< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Volvo XC40 Kullanıcıları (311. sayfa)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hayırlı olsun güle güle kullanın.
Bende dandroid telefon var. Dandroid için de o tip kutular var ama ben almayı düşünmüyorum. O yüzden yorum yapamayacağım. Bu başlıkta da kimsede carlinkit yok yanılmıyorsam,
-
Bu tarz araçlar için ben lüzumsuz görüyorum o aparatları fakat Volvo’nun hala daha buna müdahale etmemesi çok kötü. Basit bir güncelleme çıkarın , en azından tam ekran kullanalım. Tek üzüldüğüm nokta o.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sene olmuş 2023. Bence artık bu seviyedeki markalar kablodan tamamen kurtulmalı. Üst modellerde vardır belki, orasını bilemiyorum ama şahsen kendi navigasyonunu pek başarılı bulduğumu söyleyemem. Google maps gibi, yandex gibi, bu işte dünya genelinde kabul görmüş uygulamalar varken kendi navigasyonunu yapmaya çalışıp onu dayatmak yerine en azından bunlarla anlaşıp seçenek olarak sunsalar keşke. Göstergelerin arasında harita çıkması çok hoşuma gidiyor mesela ama bunu yandex olarak seçebilsem süper olurdu. Şu an pek bir işime yaramıyor sadece orda bir harita görüntüsü var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herkes aynı konudan muzdarip zaten. Çok basit bir güncelleme ile çözülebilecek bir konu. Yabancı forumda elektrikli modeller için bu güncellemenin geleceği konuşuluyordu , hatta ss paylaşmışlardı . Google haritası da kaftana yansıtılmıştı. Bulabilirsem paylaşayım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Herkese Merhaba,
2020 MY XC40 aracım var. Sol bagaj amortisörü açılıp kapanırken "tak tak" diye bir ses çıkartmaya başladı ve aracı servise götürdüm. Bu parçanın kronik sorunlu olduğunu ancak 4 yıllık garantiye girmediğini ve 5500 tl+işçilik+kdv fiyatı olduğunu belirttiler.
Volvo Türkiye ile görüştüm ve onlar da garantiye sokmuyoruz dediler. Facebook gruplarında ise, Bodrum Otomol, Sakarya Akgün ve Ankara Otomol servislerinde 3 ve 4 yaşındaki araçların garantiden değiştirildiği bilgisini aldım. Bunu Volvo Türkiye'ye bildirdim ancak "forumlarda yazılanlara inanmayın, değiştirmiyoruz" dediler. Böyle bir rezillik başka bir markada yaşamadım. Audi, mercedes, bmw her ne kadar yetkili servis konusunda şikayet dolu olsa bile bu tarz konularda hiç zorlamıyorlardı.
Merak ettiğim iki şey var; neden çifte standart uygulanıyor? (aracımın tüm bakımları yetkili serviste yapılıyor) ve kronik problem olduğu söylenen bir parça için müşteriden nasıl ücret talep ediliyor hem de bu kadar fahiş derecede? Garantiden değişimi yapılan araç sahiplerinden evrak talebinde bulundum ve tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım.
Sabri bey ismini okudum geçmiş konularda. Hala aktif midir bilemiyorum ama kendisinin yorumunu merak ediyorum. @ssozen11
-
Ek garantiyi satın alırken sözleşmede hangi parçaların garantiyi girip girmediğini anlatan bir kısım var mıydı? Her ne olursa olsun bana acayip saçma geliyor garantiyi işletmemeleri.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bi yeri gözden mi kaçıyorum?
13.02.2020 tarihli araç faturamda 2020 Xc40 t3 vergisiz fiyatı 158.628 TL. O günün kuru ile 158.628/6,585 = 23.000 Euro
Şuan Volvo fiyat listesinden T3 göre daha düşük performanslı 2023 Xc40 t2 modelin vergisiz fiyatı 766.360 TL, Yani 766.360/22,50 = 34.060 Euro
Avrupada 3 yılda bu iki model arasında % 48 lik zam görünüyor? Bu olabilir mi? Onlarda yaşanan enflasyon ile kıyaslanamaz bir artış, Tedarik pandemi vs her şeyi dahil ediyorum yine bana çok abartı geldi. Özellikle yurt dışında yaşayan arkadaşlar varsa hesap mı yanlış? Euro bazlı volvo araç fiyatlarında değişim nedir?
-
Merak ettiğim birkaç şey var. Şöyle sıralandırıp yaziyim.
1- Önceki sayfalarda yurtdışında yaşayan bir arkadaş ruhsatla beraber bayiye gidip telefon uygulamasını etkinleştirdiğini yazmıştı. Bu uygulamayı biz Türkiye’de de yapabiliyor muyuz?
2- Araca sim kart takan var mı? Bu işlem nasıl yapılıyor ve tam olarak neler için kullanılıyor? Ben güncellemeleri kontrol etmek için aracı telefon aracılığıyla internete bağlıyorum. Gerçi bluetooth ile bağlayabiliyorum ama wifi kullanarak bağlayamıyorum nedense. Aracın kendi navigasyonunu da kullanmıyorum. Güncelleme ve navigasyon haricinde kullanabileceğim faydalı bir şey var mı?
3- Aracı kilitlemek için kapı kolundaki bir noktaya dokunuyoruz ama acaba buraya dokunmadan yürüyüp gitsek belli bi mesafe uzaklaşınca kendiliğinden kilitliyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayilerde hazır araç var mı? Bilen duyan
-
pandemi sonrası tüm markaların maliyeti , kar marjı arttı. o yüzden fiyat artışı %10-20 normal bence. Üstü bizim piyasanın dinamiklerine bağlı. talep varsa zammı basıyorlar ki çoğu marka yazandan en az 100 -200 bin daha yüksek fiyata satıyor. Bu yüzden Tesla müthiş iyi bir iş yapıyor. inşallah hepsi aynısını yapmak zorunda kalır.
-
1) 2020 öncesi alanlar bunu yapabildi ama sonra yasaklandı. Şimdi yasal düzenleme yapıldı. Yeni araçlarda mesela Tesla bunun çalışacağını açıkladı. Volvoya geri gelirse bizim araçlara uygulanamayacağı da söylendi.
2) Sim kart yuvası bizimkilerde bagajda. Takan arkadaşlar var ama yasal süresi sonunda hem sim kart hem modem bloke oldu. Arabanın internetle çalışan uygulamaları dışında uzaktan erişim hizmetleri (kalorifer çalıştırma, uzaktan kapı kilitleme vs) yapılabilir. Aracın ayarlarında bağlantı için wifi hotspot veya BT seçimi var . Sizin seçim BT ta ise o zaman wifi hotspotlara bağlanamazsınız. Wifi hotspotlarına bağlanmak için önce bağlantı tercihini wifi yapmak. sonra bunu da profile kaydetmek lazım. ondan sonra wifi a bağlanırsınız. güncelleme ve nav dışında internetle tunein radyo kullanabilirsiniz, hava durumu vs bakabilirsiniz. arabaya sim kart takmanın en iyi taraflarından biri arabayı hotspot yapıp yolcularınıza internet verebilmek..
3) Hayır... İşte çok sayın hükümetimiz bilmediğimiz bir sebeple (tamamen duygusal muhtemelen) uzaktan erişimi yasaklayınca kullanamadığımız Volvo On Call uygulamasından kilitleyebilirdik ama maalesef kullanamıyoruz.
-
3 -) Hocam tesla türkiye gelene kadar bende sayın hükümetimiz ile başlıyordum cümleye. Lakin mercedes,bmw,volvo gibi premium markaların yıllardır çözemediği bu '' Çok büyük '' sorunu, teslanın türkiyeye giriş yaptığı gibi çözmesi sorunun markanın yaklaşımı ile açıklanabilir. Teslanın başarıp, diğer markaların başaramadığı engel ne olabilir? Ben burdan markalar tarafından bize verilen ' değeri ' görüyorum. Sırf bu yüzden teslaya karşı bile sempati oluşturabilirim. Adamlar turkcell ile anlaşma yapıp, sim kartları burdan almanyaya yollayıp araç nosuna göre entegre edip tekrar türkiyeye yollayacaklarmış. Çözüm var aslında yeter ki istesinler.
-
Tesla'ların simkartları buraya geldiğinde takılacak
-
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/155578092
Daha bir çok yerde bir çok kişiden detaylı açıklamalar okumuştum şuanda aramaya pek vaktim yok bi ara atarım.
Kaldı ki değişiklik olmuş olabilir kartların buradan aktivasyonu sağlanabilir. O kadar yazdığım şeyden cımbızla bunu çekmek, ne değişti merak ettim doğrusu :)) Ne önemi var yani diyorum kısacası
Düzeltme: Yazım hatası
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinirliengineer -- 22 Nisan 2023; 12:58:6 > -
-
Merhaba, emin olmamakla beraber 30 km nin yada biraz daha yüksek hızda devreye giriyor olması lazım çarpışma önleyicinin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba google destekli Volvo aracımı volvo car uygulamasına ekliyorum fakat aracın içerisinde Volvo ID ile hesap açamıyorum, “bir sorun oluştu. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.” hatası veriyor. Burada bu aşamaları aşarak aracını volvo car uygulaması ile kullananları görüyorum acaba bu sorunu nasıl çözerim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
VW tcross araçta kablosuz CarPlay görünce Volvo nun kulaklarını çınlatmışlığım doğrudur 😀
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tam o esnada ayağınız belki de hafifçe frendeydi. Eğer öyleyse tepki vermiyor bu sistemler. Zaten sürücü durumu farkında diye.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X