Şimdi Ara

vw caddy mi? 110'luk connect glx full mu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
14.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar çok acil yardımlarınızı bekliyorum....

    caddy 2007 model metalik gri tamponlar gövde renginde, camlar flimli, hız sabitleyici var ve 72000 km de tavanda ve sürgülü kapılarında döşeme yok fiyatı 28000tl


    connect 2008 model füme renk 23000 km de araç full fiyatı 25500tl



    iki araçta da boya vs yok. sizce hangisi alınır???



  • bu tür araçlarda model ve km bence daha önemli ayrıca ford 110bg olan versiyon.bununla birlikte fordun parçası ve servisi daha ucuz ve ülkemiz şartlarına daha uygun bir araç.
    aradaki 2500 ytl fark ile yapacağınız km hesap edin.2500/3=800lt eder düz hesap. ford ile 100km 8 litre yaksanız.100*100=10000km bedava gezmiş olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi budak_1903 -- 1 Haziran 2009; 12:20:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    bu tür araçlarda model ve km bence daha önemli ayrıca ford 110bg olan versiyon.bununla birlikte fordun parçası ve servisi daha ucuz ve ülkemiz şartlarına daha uygun bir araç.
    aradaki 2500 ytl fark ile yapacağınız km hesap edin.2500/3=800lt eder düz hesap. ford ile 100km 8 litre yaksanız.100*100=10000km bedava gezmiş olursunuz.
    güvenlik konfor istiyorsan vw caddy ama vergisinide düşün.Bu tür araçlar kamyonet ama panelvandan mtv ödüyorsun.Ben bu tür araçlar yerine kısa şasi T5 düşünürüm.

    fordm conettectin yakıtı fazladır.Caddy deki konforu bulamassın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberty_15

    güvenlik konfor istiyorsan vw caddy ama vergisinide düşün.Bu tür araçlar kamyonet ama panelvandan mtv ödüyorsun.Ben bu tür araçlar yerine kısa şasi T5 düşünürüm.

    fordm conettectin yakıtı fazladır.Caddy deki konforu bulamassın..

    Alıntıları Göster
    ben olsam kesinlikle caddy alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K

    ben olsam kesinlikle caddy alırım

    Alıntıları Göster
    Eğer 2008 model Connect,eskisi gibiyse bulaşmayın derim.Çok konforsuz.Caddy'den bariz şekilde daha kötü.Caddy'de de binek araç konforunu bulamazsınız ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 1 Haziran 2009; 13:35:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Eğer 2008 model Connect,eskisi gibiyse bulaşmayın derim.Çok konforsuz.Caddy'den bariz şekilde daha kötü.Caddy'de de binek araç konforunu bulamazsınız ama.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Eğer 2008 model Connect,eskisi gibiyse bulaşmayın derim.Çok konforsuz.Caddy'den bariz şekilde daha kötü.Caddy'de de binek araç konforunu bulamazsınız ama.

    iki aracıda kullandınmı? yoksa imzanda vw markası olduğu içinmi caddy dedin.. çünkü tavsiye başlıklarında hep vw grubunu tavsiye ediyorsun..

    şirkette iki araçtanda var
    bence en büyük fark tip olarak caddy daha oturaklı görünüyor basit mod tarzı şeylere daha uygun
    kalkışlarda caddy biraz daha iyi fakat 3. vitesten sonra connect daha iyi gibi..
    fakat yedek parça servis avantajı olarak connect daha avantajlı. yan sanayisi olduğu için çok ucuza parçaları bulunabiliyor
    sürüş rahatlığı konfor olarak aralarında fazla fark yok ama caddy nin iç tasarımı daha güzel.

    bu iki araç arasında connect tercih etmen daha iyi olur..
    zaten connectin km.si düşükmüş 110luk motoru varmış ayrıca full modeliymiş.. bu şartlarda connect daha mantıklı bir seçim olur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MetuEs -- 1 Haziran 2009; 13:52:01 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DosTÇakaL

    Arkadaşlar çok acil yardımlarınızı bekliyorum....

    caddy 2007 model metalik gri tamponlar gövde renginde, camlar flimli, hız sabitleyici var ve 72000 km de tavanda ve sürgülü kapılarında döşeme yok fiyatı 28000tl


    connect 2008 model füme renk 23000 km de araç full fiyatı 25500tl



    iki araçta da boya vs yok. sizce hangisi alınır???


    hocam vw caddyde sınıfının en güzel araçlarından beri havali süspansiyonu falan var ama belirttiğiniz caddynin tavanda ve kapıda döşeme yok diyorsunuz çıplak saç kötü durur ve kmsi diğerine göre bariz fazla onun için connect diyorum yada hemen hemen o fiyatlarda partner tepee ye bakabilirsiniz onlarda güzel araçlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orjinalden alıntı: DosTÇakaL

    Arkadaşlar çok acil yardımlarınızı bekliyorum....

    caddy 2007 model metalik gri tamponlar gövde renginde, camlar flimli, hız sabitleyici var ve 72000 km de tavanda ve sürgülü kapılarında döşeme yok fiyatı 28000tl


    connect 2008 model füme renk 23000 km de araç full fiyatı 25500tl



    iki araçta da boya vs yok. sizce hangisi alınır???


    hocam vw caddyde sınıfının en güzel araçlarından beri havali süspansiyonu falan var ama belirttiğiniz caddynin tavanda ve kapıda döşeme yok diyorsunuz çıplak saç kötü durur ve kmsi diğerine göre bariz fazla onun için connect diyorum yada hemen hemen o fiyatlarda partner tepee ye bakabilirsiniz onlarda güzel araçlar
    fiyat farkı +km farkı (sonuçta dizel araç)+110 bg 280 Nm @ 1700-2500 (bu segmentin en yüksek torq değeri) ==>connect
    caddy ise 105 hp ve 250 nm torq yani connect daha güçlü
    - connectin tek eksisi fazla yakması ama yine de ford transit connect




  • Bu şartlarda Connect daha iyi bir tercih olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliyik

    Bu şartlarda Connect daha iyi bir tercih olur.
    ford connect
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetuEs

    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Eğer 2008 model Connect,eskisi gibiyse bulaşmayın derim.Çok konforsuz.Caddy'den bariz şekilde daha kötü.Caddy'de de binek araç konforunu bulamazsınız ama.

    iki aracıda kullandınmı? yoksa imzanda vw markası olduğu içinmi caddy dedin.. çünkü tavsiye başlıklarında hep vw grubunu tavsiye ediyorsun..

    şirkette iki araçtanda var
    bence en büyük fark tip olarak caddy daha oturaklı görünüyor basit mod tarzı şeylere daha uygun
    kalkışlarda caddy biraz daha iyi fakat 3. vitesten sonra connect daha iyi gibi..
    fakat yedek parça servis avantajı olarak connect daha avantajlı. yan sanayisi olduğu için çok ucuza parçaları bulunabiliyor
    sürüş rahatlığı konfor olarak aralarında fazla fark yok ama caddy nin iç tasarımı daha güzel.

    bu iki araç arasında connect tercih etmen daha iyi olur..
    zaten connectin km.si düşükmüş 110luk motoru varmış ayrıca full modeliymiş.. bu şartlarda connect daha mantıklı bir seçim olur..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Eswod

    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Eğer 2008 model Connect,eskisi gibiyse bulaşmayın derim.Çok konforsuz.Caddy'den bariz şekilde daha kötü.Caddy'de de binek araç konforunu bulamazsınız ama.

    iki aracıda kullandınmı? yoksa imzanda vw markası olduğu içinmi caddy dedin.. çünkü tavsiye başlıklarında hep vw grubunu tavsiye ediyorsun..

    şirkette iki araçtanda var
    bence en büyük fark tip olarak caddy daha oturaklı görünüyor basit mod tarzı şeylere daha uygun
    kalkışlarda caddy biraz daha iyi fakat 3. vitesten sonra connect daha iyi gibi..
    fakat yedek parça servis avantajı olarak connect daha avantajlı. yan sanayisi olduğu için çok ucuza parçaları bulunabiliyor
    sürüş rahatlığı konfor olarak aralarında fazla fark yok ama caddy nin iç tasarımı daha güzel.

    bu iki araç arasında connect tercih etmen daha iyi olur..
    zaten connectin km.si düşükmüş 110luk motoru varmış ayrıca full modeliymiş.. bu şartlarda connect daha mantıklı bir seçim olur..


    2008 modelini söylüyorsanız,hayır binmedim.2007'ye bindim.O yüzden de dikkat ettiyseniz 2008 model eskisi gibi ise dedim.

    Binek kullanım için Caddy daha avantajlı,ikisine de bindim gördüm.Transit'in gidişi daha kaba,langır lungur gidiyorsun.Caddy de binek araç gibi konforlu değil;ama konfor olarak Transitle karşılaştırırsam Caddy öne çıkar.

    Ford,ticari araçlarda başarılı,ticari kullanım için alınabilir;ama binek için Caddy tercih ederim (bir ara düşünmedim değil).

    VW grubunu öneririm tabi ki,beğenmediğim şeyi almazdım.Bununla beraber Bravo,Albea,Grande Punto,Accent Era önermişliğim de vardır.Demek ki siz göremediniz.

    Yan sanayi konusuna gelince,Caddy'de istisnai bir durum var mı bilmiyorum;ama sanayide Volkswagen Grubu'nun yedek parçaları ve arabadan anlayan ustalar rahatlıkla bulunur,Ford için de bulunur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orjinalden alıntı: Eswod

    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Eğer 2008 model Connect,eskisi gibiyse bulaşmayın derim.Çok konforsuz.Caddy'den bariz şekilde daha kötü.Caddy'de de binek araç konforunu bulamazsınız ama.

    iki aracıda kullandınmı? yoksa imzanda vw markası olduğu içinmi caddy dedin.. çünkü tavsiye başlıklarında hep vw grubunu tavsiye ediyorsun..

    şirkette iki araçtanda var
    bence en büyük fark tip olarak caddy daha oturaklı görünüyor basit mod tarzı şeylere daha uygun
    kalkışlarda caddy biraz daha iyi fakat 3. vitesten sonra connect daha iyi gibi..
    fakat yedek parça servis avantajı olarak connect daha avantajlı. yan sanayisi olduğu için çok ucuza parçaları bulunabiliyor
    sürüş rahatlığı konfor olarak aralarında fazla fark yok ama caddy nin iç tasarımı daha güzel.

    bu iki araç arasında connect tercih etmen daha iyi olur..
    zaten connectin km.si düşükmüş 110luk motoru varmış ayrıca full modeliymiş.. bu şartlarda connect daha mantıklı bir seçim olur..


    2008 modelini söylüyorsanız,hayır binmedim.2007'ye bindim.O yüzden de dikkat ettiyseniz 2008 model eskisi gibi ise dedim.

    Binek kullanım için Caddy daha avantajlı,ikisine de bindim gördüm.Transit'in gidişi daha kaba,langır lungur gidiyorsun.Caddy de binek araç gibi konforlu değil;ama konfor olarak Transitle karşılaştırırsam Caddy öne çıkar.

    Ford,ticari araçlarda başarılı,ticari kullanım için alınabilir;ama binek için Caddy tercih ederim (bir ara düşünmedim değil).

    VW grubunu öneririm tabi ki,beğenmediğim şeyi almazdım.Bununla beraber Bravo,Albea,Grande Punto,Accent Era önermişliğim de vardır.Demek ki siz göremediniz.

    Yan sanayi konusuna gelince,Caddy'de istisnai bir durum var mı bilmiyorum;ama sanayide Volkswagen Grubu'nun yedek parçaları ve arabadan anlayan ustalar rahatlıkla bulunur,Ford için de bulunur.

    Alıntıları Göster
    yedek parçası ucuz
    modeli yüksek
    km si düşük
    motoru güçlü
    fiyatı az
    kapılarında ve tavanında döşemesi olan aracı tercih ederdim.




  • connect
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 61can61

    connect
    Kesinlikle connect hemde GLX miş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Kesinlikle connect hemde GLX miş

    Alıntıları Göster
    Yardımlarınız için herkese ayrı ayrı teşekkürler..

    Araştırmalarıma görede 110 luk connect pek fazla tutulmuyormuş. connecti seçersem 90 lık alacağız. bu arada 2007 m. 49000kmde caddy 27000tl bu nasıl ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DosTÇakaL

    Yardımlarınız için herkese ayrı ayrı teşekkürler..

    Araştırmalarıma görede 110 luk connect pek fazla tutulmuyormuş. connecti seçersem 90 lık alacağız. bu arada 2007 m. 49000kmde caddy 27000tl bu nasıl ?

    Alıntıları Göster
    2 aracıda sürdüm connect 90 lıktı galiba


    performans caddy

    komfor caddy (otomobil gibi ticari gibi degil)

    yakıt caddy

    sonuç olarak caddy




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GKHN_93

    2 aracıda sürdüm connect 90 lıktı galiba


    performans caddy

    komfor caddy (otomobil gibi ticari gibi degil)

    yakıt caddy

    sonuç olarak caddy

    Alıntıları Göster
    caddynin tavanda ve kapılarda döşeme yoksa sonradan cam açılmış olabilir mi kapalı kasa iken önce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    caddynin tavanda ve kapılarda döşeme yoksa sonradan cam açılmış olabilir mi kapalı kasa iken önce?

    Alıntıları Göster
    Caddy'nin orjinalinde tavanda ve sürgülü kapı içlerinde kontrplak kaplama bulunur, sac kapı çerçevelerinde görülür. 100-200 liraya kaplatılıyor.

    Daha beni geçebilen Connect olmadı. Bir aracın atikliği beygir gücüyle ölçülmez. Caddy gibi viraj alan ticari gösterin. Deneyelim. A noktasından B noktasına kafanı en rahat tutarak götürecek olan araç Caddy'dir. Yıllardır Connect'e de biniyorum. 2005 başından beridir diyelim. Uzun yolda sınıfında Caddy'den rahat araç bulamazsın gerek konforuyla gerek tüketimiyle gerekse asla boğulmayan motoruyla. Connect, Caddy kadar konforlu ya da Caddy'den konforlu diyen adam her türlü ama her türlü yalan söylüyordur.

    Bendeki 66-67 bin km oldu daha içinde dökülme dağılma yok. Aynı km'deki Connect'e de Doblo'ya da bakın farkı kendiniz göreceksiniz. İmkanınız varsa iki aracı da 80-100 km kullanmadan tercih etmeyin. Ben şunu bunu alın demiyorum, gözlemlerimi yazıyorum.

    Yedek parça konusuna gelince. Parçaların çoğu Golf V ile ortak, hava filtresinden fren balatasına ıvırına zıvırına. Ben orijinal parça satan bir yerden servisin en az %30'una yeri geliyor %60 daha ucuzuna oradan temin edebiliyorum.

    Arabayı eşşek gibi kullanıcaksan Connect al ama kafan rahat güvenli bir şekilde gezmek istersen Caddy düşün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Caddy'nin orjinalinde tavanda ve sürgülü kapı içlerinde kontrplak kaplama bulunur, sac kapı çerçevelerinde görülür. 100-200 liraya kaplatılıyor.

    Daha beni geçebilen Connect olmadı. Bir aracın atikliği beygir gücüyle ölçülmez. Caddy gibi viraj alan ticari gösterin. Deneyelim. A noktasından B noktasına kafanı en rahat tutarak götürecek olan araç Caddy'dir. Yıllardır Connect'e de biniyorum. 2005 başından beridir diyelim. Uzun yolda sınıfında Caddy'den rahat araç bulamazsın gerek konforuyla gerek tüketimiyle gerekse asla boğulmayan motoruyla. Connect, Caddy kadar konforlu ya da Caddy'den konforlu diyen adam her türlü ama her türlü yalan söylüyordur.

    Bendeki 66-67 bin km oldu daha içinde dökülme dağılma yok. Aynı km'deki Connect'e de Doblo'ya da bakın farkı kendiniz göreceksiniz. İmkanınız varsa iki aracı da 80-100 km kullanmadan tercih etmeyin. Ben şunu bunu alın demiyorum, gözlemlerimi yazıyorum.

    Yedek parça konusuna gelince. Parçaların çoğu Golf V ile ortak, hava filtresinden fren balatasına ıvırına zıvırına. Ben orijinal parça satan bir yerden servisin en az %30'una yeri geliyor %60 daha ucuzuna oradan temin edebiliyorum.

    Arabayı eşşek gibi kullanıcaksan Connect al ama kafan rahat güvenli bir şekilde gezmek istersen Caddy düşün.

    Alıntıları Göster
    Bencede özenli kullanacaksan Caddy al, hor kullanacaksan connect al... ama şunu da unutma her ikisinde de binek araç konforu bulamazsın. Ancak iddia ederim o sınıfta en konforlu araç Caddy'dir...

    Ancak dediğim gibi özenli kullanman gerekir.. zamanında şirketin pazarlamacılarına alınmıştı caddy... sağolsun adamlar eşşeğe biniyor gibi binip araçların içine z*çmışlardı... sonra hepsi değişti yerlerine doblo alındı şimdi de aynı şekilde biniyorlar ancak doblolar caddy kadar hassas araçlar değil bir de parçaları ucuz, keza connect de öyle...

    kullanım şekline göre karar vermelisiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahbaba -- 2 Haziran 2009; 9:11:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Bencede özenli kullanacaksan Caddy al, hor kullanacaksan connect al... ama şunu da unutma her ikisinde de binek araç konforu bulamazsın. Ancak iddia ederim o sınıfta en konforlu araç Caddy'dir...

    Ancak dediğim gibi özenli kullanman gerekir.. zamanında şirketin pazarlamacılarına alınmıştı caddy... sağolsun adamlar eşşeğe biniyor gibi binip araçların içine z*çmışlardı... sonra hepsi değişti yerlerine doblo alındı şimdi de aynı şekilde biniyorlar ancak doblolar caddy kadar hassas araçlar değil bir de parçaları ucuz, keza connect de öyle...

    kullanım şekline göre karar vermelisiniz.

    Alıntıları Göster
    Caddy tabiki.

    Daha önce kullandığın araca göre connect in yakıt deposunda sızıntı olduğunu düşünebilirsin.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.