Şimdi Ara

vw caddy mi? 110'luk connect glx full mu ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
14.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: quiet_dead

    caddynin tavanda ve kapılarda döşeme yoksa sonradan cam açılmış olabilir mi kapalı kasa iken önce?



    Sonradan açma değil tabi ama döşeme olmayışından kastım kontrplak olması
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    ...

    Connect, Caddy kadar konforlu ya da Caddy'den konforlu diyen adam her türlü ama her türlü yalan söylüyordur.

    ...



    Bu forumda hala bunları yazmaktan bıkmayan insanların olması ne kadar iç acıtıcı bir durum.

    Ben, 1 yıl oldu imzamdaki aracımı alalı, bugün bu sınıfta bir araç alacak olsam yine aynısını alırdım, ama bu beni bir başka aracı kötüler pozisyona sokmuyor. Ama benim aracım bana göre sınıfındaki en konforlu araç. İmkanım olduğu halde ben başka araç almadım, bugün olsa gene almam. Ben memnunum. Ha bu demek değildir ki, ben aracıma hayranım; asla değil. Fakat bu araçtan olan memnuniyetim, diğer araç sahiplerinin araçlarını kötüleme, aşağılama hakkı doğrumuyor; tıpkı kendi aracımı göklere çıkarma hakkını da vermediği gibi.


    @deserthawk; bu konuyla ilgili her yere cevap yazıyorsunuz, benim size yazdığım cevaplarsa her ne hikmetse siliniyor, bir kere daha yazıyorum şunu bilmelisiniz ki sizin kullandığınız Connect'lerin üzerine daha farklı Connect'ler de üretildi şu anda. Hala siz o bir defa kullandığınız Connect'e göre olayı değerlendiriyorsunuz. Lütfen imzama tıklayınız, yeni çıkan makyajlı Connect'leri de inceleyiniz.

    Neden insanları VW 'den nefret eder hale getiriyorsunuz bu şekilde? Üslup meselesi bu kadar mı zor, bir başkasının değer yargısına ve görüşüne saygı göstererek bir fikir beyan edilemiyor mu?



    Sevgili Yöneticiler; mesaj silerken de lüften kimin, fitili yanar halde, dinamiti ortaya bıraktığına bakınız, kimin tekmeyi yapıştırıp dinamiti patlattığına değil.

    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 2 Haziran 2009; 12:09:12 >




  • connect sert süspansiyonu yüzünden konforda caddy'nin yanından geçemez. Ancak connect virajlarda caddy'e göre daha iyi. Caddy daha kaliteli bir araç ama parça fiyatları ve baskı sıyırma problemi yüzünden connect daha mantıklı gözüküyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Haketmedim

    connect sert süspansiyonu yüzünden konforda caddy'nin yanından geçemez. Ancak connect virajlarda caddy'e göre daha iyi. Caddy daha kaliteli bir araç ama parça fiyatları ve baskı sıyırma problemi yüzünden connect daha mantıklı gözüküyor.



    Siz her iki aracı da kullandınız mı?

    Başlığı açan arkadaş GLX'i sormuş, buna göre GLX ve Caddy kıyaslaması istiyor. Peki GLX'i hiç kullandınız mı?

    Ben her ikisini de uzun süre kullandığım için, hatta birinin de sahibi olduğu için yazıyorum. Her iki aracın da birbirine göre artısı ve eksisi var. Konfor meselesi görece bir kavramdır, size göre konfor anlayışı bana göre farklı olabilir, o sebeple hangisinin diğerine göre daha konforlu olduğu bana göre de farklıdır size göre de farklıdır. Kimisine göre Maybach bile konforsuz gelebilir.

    Parça fiyatlarının Vw'de çok da fazla bir farkla satıldığını zannetmiyorum, kaldı ki Vw'nin araçları kaliteli araçlardır, öyle kolay kolay parça eskiten bir araç duymadım, tıpkı Ford'da olduğu gibi. Baskı sıyırma problemi de her Caddy'de görünen bir problem değildir, DH forumlarında da yayınlanan o meşhur fotoğraflar ise kastınız, bu forumda yazan Caddy kullanıcılarının hiçbirisinin başına gelmedi, olsaydı yazarlardı, demek ki kullanıma göre değişen ve çok nadir görülen bir problem. Connect'te de nadir çıkan problemler olabiliyor, bunu genele maletmek doğru değil.




  • @Lukunku

    Yazılarını okudum, fikirlerine saygım var. Ancak diğer arkadaşlar da tıpkı senin gibi fikirlerini belirtmişler. Şimdi de ben "kendi" fikirlerimi belirteceğim.

    Amacım kimseyi rencide etmek, kırmak ya da aşağılamak değil.

    Ticari araçlar hakkında iyi kötü bilgi sahibiyim. Çocukluktan beri ticaretle iç içe büyüdüm. Ticari araçlarında aklınaza gelebilecek bir çoğunu kullandım. Buna Anadol kamyonet, daihatsunun ufak kamyonetleri, hyundai h100'lerin nakliye kamyonetleri ve sonradan ilk nesil caddy, kangoo, partner gibi piyasadaki bir çok ticari araç dahil. Tourneo ya da transit connect diğerlerine nazaran sonradan çıktı, onları da kullandım. Transporterların bütün kasalarını, Transitlerin Çiçek Abbas versiyonu dahil bütün kasalarını, hyundainin bütün ticari minibüslerini h 100, starex vs vs.. kullandım. Mercedes'in, Fiat'ın, Citröen'in, Peugeot (citröenle aynı genelde) hatta Gazelle'nin bile bütün versiyonlarını kullandım. Bu araçlarla şehir içi- şehir dışı. Yaz-Kış her türlü hava ve yolda binlerce kilometre yol yaptım. 8 yaşımdan beri bu araçları yakinen tanırım. Ha baştan şunu da kabul ediyorum bu demek değil ki ben ticari araçlarla ilgili her şeyi biliyorum. Şimdi konumuza dönecek olursak eğer, @ joushkun'a katılıyorum, o yazıyı öznel değil de nesnel yazdığına inanıyorum, ( ya da duygusal yazmadığını dersem daha iyi ifade olur) çünkü ben de onun gibi düşünüyorum. Ford, ticari araç hususunda saygı duyduğum bir firmadır. Türk milletine çok yardımı dokunmuştur, ya da en azından benim çok işime yaradı-yarıyor. ancak burada Caddy ile Connect karşılaştırılmış ve bazı arkadaşlar Caddy'nin daha narin ve konforlu bir araç olduğundan bahsetmişler, bence de öyle. Her iki aracı da hem şehir içi hem de şehir dışı kullandım. Bence de Caddy daha konforlu bir araç. Öte yandan yine bence Connect, daha dayanıklı bir araç. Hor kullanan birisine Connect dayanabilir, ancak caddy dayanamaz. Çünkü Caddy daha hassas bir araç. Daha özenli kullanmak gerekir, bunun karşılığında da caddy size istediğiniz konforu verir.

    Umarım aklımdan geçenleri anlatabilmişimdir.

    Herkese iyi günler.!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahbaba -- 2 Haziran 2009; 16:36:59 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    @Lukunku

    Yazılarını okudum, fikirlerine saygım var. Ancak diğer arkadaşlar da tıpkı senin gibi fikirlerini belirtmişler. Şimdi de ben "kendi" fikirlerimi belirteceğim.

    Amacım kimseyi rencide etmek, kırmak ya da aşağılamak değil.

    Ticari araçlar hakkında iyi kötü bilgi sahibiyim. Çocukluktan beri ticaretle iç içe büyüdüm. Ticari araçlarında aklınaza gelebilecek bir çoğunu kullandım. Buna Anadol kamyonet, daihatsunun ufak kamyonetleri, hyundai h100'lerin nakliye kamyonetleri ve sonradan ilk nesil caddy, kangoo, partner gibi piyasadaki bir çok ticari araç dahil. Tourneo ya da transit connect diğerlerine nazaran sonradan çıktı, onları da kullandım. Transporterların bütün kasalarını, Transitlerin Çiçek Abbas versiyonu dahil bütün kasalarını, hyundainin bütün ticari minibüslerini h 100, starex vs vs.. kullandım. Mercedes'in, Fiat'ın, Citröen'in, Peugeot (citröenle aynı genelde) hatta Gazelle'nin bile bütün versiyonlarını kullandım. Bu araçlarla şehir içi- şehir dışı. Yaz-Kış her türlü hava ve yolda binlerce kilometre yol yaptım. 8 yaşımdan beri bu araçları yakinen tanırım. Ha baştan şunu da kabul ediyorum bu demek değil ki ben ticari araçlarla ilgili her şeyi biliyorum. Şimdi konumuza dönecek olursak eğer, @ joushkun'a katılıyorum, o yazıyı öznel değil de nesnel yazdığına inanıyorum, ( ya da duygusal yazmadığını dersem daha iyi ifade olur) çünkü ben de onun gibi düşünüyorum. Ford, ticari araç hususunda saygı duyduğum bir firmadır. Türk milletine çok yardımı dokunmuştur, ya da en azından benim çok işime yaradı-yarıyor. ancak burada Caddy ile Connect karşılaştırılmış ve bazı arkadaşlar Caddy'nin daha narin ve konforlu bir araç olduğundan bahsetmişler, bence de öyle. Her iki aracı da hem şehir içi hem de şehir dışı kullandım. Bence de Caddy daha konforlu bir araç. Öte yandan yine bence Connect, daha dayanıklı bir araç. Hor kullanan birisine Connect dayanabilir, ancak caddy dayanamaz. Çünkü Caddy daha hassas bir araç. Daha özenli kullanmak gerekir, bunun karşılığında da caddy size istediğiniz konforu verir.

    Umarım aklımdan geçenleri anlatabilmişimdir.

    Herkese iyi günler.!


    Yapıcı yaklaşımınız için teşekkür ederim. Otomobil Genel'de yazmak pek tarzım değil ama arada bir işte, bizim de bunun dışına çıktığımız oluyor.

    Bazı şeyleri tekrar yazayım; size göre Caddy konforlu gelebilir, bana göre Connect konforlu gelebilir, buna diyecek hiç bir lafım yok, zaten yazdığım gibi "konfor" kavramı görece bir kavram. Size göre bu sınıftadaki en konforlu araç da Caddy gelebilir, ona da diyecek bir lafım yok. Yine yazdığım gibi "Kimisine göre Maybach bile konforsuz gelebilir."

    Ama derseniz ki; "Connect, Caddy kadar konforlu ya da Caddy'den konforlu diyen adam her türlü ama her türlü yalan söylüyordur. " işte o zaman bu sözden rahatsız olurum, rahatsızlığımı da belirtirim. Benim de anlatmak istediğim budur, konuya da bundan müdahil oldum ve bu iddiadaki birisi olarak üzerime alındım. İkisini lütfen birbirine karıştırmayalım. Demokrasi, karşındakinin görüşüne saygı duymaktır, aynı düşünmediğin insanları bir takım etiketlerle niteleyip aşağılamak değil.




  • Herkesin kendi fikrini ifade etme şekli farklı olabiliyor. Konfor konusunda da çok haklısınız, çok göreceli bir kavram. Ben de teşekkür ederim, iyi günler.
  • bu sınıf araçların en iyisi caddy. hem konforlu hem çok güçlü. ama biraz özenli kullanmak gerekiyor. örneğin turboları çok hassastır, motor ısnmadan yola çıkmak ve rölantide biraz çalıştırmadan motoru kaptmak turbonun ömrünü azaltır. başkada bir problemini bilmiyorum. en iyi seçenek caddy.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    ...

    Connect, Caddy kadar konforlu ya da Caddy'den konforlu diyen adam her türlü ama her türlü yalan söylüyordur.

    ...



    Bu forumda hala bunları yazmaktan bıkmayan insanların olması ne kadar iç acıtıcı bir durum.

    Ben, 1 yıl oldu imzamdaki aracımı alalı, bugün bu sınıfta bir araç alacak olsam yine aynısını alırdım, ama bu beni bir başka aracı kötüler pozisyona sokmuyor. Ama benim aracım bana göre sınıfındaki en konforlu araç. İmkanım olduğu halde ben başka araç almadım, bugün olsa gene almam. Ben memnunum. Ha bu demek değildir ki, ben aracıma hayranım; asla değil. Fakat bu araçtan olan memnuniyetim, diğer araç sahiplerinin araçlarını kötüleme, aşağılama hakkı doğrumuyor; tıpkı kendi aracımı göklere çıkarma hakkını da vermediği gibi.


    @deserthawk; bu konuyla ilgili her yere cevap yazıyorsunuz, benim size yazdığım cevaplarsa her ne hikmetse siliniyor, bir kere daha yazıyorum şunu bilmelisiniz ki sizin kullandığınız Connect'lerin üzerine daha farklı Connect'ler de üretildi şu anda. Hala siz o bir defa kullandığınız Connect'e göre olayı değerlendiriyorsunuz. Lütfen imzama tıklayınız, yeni çıkan makyajlı Connect'leri de inceleyiniz.

    Neden insanları VW 'den nefret eder hale getiriyorsunuz bu şekilde? Üslup meselesi bu kadar mı zor, bir başkasının değer yargısına ve görüşüne saygı göstererek bir fikir beyan edilemiyor mu?



    Sevgili Yöneticiler; mesaj silerken de lüften kimin, fitili yanar halde, dinamiti ortaya bıraktığına bakınız, kimin tekmeyi yapıştırıp dinamiti patlattığına değil.

    edit: imla




    Bak arkadaş,ben yukarıda ne dedim.Benim bindiğim konforlu değildi,yenisini bilmem dedim.Connect alınmaz demedim,aksine ticari kullanım için daha iyi olacağını düşünüyorum.Transit,Connect bunlar çok başarılı araçlar.

    Amaaaaaaa;

    Bu araba makyaj geçirdi galiba,süspansiyonları yenilendi mi?Yenisini gördüm,gidişi eskisinden farksızdı.

    Ford'un tek artısı donanımıdır.Ona bir şey demem.Caddy'de bazı donanımlar eksik,fiyatı eksik değil ama.Bu konuda haklısınız,Caddy ya daha dolu olmalıydı veya fiyatı daha uygun olmalıydı.

    Binek kullanım için Caddy,Connect'ten daha iyidir.Bunu daha güzel olan görüntüsü,nispeten iyi olan konforuna dayanarak söylüyorum.

    Şimdi gelelim üslup meselesine.Görüşlerimi beğenmeyebilirsiniz;ama kalkıp da üslubun bozuk diyemezsiniz.Forumda birileriyle dalga geçtiğim görülmemiştir.

    Ayrıca silinen mesajların sizinkiler olduğunu düşünürsek,sizin mesajların daha "sakıncalı" olduğu ortaya çıkıyor.Bugüne kadar mesajım silinmedi,bir kere de imza kurallarına uymadım diye 1 ceza puanı aldım.Anlayacağınız,forum kurallarına uyuyorum ben.

    VW'yi beğenmemeniz,hatta nefret etmeniz zerre kadar ilgilendirmiyor beni.Siz Ford ile mutlusunuz,ben de Volkswagen ile.Zaten beklentiler ve düşünceler farklı olduğu için tek bir marka yok.Fakat bir düşüncemi paylaşayım,otomobil genel bölümünde hangi markaların tutulduğu hangilerine antipatik davranıldığı belli.VW için ise,zamanında birkaç kişi çıkıp benim arabam 3 serisini geçer demiş.Sen misin diyen,o gün bu gündür yerin dibine sokulmadığı kaldı VW'nin.Bazen bakıyorum bir de,adamdaki araba belli,kalkmış X (sadece VW için değil) modeline para etmez,alanlar saf,bu model nasıl tutuluyor hayret ediyorum diyor.İnsaf ya,önce kendine bak,ardından laf at.Passat'ı almadan önce kimseye laf atmadım bu konuda,aldıktan sonra da mesela B segmenti bir araç için berbat bu,alınmaz,alanlar enayi demedim.Demem de.Bunu size söylemiyorum,mesaj yazıyorken aklımda olanları belirteyim dedim.

    Son bir ekleme.Volkswagen'in parçaları pahalı;ama yetkili serviste pahalı.Özel serviste markalar arasında uçuk farklar yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    ....




    Size karşı bir daha cevap vermeyeceğim, anladım. Bu başlık altındaki 3 mesajınızdaki üslubunuz, size cevap vermememi gerektiriyor.

    Size hayatınızda başarılar dilerim.
  • @DosTÇakaL ; kusura bakmayın, öncelikle sizden özür dilerim. Farklı bilgilendirmelerle sizleri rahatsız etmek isterdim, ama DH'nin klasik rahatsızlığı burada da buldu beni, sadece bir iki nitelendirmeyi düzeltmek için girmiştim, hemen iş başka noktaya geliverdi. Bundan böyle topiğinizde yazmayacağımdan ve sizleri rahatsız etmeyeceğimden emin olabilirsiniz...

    Aradığınız iki araçtan biri olan benim kullanmakta olduğum araçla ilgili aklınıza takılan bir soru varsa dilerseniz özelden mesaj atabilirsiniz.

    Sevgilerimle...
  • Deserthawk estirmiş gene...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez

    Deserthawk estirmiş gene...


    Gözünü seveyim bana bulaşma.

    Ticari kullanım için Connect daha uygun dedim,ayrıca Connect ile olan görüşlerimin eskisi ile alakalı olduğunu söyledim.

    Fanatik damgası yapıştırmayın.
  • Connect glx eskisine göre baya ilerlemiş bir araç.Gerek donanımı olsun, gerekse de kalitesi olsun artırılmış durumda.Esp filan sunuluyor.Aracı kullanmış biri olarak söylüyorum; aracın yol tutuşu gidişi ve performansı çok güzel.(Tabi ticari araç olduğunu unutmayalım)Araç ta 1.8 tdci 115 hp motor var.Arabayı resmen uçuruyor.Yakıt konusunda biraz fazla yakıyor..Çünkü araç ağır abi bir araç.Ayrıca yerli üretim.En dolusu 32000lira filan.
    Caddy de güzel bir araç.Kullanmadım ama volan baskı balata sorunlarını çok duyuyorum.Kullananlar daha iyi bilir.Fiyat açısından biraz tuzlu.40000lira.Değer değmez onu bilemem ama ben bu paraya caddy almam.
  • Bende öyle yaptım caddy alacaktım baya niyetlenmiştim yılbaşında 39000 lira caddy iken gittim kangoo aldık full 31000 e 105bg.En iyisini yaptığımı düşünüyorum.
  • bu sayılanlar doğru fakat vergi dilimi yedek paça ve servis gibi ve özelliklede arka döşemeler tahta diyor bunlar hep masraf bunlarıda yazalım objektif olsun.
    quote:

    Orjinalden alıntı: GKHN_93

    2 aracıda sürdüm connect 90 lıktı galiba


    performans caddy

    komfor caddy (otomobil gibi ticari gibi degil)

    yakıt caddy

    sonuç olarak caddy





  • Lukunku zaten sen ve senin gibiler rahatsız olsun diye öyle yazdım.

    Yazımın tamamını oku, mantıklı düşün ve şunu kabul et; daha çok binek amaçla kullanılacak geniş, ferah, connect'e göre daha ekonomik, güvenli ve performanslı bir araç aranıyorsa Caddy, yine geniş, ferah ama deve yüküyle yük konulacak sağa sola çok gidilecek bir araç aranıyorsa Connect alınır, kullanılır.


    Bana hikaye anlatma, zihniyetime dil uzatma. Çok hurlu bir halt değil belki ama Türkiye'de kimse bilmiyorken biniyordum hafif ticari kombi sınıfına. Neyin ne olduğunu, ne için olduğunu senden daha iyi bildiğime eminim. İlk kasa Kangoo'dan tut da en son çıkan Partner'ine kadar.

    Ayrıca şu var; benim yazdıklarıma kendin muhteşem bir yakın geçmiş dönem edebiyat üslubu bekliyorsun, ama sende hiç biri yok. Haketmedim nickli beyefendi görüşünü yazmış, hemen atlamışsın "Her iki aracı da kullandın mı?" diye.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Arkadaşlar çok detaylı ve yararlı bilgiler verilmiş.bayağı açıklayıcı olmuş bence ama ortamı gereksiz yere germiyelim.beklentilerimize göre araçları şekillendirebiliriz diye düşünüyorum.her iki aracın artı ve eksileri mevcut tabiki.connect transit mirasının günümüz versiyonu ve bayağı bir gelişti.caddy ise bu kulvardaki ilklerden.amacımız ve maddi imkanlarımız itibariyle verilecek bir karar diyorum ben.
  • ya caddy nin artısı 1 tane oda ne biliomusunuz wolksvagen oluşu başka hiç bir artısı yok.ayrıca rakibi denilen yani ford connect de koskoca ford.ki bu tip araçlarda ford un isi herkes bilir.connectin konforu cok guzel(kullanıcısıyım)caddy den eksiği yok yani onada bindim.ikiside bir ticari araç ne kadar seri oluosa o kadar seri sınırları zorluolar.sağlamlık bakımından connect genislik bakımından connect yol tutuş bakımından connect.yedek parça connect.daha ne olsn şimdi bırakında şu artıların içinde 1 tane eksisini yani yakıtını konu etmeyin.KISACA CONNECT...
  • Benim aracım seninkini döver tarzı yorumda bulunmayalım lütfen...

    Şu an kapının önünde ikiside var. Connectte Caddyde şirkette kullandığımız iki araç...


    Konfor açısından, yol tutuşu açısından aralarında fark yok. Sürekli kullanmasam neyse...


    Caddy az yakar, fiyatı ve parçası pahalıdır, servisi pahalıdır...

    Connect çok yakar,hatta insanı sinir eder bu konuda,fiyatı,parçası ve servisi daha ucuzdur... Biz uzun mesafelerde Caddy yi tercih ediyoruz,az yakıyor diye...


    Caddy ticari olarak kullanılmaya uygun değil, parçası pahalı, connectte olduğu gibi tepe tepe yük atarken bir kez daha düşünürsünüz. Oysa connecte istediğiniz yükü atın,istediğiniz kadar bakımsız,pis kullanın,bişey olmaz.Caddyde tabiki çok sağlam araba, ama parça fiyatı yüzünden korkarsınız, dikkatli kullanırsınız.

    Bu bir zevk meselesi, beğeni meselesi... Yüreğiniz,kalbiniz hangisini seviyor, hangisini beğeniyor ise ona yönelirsiniz.

    Deneme sürüşü yapar, tercih edersiniz.


    Ben sanayide Connect öneriyorum, Caddy daha hafif işlere uygun, pahalı parça sebebi ile dikkat ediyoruz. Örnekmi, yan aynayı oldu ya vurdunuz, hangisi daha ucuz?... Şimdi bana kasko demeyin, çünkü kasko bozulur diye yapmıyorsunuz,gidip kasko bozulmasın diye para verip yapıyorsunuz. Tabi hasar ayna değilde farklı bir parça ise o zaman kasko ile olur tabi...

    Lütfen benim arabam seninkini döver uslübü ile yorum yapmayalım, arkadaş siz böyle yaparsanız karar veremez,iyice kafası karışır...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.