Benim aracımla aynı aracınız, benim de 2020, my 2021. Öncelikle böyle bir durumla karşılaştığınız için çok üzgünüm. Durumun Volvo ya yakışmayan bir şekilde sürüncemede bırakılması hiç yakışık almayan bir durum. O plastik aparattaki vida yuvaları nasıl kullanıcı hatası sonucu kırılır. Açıklasınlar bakalım. En kısa zamanda çözeceklerini umut ediyorum. Bunun yanında servisin de sizi pek desteklemediğini anladım. Servisin yapıcı yaklaşması önemli. Şöyleki; Benim bagaj kapısı zaman zaman açılmıyor, açılsa yarıda takılı kalıyordu. Çoğunlukla el gücü ile açıyorduk. Servis önce kilidi değiştirdi arıza tekrarladı bu sefer amortisörleri değiştirdi, ilk başta çözülen arıza 1 ay sonra tekrarladı ve bu sefer aracı benden aldılar ikame olarak gıcır gıcır s60 verdiler ve 3 gün didik didik yaparak nihayet arızayı bulup giderdiler (elektrik tesisatındaymış arıza) ve herhangi bir talepleri olmadı benden. Zaman zaman arayıp soruyorlar arıza olup olmadığını. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Volvo XC40 Kullanıcıları (308. sayfa)

-
-
2022 P6 kullanıcısıyım. tam 1 yıl ve 22bin km yaptım. soruları olanlara deneyimlerimi paylaşabilirim.
-
Merhaba. Yakın zamanda benimde sıramın geleceğini umuyorum. Şehir içi ve şehir dışı kullanım tecrübelerinizi, hava koşulları ve hız ortalamanıza göre menzil verimliliğini aktarabilirseniz sevinirim. Ayrıca, sizce olumlu bulduğunuz yanları ve geliştirişmesi gereken negatif bulduğunuz yanlarını aktarabilirseniz çok iyi olur. Araçtan beklentilerinizi karşıladı mı, memnunmusunuz? Daha önce başka elektrikli araç kullanımınız olduysa küçük bir karşılaştırmada yapabilirsiniz. Bir merak ettiğim konu da şarj hızının reelde ne kadar olduğu. DC şarj hızını ne kadara kadar gördünüz örneğin? Teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corylus -- 27 Mart 2023; 11:46:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Xc40 dan once 4000 km Zoe tecrubem oldu. 22KW ile AC den alması avantaj ama , ihtiyac varsa. Arac kalite ve sınıf farklılıklarına girmeyecegim.Sonucta bütce meselesi.
Ben evden AC ,11KW ile şarj ediyorum. KW fiyatı 2.3 TL. Ortalama tğketimim 17.5KW/100km. ( bu cok iddali bir rakam) NOrmalde 20KW /100 km normal bir tüketim.
DC ile bir kere denedim. ihtiyac olamsı durumunda güzel ama pahalı bir opsiyon. 8-9 TL / KW gibi fiyatlandırılıyor.
İmkanınız varsa , evden wallbox ile şarj etmek en ekonomik yok. Ben Sharz.net in mobil cihazını almıstım. Stantı ile yeni aldıgım eve montaj yaptıtacagım. Su anda sitede ZES in cihazı ile kullanıyoruz.
Aracla verilen Type2 monofaze kablo yetersiz. Trifaze olanın almak lazım. (ihtiyac varsa:)
Sonuc olarak, 47 yasındayım ve son dönemde kullandıgım en keyifli arac. Tavsiye ederim. Fosilden ilk geçişte , kafa soru işaretleri oluyor ama , günlük kurguyu iyi yaparsanız, 0 sorun.
-
Km de ortalama ne kadar yakar elektrik benzin birlikte. Bi de bu aracı müstakil evi olmayan kişilere tavsiye eder misiniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler, yanıtınız için. Ben bu forumda da paylaştığım Volvo XC40 T5 PHEV (şarj edilebilir hibrit) deneyimim ve şimdilerde yaklaşık bir aydır Kia Niro EV kullanmam nedeniyle elektrikli kullanımına alışığım. Ama tamamen elektrikli bir araçla henüz hiç uzun yol deneyimi yaşamadığım için sıram geldiğinde XC40 P6'ya geçme konusunda tecrübesi olanların yorumlarını merak ediyorum. Uzun süre volvo V40, daha sonra XC40 T3 ve sonra T5 kullandığım için Volvo'nun P6'sına geçmeyi istiyorum açıkcası. Ama 100 km ortalama tüketim ortalamasının/verimliliğinin bazı yorumlarda eleştirilmesi, rejeneratif (one pedal veya kademeli) frenlemeye ulaşımın volvo'da ekran üzerinden uzun seçeneklerden sonra seçilebilmesi, arka koltukların olduğu bölümde şaft tünelinin kaldırılmaması vb eleştiriler aklımı çeliyor. O nedenle özellikle uzun yol kullanımında 100 km, 110 km ortalama hızlarda tüketim yorumlarını merak ediyorum açıkcası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
BEn sitede oturuyorum. Bir wallbox alındı. Saattenten herkes kullandıgı KW ileri yazıyor. (basit bir excel tablosu) yonetim ay sonun , KW si 2.3 TL den daire aidatlarına ayrı makbuzla ekliyor. Hatta makbuzu muhasebeye veriyorum, gider olarak işletiyorum. Yani illa müstakil eve gerek yok, önemli olan cözüm. Bir cok arkadaş , kendi saatinden park alanına kablo cektirip , cözdü durumu. Önemli olan , aracına tahsisli bir park alanı olması.
Bu arada Zoe nin 22KW si avantaj gibi gözüksede, eve gelen enerji yi olumsuz etkiler. Elektirik şirketinden ilave güç. talep etmek gerekiyor.
Ben sunda 17,5 KW /100 km ortalama ile km de 400 kuruş yakıyorum. ama dediğim gibi ben çok sakin kullanıyorum. Agresif kullanımda 25 kw yaksa km de 575 krş yakar. ( evden doldurdugunda)
Mantik aksam eve geldiğinde takıyorsun ve sabaha hazır oluyor. ister 22kw ister 11 kw ile doldur , sonucta sabaha hazır oluyor. BAzı arkadaşlar , 3 zamanlı tarife ile , zaman ayarı yapıp daha da ekonomik kullanıyorlar.
-
Kia Nero daha verimli bir arac , whatsup guruplarından okudugum kadarıyla. Ben kullanmadım , benim bilgim değil.
Volvo da gömülü gelen , android tabanlı Google sistemi, sizin uzun yolda , nerelerde , ne kadar sarj etmeniz gerektiği bilgisini veriyor, ve size rut yapıyor. :ok endişe etmenize gerek yok. Volvo P6 ile tam gaz , 280-300 km rahat yaparsınız. Sehiricinde 400-420 görüyorsunu teorikte ama pratik biraz farklı :
Şöyleki , hiçbir üretici pili ihtiyac olmadıgı durumlarda %100 kullanmanızı istemiyor. Volvo %20-,%80 aralıgında pili kullanmanızı istiyor. Buda 420km menzinin % 60 ına denk gelir , yani yaklasık 250 km :) . Ben Maks %90 kullanıyor. %10 luk fark 40 km demek çünkü. Ekranda %90 öneriyor. Uzun yola cıkarken %100 yaptıgımda. , menzil asistanı 440km gösterdi.
-
Teşekkürler. Kia Niro gayet verimli, o konuda sıkıntı yok. Şu anki kullanımımla şehir içi 100 km'de 13 kw civarında tüketimim. Bu da %100 şarj ile yaklaşık 450-500 km'ye denk gelir. Bodrum'da yaşıyorum ve çok fazla inişli çıkışlı coğrafyası. Ona rağmen verimlilik çok iyi. Bende evde wallbox ile 11 kwh hızla %90'a kadar şarj edip %10-15'e gelene kadar kullanmayı düşünüyorum. Bu durumda yaklaşık 360-400 km'ye ulaşır %75-80 batarya kullanımında. Ama yine de sıram geldiğinde Volvo XC40 P6'ya geçmeyi düşünüyorum açıkcası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
xc40 , niro, zoe, 500e tamamen bütce ile alakalı. XC40 bir Volvo ve inanılmaz konforlu , güvenli ve şık.
Niro : teknolojik , verimli B segment , Kia ( marka algısı)
Zoe : 22KW ile , kısa sürede şarj ile sürekli kullanım imkanı , ama zayif ve güven vermeyen sürüş, yüksek oturma posizyonu
500e : uygun fiyat, evin 2nci aracı için en iyi alternatif , çok şık ve fonsiyonel
Kia EV6 : harika arac ama marka algısı soru işareti. Kia servisleri soru işareti . Picanto ya bakan usta bakacak sonucta :)
Hyundai İoniq 5 , gelecekten gelmiş gibi , herkesin sevecegi bir dizaynı yok. Marka algısı soru işareti.
Son iki aracta , 2milyon üzerine cıkılan rakamların bu markalara verilmesi soru işareti.
Servislerde EV lere bakış çok farklı , daha yenin yeni ögreniyorlar. Zoe için bile servislerde , bilen usta genelde MAİS büyük servislerde var.
Volvo nun premium algısı , abartısı dizaynı , yüksek ve güven veren yol tutuş, güvenlik ekipmanları fark yaratıyor. C40 da acılan cam tavan olmaması ve dizayn sebebyile basık arka tavan kısmı eksi yanı. Ama daha modern ziyanı ön plana cıkıyor.
Şansım olsaydı MTV sini göze alıp P8 alırdım. 4 ceker , 0-100km 4,5 sn. 400hp. Cok keyifli bir arac. P6 230 hp , 0-100 7.6 sn, gaza yüklenince , ön taraf saga sola kacıyor , genede cok keyifli o ayrı. Ama 4 ceker P8 farklı bir arac
-
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmshn -- 28 Mart 2023; 12:22:59 > -
-
Enerji verimliliği iyi değilmiş. Maalesef beklentilerin altında. Yurt dışında satılmaya başlanılan tek motorlu 78 kwh seçeneğinin getirilmesi çok iyi olurdu.
@luckystar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corylus -- 28 Mart 2023; 12:53:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
P6 larda 69 kw - p8 lerde 78kw pil var. p6 biraz daha ekonomik. sanırım aracın agırlıgından dolayı tek motor olamasına ragmen, çift motora oranla çok büyük tüketim farklı yok
-
Xc40'ın da, C40'ın da 79 kwh'lik (82 kwh brüt) tek motorlu seçenekleri üretilmeye başladı sanırım. Bu seçenekten bahsetmiştim.
ev database
Volvo XC40 Recharge Single Motor ERhttps://ev-database.org/car/1797/Volvo-XC40-Recharge-Single-Motor-ER
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
olabilir , sonucta heryıl birseyler eklememeliler. Bak Zoe sadece yeni renklerle işi götürüyor :) Komik firma.
-
Herkesin araba seçimi farklı kriterlere dayanıyor ama bana göre güvenlik çok önemli bir kriter. Zoe maalesef Euroncap testinde bir yıldız bile alamamış bir model.
www.euroncap.com
Resmi Renault ZOE güvenli derecelendirme sonuçları 2021https://www.euroncap.com/tr/results/Renault/ZOE/44206
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zoe ilk EV tecrubem . 3500 km kullandım. Pillerin konumu sebebiyle , oturma posizyonu neredeyse SUV gibi. Ama daha öncede yazdım , güven vermiyor. AMa şehir içinde günlük işler için fena bir alternatif değil. Bana komik gelen kısım, son 2-3 yıldır sadece yeni renkler ekliyorlar ve bunu lanse ediyorlar.
Sonuct butce meselesi. Birde TOGG çıkacak. Zaten bu fiyatlara B segment arac satamazlar .
4/4 de Tesla ne acıklayacak bakalım :)
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X