arkadaşlar vw nin alman olmayan tek modeli bu zaten polonya malı
Alıntıları Göster
Ben bu şikayetlerde bir tutarsızlık görüyorum.
Tüm şikayet edenler baskı balatanın fiyatlarını farklı yazmış
sırasıyla :
1.000 Ytl diyen var 1.400 Ytl diyen var 1.500 Ytl diyen var 3.000 Ytl diyen var
Hangisi doğru şimdi bunların ?
Ayrıca Gokhan43 e katılıyorum konu fena hortlamış.
quote:
Orijinalden alıntı: racerant
Ben bu şikayetlerde bir tutarsızlık görüyorum.
Tüm şikayet edenler baskı balatanın fiyatlarını farklı yazmış
sırasıyla :
1.000 Ytl diyen var 1.400 Ytl diyen var 1.500 Ytl diyen var 3.000 Ytl diyen var
Hangisi doğru şimdi bunların ?
Ayrıca Gokhan43 e katılıyorum konu fena hortlamış.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: racerant
Ben bu şikayetlerde bir tutarsızlık görüyorum.
Tüm şikayet edenler baskı balatanın fiyatlarını farklı yazmış
sırasıyla :
1.000 Ytl diyen var 1.400 Ytl diyen var 1.500 Ytl diyen var 3.000 Ytl diyen var
Hangisi doğru şimdi bunların ?
Ayrıca Gokhan43 e katılıyorum konu fena hortlamış.
burası turkıye kafana gore takıl demısler
quote:
Orijinalden alıntı: Black_dragon
quote:
Orjinalden alıntı: racerant
Ben bu şikayetlerde bir tutarsızlık görüyorum.
Tüm şikayet edenler baskı balatanın fiyatlarını farklı yazmış
sırasıyla :
1.000 Ytl diyen var 1.400 Ytl diyen var 1.500 Ytl diyen var 3.000 Ytl diyen var
Hangisi doğru şimdi bunların ?
Ayrıca Gokhan43 e katılıyorum konu fena hortlamış.
burası turkıye kafana gore takıl demısler
Alıntıları Göster
Alman SACSH marka baskı kullanıyor Vw ya da LUK marka o da alman malı ama SACSH ı da çok öneriyorlar. Bu baskının İnternette satış fiyatını görmüştüm 262YTL+KDV = 309,16 YTL. Özel servislerde İşçiliği ile birlikte en fazla 500YTL olur. Ama Vw nin servislerinde aynı marka Baskı nın değişimi için İşçilik de dahil 750YTL fiyat söylüyorlar. Baskının Volant la beraber değişimi dışarda 1.000- 1.100YTL civarı.. Vw servislerinde 1.850- YTL ha bir de 35YTL lik Debriyaj bilyasının ücreti var (bilya ya haksızlık etmeyelim)
Yani durum budur. Değişim ücretleri servisine göre biraz farklılık gösterebilir ama 3.000YTL gibi bir rakama ulaşacağını sanmıyorum. Başka şeyler vardır onun içinde. Ayrıca benimkisi 28.000Km. de bi sorunum yok baskıdan yana. Beraber aldığımız bir arkadaşın ki de 2005 ve 65.000 e yaklaştı babası ve kendisi köye gider gelir onda da baskı ile ilgili bir sorun oluşmadı. Üstelik karadeniz in yolları hep dağlık ve dik yokuştur köy yollarının içinde Güneysu hariç diğer yollar çok düzgün değildir. (Güneysu Başbakan ın memleketi.. Artık kutsal topraklar sayılıyor oralar)
Birde şunu eklemek istiyorum Özel vw servisinde bir baskını değişimini gördüm. Caddy ninkiydi o da.. 135.000küsür km. deydi ve ilk baskı değişimiydi. üstelik de servis aracıydı. Böylece Baskıyı canlı olarak izleme olanağını buldum. Transporter inkini de görmüştüm ama o caddy nin baskı ve volant ından daha büyüktü.
Sorunun kaynağı bu olabilir. Caddy nin Motoru Transporter le aynı ama baskı ve volant ı daha küçük. Motor'un 250nm lik torkuna küçük kalıyor. Bu yüzden yarım debriyaj kullanımdan kaçınmak gerekli ve rampalarda aracın debriyajına alışana kadar el fireni ile kalkılmalı Zaten servis çalışanları da bu şekilde kullanımı öneriyorlar.. Kalın sağlıcakla...
quote:
Orijinalden alıntı: müMKÜNsüz
Alman SACSH marka baskı kullanıyor Vw ya da LUK marka o da alman malı ama SACSH ı da çok öneriyorlar. Bu baskının İnternette satış fiyatını görmüştüm 262YTL+KDV = 309,16 YTL. Özel servislerde İşçiliği ile birlikte en fazla 500YTL olur. Ama Vw nin servislerinde aynı marka Baskı nın değişimi için İşçilik de dahil 750YTL fiyat söylüyorlar. Baskının Volant la beraber değişimi dışarda 1.000- 1.100YTL civarı.. Vw servislerinde 1.850- YTL ha bir de 35YTL lik Debriyaj bilyasının ücreti var (bilya ya haksızlık etmeyelim)
Yani durum budur. Değişim ücretleri servisine göre biraz farklılık gösterebilir ama 3.000YTL gibi bir rakama ulaşacağını sanmıyorum. Başka şeyler vardır onun içinde. Ayrıca benimkisi 28.000Km. de bi sorunum yok baskıdan yana. Beraber aldığımız bir arkadaşın ki de 2005 ve 65.000 e yaklaştı babası ve kendisi köye gider gelir onda da baskı ile ilgili bir sorun oluşmadı. Üstelik karadeniz in yolları hep dağlık ve dik yokuştur köy yollarının içinde Güneysu hariç diğer yollar çok düzgün değildir. (Güneysu Başbakan ın memleketi.. Artık kutsal topraklar sayılıyor oralar)
Birde şunu eklemek istiyorum Özel vw servisinde bir baskını değişimini gördüm. Caddy ninkiydi o da.. 135.000küsür km. deydi ve ilk baskı değişimiydi. üstelik de servis aracıydı. Böylece Baskıyı canlı olarak izleme olanağını buldum. Transporter inkini de görmüştüm ama o caddy nin baskı ve volant ından daha büyüktü.
Sorunun kaynağı bu olabilir. Caddy nin Motoru Transporter le aynı ama baskı ve volant ı daha küçük. Motor'un 250nm lik torkuna küçük kalıyor. Bu yüzden yarım debriyaj kullanımdan kaçınmak gerekli ve rampalarda aracın debriyajına alışana kadar el fireni ile kalkılmalı Zaten servis çalışanları da bu şekilde kullanımı öneriyorlar.. Kalın sağlıcakla...
Alıntıları Göster
Açıklama için teşekkürler. Faydalı bir yazı olmuş. Demekki bilinçli kullanınca sorun çıkmıyor.
Luk marka dediğiniz baskı balatalar Fordlarda da kullanılıyor. Hemen hemen tüm modellerde. Ve kaliteli bir baskı balatadır.
Transporter ağırlık dezavantajı sebebiyle de büyük volan kullanıyor olabilir.
quote:
Orijinalden alıntı: racerant
Açıklama için teşekkürler. Faydalı bir yazı olmuş. Demekki bilinçli kullanınca sorun çıkmıyor.
Luk marka dediğiniz baskı balatalar Fordlarda da kullanılıyor. Hemen hemen tüm modellerde. Ve kaliteli bir baskı balatadır.
Transporter ağırlık dezavantajı sebebiyle de büyük volan kullanıyor olabilir.
Alıntıları Göster
VW Caddy'nin ciddi sorunu bana sorarsan çoğunlukla sahipleri, aldıkları aracı F-1 aracı zannedip o şekilde kullanmaya kalkıyor , böyle olunca da şanzıman ve turbo sisteminde yüklenmeye sebep oluyorlar, VW de bu fırsatı kaçırmıyor ve araçtan yeterince edemediği karı yedek parçasından çıkarmaya kalkıyor. 2 el caddy almak bu nedenle biraz şans oyunu, yoksa ilk el kullanıcısı olup aracında hiçbir sorun yaşamayan bir avuç dolusu arkadaşım var ve caddyden çok memnunlar ama onlar emanet mandaya davranır gibi davranmıyorlar araçlarına. Bu araç hafif nazik yükleri taşımak için tasarlanmış öküzlük yapmak için değil.
quote:
Orijinalden alıntı: burakdodan
1 yıla yakındır vw caddy kullanıyorum, bu tür araçların nerdeyse bir çoğunu kullandım ve bu araç gerçekten iyi.. aracınızla sürekli haşır neşir olduğunuz için onu en iyi siz tanırsınız ve servislerin tüm şikayetleri dikkate alması gerekir. doğuş otomotiv gerçekten müşterisine karşı çok büyük hata yapmış.
ford otosanda 3 ay civarında staj yaptım ve inanın tüm araçlar fabrika içinde bol bol kaza yapıyor. araçların birçoğu hatalı ve bu fabrika tarafından farkedildiğinde o ana kadar üretilmiş tüm araçların servislere çağrılması ve hataların giderilmesi gerekir. mesela otosanın üretmiş olduğu tüm transitlerin tavan kaynak dikişleri hatalıdır. ve bu aracı arabistan kolombiya tanzanya .. gibi ıvır zıvır ülkelerin dışında hiçbir yerde satamamaktadırlar tabi bir de Türkiye. Otosan gölcükteki yeni fabrikasına taşındı ve umarım ürettiği araçları artık daha kaliteli üretiyordur. Bu ülkenin sanayiye gerçekten çok ihtiyacı var.
Bence servise gittiğinizde sorunları mutlaka yazılı olarak servisten talep ediniz. bir ürün aynı arızayı 4 kez tekrarlarsa o ürünün değiştirilmesi zorunludur.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: burakdodan
1 yıla yakındır vw caddy kullanıyorum, bu tür araçların nerdeyse bir çoğunu kullandım ve bu araç gerçekten iyi.. aracınızla sürekli haşır neşir olduğunuz için onu en iyi siz tanırsınız ve servislerin tüm şikayetleri dikkate alması gerekir. doğuş otomotiv gerçekten müşterisine karşı çok büyük hata yapmış.
ford otosanda 3 ay civarında staj yaptım ve inanın tüm araçlar fabrika içinde bol bol kaza yapıyor. araçların birçoğu hatalı ve bu fabrika tarafından farkedildiğinde o ana kadar üretilmiş tüm araçların servislere çağrılması ve hataların giderilmesi gerekir. mesela otosanın üretmiş olduğu tüm transitlerin tavan kaynak dikişleri hatalıdır. ve bu aracı arabistan kolombiya tanzanya .. gibi ıvır zıvır ülkelerin dışında hiçbir yerde satamamaktadırlar tabi bir de Türkiye. Otosan gölcükteki yeni fabrikasına taşındı ve umarım ürettiği araçları artık daha kaliteli üretiyordur. Bu ülkenin sanayiye gerçekten çok ihtiyacı var.
Bence servise gittiğinizde sorunları mutlaka yazılı olarak servisten talep ediniz. bir ürün aynı arızayı 4 kez tekrarlarsa o ürünün değiştirilmesi zorunludur.
zannedersem bu araçlar 112 lere ambulans polislerede ekip aracı oluyor
şasesi eğik sıfır transit olduğunu bir polis arkadaştan duymuştum
ya bu fordu bayaaadır banlamıyordum
müşterisini kazıklamaya çalışan doğuşada forda da
quote:
Orijinalden alıntı: Umit
VW Caddy'nin ciddi sorunu bana sorarsan çoğunlukla sahipleri, aldıkları aracı F-1 aracı zannedip o şekilde kullanmaya kalkıyor , böyle olunca da şanzıman ve turbo sisteminde yüklenmeye sebep oluyorlar, VW de bu fırsatı kaçırmıyor ve araçtan yeterince edemediği karı yedek parçasından çıkarmaya kalkıyor. 2 el caddy almak bu nedenle biraz şans oyunu, yoksa ilk el kullanıcısı olup aracında hiçbir sorun yaşamayan bir avuç dolusu arkadaşım var ve caddyden çok memnunlar ama onlar emanet mandaya davranır gibi davranmıyorlar araçlarına. Bu araç hafif nazik yükleri taşımak için tasarlanmış öküzlük yapmak için değil.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: Umit
emanet mandaya davranır gibi davranmıyorlar araçlarına. Bu araç hafif nazik yükleri taşımak için tasarlanmış öküzlük yapmak için değil.
koptum ben ya.....
quote:
Orijinalden alıntı: racerant
quote:
Orjinalden alıntı: Umit
emanet mandaya davranır gibi davranmıyorlar araçlarına. Bu araç hafif nazik yükleri taşımak için tasarlanmış öküzlük yapmak için değil.
koptum ben ya.....
Alıntıları Göster
Aslında araclara da suc bulmamak lazım. Dızel aracları benzınlı arac gıbı kullanıp devır cevırtırsek, yoldakı tumseklere yavaslamadan gırer, bozuk kaplamaya sahıp yollarda yavaslamadan gıderse kullanıcılar araclar ne yapsın? Evımın onundekı yol yokus bıcımınde ve ınanırmısınız neredeyse dızel arac kullanan bır cık arac surucusu araclarını devırlı kullanmaktan aracın hem turbosu ıslıktan bayılıyor hemde araclar ılerlerken egsozdan karaduman atıyor. Yanı aracları kullanmayı bılmıyorsak bu sadece soforden kaynaklanır. Opel astra ıle ılgılı de okuyorum baskı balata sorunu easytronık sanzıman ıle ılgılı hergun. Ve bır tanıdıgımızda 1.6 twınport astrası easytronık ve su an arac 100 000 km ye dayanmasına ragmen halen ufak tefek sorunlar harıcınde Allah a sukur buyuk bır sorun yasatmadı adama. Ona keza caddy kullanan arkadaslarımda var ve bunlardan sadece 1 tanesı aracından ıllalah ettı. Sureklı arıza yapıyor dıye ama kaale almamak lazım. Adam allaha sukur kasap gıbıdır. Aracı kullanısını gorsenız bu adama ehlıyetı veren kuruma kufredersınız. Ama gelelım dıgerlerıne onlar araclarından memnun. Yanı kısaca bunu caddy ve ya baska araca baglamamak gerek. Degnegın bır ucunuda burnumuza degdırelım... Dızel arac kullanmak benzınlı gıbı degıldır....
quote:
Orijinalden alıntı: RONNIE
Aslında araclara da suc bulmamak lazım. Dızel aracları benzınlı arac gıbı kullanıp devır cevırtırsek, yoldakı tumseklere yavaslamadan gırer, bozuk kaplamaya sahıp yollarda yavaslamadan gıderse kullanıcılar araclar ne yapsın? Evımın onundekı yol yokus bıcımınde ve ınanırmısınız neredeyse dızel arac kullanan bır cık arac surucusu araclarını devırlı kullanmaktan aracın hem turbosu ıslıktan bayılıyor hemde araclar ılerlerken egsozdan karaduman atıyor. Yanı aracları kullanmayı bılmıyorsak bu sadece soforden kaynaklanır. Opel astra ıle ılgılı de okuyorum baskı balata sorunu easytronık sanzıman ıle ılgılı hergun. Ve bır tanıdıgımızda 1.6 twınport astrası easytronık ve su an arac 100 000 km ye dayanmasına ragmen halen ufak tefek sorunlar harıcınde Allah a sukur buyuk bır sorun yasatmadı adama. Ona keza caddy kullanan arkadaslarımda var ve bunlardan sadece 1 tanesı aracından ıllalah ettı. Sureklı arıza yapıyor dıye ama kaale almamak lazım. Adam allaha sukur kasap gıbıdır. Aracı kullanısını gorsenız bu adama ehlıyetı veren kuruma kufredersınız. Ama gelelım dıgerlerıne onlar araclarından memnun. Yanı kısaca bunu caddy ve ya baska araca baglamamak gerek. Degnegın bır ucunuda burnumuza degdırelım... Dızel arac kullanmak benzınlı gıbı degıldır....
Alıntıları Göster
Arkadaşlar;1995'te ilk yerli üretim corollla'lar çıktığında da balata hatası vardı.Kalkışta acayip ses yapıyordu yepyeni araç...Servisi aradığımda daha sorunu söylemeden bana onlar söyledi,bir saat içinde de balatayı değiştirdiler.Bunun kendi hataları olduğunu ve bütün araçların balatasının değiştirileceğini söylediler.Benzer olayı Renault'tada yaşadım.Bence araç alırken servisin çok büyük önemi var.Kaç kere VW sınıfı bir araç almaya kalktıysam DH'deki servis şikayetlerinden cesaret edemedim...
quote:
Orijinalden alıntı: salatan
Arkadaşlar;1995'te ilk yerli üretim corollla'lar çıktığında da balata hatası vardı.Kalkışta acayip ses yapıyordu yepyeni araç...Servisi aradığımda daha sorunu söylemeden bana onlar söyledi,bir saat içinde de balatayı değiştirdiler.Bunun kendi hataları olduğunu ve bütün araçların balatasının değiştirileceğini söylediler.Benzer olayı Renault'tada yaşadım.Bence araç alırken servisin çok büyük önemi var.Kaç kere VW sınıfı bir araç almaya kalktıysam DH'deki servis şikayetlerinden cesaret edemedim...
Alıntıları Göster
ama vw garantiye sokmuyor servis ve işçilik tam amlamıyla rezalet
en sonunda ne satın alacağını çok merak ettim bu arkadaşımın ben ?
quote:
Orijinalden alıntı: mozdemir555
en sonunda ne satın alacağını çok merak ettim bu arkadaşımın ben ?
11 Mart 2007 deki mesajında arabayı bugün yarın alacam diyor. 6 ay geçtiğine göre almış olsa bu foruma uğrar bir şeyler yazardı.. Ya da Forumda kurduğumuz caddy Külübüne gelirdi.
quote:
Orijinalden alıntı: mozdemir555
en sonunda ne satın alacağını çok merak ettim bu arkadaşımın ben ?
hortlamiş kedi
quote:
Orijinalden alıntı: müMKÜNsüz
11 Mart 2007 deki mesajında arabayı bugün yarın alacam diyor. 6 ay geçtiğine göre almış olsa bu foruma uğrar bir şeyler yazardı.. Ya da Forumda kurduğumuz caddy Külübüne gelirdi.
Alıntıları Göster
Bızde 2007 Caddy 1.9 TDI var 30.000 km de suan baskıda bı problem yok, ama bende babamda şöför de arabaya bındıgınde hıc bı zaman debrıyaj ustunde ayak tutmaz debriyajı fazla zorlamadan kullanır ...
Araba işi şanstır.şikayetimvar.com a girdin mi c-maxlarde de çok war. Bizde caddy kullanıyoruz.2 tane var biri 34000 km de diğeri 10000 km de ikisinde de daha bir problem çıkmadı.Çıkmazda inşallah
quote:
Orijinalden alıntı: MUSTİ43
İŞTE ŞİKAYETVAR.COM DAKİ SORUNLARIN BAZILARI
VOLKSWAGEN Araçların İstanbul Trafiğinde Balataları Yanıyor cemtezer [12 Ocak 2007, 08:48]
Erel Otomotiv�den 13.12.2006 tarihinde aldığım Volkswagen Caddy marka aracımın debriyaj balatası 2400 km de ikinci kez yandı. İlk yanma olayı araç 650 km de iken oldu, garantiden değiştirdiler. Fakat ilk servise gittiğimde kullanıcı hatası dediler. Tabi araç 650 km�de olduğu için değiştirmek zorunda kaldılar.
Bana servisten verilen cevap ise beni şok etti; bu araçların debriyajlarının hassas olduğu ve yoğun olan İstanbul trafiğinde dur kalklardan kaynaklandığı söylendi. Aracımın debriyaj balatası ikinci kez 2400 km de yandı.
Bakalım serviste ne gibi bir sorunla karşılaşacağım? Aracımın hatasının nereden ve neden kaynaklandığını öğrenmek istiyorum. Güvenerek aldığımız Volkswagenlerin böyle problemler yaşatması ve servislerden dalga geçer gibi verilen tatmin edici olmayan cevaplar ne zamana kadar devam edecek?^^
2005 model Volkswagen Caddy marka bir aracım var. İlk sahibiyim, araç şuan 30000 kilometrede ve iç dizaynın her tarafından ses geliyor. Hayır arka tarafın tavan ve yan taraflarının döşeme kaplaması olmayışına ve oraların sunta lam ile kaplı olduğuna bir şey demedik, bari ön tarafından gelen seslere kulak versinler. Aracımda bir kutu kürdan var ve ses gelen plastik vb aksamlara sıkıştırarak idare ediyoruz.
2004 model Volkswagen Caddy markalı araca sahibiz ve aldıktan sonra asrın hatasını yapmış olduğumuzu anladık. Bugüne kadar o kadar problemle karşılaştık ki ama sonuncusu canımıza tak ettirdi. 2005 yılı itibariyle garanti kapsamı altında araç 6 ayda 4 defa bir arıza için servise gitti ve geldi, sorunu çözemediler. En son olarak garantisi bittikten sonra araçtaki arızanın marş motorundan olduğu ve değişmesi gerektiği söylendi tabii bu arada aracın garantisi bitti.
Servise sorduğumuzda buna iyi hal garantisi yazacaklarına ve garantiden değişimini isteyeceklerini söylediler. Karar, garanti kapsamına alınmıyor. Hal bu ki bu arıza garanti kapsamı altında kaç defa söylendi ve sonuca varamadılar. Sonuç olarak şu anda marş motorunun değişimi için 400 YTL istediler veya da marş motorunu söküp tamiri için Bosch servisine götürülmesini söylediler. Bu da tahmini 200 YTL falan imiş. Benim suçum ne ki ben bu parayı cebimden ödeyeyim? Böyle bir şey varsa bu zamana kadar garanti kapsamındayken de aracımın kilometre bakımlarını herhangi bir sanayiye götürüp orada da yaptırırdım. Ne diye o kadar işçi çalıştırıp servis kurmuşlar ki? Garanti dahilinde arıza tespit edilemiyor garanti bittikten sonra da marş motorunun değişimini istiyorlar. Bu mu adalet Doğuş Otomotiv�in çalışma prensibi bu mu?%
VOLKSWAGEN�ın Uğultu Sesini Bir Tek DOĞUŞ OTOMOTİV Mühendisleri Duymadı! mozkan66 [25 Kasım 2006, 09:00]
Volkswagen Caddy marka aracımızda, insana Çin işkencesi yapan uğultu sesini gösterdiğimiz yetkili servis; bu sesin bu araçlar için normal olduğu iddia etti. Aksini iddia etmemiz sonucu, yaklaşık üç ay kadar bize dönmeyen ve maillerimize bile cevap vermeyen ithalatçı firma tenezzül ederek teknik ekibini gönderdi.
Ama ne hikmetse bu teknik ekipteki makine mühendisleri, maalesef ne görüyor ne de duyuyorlar. Büyük bir pişkinlik ve zeytinyağı gibi suyun üzerine çıkma örneği sergileyerek, çocukların bile inanması güç açıklamalarda bulunarak araçta anormal bir ses yoktur deyip gittiler.
Oysa sesi dinlettirdiğim makine mühendisi olmayan tüm insanlar bu sesi duymaktadır. Anladık ki bu sesi duymamak için makine mühendisi olmak ve Doğuş Otomotiv�de çalışmak gerekiyormuş. Doğuş Otomotiv satış ve hizmet politikası, aracı satana kadarmış.
Oysa tam aksi reklâmları yayınlatmaktadırlar. Burada Doğuş Otomotiv ne olduğu gibi görünmekte ne de göründüğü gibi davranmaktadır. Tabi biz burada sadece ses problemini dile getirdik, sese gelinceye kadar daha bir sürü problem yaşadık. Doğuş Otomotiv bu sorunu çözene dek, tüm platformlarda hakkımızı aramaya, tüm kamuoyunu bilgilendirmeye devam edeceğiz.^^
VOLKSWAGEN Aracımın Baskı Balata Problemi! zehmut [11 Ekim 2006, 09:00]
Şirketimiz için diğer araçlar yerine aldığımız Caddy bundan önceki hiçbir araçta yaşamadığımız baskı balata problemi çıkardı. Kilometresi 18000. Servis hata kullanımda dedi. Biz de ilk defa araç kullanıyoruz ya. Garanti kapsamı dışında. Her 20.000 kilometrede baskı balata. Yani 1500 YTL. Sıraya girip aldığımız Caddy bu yüzden de satışta fiyat kaybımız oldu.%
VOLKSWAGEN Aracımın Bitmek Bilmeyen Baskı Balata Problemi! raikkonen76 [23 Eylül 2006, 09:00]
2005 model Caddy aracım var, yaklaşık 25.000 kilometrede bir baskı balata değiştiriyoruz. Ucuz bir şeyde değil hani, en az 1.000 YTL sadece baskı balata, bir de onunla birlikte başka parça arızalanmışsa yandık. Ve garanti kapsamında da değil. Üstelik en olmadık zamanda diye yolda bırakıyor.
Diğer arkadaşlar gibi ben de sınıf atlayalım diye Volkswagen Caddy aldık ama ne hikmetse diğer şikayetleri okudum hemen hemen %90 ı baskı balata sorunu. Ve bu yüzden kendimden emin oldum, yoksa ben acemi miyim diye düşünmeye başlamıştım. Geçenlerde yeni bir araba daha aldık ve inanınki çok beğenmeme rağmen Volkswagen Polo almadım. Başka bir marka aldım. Çünkü 25.000 kilometrede bir 1.000 YTL ödeme gibi bir şeyle karsılaşmak istemediğim için.%
VOLKSWAGEN Garanti Ve Servis Sorunu! 418876 [06 Eylül 2006, 09:00]
2006 model 10.000 kilometre Caddy arabam arızalandı. Servisi aradım gelip götürdü. Baskı-balata bitmiş ve volant dişlisi sıyırmış dediler. Kullanım hatası olduğundan garanti kapsamına almadılar. 1400 YTL ücret ödedik. Arabayı babam kullanır 41 yıllık ağır vasıta ehliyeti var. Bunun kullanım hatası olması mümkün değil garanti kapsamına almamak için, böyle malzeme buluyorlar. Bence hiç garantimiz yok desinler biz de ona göre araba alalım. Bunu da dikkate almazlarsa hukuki yollara başvuracağım.%
Kayseri Özsa�dan 2005 model Caddy aldım. 12 yıl garantisi olan aracımın boyası kabardı. Özsa Otomotiv�e şikâyetimi ilettim. Doğuş Oto�ya yönlendirdi. Doğuştan beni arayarak bakım yaptırdığım Trabzon Bahadır Oto�ya giderek araçta boya tespiti yaptırmamı istediler.
Oysaki bir hafta önce 30. 000�lik bakıma gitmiştim. Boya atığı fark edilememiş tekrar gittim. Boya tespiti yapıldı. Fabrikasyon hata olduğu Doğuş�a bildirildi. Doğuş tekrar beni arayarak araç komple boyayıp 3000 YTL ödeme yapmayı taahhüt etmişlerdir. Ben bunu kabul etmeyerek aracımın değiştirilmesini talep ettim. Değiştirmenin mümkün olmadığını oysaki daha önce bir arkadaşın aynı durumdaki aracını değiştirildiğini söylediğimde, onu bilemem diye bir ifade kullanıldı.
İki ay geçmesine rağmen ilgilenen olmadı. Artık yasal yoldan hakkımı aramaktan başka çarem kalmamıştır. Bu arada aracımın ayıplarıyla ilgili gerekli yazıları aracıma asarak bu şekilde binmeyi düşünüyorum. Doğuş Oto kendini düşünmüyorsa ben hiç düşünmem yasanın vereceği her karara saygılıyım.�
VOLKSWAGEN Aracımın Debriyaj Balatasının 20 Bin Kilometrede Bitmesi Normal Mi? LORDDRAGON [02 Ağustos 2006, 09:00]
Gerçekten merak ediyorum 10 yıllık şoförlük hayatımda şu ana kadar 7 adet araç kullanıp, sattım balatası en az giden 60.000 kilometre. 80.000 + 90.000 kilometre gördüğümde oldu. Fakat ne yazık ki Doğuş Otoya göre balatanın 20.000 kilometre yapması gayet normalmiş ve hatta volan kırılması da. Bu arada yanlış anlaşılmasın arabam daha 7 aylık. Çıkan fatura 1.858,08 YTL. Sadece el vicdan deyip vicdanınıza bırakıyorum.%
VOLKSWAGEN Caddy Aracım 4 Aylık Olmasına Rağmen Yolda Kaldı! ibrahim91 [27 Temmuz 2006, 12:00]
Mersin Opat Volkswagen bayiinden 4 ay önce 2006 sıfır kilometre Volkswagen Caddy araba satın aldım. Şu an 19500 kilometrede. Plakası 33 D 5640. İstanbul'a giderken bir hafta önce araç otobanda vites değiştiğim esnada pedal aşağıda kalarak debriyaj arızasından dolayı yolda kaldı. Araç çekilerek Mersin Volkswagen servise getirildi.
Servis beni arayarak tamirin garanti kapsamına girmediğini ve 1600 Yeni Türk Lirası karşılığında yapılacağını söyledi. Mağduriyetim büyüktür. Garanti kapsamına neyin girdiğini sordum. Kaçamak cevaplar aldım. Yepyeni arabanın debriyajı nasıl arıza yapar. Yaparsa da garanti kapsamına girmesi lazım değil midir?
Bu araçlarda debriyaj arızası olduğunu duymuştum. Bu yazıyı vatandaşlarımın haberi olup Caddy alırken dikkatli olmaları için yazıyorum. Bilirkişi raporunu istendiğinde gönderebiliriz.%
DOĞUŞ OTOMOTİV Arabamın Sorunlarını Normal Karşılıyor abdusselamturan [19 Mart 2006, 19:40]
Acarlar�dan 2005 yılı Haziran ayında Volkswagen Caddy 1,9 TDİ life marka bir araç aldım. Ne olduysa ondan sonra oldu. İlk aldığımda motor kapağı boruyla birlikte çıkıyordu. Bunun için Acarlar servise götürdüm. Sorunu anlattım. Aldığım cevap o kadar saçma geldi ki. �Bizim arabalarımızın motor kapağı borusu ile çıkar� dediler. Başka bir arabayı gösterince, �A bu arabaların kapakları böyle mi çıkıyordu?� dediler. O kadar şaşırdım ki anlatamam. Arabayı kime teslim ediyoruz anlayın.
Daha sonra �Marş basmıyor� diye gittim. Aldığım cevap daha da şaşırtıcıydı. �Bizim arabalarımızda böyle bir sorun olmaz� dendi. Bir baktılar, �Bir şey yok� dendi. �Gelmişken kapıyı da göstereyim� dedim. �Kapı da 140�ı geçince ses yapıyor� dedim. İnanmadılar. Bir hafta sonra kapı komple düştü. Servise götürdüm. İzah ettim. Dada önce böyle bir kayıt tutulmadığını söylediler.
Son olarak da �Arabayla 110�u geçtiğim zaman araba savrulamaya başlıyor. Yanından bir araba geçince arabayı toparlayamıyorum. Araba şerit değiştiriyor� dedim. Ancak inandıramadım. Daha sonra �Bizim Caddy arabalar savrulabiliyor ve şerit değiştirebiliyorlar� dendi. Doğuş Otomotiv Diyalog 24 ve Acarlar Otomotiv bu teşhisi koydular. Bu teşhisi bozan tek yer Rekor Otomotiv çıktı. Arabayı bakıma aldılar. Birkaç ayar değiştirdiler. Direksiyon kutusuna ve rot balansa girdi. Ve �kesinlikle bizim arabalarımız böyle bir şey yapmaz� dediler.
Doğuş Otomotiv bu olaya yapar diyor. Nasıl oluyor da kendisinin bayisi �Bunu kesinlikle yapmaz� diyor anlamış değilim. Doğuşun ve Acar �120�den sonra emniyet kemerini takın da devam edin� diyor. Neden bu arabanın üstünde 260 kadran var? Bu neyin nesi? �Beyefendi her arabamızda 260 kadran var� deniyor. Diyorum �Bu arabanın üstündeki, sizin motorun aynısı�. Hadi onu geçtik 1.9 turba dizel. Ayıptır kimi kandırıyorsunuz siz? Nitekim, ne Doğuş�un Diyalog 24�ü ne de Acarlar�ın servisi arabadan anlamıyor. �
DOĞUŞ OTO�dan Aldığım Aracımın Nerdeyse Değişmeyen Parçası Kalmadı GULSER [21 Şubat 2006, 00:44]
2004 yılının Aralık ayında 2005 model Volkswagen caddy 1. 9 tdı araç aldık Ankara Doğuş Oto'dan. Daha 1 hafta olmadan 1000 km olmadan aracımın turbosu arıza yaptı. Doğuş Oto Ankara�da arıza giderildi. Şu an servis olarak Eskihisar yetkili servisi'ne gidiyorum. Servisimden çok memnunum aracım daha 18000 km olmadı ama aracımın nerdeyse değişmeyen parçası kalmadı.
Kilometre saati kendi kendine sıfırlıyor, ekrandaki ışıklar kendi kendine yanıyordu. En sonunda arıza bulunarak kilometre saati değişti. Daha sonra Cruse kontrol alışmıyordu. Fren algılama müşürünü değiştirdiler. Yakın zamanda da sol ayna ısıtması çalışmıyordu camı değiştiler.
Şu anda aracım yüksek süratte yani 100-140 km arasında giderken sol ön kapı tarafından aşırı derecede ses geliyor. Bununla ilgili servise bakıma gittiğimde şikayetimi bildireceğim. Böyle sınıfında güzel bir araca bu kadar arıza yakışmıyor.
sorunlu bir araç tıpkı t5 gibi.tavsiye etmem.bende t5 vardı her hafta sanki eski şahine biniyormuş gibi bir arızasını yaptırmak üzere servse giderdim ve gördüğüm araçlar yoğunlukla t5 ve caddy idi...çoğuda arıza yaptırmaya gelenler..........
quote:
Orijinalden alıntı: racerant
quote:
Orjinalden alıntı: Umit
emanet mandaya davranır gibi davranmıyorlar araçlarına. Bu araç hafif nazik yükleri taşımak için tasarlanmış öküzlük yapmak için değil.
koptum ben ya.....
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: racerant
quote:
Orjinalden alıntı: Umit
emanet mandaya davranır gibi davranmıyorlar araçlarına. Bu araç hafif nazik yükleri taşımak için tasarlanmış öküzlük yapmak için değil.
koptum ben ya.....
öle de benim işin ticaret dolayısıyla passatımı sattım çok memnundum hiç sorun çıkartmadı bana 2005 kromajlı kasa exclusive ticaretle uğraşmasam satmayacaktım geçen caddy ile 30 tane cam 20 lt lik şişe aldım ve arkaya yükledim caddym 2007 model ve 6000 de tık demedi taş gibi maşallah ne diyim vw yapıo kalite işte parayı sonuna kadar hakediyo şu an 6500 de mi ne hala bişiyi yok
quote:
Orijinalden alıntı: ceyhunberber
hortlamiş kedi
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: ceyhunberber
hortlamiş kedi
aynen
quote:
Orijinalden alıntı: okis
kedi sevmem zati dog iyidir
Alıntıları Göster
2004 105hb combi van caddy aracım 150binde hiçtl veya ytl masraf açmadı köylerdede otobanda da canavar gibidir kullandık...o aracın baskısı yandı denmesi artistlik hareketlerden vede arabanın aşırı torklanmasından kaynaklanan kasıntıda debriyajı hemen bırakmamalarından kaynaklanıyor...arkadaşımın 2004 trasnsporter da daha sıfıriken yanma, hattta dumanlar geldi garantiden tirdiler.demekki ..birde bbunu her duyan dile getirdiği için bu sorun sanki milyonlarcasının başına geliyormuş gibi tanıtılıyor.mesala baskısı yanan biri her forumda anlatıyor.ii bişi tabii.bence hiç kimse bu olaya fazla takılacağını sanmıyorum caddy iiyyi bir araç vede zevkli bir araçç.araba bahanesi vermeden durmayan biri olarak araca cok alıştım ve seviyorum..sadece ses olayı cokkk .başka en ufak problemi yok.hızı 230 diyen rüya veya yanlış görmüştür..ama ben 215 valla rampa aşağı gibi yaptım..hızda cok iyi değildir felakettir duyrulur.iyi forumlar herkese başınızı ağrıttım.aracım bartında vede ist içinde kullanılmakda dır..merak edenlere bilgi verilir.
ARKADAŞLAR ARAÇ DURUP DURURKEN KM TELİ ÇALIŞMIYOR ABS BEYNI ARIZASI GİBİ HATALAR VERIYOR 600CIVARI MASRAF ÇIKARILDI GÜYA DURUP DURAN ARAÇTA BÖYLE BİŞEY ÇIKABİLİRMİ?BİLEN ARKADAŞLARIN ACİLEN BİLGİLERİNİ VE YARDIMLARINI BEKLİYORUM NELER YAPABİLİRİZ?