Şimdi Ara

VW 1.2 TSİ 105bg (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
0
Favori
28.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Taner göde açıklamaların yeteri olmuş gayet Artı olarak birkaç yorumda ben ekliyim;


    Bazı arkadaşlar Vw 1.6 102 hplik 8 subablık motoru üretirken eleştiri yağmuruna tutarken Şimdide aynı arkadaşlar 1.6 102 hplik motor yerine neden 1.2 105 hpliik motor var diyip eleştiri yamuruna tutmuslar,Nedir bu Vw cekememezliğiniz,Vw nin sizle ne alıp veremediği var.Vw ne üretse beyenmezsiniz hepte aynı tas aynı hamamsınız.Vw eski teknoloji ama sağlam fiyatu maliyeti ucuz olan teknolojiyi yerine daha ekonomik daha performanslı özellikle ara hızlanmalarda bariz performans farkı olucak 1.2 105 hplik TFSI motoru sunmuş,bencede çok iyi yapmış.........

    Onun hariçinde diğer motorlara gelince

    1.4 TSI 122 hp hem ekonomik hem performanslı motor
    1.4 TSI 150 hp Vw 170 hpden 20 hp indirerek daha ekonomik hale getirmiş
    2.0 TFSI 230-240 arasnda olucak GTI motor taktire değer
    2.0 TFSI 272 hplik S3-TT-S motoru ayrı bir takdire değer
    1.6 TDI 90 ve 105 hplik motorlar
    2.0 TDI 140-170 hplik common rail motorlar
    2.0 TDI cift turbo 204 hplik motorda tut hepsi gerçekten kompact sınıfında olan bir araç için mükemmel derecelikli olmuş

    7 ileri Cift kavramalı DSG sanzıman,adaktif süspansiyon,geri görüş kamerasından tut v.s. Vw in en iyi jenerasyonlu Golf 6 sı yokda....Hersey tasarım değil çok tasarım isterseniz Vw sizlere sciroccoda sunmaktadır




  • 1.4 TSI 160 hp olucaktı yukardaki yorumumda
  • ilk zamanlar 1.4 tsi hakkında da bu şekilde konuşulurdu. şimdi ise herkes sahiplenmiş durumda. önemli olan hacim değil, ürettiği güç ve tork.

    turboya olan bu ilgi turbo teknolojisinide ilerletebilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 13 Ağustos 2008; 18:11:30 >
  • Ne derler, önemli olan boyutu değil, işlevi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Ha 1.2 TSI takmışsın ha 1.6 FSI takmışsın. Arada 10 HP oynuyor.

    Ama belki Golf'e takılabilir. C sınıfı bir araca ne komedi olur ama.

    Polo veya Lupo'ya yakışır ancak 1.2 TSI veya New Beetle



    iyide hocam tsı motorun özelliği beygir değilki tork gücü.

    mesela 1.4 tsı passat 122 hp 1.6 mondeo 125

    passat 0 100 10.5 mondeo:12.3
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oktard

    Neden bu kadar garipsiyorsunuz TSI motorları anlamadım?
    Yıllardır birçok firma böyle çok küçük hacimli turbo beslemeli yüksek verimlilikli motorlar üretiyor. Örn; MB Smart Pulse 700-600 bu araçlar 600cc ve turbo beslemelı.

    Birde 1,2 105Hp 16V TSI motor çok eleştirilmiş ve 1,6 102Hp 8V karşılaştırılmış, benim bu motor hakkındaki kişisel düşüncem, hiç şüpesizki 1,6 olandan çok daha performanslı olacagıdır,gerek passatı gerek jettayı 1,6dan cok daha ıyı tasıyacagıdır. 0-100 değeri veya en yüksek hız değeride 1,6ya göre çok daha iyi olacaktır. 1,6 motor en yüksek gücünü 5800RPM/102HP , 3800RPM/146nm Verirken bu motor uretecegı 160/170nm torku 1750RPM cıvarında vericktir buda araca çok büyük esneklik katıcaktır.
    Saygılarımla.

    Farkı anlamanız için iki araç veriyorum 0-100km hızlanma degerlerını karsılastırın
    1- Toyota corolla t-sport 1,6 192HP (~1000kg) --- 9,0 sn
    2- VW Toruran 1,4TSI 140Hp (araç 1600kg ve AUTO) --- 9,2 sn



    bende tsı motoru çok seviyorum ama toyotanın hakkınıda yedirmem.110 hp olanı 10.2 sn de 100 e çıkıyo.t sport olanlar 7 sn civarında 100 e çıkıyodur




  • quote:

    Orjinalden alıntı: justiceman


    quote:

    Orjinalden alıntı: oktard

    Neden bu kadar garipsiyorsunuz TSI motorları anlamadım?
    Yıllardır birçok firma böyle çok küçük hacimli turbo beslemeli yüksek verimlilikli motorlar üretiyor. Örn; MB Smart Pulse 700-600 bu araçlar 600cc ve turbo beslemelı.

    Birde 1,2 105Hp 16V TSI motor çok eleştirilmiş ve 1,6 102Hp 8V karşılaştırılmış, benim bu motor hakkındaki kişisel düşüncem, hiç şüpesizki 1,6 olandan çok daha performanslı olacagıdır,gerek passatı gerek jettayı 1,6dan cok daha ıyı tasıyacagıdır. 0-100 değeri veya en yüksek hız değeride 1,6ya göre çok daha iyi olacaktır. 1,6 motor en yüksek gücünü 5800RPM/102HP , 3800RPM/146nm Verirken bu motor uretecegı 160/170nm torku 1750RPM cıvarında vericktir buda araca çok büyük esneklik katıcaktır.
    Saygılarımla.

    Farkı anlamanız için iki araç veriyorum 0-100km hızlanma degerlerını karsılastırın
    1- Toyota corolla t-sport 1,6 192HP (~1000kg) --- 9,0 sn
    2- VW Toruran 1,4TSI 140Hp (araç 1600kg ve AUTO) --- 9,2 sn



    bende tsı motoru çok seviyorum ama toyotanın hakkınıda yedirmem.110 hp olanı 10.2 sn de 100 e çıkıyo.t sport olanlar 7 sn civarında 100 e çıkıyodur



    Hayır T-sportlar 8,9 saniye arası 0-100 e cıkıyor
    Golf GT bile 0-100 8,7
    GTI ise 0-100 6,9
    GTI edition 0-10 6,6

    124 hplik toyota 0-100 e 10,4 10,5 saniyede cıkarken 122 hplik Golf 0-100 9,4............




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MKH6


    quote:

    Orjinalden alıntı: justiceman


    quote:

    Orjinalden alıntı: oktard

    Neden bu kadar garipsiyorsunuz TSI motorları anlamadım?
    Yıllardır birçok firma böyle çok küçük hacimli turbo beslemeli yüksek verimlilikli motorlar üretiyor. Örn; MB Smart Pulse 700-600 bu araçlar 600cc ve turbo beslemelı.

    Birde 1,2 105Hp 16V TSI motor çok eleştirilmiş ve 1,6 102Hp 8V karşılaştırılmış, benim bu motor hakkındaki kişisel düşüncem, hiç şüpesizki 1,6 olandan çok daha performanslı olacagıdır,gerek passatı gerek jettayı 1,6dan cok daha ıyı tasıyacagıdır. 0-100 değeri veya en yüksek hız değeride 1,6ya göre çok daha iyi olacaktır. 1,6 motor en yüksek gücünü 5800RPM/102HP , 3800RPM/146nm Verirken bu motor uretecegı 160/170nm torku 1750RPM cıvarında vericktir buda araca çok büyük esneklik katıcaktır.
    Saygılarımla.

    Farkı anlamanız için iki araç veriyorum 0-100km hızlanma degerlerını karsılastırın
    1- Toyota corolla t-sport 1,6 192HP (~1000kg) --- 9,0 sn
    2- VW Toruran 1,4TSI 140Hp (araç 1600kg ve AUTO) --- 9,2 sn



    bende tsı motoru çok seviyorum ama toyotanın hakkınıda yedirmem.110 hp olanı 10.2 sn de 100 e çıkıyo.t sport olanlar 7 sn civarında 100 e çıkıyodur



    Hayır T-sportlar 8,9 saniye arası 0-100 e cıkıyor
    Golf GT bile 0-100 8,7
    GTI ise 0-100 6,9
    GTI edition 0-10 6,6

    124 hplik toyota 0-100 e 10,4 10,5 saniyede cıkarken 122 hplik Golf 0-100 9,4............




    ben şimdiki corollayı demiyorum.bir önceki 110 hp olandan bahsediyorum onlar 10.2 sn de 100 çıkıyo.t sportlar ise 8.6 snde çıkıyo.
    golf gt ise 7.7(dsg) 7.9 (manuel) snde 100 e çıkıyo

    ayrıca toyotayla tsı golf kıyaslanamaz.tamam toyota 2 beygir fazla ama tsı motorunda inanılmaz torku var.AYRICA BEN TSI MOTORCUYUM.sadece toyota verileri yanlıştı onları düzelteyim dedim....




  • Bu motorun türkiyeye geliş tarihi bellimi acaba? Bu peroframsdaki bir motorun POLO GOLF JETTA Hatta PASSATA kullanılacağı söyleniyordu. Hatta PASSATA biraz hafif kalırda denmişdi.Yeni bilgiler olanlar elinde bizimle paylaşırsa seviniriz.
    Yeni POLO yakında geldiğinde görebilcez sanırım bu motorlarıda.


     VW 1.2 TSİ 105bg


     VW 1.2 TSİ 105bg


     VW 1.2 TSİ 105bg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdor -- 3 Aralık 2008; 18:58:55 >




  • Motorlar

     VW 1.2 TSİ 105bg


     VW 1.2 TSİ 105bg
  • Keşke Passat'a da 1.4 TSI 160PS'lik (240nm) motoru koysalar. Vergisi de az olurdu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24

    Bu motor bile passat'ta komik duruyorken, 1,2 motor gelirse kaputun altı boş gibi olur
     VW 1.2 TSİ 105bg


    ne kadar saçma bir resim ya sanki kaputu açık duruyor giderken tam türk aklı vallahi aaa motoru küçük gitmez bu mantıklı olalım çevreye az zarar cebe az zarar performans full.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: xsw

    Keşke Passat'a da 1.4 TSI 160PS'lik (240nm) motoru koysalar. Vergisi de az olurdu.

    1.2TSİ motorda 160-170arası bir tork olacak yanılmıyorsam.PASSATA koyarsa tabi bu dediğim tork aralığı.PASSATA koyarlarsa bu motoru gerçekten türkiyede nasıl karşılanır bende merak ediyorum.Gerçi 1.6 102bg 148torklu motorundan daha performanslı olacak ozaman neden tutulmasın sanırım 1.4TSİ 122bg motorundan 1-2milyar daha ucuz satılır.7ileri şanzımanla çok daha tasaruflu bir hale gelecektir. 1.2=Turbo+kompresör şeklinde olacaktır büyük olasılıkla yoksa 1.2 sadece turbolu yetersiz kalır PASSATA




  • Skoda fabiaya da 1.2TSİ 105bglik motor konucakmış.Başka hangi araçlarda getiricek acaba bu 1.2TSİ motoru merka konusu.Sanırım Vw bünyesine bağlı B sınıfı araçların hepsinde görebileceğiz.Bence çok ihtiyaç olan bir motor.

     VW 1.2 TSİ 105bg


     VW 1.2 TSİ 105bg


     VW 1.2 TSİ 105bg




  • SEAT IBIZA'da 1.2 12V motor kullanılmaya başlandı, 3 silindir benzinli motor 70 HP gücünde. VW Motor Geliştirme Müdürü Wolfgang Steiger'e göre bu motorun turbolu ve daha güçlü versiyonu VW modellerinde kullanılacak.

    http://paultan.org/archives/2008/06/03/volkswagen-golf-mk6-to-get-new-12-liter-engine/

    The MkVI Volkswagen Golf will make its debut in October this year, which should lead to the next generation Volkswagen GTI soon after. The MkVI GTI should result in a few MkV GTIs to appear on the second hand market, something thats apparently quite a rarity in Malaysia - it seems everyone is just really really happy with their MkV!

    But that’s not the point of this story. What we have here is a detail revealed about the most baseline of Golfs, which will feature a 75 horsepower 1.0 liter or 1.2 liter TSI engine, depending on whether Volkswagen finally decides on a 3-cylinder or 4-cylinder displacement, according to Volkswagen powertrain research manager Wolfgang Steiger.

    A 1.2 liter inline-3 should be likely, as Volkswagen has already introduced a new 1.2 liter inline-3 petrol engine with the fourth generation SEAT Ibiza not too long ago. This new engine will not appear in the initial MkVI Golf line-up, only to be added earliest in 2009

    http://www.seat.de/modelle_/ibiza_neu/preise-und-fakten/technische-daten/12-12V.html

    - Ottomotor 1.2 12V Einbaulage vorne quer 3-Zylinder-Reihenmotor, Aluminium-Motorblock und Zylinderkopf, 4 Ventile/Zylinder mit Rollenschlepphebel-Antrieb, elektronische Zylinder-Einzeleinspritzung, Kennfeldzündung mit zylinderselektiver Klopfregelung, Einzelfunkenspulen, Longlife-Zündkerzen, 3-Wege-Katalysator, Lambda-Regelung
    - Hubraum, Liter / cm³ 1.2 / 1198
    - Bohrung / Hub, mm 76,5 / 86,9
    - Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 51 (70) / 5400
    - Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 112 / 3000
    - Verdichtung 10,5
    - Emissionsklasse Schaltgetriebe Euro 4
    - Getriebe, serienmäßig 5-Gang-Schaltgetriebe
    - Generator, A /Batterie, A (Ah) k.A.
    - Höchstgeschwindigkeit, km/h mit Schaltgetriebe 163
    - Beschleunigung von 0 - 100 km/h, s mit Schaltgetriebe 15,0
    - Kraftstoffverbrauch, l/100km und CO2-Emissionen, g/km
    - Kraftstoffart Super bleifrei oder Normalbenzin, bleifrei, mind. 91 ROZ1 innerorts 7,6 außerorts 4,9 kombiniert 5,9
    - CO2-Emission kombiniert 139




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erdor

    Skoda fabiaya da 1.2TSİ 105bglik motor konucakmış.Başka hangi araçlarda getiricek acaba bu 1.2TSİ motoru merak konusu.


    Yeni Polo'da da olucak bu motor diye duydum.
    1.2 12V 60hp
    1.2 12V 70hp
    1.4 16V 85hp
    1.2tsi 16V 105hp

    1.4tsi 16V 170hp(GTI)
  • Yeni 1.2 TSI motor şimdi Polo, Golf ve Golf Plus için sipariş edilebiliyor

    1.2 TSI adındaki yeni motor selefinin başarısının izinden gitmeye hazırlanıyor. 105 bg üretebilen motor Polo, Golf ve Golf Plus için sipariş edilebiliyor ve başarılı TSI motorlar ailesini tamamlıyor.

    Yeni güç kaynağı yüksek verimliliğe ve aynı zamanda düşük emisyonlara sahip. Volkswagen, TSI motorları piyasaya sürerek benzinli motorların tarihinde yeni bir sayfa yazdı ve son birkaç yılda büyük bir heyecan yarattı. Volkswagen bu yılki Viyana Motor Sempozyumu’nda motor ailesinin yeni üyesi olan 1.2 TSI’yi tanıttı. Şirket bu yeni motorla bu akılcı küçültme işine devam ediyor ve yeni, ileriye dönük TSI teknolojisini daha da küçük motor hacimlerine aktarıyor.

    1.2 TSI’nin küçük hacmine rağmen performans, tork ve tork eğrisi bakımından ikna edici olabilmesi için benzinli doğrudan enjeksiyonlu motor, bir turbo beslemeyle donatılmış. Dolayısıyla daha 1500 devirde 175 Nm’lik maksimum torka ulaşılabiliyor.

    Bu küçük ve güçlü motor ailesinin geliştirme çalışmalarında sürekli olarak sürtünme optimizasyonu ve hafif konstrüksiyondan yararlanılıyor. Motor alüminyum bir kartere dayalı olmakla kalmıyor. Ek olarak, tamamen yeniden ayarlanmış doğrudan enjeksiyon, tutarlı güç artışı, düşük tüketim ve düşük emisyonlar sağlıyor. Bu özellikler ailenin “büyük ağabeyi” 1.4 TSI’de ödüllendirildi ve bu motor 2006’dan beri üç yıl üst üste itibarlı “Yılın Motoru” ödülünü kazandı.

    POLO 1.2TSİ
    Statistics
    How much? £13,000
    On sale in the UK: September 2009
    Engine: 1197cc 16v turbo four cylinder, 104bhp @ 5000rpm, 129lb ft @1500-3500rpm
    Transmission: Six-speed manual, front-wheel drive
    Performance: 9.6sec 0-62mph, 119mph, 51mpg, 129g/km
    How heavy / made of? 1010kg/steel
    How big (length/width/height in mm)? 3970/1901/1485

    VW Golf'te düz viteste:
    1.6 MPI için son hız 188 km/h, 0-100 km/h hızlanması 11.3s
    1.2 TSI için son hız 190 km/h, 0-100 km/h hızlanması 10.6s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdor -- 8 Şubat 2010; 0:14:02 >




  • türkiyede cıkmadı galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    Yeni 1.2 TSI motor şimdi Polo, Golf ve Golf Plus için sipariş edilebiliyor




    sipariş edilebilyor derken, türkiyede alıyorlarmı sipariş?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khaydut


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    Yeni 1.2 TSI motor şimdi Polo, Golf ve Golf Plus için sipariş edilebiliyor




    sipariş edilebilyor derken, türkiyede alıyorlarmı sipariş?

    Almanya için geçerli.Şuanda türkiyede yok malesef.Yaza doğru gelmesi gerekir diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.