428 TL


     VOLVO S80 1.6D  76.428 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bir Üye


    quote:

    Orijinalden alıntı: brky


    quote:

    Orijinalden alıntı: LAST_DRIVER

    C ile E arasındadır S80... E'ya çok yakın, C'ye ise çok uzaktır...

    İçi dışı filan düzgündür S80'in, ama fakirler için biraz uzak kalmış baz fiyatı...


    c ve e mi? d sınıfı oluyor o zaman. c ve e'nin arasında d var. hani d ve e sınıfları arasında olsa neyse de...


    Arkadaşın bahsettiği C ve E serisi Mercedes C ve E serisi

    pardon yanlış anlamışım evet o zaman denilen doğru.




  • Kombine yakıt tüketimi 4.5 litre verilmiş...

    Bu da düz vitesli ekonomiciler, 3.9 ortalamayı yakalar duraklamasız, düz yollarda...

    Bu kasa da 4 litre mazot tüketimi süper... Bu arada ABD'de 3.2 litre olanlar 20.000 liralara inmiş. Fena rakam değil kullanılmış bir S80 için..

     VOLVO S80 1.6D  76.428 TL


     VOLVO S80 1.6D  76.428 TL


     VOLVO S80 1.6D  76.428 TL




  • 1.5 ton olan passat ı 1.6 tdı çekerse,s80 de yaklaşık aynı kg,1.6d neden çekmesin
  • Bence yasalara saygılı sürücüler için oldukça iyi seçim. Neticede mazotlu motorun yüksek torku, aracın ağırlığını tolere eder. Üstelik 1600 araç alan biri performansa önem vermiyor demektir. Hız sınırı 120, bu araç rahatça 180 ile gider. Yeter de artar, 50.000'e passat almaktansa 25 papel daha vererek, Beyaz-Oyster Gri ya da diğer herhangi bi renk S80 tüketmek daha akıllıca bence.
  • ne var bu performans takıntısında anlamıyorum.bu araç 0-100 ü 12 saniyede alırmı alır.max hızı 200 olurmu olur.daha ne bu değerlerden fazlasını bu aracı alacak adamların çoğu zaten yapmıyor.ben hiç altında bu tip araç olupta trafikte aniden fırlayan adamlar görmedim.
  • 0-100 12.4 saniye son sürati de 118 mil yani 190 km türkiyedeki bir çok araç ile aynı perfonmansta
  • Herşey bir yana E sınıfı prestijli bir araç S80. Diğer motorlara bak bide şu motora bak bence saçmalık
  • Gizli beygirleri olacağına inanıyorum
  • edit: 1.6 motor arabanın nasıl 15bin euro vergisi olur ki? Volvo Türkiye "azıcık" kar payı koymuş üstüne sanki..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Talbot Lago -- 15 Nisan 2010; 2:10:29 >
  • bosuna dememisler deveye diken insana open yaranir diye

    adamlar sadece 1.6d satmiyorlarya isteyen gider 2.0 alir. Performans olarakta bircok kisye yeter bence. Bu araci alacak kisiler zaten oturup 0-100 denemesi yapmazlar heralde ya da makas denemezler heralde. Ayrica E sinifi arac alacak adam illa surat yapmak zorundami? Hic gormedinizmi e200 le sag seritten giden haci dayilari .

    Bence cok guzel yapmis volvo . Cesitlilik iyidir bende 30+ yas olup bu fiyatlarda bir arac alacak olsam mutlaka dusunurum. Bulundugum sehirde trafikte yok zaten otomatik vitesede gerek yok benim icin
  • Mercedes 1.6 motoru piyasaya sürünce de ayağa düştü deniyordu
    Yorumları okuduktan sonra bu araçtan alacak olsam, foruma söylemeye utanırım, o kadar yani
  • duyanda s80 ayağa düştü diyenlerin altında 4400 cc 315hp lik s80 var zannedecek. pehh.
    yürü git len diyorum sadece.

    vurdur mürsel.
  • İyi de C180 'in beygir gücü 156 ve torku da 230 Nm. Hızlanma değerlerine bakarsanız 0-100 km/saat hızlanma 9.5 saniye. Azami hız 230 km/saat.

    Volvo S80 1.6 dizelin beygir gücü 109 torku 240 Nm. 0-100 km/saat hızlanma 12.4 saniye. Azami hız 190 km/saat.

    İki motor arasında ciddi bir fark var. Ancak iki araç arasında da konfor ferahlık açısından ciddi fark var. S80 tabii ki de C180'den daha kaliteli bir araç. Ancak keşke 1.6 benzinli turbolu bir motor kullansaydı Volvo; mesela Opel Insignia'daki 1.6 motor 180 beygirlik motoru. Müthiş olurdu.

    Mercedes için ayağa düştü diyenler herhalde küçük motor üretme çabasına takılmışlardır. Bir de unutmayalım bizim millet herşeye bir kulp takmayı sever.

    Veriler yukarda artık kulbu takar mıyız takmaz mıyız karar verelim...


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Mercedes 1.6 motoru piyasaya sürünce de ayağa düştü deniyordu
    Yorumları okuduktan sonra bu araçtan alacak olsam, foruma söylemeye utanırım, o kadar yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teaman1977 -- 15 Nisan 2010; 7:30:25 >




  • Kim ne derse desin böyle bir araca bu sınıfda gerçekden rakam çok iyi . Gidin bi araştırın bakalım bu sınıfdaki araçlar ülkemizde kaç paradan başlıyor . Volvoyu tebrik ediyorum . S40 aldıgımdan önce bu aracın bu motor seçenegi olsaydı kesinlikle S80 alırdım .

    Bazı arkadaşlar polemik yapıp araç ele ayaga düşücek fln gibi yorumlar yapmışlar . Onlarada allah akıl fikir versin diyorum .
  • Çoooooook başarılı bir çalışma. Bu aracın hedef kitlesi 0-100 üne falan bakmaz. Prestijli konforlu geniş kaliteli işletme maliyeti düşük yakıt tüketimi düşük süper bir araç. 0-100 ü 12 küsur sn imiş. Peh. Sanki alacak adamlar makas atacak.


    Çatır çatır satacak.
  • keşke bu arabaları motor ve şanzıman hariç alma şansı olsaydı bu kasaya koyacaksın golfteki 160 lik tsi motoru birde dsg şanzıman 9 sn de 0-100 yapardı , hem kaçar hemde daha çok zevk verirdi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.