Şimdi Ara

VOLVO S80 1.6D 76.428 TL (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
312
Cevap
1
Favori
25.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok enterasan bir otomobil kültürümüz var. İyi araba bi alt sınıftaki araca geçilmeyen, otoyolda rakiplerinden hızlı gidendir gibi tuhaf sonuçlar çıkartıyorum insanların yazdıklarından. Önyargılarla dolu otomobili 2.el değerinden, geçilmemesinden ibaret düşünen bir topluluk var ve malesef hiç de az değil.O insanlara sesleniyorum bu araca yaklaşmayın, almayın , binmeyin arkadaşınız alırsa yok ben binmem arkadan gelen 106 gti bizi geçerse çok bozulurum deyin, binen de namerttir. Bu motor tabi ki performans bekleyenlere göre değil beklentin varsa gider hacimli versiyonlarını alırsın daha da çok performans istiyorsan git 2.el impreza al 30 bin tl'ye.

    Ha kendi tarzı olan ,ekseriyetle kültürlü ve eğitimli insanların kullandığı; konfor, kalite, tasarım, güvenlik, yalıtım gibi değişkenleri o fiyat seviyesindeki araçların neredeyse tümünden çok daha iyi olan ele ayağa düşmemiş bir araç isteyenler için çok da güzel bir araç. Nedir bu bok atma eğilimi anlamadım gitti. Almayın ya hayret bir şey...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akılfikir -- 15 Nisan 2010; 15:53:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977
    Arac muhtesem olabilir de yokus yukari bir yere takilir kalirsan ve cikamazsan ne olacak. Ayrica araci asil geri vitese takip yokus yukari kaldirmaya calisacaksin ve test edeceksin. O zaman goreceksiniz ki bu motor bu araci %1000 kaldiramaz ve motor basbas bagirir durur. Ankara'da Cankaya ve Kecioren'in bazi yokuslarinda piyasada gezinen kucuk motorlu dizel araclari test etmenizi oneririm. Cogunu birakin belki hepsi ayni sorunu yasarken 1586 kglik Volvo S80 bu sorunu yasamayacak mi diyorsunuz?

    Benim bir onceki aracim Corolla 1.4 dizel 90 beygir 190 Nm aracti. Agirligi 1300 kgdi. Ben bu tur sorunlari yasadim, inanin. Tamam Corolla dizel muhtesem arac, yokus yukari kaptirirsan super sahlaniyor, ama yokus yukari kalkislar hele ki cok dikse kiyamet gibiydi.

    Nasıl kalkmıyor ben anlayamıyorum. Bu araba Volvonun prestij serisi, kalkışlar için herhalde hillholder vari bir sistemleri vardır. Araba geri kaçırmasın diye. Gerçekten bu araba yokuşlarda kalkmaz mı diye Citroen'in sitesinden mevcut C5'in ağırlığına baktım (Malum aynı motoru kullanacaklar), tam 1503 kg. Ben şimdiye kadar hiçbir C5 kullanıcısının yokuşlarda kalkmadı diye bir şikayetini duymadım. Doğrudur 2.0 dizel bir araba performansı yada 1.6 T benzinli bir arabanın performansını veremeyebilir ama kalkmaz, ya da gitmez sözü çok ağır kaçıyor malesef. Hillholder vari bir sistemle de gelirse yokuşlarda kalkmak çokta problem olmayacaktır kanaatindeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekorender -- 15 Nisan 2010; 16:20:17 >




  • Halen Benim arabam senin arabanı geçer muhabbeti. Ben sadece gülüyorum bunlara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    her zaman ilk diye bir şey vardır.
    birisinin yapmadığı bir şeyi onlar akıl edemedimi diye yapmazsak o zaman hep aynı yerde sayarız.
    mercedes c serisine bile 1,6 motoru şimdiye kadar koymamıştı.
    kendi tercihidir bu ne onların çok akıllı olduğuna nede başkalarının akılsız olduğuna delalettir.
    1,6 d s80 de yolun ve hız kurallarının izin verdiği bütün süratleri sorunsuzca alır.
    tek mesele ara hızlanmalarda ve yokuşlarda çok seri ve atak olmayacaktır.
    buda bence bu fiyat ile katlanılacak bir şeydir.
    ayağa düşme olayı ise ne demektir bilmiyorum ama şu anda c180 k satışlarının çok yüksek olması mercedesi ayağamı düşürdü.
    bir arkadaşta çeker diyenlerin çoğu aracı almayacaklar demiş burada her yorum yaptığım aracı alabilecek maddi yeterlilikte olmayı isterdim ama bu mümkün değil. bu açıdan evet bu aracıda almayacağım ama bir araç hakkında yorum yapınca onu almam gerektiğinide hiç düşünmemiştim.


    ewet bende tercihin yanlış olduğunu düşünenlerdenim.E sınıfı diyoruz.bu harfe gelene kadar kaç harf geçildiğini bi sayın.
    bunların tek nedeni satış rakamı yükseltmek...biri gider C sınıfındaki aracını D sınıfı boyutunda yapar en geniş der.bunlar basit stratejik çalışmalar benim gözümde.
    eğer otomobillerde sınıf belirlenmişse herkes hakkıyla oynamalı.ben 1.6 motora karşı değilim.ama kullandığı motorda elit olamalı.yeterli performansı sağlamalı E sınıfı için.
    C serisi premium bir D sınıfı bir araçtı.ancak şimdi normal D sınıfı araç alacaklar da alabiliyor.
    C nin kaybettiği tek şey fiyatı(olumlu tabiki) başka bişey kaybetmedi.

    ama E segmenti denilince bu araçlar sayılıdır zaten.kaç tane marka war bu sınıf araç üreten.bazı şeyler özel kalmalı satış rakamı uğruna harcanmamalı...


    peki senin mantığına göre c180 d sınıfı bir aracın özelliklerini taşıyormu.mesela iç hacim nasıl.ben söyleyim birçok c sınıfı araçtan daha dar.




  • sidik yarısına donmus gene enteresan bı mılletız....
  • aykutsal arkadaşım araç segmentleri belirlenirken motor hacmi kesinlikle etken değildir.
    dolaysıyla motorunun 1.6 d olması o aracı bir segment alta indirmez.
    bizim kafamızda bir önyargı var buda büyük kasada küçük motorlu lüks araba olmayacağı imajı.
    bu imajla s80 1.6 d yi yargılıyorsunuz ve dolaysıyla sizin mantığınıza uymuyor.
    ama bu son derece yanlış.
    çünkü herkes aracın performansına önem vermez.
    örneğin benim için 76 bine s80 1,6d var iken ben 110 bin lirayı 2,0 lısına vermem.
  • Motor PSA grubunun motoru gibi duruyor, verileri ona çok yakın (sadece tahmin). Donanımlarını bilmiyorum ama otomatik vites de seçeneğe eklenmeli bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Elin volvo'su hem tüketim amaçlı hemde bizim gibi ülkeler için küçük motorlu araç yapıyor ki daha ucuza satılsın diye biz burda aman araba ayağa düşer aman bu araba çekermi gibi yorumlar yapıyoruz.

    Aracın performansı belli işte uçup kaççak hali yok ortalama bir b-c sınıfı kadar performansı var herkesde zaten performans aramaz ya aracında.

    En azından tüketimi makul 75milyara E sınıfının konforunu ve donanımını yaşıyoruz daha nolsun.

    Bu kadar burun kıvırmak niye?

    Volvo'da babasının hayrına yapmıyor tabi satmaya yapıyor ama şahsen o paraya araç alıcak olsam düşünürdüm bu aracı.

    Bu araba sadece bizim gibi ülkeler için yapılmadı. İngiltere de piyasaya çıkalı 2 yıl oldu, bize geç geldi. B sınıfı araçlara geçilirse karizması çizilir diyenler var, hız sınırları belli, B sınıfı bir araç bölünmüş yolda 110 ile giden bir S80'i 130 ile geçerse ne yapacaksın yani, bi Clio beni nasıl geçer deyip 150 mi basacaksın, böyle bir saçmalık olabilir mi? Hız sınırlarını araçların sınıflarına göre mi koyuyorlar? Bu kafayla gidilirse bizim ülkemizde trafik terörü hiç bitmez, 3. dünya ülkesi olmaktan da hiç bi zaman kurtulamayız




  • b sınıfı araca geçilse nolur yani? b sınıfı kullanan adam sevinir mi? sanmıyorum, seviniyorsa da anca kendini böyle şeylerle avutmuş olur, farkında değil ki kaybeden o.
  • Arkadaşlar bu araç 102 hp passat,72 hp kalos vb araçlarla aynı performansı sergiler.Bu da demek oluyorki gücü çoğu kullanıcı için yeterli sayılabilir.

    Yazılarınızı okudum.Hepiniz önemli olan konfor demişsiniz ama otomatik vites olmadan konfor mu olur?Bazı akşamlar yarım saatlik trafiğe giriyorum.İnanın keşke param olsada güzel bi otomatik araba alsam diyorum.Yani bir arabaya 80-90 lira para ayrılıyorsa otomatik vites mutlaka olmalı.Hatta gaza bastığın zaman iyi giden bir araç olmalı da neyse tercih meselesi.

    Birde volvo niye böyle bi iş yaptı anlamadım.Yakıt desen sadece bizde pahalı, vergi desen sadece bizde hacme göre alınıyor.Yani diğer ülkedeki insanların bu aracı almaları ne işlerine yarayacak bilen var mı?Bu araç Türkiye için mi yapıldı yoksa?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    her zaman ilk diye bir şey vardır.
    birisinin yapmadığı bir şeyi onlar akıl edemedimi diye yapmazsak o zaman hep aynı yerde sayarız.
    mercedes c serisine bile 1,6 motoru şimdiye kadar koymamıştı.
    kendi tercihidir bu ne onların çok akıllı olduğuna nede başkalarının akılsız olduğuna delalettir.
    1,6 d s80 de yolun ve hız kurallarının izin verdiği bütün süratleri sorunsuzca alır.
    tek mesele ara hızlanmalarda ve yokuşlarda çok seri ve atak olmayacaktır.
    buda bence bu fiyat ile katlanılacak bir şeydir.
    ayağa düşme olayı ise ne demektir bilmiyorum ama şu anda c180 k satışlarının çok yüksek olması mercedesi ayağamı düşürdü.
    bir arkadaşta çeker diyenlerin çoğu aracı almayacaklar demiş burada her yorum yaptığım aracı alabilecek maddi yeterlilikte olmayı isterdim ama bu mümkün değil. bu açıdan evet bu aracıda almayacağım ama bir araç hakkında yorum yapınca onu almam gerektiğinide hiç düşünmemiştim.



    söylediklerinize sonuna kadar katılıyorum o paraya muhteşem bir seçenek ben satışlara olumlu yansıyacagını düşünüyorum elbetteki kullanılan motor elden geçmiş olsa çok daha iyi olurdu




  • eskiden 75bg araç ile 0-100 14.9 saniyede alırdım hiç te sorun olmazdı..
    yarışa gitmiyoruz..
    bu beğenmeyen arkadaşlarda bi zahmet almasın bu arabayı.. al diye zorlayan yok..
    sanki bu arkadaşlar yaşça pek tecrübeli değil gibi geldi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T_YılmaZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yotota Colorra

    1 ay sonra 30.000 zararına satamazsın

    madem satıcan niye 0 araba alıyosun o zaman

    Neden 0 araba alinca , en az 10 sene binecen diye bi yasa mi var ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    Arac muhtesem olabilir de yokus yukari bir yere takilir kalirsan ve cikamazsan ne olacak. Ayrica araci asil geri vitese takip yokus yukari kaldirmaya calisacaksin ve test edeceksin. O zaman goreceksiniz ki bu motor bu araci %1000 kaldiramaz ve motor basbas bagirir durur. Ankara'da Cankaya ve Kecioren'in bazi yokuslarinda piyasada gezinen kucuk motorlu dizel araclari test etmenizi oneririm. Cogunu birakin belki hepsi ayni sorunu yasarken 1586 kglik Volvo S80 bu sorunu yasamayacak mi diyorsunuz?

    Benim bir onceki aracim Corolla 1.4 dizel 90 beygir 190 Nm aracti. Agirligi 1300 kgdi. Ben bu tur sorunlari yasadim, inanin. Tamam Corolla dizel muhtesem arac, yokus yukari kaptirirsan super sahlaniyor, ama yokus yukari kalkislar hele ki cok dikse kiyamet gibiydi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    biraz once s80 full 2,4 lt versiyonunu inceledim 1,6 lt mayıs sonu gelecekmiş,ancak fiyat 45000 eu olur dediler,arac bu arada muhtesem,varsın motor 1,6 olsun,o paraya binilir bence.




    Geri vites takıp yokuş yukarı neden çıkmasın?

    Geri vites bir aracın en güçlü vitesidir çok rahat çıkar.

    1.vitesdede çok rahat çıkar gider volvo'yu gerizekalılarmı yönetiyorda yokuşda kalkamicak araba yapsınlar daha neler.




  • eğer 76000 tl olur ise çok iyi.bu kadar paraya araba alacak olsam test
    sürüşü bile yapmadan alırım bu arabayı
    baz donanımı bile doludur bu aracın,varsın ısıtmalı koltuğu,ıvır zıvır sensörleri olmasın.
    zaten bu far sensörü,yağmur sensörü kadar gereksiz bir donanım yok.
    güvenlik donanımları,alaşım jantı,hız sabitleyicisi gibi temel donanımlar yeterli.
  • mecedes gelicek s serilerinde 2.0 motuurrr kullanacak belki cesaret edemedi daha kücügünü kullanmaya ama kücülmek artik sart eskidenmis litrelerce motor..
  • Geri vites daha güçlü olabilir ama araç önden çekişli öyle değil mi? Yanılıyorsam düzeltin.

    Yokuş yukarı kalkarken önden çekiş faydalı. Ancak geri vitesle aynı yokuştan tersten kalkarken daha zor oluyor.

    Bu durumu ben Corolla dizel aracımda yaşadığım için söylüyorum. Önden deviri yükselterek kalkabildiğim bir yokuşta, geri vites kalkmayı denedim ve aracın devrini çok yükseltmeme rağmen araç kalkmadı. Zaten sonunda bir şeyler zarar görecek diye geri geri kalkmaktan vazgeçmiştim.

    Koskoca Volvo diyorsunuz, ama koskoca Volvo dediğiniz firma batma noktasına girip çıkan bir firma onu da unutmayalım. Araç satabilmek için 1586 kglık araca 109 beygiri koyacak kadar da yerlerde sürünüyor.




    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    Arac muhtesem olabilir de yokus yukari bir yere takilir kalirsan ve cikamazsan ne olacak. Ayrica araci asil geri vitese takip yokus yukari kaldirmaya calisacaksin ve test edeceksin. O zaman goreceksiniz ki bu motor bu araci %1000 kaldiramaz ve motor basbas bagirir durur. Ankara'da Cankaya ve Kecioren'in bazi yokuslarinda piyasada gezinen kucuk motorlu dizel araclari test etmenizi oneririm. Cogunu birakin belki hepsi ayni sorunu yasarken 1586 kglik Volvo S80 bu sorunu yasamayacak mi diyorsunuz?

    Benim bir onceki aracim Corolla 1.4 dizel 90 beygir 190 Nm aracti. Agirligi 1300 kgdi. Ben bu tur sorunlari yasadim, inanin. Tamam Corolla dizel muhtesem arac, yokus yukari kaptirirsan super sahlaniyor, ama yokus yukari kalkislar hele ki cok dikse kiyamet gibiydi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    biraz once s80 full 2,4 lt versiyonunu inceledim 1,6 lt mayıs sonu gelecekmiş,ancak fiyat 45000 eu olur dediler,arac bu arada muhtesem,varsın motor 1,6 olsun,o paraya binilir bence.




    Geri vites takıp yokuş yukarı neden çıkmasın?

    Geri vites bir aracın en güçlü vitesidir çok rahat çıkar.

    1.vitesdede çok rahat çıkar gider volvo'yu gerizekalılarmı yönetiyorda yokuşda kalkamicak araba yapsınlar daha neler.




  • Kim ne derse desin önemi yok. Acı ve ezici gerçek Volvo S80'in bu fiyatla ve 4.5 litre ortalama yakıt tüketimi ile piyasada tek hakim olacağı gerçeğini değiştirmeyecektir. Öncelikle Passat'ın kasası çok yaşlandı, yakında yenisi çıkacak. Motor 2.0, konfor vasat. Fiyat şişik, vergisi 2000 motorlu...

    Volvo'nun asıl yapması gereken 1.6 Turbo Benzinli motorla donatılmış, Derili Volvo S80'i 69.000 liradan pazara yaslamak olmalıdır.

    Ayrıca bir aracın ucuz olması ayağa düştüğü anlamına gelmez. Öyle olsaydı trafikte Bentley, S65 AMG, 550i, MURSI SV, F40, F50 dışında kalan tüm araçlar ayağa düşmüş olurdu... Mesela herkesin beğendiği X6 için, Vale'ler şöyle derdi. - Git kendin parket dostum. X6 parkedecek kadar düşmedik henüz... (bunlar doğru yaklaşımlar değil)

    Fizik Mühendisleri veya Felsefe doktorları VW 1303 ya da Palio'ya binebilir. Lise mezunu olup, hayatında Cin Ali'den başka basılı kitap okumamış bir Futbolcunun Ferrarisi ile trafikte yanyana gelebilir.

    Trafik kurallarına uymayı sevenler için alınası en iyi 70.000 liralık araç bence... Başka da hiçbir araca bu para verilmez. S60'da aşağı yukarı aynı fiyatta gelecek ülkemize. Belki bi 4-5 Bin lira ucuz olabilir. Ama daha da aşağıya düşmez S60'ın fiyatı.

    Bana göre de benzinli V8'in altı araba değildir mesela... 4500 cc'nin altına düşmem, yukarı doğru uzaklaşmaya çalışırım hep ayağa düşmemek için... (Bu da doğru bir yaklaşım değil tabii ki)




     VOLVO S80 1.6D  76.428 TL


     VOLVO S80 1.6D  76.428 TL


     VOLVO S80 1.6D  76.428 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    Geri vites daha güçlü olabilir ama araç önden çekişli öyle değil mi? Yanılıyorsam düzeltin.

    Yokuş yukarı kalkarken önden çekiş faydalı. Ancak geri vitesle aynı yokuştan tersten kalkarken daha zor oluyor.

    Bu durumu ben Corolla dizel aracımda yaşadığım için söylüyorum. Önden deviri yükselterek kalkabildiğim bir yokuşta, geri vites kalkmayı denedim ve aracın devrini çok yükseltmeme rağmen araç kalkmadı. Zaten sonunda bir şeyler zarar görecek diye geri geri kalkmaktan vazgeçmiştim.

    Koskoca Volvo diyorsunuz, ama koskoca Volvo dediğiniz firma batma noktasına girip çıkan bir firma onu da unutmayalım. Araç satabilmek için 1586 kglık araca 109 beygiri koyacak kadar da yerlerde sürünüyor.




    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    Arac muhtesem olabilir de yokus yukari bir yere takilir kalirsan ve cikamazsan ne olacak. Ayrica araci asil geri vitese takip yokus yukari kaldirmaya calisacaksin ve test edeceksin. O zaman goreceksiniz ki bu motor bu araci %1000 kaldiramaz ve motor basbas bagirir durur. Ankara'da Cankaya ve Kecioren'in bazi yokuslarinda piyasada gezinen kucuk motorlu dizel araclari test etmenizi oneririm. Cogunu birakin belki hepsi ayni sorunu yasarken 1586 kglik Volvo S80 bu sorunu yasamayacak mi diyorsunuz?

    Benim bir onceki aracim Corolla 1.4 dizel 90 beygir 190 Nm aracti. Agirligi 1300 kgdi. Ben bu tur sorunlari yasadim, inanin. Tamam Corolla dizel muhtesem arac, yokus yukari kaptirirsan super sahlaniyor, ama yokus yukari kalkislar hele ki cok dikse kiyamet gibiydi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    biraz once s80 full 2,4 lt versiyonunu inceledim 1,6 lt mayıs sonu gelecekmiş,ancak fiyat 45000 eu olur dediler,arac bu arada muhtesem,varsın motor 1,6 olsun,o paraya binilir bence.




    Geri vites takıp yokuş yukarı neden çıkmasın?

    Geri vites bir aracın en güçlü vitesidir çok rahat çıkar.

    1.vitesdede çok rahat çıkar gider volvo'yu gerizekalılarmı yönetiyorda yokuşda kalkamicak araba yapsınlar daha neler.




    Aracınızda bir sorun varmıdır bilmem ama 1. vitesde kalkabildiğiniz her yokuşta geri viteslede kalkabilmeniz lazım.Bi terslik var durumda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    mecedes gelicek s serilerinde 2.0 motuurrr kullanacak belki cesaret edemedi daha kücügünü kullanmaya ama kücülmek artik sart eskidenmis litrelerce motor..



    2.0 de değil 1,8 lt diesotto motor kullanılacak S serisinde.


    Çinlilerin VOLVO'daki ilk icraatı bu herhalde.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.