Sharz.net in tasınabilir 22KW cihazını tahsiye derim. 220W da alıyor aynı cıhaz |
Volvo XC40 Kullanıcıları (309. sayfa)

-
-
Güler misin Ağlar mısın?
Aracım 2020 model T3. Bu modelde kronik sorun diyebileceğimiz, yağmurlu havalarda 100 km/s üzeri sunrooftan tak-tak şeklinde ses geliyor. Forumda bir çok kişi bunu servise götürüp garanti kapsamında sunroofun olduğu kısmına yağmur oluğu gibi bişey ekleyerek sorunu çözdü. Konu hakkında volvonun makalesi var. Bizzat servislerden aldık bu bilgiyi. Yani her servis bu sorunu bilir bu modellerde. Bende aracı neredeyse hiç kullanmadığım, Kurak bir bölgede yaşamam nedeni ile yağmurla çok karşılaşmadığım, Aynı zamanda aracın garantisinin 4 yıl olduğunu düşünerek bir bakım zamanı kayıt oluştururdum diyordum.
15 gün önce 3. bakıma girdim. Bakımda dile getirdim. Ve aldığım cevap garanti bunu karşılamıyor. 1800 TL bedel istenerek İlk 2 yıl içerisinde getirseydiniz olurdu ücretsiz diye bi açıklama yaptılar. Bende uzatılmış garantim var araç garantiden çıkmadı ve bu zaten bilindik bir sorun ve neredeyse bütün servisler bunu ücretsiz değiştirdi garanti kapmasında dediğimde. Onlarda İlk 2 yıl bütün parçalarda, sonraki 2 yıl daha az kapsamlı ( Ne dediğini tam hatırlamıyorum) garanti olduğunu falan söyledi.
Bu duruma daha şiddetli karşı çıkmaya başladığımda ise parçanın 200 TL olduğunu. Volvonun bunu karşıladığını. ( Sanırım iyi niyete falan sokacaklar) Ancak işçiliğin yüksek olduğunu ( Bu işlemin çok daha fazla işçilik gerektirdiği, Bildiğin boru ekliyorlar mesafeyi ölçüp falan) yaklaşık 1600 TL işçilik ücreti alınacağını söyledi.
Bunuda kabul etmediğimi söyleyince. Son teklifleri 1.000 TL oldu. Ben sorunun para olmadığını neden volvonun bile bildiği makale yazdığı bir sorunda, GARANTİ KAPSAMINDA aracımın devam etmesine rağmen ücret çıktığını anlamadığı söyledim.
Şuan yoğunluk var 15 gün sonra biz sizi arıyacaz, yardımcı olacaz dediler. Tamam dedim. Hala aranmadım bekliyorum şimdilik. Kafama takılan soru şu. Bakım günü bunu yapmamak yerine 15 gün sonra gelin demelerinde acaba bi iyi niyete sokma yada benzeri bir durum mu var. Yoksa gerçekten yoğunlukla alakalı mı 15 gün sizi arayacaz dediler. Ben artık her şeyden her durumdan şüphe duyar oldum.
Böyle bir şey olabilir mi? Söylediğim gibi parçanın bedeli 200 TL. Evet 200 TL. Ama zor bir işçilikmiş, sadece işçilik ücreti alınacakmış. Ne yapabilirim bu konu ile ilgili? Biz boşuna mı fazla para vererek uzatılmış garanti yaptık? Yada ilk 2 yıl içerisinde getirseydiniz olurdu nasıl bir durumdur. Bunu volvo biliyor bilinmeyen bir sorun olsa elbette anlarım garanti bitti derim neticesinde. ( Ki devam ediyor)
Değerli görüşlerinizi bekliyorum.
-
Volvo servislerinin genelinde olacağını düşünmediğim merdiven altı servis bakışı.2006 yılında aldığım Wolsvagen Pasattın on yıl sonra ücretsiz komple şanzımanını değiştirmelerinden sonra....
Şimdi yeni aldığım Volvonun başına böyle bir durum gelirse vay halime :(
-
Selamlar, sizi ve hissettiklerinizi çok iyi anlıyorum, yakın zamanda ben de başka bir parça için benzer sorunu yaşadım, forumun 307. sayfasında var, aracım garanti durumu dahil sizinkiyle aynı, ben de aynı cevapları aldım yetkili servisten (Durumun ücret ile alakalı olmadığını ben de hem servise, hem de genel merkeze ilettim, bu arada servis Adana Otokoç, sorun yaşadığınız servisi paylaşırsanız sevinirim, belki servis özelinde bir problem vardır) Problem hala çözülmedi, bantlanmış kırık parça ile kullanıyorum, parçaya dokunmuyorum, ayak hareketi ile açıyorum bagaj kapağını. Şu an sürecin yaklaşık 4. ayındayız, 2 hafta önce tekrar görüştüm, bu hafta başında da tekrar aradım süreci öğrenmek adına, incelemede dediler. Beklemedeyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam yazınızı okumuştum. Sizin durum benimkinden biraz farklı aslında. Sizde ilk etapta kabul etmeleri, Serviste bunun kullanıcı hatası demeleri gibi durumlar söz konusu. Hatta sizin durumda volvonun bildiğim kadarıyla bir yazısı makaleside yok. Yani onlar haklı demiyorum asla yanlış anlamayın. Benim durum ile arasındaki farkı anlatmaya çalışıyorum. Bende volvonun bile haberi olup makale yazdığı, servislerin bu makaleyi gördüğü bir arızaya ücret istemeleri. Bana kullanıcı hatası diyemezler mesela :) Yağmur suyu için drenaj sistemi eksik benimle alakası yok yani olayın. Bu yönüyle ayrışıyoruz sanki hocam.
-
Merhaba, 2020 model T3 aracım var. Aracı herhanigi bir nedenle yaklaşık 5 gün ve daha uzun süre kullanmadığımda, tekrar kullanımda start-stop hemen aktifleşmiyor bir müddet yol kat ettikten sonra ancak aktifleşiyor ki bazen hiç devreye girmeyecek zannediyorum (garajda tutuyorum, motor ısısı düşük olmayan hava koşullarında da). Servis, ana akünün %60-65 seviyesinin altına düştüğünde start-stop aküsünü şarj etmediğini, aracın alarm vs elektriksel donanımları nedeniyle uzun süre kullanılmazsa akünün hızlı bitebileceğini belirtiyor ama diğer kullandığım araçlarda da tecrübem 5 gün gibi bir sürenin çok az olduğu. Akünün sağlığı iyi çıkıyor, ancak sizlerde de benzer mi merak ettim. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
-
-
Hocam merhabalar , servis sorun yok dediyse bir sıkıntı yaratmayacaktır fakat bana çok da rahat olunacak bir durum gibi de gelmedi. Başka bayilerden şansınızı denediniz mi ? Benim 1 ay önceye kadar servo direksiyon arızası emniyetle dur uyarısı veriyordu. Yazılımsal bir hata olduğunu güncelleme beklendiğini söylemişlerdi . Sonra kendiliğinden geçti . Şu an vermiyor aynı hatayı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aldığım yerdeki servise götürüyorum sürekli, başka yeri aramadım. Çekiş problemi veya ses filan olursa çekici ile götürürüm diye düşünüyorum. Geçen sene 1 defa daha olmuştu ama motoru kapatıp açınca düzelmişti.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bendeki araçta 2020 model T3 ve bende 2 araç olduğundan bırakın 5 günü 1 ay hiç çalıştırmadığım zaman oluyor. Kapalı garajda değil baya dışarda ısının düşük olmadığı bi yerde. Sorununuzu tam anlamadım şöyle ki start-stop zaten belli durumlarda devreye giriyor. Yani her günde kullansanız devreye girmediği anlar oluyor diye biliyorum. Sürekli kullanım ile nasıl bir fark yaşıyorsunuz detaylandırabilir misiniz. Aracınız kac kmde bu arada
-
-
bana arada bir çıkıyor bu. Önemsemiyorum. Park sensörlerinin üstü toz çamur vs ile kaplanınca oluyor diye düşünüyorum.
Yıkatmak sorunu kökten çözer diye düşünüyorum.
-
Aracım 38 bin kmde. Sık kullandığım zamanlarda işe giderken ilk trafik ışığında durduğumda start-stop devreye girerken, bahsettiğim gibi yaklaşık 5 gün üzeri çalıştırmayıp tekrar kullandığımda neredeyse gün sonu dönüş yolunda devreye girmeye başlıyor. Bu da bana kullanmadığım süre içerisinde akü şarjının azaldığını düşündürüyor. Halbuki 5-6 gün bence de çok az bir süre bunun için. Sizin bir ay kullanmayıp aküyü boşaltmadığınıza şaşırdım doğrusu :) cevabınız için teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman sorun olmayacaktır ama ilk fırsatta servise de göstermekte fayda var .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende de aynı sorun yaklaşık 1 aydır var. Start-stop bu ara hiç devreye girmiyor, 54000 km de araç.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar bende Volvo-kona64 ve zor var bana sorarsanız en iyisi kona çünkü gerçekten Şuan ki hava şartlarına göre menzili çok iyi rejen i kulakçıklardan rahat ayarlamanız buna büyük etken ama yol tutuşu o kadar iyi değil.Volvo yüksek hızlarda bile yol tutuşu çok iyi oto pilot daha iyi daha güvenli bir araç tartışmasız ama menzil malesef biraz düşük 16-17 kw larda.Zoe ise bence tam bir şehir içi arabası yüksek hızlar yapmıyorsanız süper bir araç en büyük artısı 22 kw olan şarj desteği ile 2 saat de batarya yi dolduruyorsunuz ve verimli de bir araç.Bu arada elimde fazladan electolise 22kw destekli şarj istasyonu var 5 metre kablo üzerinde yazlığı sattığımız için boşa çıktı fiyat 13 bin tl almak isteyen olursa özelden yazabilir yer İstanbul
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kullanıcı kılavuzuna göre aracın aküsü için haftada en az 15 dk. süreyle aracın sürülmesi gerekiyormuş. Biz 1-2 hafta kullanmadığımızda araç start stopu ilk çalıştırmada genellikle devreye girmiyor. Aracım MY-23, T2 motor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim, benzer şekilde demek ki.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X