Bildirim
VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (69. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Arkadaşlar amarok ile Trasnporterin ön farları aynı mı ?quote:
Orijinalden alıntı: SerhanUygur
Hocam siz neler yapmışsınız, her biri ayrı güzel şaheser niteliğinde,
ben de amarok alsam mı almasam mı diye ikinci el araçlara bakıyorum, forumdan da bi fikir alayım dedim, bu grubu yeni görüdm. Neler yapılıyormuş neler DH grubunda :D acaip hoşuma gitti araçlar.
ben ağır araziye girmesem de çok, dağa sürekli tırmanıyorum kışın özellikle. Balık, Ördek, keklik vs avına da gidiyoruz, daha önce aracımla araziye çok girmedim ama Amarok'um olursa ava aracım ile gider arazide sürerim sanırım.
Daha önce X5 im vardı ve çölde sürmüştüm. o gün aldığım zevk hala tadı damağımdadır... amarok'u büyük araca olan özlemimden dolayı düşünüyorum... 60 binlere çıkıyorum ama düzgün temiz bitd highline araçlar 65den başlıyor hep
-
quote:
Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan
Arkadaşlar amarok ile Trasnporterin ön farları aynı mı ?
Aynı değiller hocam.
Amarok
Transporter T6
-
quote:
Orijinalden alıntı: sarppy
quote:
Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan
Arkadaşlar amarok ile Trasnporterin ön farları aynı mı ?
Aynı değiller hocam.
Amarok
Transporter T6
tşk ederim hocam
-
Selam arkadaslar. Benim sag arka stop nem almis. Ici komple islak. Bunu nasil cozulur. Garantiye girermi?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaslar onceliklequote:
Orijinalden alıntı: nemesis
Selam arkadaslar. Benim sag arka stop nem almis. Ici komple islak. Bunu nasil cozulur. Garantiye girermi?
Led xenon vw orjinal üründür şu anda fiyatı çok yüksek 7500 tl ye mal oluyor bence biraz bekleyin
siyah araçta yükseltme kiti yok sadece 18 jant 9 inch jant takıldı
bir dahaki toplanma ocak ayında olacak
araçlarımız ticari olduğundan tek tavsiye edeceğim lastik bf goodrich at lastikte kar logosuda bulunmaktadır
selamlar -
-
Beyler merhabalar Biz de bir pikap arıyoruz amarok ve hılux arasında gidip geliyorum çoğunluk iş icabı olacak çelik kapı oda kapısı boya parke felan yükliyeceğiz Bulunduğum ilçe de Çoğunluk Hılux kullanır ve memnundurlar ama amarok un tipi benim baya bi hoşuma gitti şimdi size sorum amarok Avantajları nelerdir yakıtı parça fiyatı 4x2 düşünüyorum 2015 fiyatları daha güncellenmemiş sizce ne kadar olur artı bagaj hacmi kaç ? şimdiden teşekkürler.quote:
Orijinalden alıntı: 4x4truckshop
birkaç yeni görsel
Alıntıları Göster
-
Garantisi bitti sorunlar cikmaya basladi. Bugun calistirdim. Ciktim yola. Bir baktim kadranlarin ortasindaki dijital ekran simsiyah hicbir yazi yok. Kontagi kapatip actim ama nafile. Isin kotusu mazot gostergeside orda. Neyse mazot oldugunu bildigim icin sikinti etmedim. O sekilde eve geldim park ettim. Bir saat sonra tekrar calistirdigimda duzeldi ama resmen sogudum arabadan. Bozulduysa eminim gosterge tablosunun komple degismesi gerekecek, oda kimbilir kac bin tl.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Turbo sıkıntısı çeken oluyor mu Amaroklarda merak edenlerdenim. Bir turbo derken iki tane turbo korkutuyor ama galiba henüz 100.000 kmlerin üstüne çıkan pek olmadı.quote:
Orijinalden alıntı: nemesis
Garantisi bitti sorunlar cikmaya basladi. Bugun calistirdim. Ciktim yola. Bir baktim kadranlarin ortasindaki dijital ekran simsiyah hicbir yazi yok. Kontagi kapatip actim ama nafile. Isin kotusu mazot gostergeside orda. Neyse mazot oldugunu bildigim icin sikinti etmedim. O sekilde eve geldim park ettim. Bir saat sonra tekrar calistirdigimda duzeldi ama resmen sogudum arabadan. Bozulduysa eminim gosterge tablosunun komple degismesi gerekecek, oda kimbilir kac bin tl.
Belki de endişem yersiz. Firmaya bir 4x4 pick up alıcaz...Hilux, L200 derken bir de Amarok potaya girdi. Karar veremedik henüz.
Amarok yolda konforu, MTV sinin düşüklüğü iyi ama çift turbosu ve 100.000 kmde ne olacak, 150.000 km de ne olacak belirsiz geliyor bize.
-
quote:
Orijinalden alıntı: bartek
Turbo sıkıntısı çeken oluyor mu Amaroklarda merak edenlerdenim. Bir turbo derken iki tane turbo korkutuyor ama galiba henüz 100.000 kmlerin üstüne çıkan pek olmadı.
Belki de endişem yersiz. Firmaya bir 4x4 pick up alıcaz...Hilux, L200 derken bir de Amarok potaya girdi. Karar veremedik henüz.
Amarok yolda konforu, MTV sinin düşüklüğü iyi ama çift turbosu ve 100.000 kmde ne olacak, 150.000 km de ne olacak belirsiz geliyor bize.
amarok fanatigi degilim yanlis anlasilmasin ama tum arabalarda belirsizdir o. Yada amarokta belirli oldugu kadar belirlidir -
quote:
Orijinalden alıntı: bartek
Turbo sıkıntısı çeken oluyor mu Amaroklarda merak edenlerdenim. Bir turbo derken iki tane turbo korkutuyor ama galiba henüz 100.000 kmlerin üstüne çıkan pek olmadı.
Belki de endişem yersiz. Firmaya bir 4x4 pick up alıcaz...Hilux, L200 derken bir de Amarok potaya girdi. Karar veremedik henüz.
Amarok yolda konforu, MTV sinin düşüklüğü iyi ama çift turbosu ve 100.000 kmde ne olacak, 150.000 km de ne olacak belirsiz geliyor bize.
Malum sitedeki ilanları incelerseniz 2011 model 100.000km'nin üzerinde bir çok araç göreceksiniz. Detayları incelediğimde Enjektör ve Turbosu garantiden değişen bir araca rastladım. Sonunada tamamen saçmalık olan "iyi niyet garantisi" kapsamında yazmışlar. Şu iyi niyet olayınıda bir türlü anlayamadım. Siz sadece işçiliği ödeyin diyorlar. Ben kullanıcı olarak aracın bakımlarını aksatmadıktan sonra Turbo'ya ne yapabilirim ki? Bir arıza meydana geliyorsa bu fabrikasyon bir sorundur. Parçayı takan işçiliğine de katlanacak!
-
quote:
Orijinalden alıntı: nemesis
quote:
Orijinalden alıntı: bartek
Turbo sıkıntısı çeken oluyor mu Amaroklarda merak edenlerdenim. Bir turbo derken iki tane turbo korkutuyor ama galiba henüz 100.000 kmlerin üstüne çıkan pek olmadı.
Belki de endişem yersiz. Firmaya bir 4x4 pick up alıcaz...Hilux, L200 derken bir de Amarok potaya girdi. Karar veremedik henüz.
Amarok yolda konforu, MTV sinin düşüklüğü iyi ama çift turbosu ve 100.000 kmde ne olacak, 150.000 km de ne olacak belirsiz geliyor bize.
amarok fanatigi degilim yanlis anlasilmasin ama tum arabalarda belirsizdir o. Yada amarokta belirli oldugu kadar belirlidir
Öyle diyorsunuz ama bende 2009 mitsubishi l200 var.Aracım şu anda 182.000 km de ne turbo değişti,ne baskı balata,nede ön takımlar değişti.Sadece 170.000 de egr valfi değişti ve periodik bakımları yapılıyor.Vw amarok'u çok beğeniyorum ve işim dolayısıyla kapımda hep bir pickup bulunduruyorum.L200 ü yavaştan değiştirme planlarım var 250.000 km gibi elden çıkartırım.Bu nedenle Konuyu yakından talip ediyorum.Araçla ilgili kafamda soru işaretleri yok değil.Sert kullanım koşullarında nasıldır,yedek parçası nasıldır,200.000 km lerde neler yaşatır şu anda meçhul.Motor ve yürüyen aksam bizlerin işinde,arazide,çamurda,karda kışta tabiri caizse l200 ün yapmış olduğu "öküzlüğü"yapabilirmi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 9 Ocak 2015; 22:53:21 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
quote:
Orijinalden alıntı: nemesis
quote:
Orijinalden alıntı: bartek
Turbo sıkıntısı çeken oluyor mu Amaroklarda merak edenlerdenim. Bir turbo derken iki tane turbo korkutuyor ama galiba henüz 100.000 kmlerin üstüne çıkan pek olmadı.
Belki de endişem yersiz. Firmaya bir 4x4 pick up alıcaz...Hilux, L200 derken bir de Amarok potaya girdi. Karar veremedik henüz.
Amarok yolda konforu, MTV sinin düşüklüğü iyi ama çift turbosu ve 100.000 kmde ne olacak, 150.000 km de ne olacak belirsiz geliyor bize.
amarok fanatigi degilim yanlis anlasilmasin ama tum arabalarda belirsizdir o. Yada amarokta belirli oldugu kadar belirlidir
Öyle diyorsunuz ama bende 2009 mitsubishi l200 var.Aracım şu anda 182.000 km de ne turbo değişti,ne baskı balata,nede ön takımlar değişti.Sadece 170.000 de egr valfi değişti ve periodik bakımları yapılıyor.Vw amarok'u çok beğeniyorum ve işim dolayısıyla kapımda hep bir pickup bulunduruyorum.L200 ü yavaştan değiştirme planlarım var 250.000 km gibi elden çıkartırım.Bu nedenle Konuyu yakından talip ediyorum.Araçla ilgili kafamda soru işaretleri yok değil.Sert kullanım koşullarında nasıldır,yedek parçası nasıldır,200.000 km lerde neler yaşatır şu anda meçhul.Motor ve yürüyen aksam bizlerin işinde,arazide,çamurda,karda kışta tabiri caizse l200 ün yapmış olduğu "öküzlüğü"yapabilirmi?
hocam 2012 aracımı çok sert kullanıyorum daha öncede yazdım ortalama 700 ile 1000 kg yük taşıyorum ve berbat arazi yollarında kullanıyorum..
beni de korkutuyor ekstra masraf 160 bine geldi şuana kadar şükür bişey yok ama olmıyacağı anlamına gelmiyor tabi...
araba iyide doğuş oto tırt. tok satıcı amcalar müşteri memnuniyeti tamamen süs. benim hiç güvenim yok.
bilginiz olsun diye yazdım...
-
quote:
Orijinalden alıntı: req16
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
quote:
Orijinalden alıntı: nemesis
quote:
Orijinalden alıntı: bartek
Turbo sıkıntısı çeken oluyor mu Amaroklarda merak edenlerdenim. Bir turbo derken iki tane turbo korkutuyor ama galiba henüz 100.000 kmlerin üstüne çıkan pek olmadı.
Belki de endişem yersiz. Firmaya bir 4x4 pick up alıcaz...Hilux, L200 derken bir de Amarok potaya girdi. Karar veremedik henüz.
Amarok yolda konforu, MTV sinin düşüklüğü iyi ama çift turbosu ve 100.000 kmde ne olacak, 150.000 km de ne olacak belirsiz geliyor bize.
amarok fanatigi degilim yanlis anlasilmasin ama tum arabalarda belirsizdir o. Yada amarokta belirli oldugu kadar belirlidir
Öyle diyorsunuz ama bende 2009 mitsubishi l200 var.Aracım şu anda 182.000 km de ne turbo değişti,ne baskı balata,nede ön takımlar değişti.Sadece 170.000 de egr valfi değişti ve periodik bakımları yapılıyor.Vw amarok'u çok beğeniyorum ve işim dolayısıyla kapımda hep bir pickup bulunduruyorum.L200 ü yavaştan değiştirme planlarım var 250.000 km gibi elden çıkartırım.Bu nedenle Konuyu yakından talip ediyorum.Araçla ilgili kafamda soru işaretleri yok değil.Sert kullanım koşullarında nasıldır,yedek parçası nasıldır,200.000 km lerde neler yaşatır şu anda meçhul.Motor ve yürüyen aksam bizlerin işinde,arazide,çamurda,karda kışta tabiri caizse l200 ün yapmış olduğu "öküzlüğü"yapabilirmi?
hocam 2012 aracımı çok sert kullanıyorum daha öncede yazdım ortalama 700 ile 1000 kg yük taşıyorum ve berbat arazi yollarında kullanıyorum..
beni de korkutuyor ekstra masraf 160 bine geldi şuana kadar şükür bişey yok ama olmıyacağı anlamına gelmiyor tabi...
araba iyide doğuş oto tırt. tok satıcı amcalar müşteri memnuniyeti tamamen süs. benim hiç güvenim yok.
bilginiz olsun diye yazdım...
Bu biraz içimi rahatlattı,belli bir km den sonra egr valfi gibi,turbo gibi parçaların değişmesi normal.160.000 km de tık dememesi güzel benim için.
-
Uzun zamandır bu aracı takip ediyorum... Hatta fırsatını bulur bulmaz da almak gibi bir niyetim var...quote:
Orijinalden alıntı: gh912quote:
Orijinalden alıntı: req16
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
quote:
Orijinalden alıntı: nemesis
quote:
Orijinalden alıntı: bartek
Turbo sıkıntısı çeken oluyor mu Amaroklarda merak edenlerdenim. Bir turbo derken iki tane turbo korkutuyor ama galiba henüz 100.000 kmlerin üstüne çıkan pek olmadı.
Belki de endişem yersiz. Firmaya bir 4x4 pick up alıcaz...Hilux, L200 derken bir de Amarok potaya girdi. Karar veremedik henüz.
Amarok yolda konforu, MTV sinin düşüklüğü iyi ama çift turbosu ve 100.000 kmde ne olacak, 150.000 km de ne olacak belirsiz geliyor bize.
amarok fanatigi degilim yanlis anlasilmasin ama tum arabalarda belirsizdir o. Yada amarokta belirli oldugu kadar belirlidir
Öyle diyorsunuz ama bende 2009 mitsubishi l200 var.Aracım şu anda 182.000 km de ne turbo değişti,ne baskı balata,nede ön takımlar değişti.Sadece 170.000 de egr valfi değişti ve periodik bakımları yapılıyor.Vw amarok'u çok beğeniyorum ve işim dolayısıyla kapımda hep bir pickup bulunduruyorum.L200 ü yavaştan değiştirme planlarım var 250.000 km gibi elden çıkartırım.Bu nedenle Konuyu yakından talip ediyorum.Araçla ilgili kafamda soru işaretleri yok değil.Sert kullanım koşullarında nasıldır,yedek parçası nasıldır,200.000 km lerde neler yaşatır şu anda meçhul.Motor ve yürüyen aksam bizlerin işinde,arazide,çamurda,karda kışta tabiri caizse l200 ün yapmış olduğu "öküzlüğü"yapabilirmi?
hocam 2012 aracımı çok sert kullanıyorum daha öncede yazdım ortalama 700 ile 1000 kg yük taşıyorum ve berbat arazi yollarında kullanıyorum..
beni de korkutuyor ekstra masraf 160 bine geldi şuana kadar şükür bişey yok ama olmıyacağı anlamına gelmiyor tabi...
araba iyide doğuş oto tırt. tok satıcı amcalar müşteri memnuniyeti tamamen süs. benim hiç güvenim yok.
bilginiz olsun diye yazdım...
Bu biraz içimi rahatlattı,belli bir km den sonra egr valfi gibi,turbo gibi parçaların değişmesi normal.160.000 km de tık dememesi güzel benim için.
Alıntıları Göster
Ancak duyduğum kadarıyla 2015 yılı içindeki hafif makyajdan sonra 2017 içinde de araç tamamen yenilenecekmiş...
Benzer bir durum daha öncede başıma geldiği için biliyorum; "insan gerçekten fena bozuluyor..."
-
ESP sinin olması, MTV avantajı, yol konforu , otomatik vites olması olması ve çok ağır offroad yapmayacağımızdan dolayı Amarok'ta karar kıldık lakin araç yok :) Nisan başı gibi gelir, fiyat belli değil dediler.quote:
Orijinalden alıntı: dammak
Uzun zamandır bu aracı takip ediyorum... Hatta fırsatını bulur bulmaz da almak gibi bir niyetim var...
Ancak duyduğum kadarıyla 2015 yılı içindeki hafif makyajdan sonra 2017 içinde de araç tamamen yenilenecekmiş...
Benzer bir durum daha öncede başıma geldiği için biliyorum; "insan gerçekten fena bozuluyor..."
Alıntıları Göster
Genelde motor hacminin küçüklüğü, turbo , otomatik şanzuman arızası gibi korktuğum nedenlerin boşa olduğunu söyleyenler çok oldu .Burada cevap veren arkadaşlara da teşekkürler.
-
Arkadaşlar Daha önce bir çok markanın Pikap ı nı kullandımquote:
Orijinalden alıntı: bartek
ESP sinin olması, MTV avantajı, yol konforu , otomatik vites olması olması ve çok ağır offroad yapmayacağımızdan dolayı Amarok'ta karar kıldık lakin araç yok :) Nisan başı gibi gelir, fiyat belli değil dediler.
Genelde motor hacminin küçüklüğü, turbo , otomatik şanzuman arızası gibi korktuğum nedenlerin boşa olduğunu söyleyenler çok oldu .Burada cevap veren arkadaşlara da teşekkürler.
Alıntıları Göster
Amarok ilk geldiği dönem olan ana hastalığı makas burçlarından gelen sinir edici sesti sonraki araçlarda bu sorun kalmadı ama Yetkili servisler garantiden burcları değiştirdi yeni model ile
Turbo ömrüne gelince bütün araçlardaki ömrü aynıdır Turbo yu tam performans kullandığınız takdirde gerçek ömrü yaklaşık 75000 km dir ama hiç birimi,z tam performans kullanmadığımız için ömrü daha uzun oluyor yada tam tersi kötü yakıt ve aracı söndürmeden 3-5 dk soğuması beklemeden kontağı kapattığımız için.
-
Sportlid 1 ve sportlid 2 plastik kapaklara uzaktan kumanda ile açıp kapama sistemi :quote:
Orijinalden alıntı: 4x4truckshop
Arkadaşlar Daha önce bir çok markanın Pikap ı nı kullandım
Amarok ilk geldiği dönem olan ana hastalığı makas burçlarından gelen sinir edici sesti sonraki araçlarda bu sorun kalmadı ama Yetkili servisler garantiden burcları değiştirdi yeni model ile
Turbo ömrüne gelince bütün araçlardaki ömrü aynıdır Turbo yu tam performans kullandığınız takdirde gerçek ömrü yaklaşık 75000 km dir ama hiç birimi,z tam performans kullanmadığımız için ömrü daha uzun oluyor yada tam tersi kötü yakıt ve aracı söndürmeden 3-5 dk soğuması beklemeden kontağı kapattığımız için.
Alıntıları Göster
http://www.youtube.com/watch?v=s1MMjJFA1cU
ARAÇLARA SONRADAN TAKILAN SİS FARI VEYA AYDINLATMALAR İÇİN ARTIK DÜĞMEYE GEREK YOK SADECE CEP TELEFONUNUZDAN BU İŞLEMİ GERÇEKLEŞTİREBİLİRSİNİZ YADA SPORTLID UZAKTAN KUMANDALI KAPAĞINIZI AÇIP KAPATABİLİRSİNİZ.
-
Mrb. 4x2 highline aracim var 120.000 de ve bugun katalatik konvektor arizasi verdi. Bakalim yarin servise gidicem neler ile karsilasacagim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X