Şimdi Ara

VW 1.2 TSİ 105bg (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
0
Favori
28.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.2tsi 1197cc
    1.3cdti 1249 cc (neden 1299 yapmamışlar ilginç)

    fark 52 cc. ne kadarf önemlibir hacim farkıdır bilinmez ama. fiyat uygun tutulursa bence 1.2tsi iş yapar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 9 Şubat 2010; 15:33:35 >
  • passatlara konulacak mı 1.2 tsi bilgisi olan var mı?
  • dsg şanzıman 1.2 tsi motorlara konulacak mı
  • yeti de 1,2motor, dsg, 140 hp var.
    mutlaka vw de koyacaktır. sonuçta aynı teknoloji, aynı fabrika.
    quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma

    dsg şanzıman 1.2 tsi motorlara konulacak mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vinyakal -- 13 Şubat 2010; 18:45:39 >
  • Passat için 1.2 TSI ne zaman olacak merak ediyorum.

    Ondaki herhalde TwinCharge olur.

    1.2 TSI 130 beygir gibi.

    Merakla bekliyoruz.
  • Yeni aldığım 1,2 TSI manuel comf.jettayı dün Tekirdağ Malkara çıkışındaki uzun yokuşa sürdüm.Vites istedikçe yükselttim.Klima açık, fan 2 kademesinde, radyo açık vaziyette tırmanış gayet iyi idi.Bir ara vites düşürdüm daha rahat çıksın düşüncesiyle eski 1,3 toyotadan kalma alışkanlıkla.Ama yükselt diye uyarı verdi.
    Sanırım TSI motorun karakterini iyi araştırmalıyım.Yokuş iniş veya çıkışlarda uygun vites ne olmalı.Yoksa önemli olan turbo devirine ulaşmak mı.Ne dersiniz arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde


    "Komik" mi duruyor...? Bunu söylediğinize çok üzüldüm. Fotoğraftaki Passat benim ve motorundan çok memnunum. Motorun hacminden mi rahatsız oldunuz? Önemli olan motorun hacmi değil ürettiği kuvvet ve tork. 1.2 TSI de 1.6 8V motorun yerini alacak.

    Bu kadar araştırma ve paylaşım yapıyorum ama siz 1.4 TSI 122 HP 210 NM 16V motorun "komik" durduğunu söylüyorsunuz.

    Ne diyebilirim ki... hiçbirşey...



    bırakın 8v 1.6 102 bg motorlu arabalarını kullanmaya devam etsinler
  • Uyarıya göre hareket ediyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: hubab

    Yeni aldığım 1,2 TSI manuel comf.jettayı dün Tekirdağ Malkara çıkışındaki uzun yokuşa sürdüm.Vites istedikçe yükselttim.Klima açık, fan 2 kademesinde, radyo açık vaziyette tırmanış gayet iyi idi.Bir ara vites düşürdüm daha rahat çıksın düşüncesiyle eski 1,3 toyotadan kalma alışkanlıkla.Ama yükselt diye uyarı verdi.
    Sanırım TSI motorun karakterini iyi araştırmalıyım.Yokuş iniş veya çıkışlarda uygun vites ne olmalı.Yoksa önemli olan turbo devirine ulaşmak mı.Ne dersiniz arkadaşlar.
  • Samilto, o zaman 6.vites ile mi çıkıyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hubab

    Samilto, o zaman 6.vites ile mi çıkıyorsun.

    Çıktığı kadar çıkıyorum.Zaten hızım düştüğünde vitesi küçültmemi söylüyor.Bende küçültüyorum.Bilgisayardan daha mı iyi bileceğim:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hubab

    Yeni aldığım 1,2 TSI manuel comf.jettayı dün Tekirdağ Malkara çıkışındaki uzun yokuşa sürdüm.Vites istedikçe yükselttim.Klima açık, fan 2 kademesinde, radyo açık vaziyette tırmanış gayet iyi idi.Bir ara vites düşürdüm daha rahat çıksın düşüncesiyle eski 1,3 toyotadan kalma alışkanlıkla.Ama yükselt diye uyarı verdi.
    Sanırım TSI motorun karakterini iyi araştırmalıyım.Yokuş iniş veya çıkışlarda uygun vites ne olmalı.Yoksa önemli olan turbo devirine ulaşmak mı.Ne dersiniz arkadaşlar.

    Sayın hubab o bahsettiğiniz yokuşu 6.vitesle çıkabiliyor mu aracınız acaba?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.