Şimdi Ara

VW CARAVELLE Mİ? FORD TOURNEO CUSTOM MI? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
2
Favori
46.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilk defa bu foruma yazıyorum.... ben de ford focus kullanıcısıyım ve ford modellerini severim..... AMA torneo costum un en fullünün bile arka aks yaprak yay.... kamyonetlerin aksından farkı yok.... vw de ise teleskopik amortisör ve tam bağımsız süspansiyon var.... tourneoyu caravelle alternatif yapmak şu haliyle zor.... arka aksta yaprak yay kullanılan araca hiçbir firma iş vermez.... artı aile kullanımı için de çok başarılı olacağını düşünmüyorum....
  • al bi tane caravella keyfine bak vw başkadır
  • aracımız 102ps transporter (47.000tl ye 2010 yılında alındı) 1 ay önce otobanda customla ufak bi hızlanma anımız oldu söförün dengesiz hareketleri ardından dalga geçer gibi el hareketi yaptı 175km hıza kadar rahat bastı sonrasında kendini orta şeride attı 191km/h yi gördük motoru ve fiyatı yüksek olmasına rağmen olan.. :)

    şimdi çıkıp diyicekler araba doludur diye bizim arabada olan 60-70kg yiyecek 170kg ağırlığında 2 elektrikli koltuk ve 6 kişi :)

    süspansiyonları çok rahat aux girişi mecvut ön koltuklarda kol dayama yerleri var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgbrk34 -- 28 Ağustos 2013; 19:10:02 >




  • custom trafikte pek göremiyorum fazla tutulmadı mı ne? aslında ben de epeydir düşünüyorum böyle bi araç ama belki de 7 kişilik bi otomobil de olabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence tabiki vw olmalı hatta multivan olmadı :) tourneo custom plastik dübelden ibaret bir arabadır aile aracı değildir cunku uzun yolda verebilecek bir konforu yoktur arabanın teknik bakımdan evet en dolusu var kamera şerit takip gibi bu araçta zaten türkiyede 100 bın lıranın üzerinde alman araçlarından vazgeçmeyin bence tercihinizde
  • Carevella çok güzel bir münübüs custom la eş değil
    Yıllar geçsrde tipi hala çok hoş ve çakma preminyum bir araca biniyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford'un sürücü ve yanındaki iki koltuk çin seddi gibi yüksek,dolayısı ile yolcu koltuklarına oturunca yola dair hiç bir şey göremiyorsun.

    Donanım konusunda eyvallah gırtlak dolu olabilir ama sürgülü kapı otomatik değil.

    Araçta tamamen ticari hava hakim,ayrıca yolcular için caravelle kadar konforlu degil.
  • Transporter,caravelle yıllardır bu sınıfta liderdi,vito bile başedemedi,Ford ta neymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alalı bir bucuk ay oldu uzun şase titanium donanımlısını aldım vergisi 650 tl yıllık yol tutus inanılmaz yokus ta 5 . vitesle kopek gibi tırmanıyor,uzun yolda 5 viteste 140 150 yi zaten goruyor o yuzden 6 vitesi bosuna koymuslar zaten ondan fazla hız yapmak akıl karı degil.ama son hız gormek icin 6 viteste 165 i rahat goruyor.du.artı start stoptan hız sabitleyicisine kadar ısıtmalı koltugundan statik kose lambalarına kadar donanımlı hatta arka koltuklarda her yolcuda bir klima fanı her sırada lamba her koltukta bardak ve ıvır zıvır koyma yerleri var,caravella ile karsılastırdıgında hem vergiisi daha dusuk otomobil gorunuyor hemde bu saydıklarım tercih sizin...
  • Arkadaşlar kendinizdemisiniz ya vw ticari araçlar çöp diyen var yok caravelle donanım açısından kötü falan. Bu kadar vw karşıtı olmayın ya. Vw ticari araçlar çöpse karadenizde neden bu kadar fazla transporter var. Bayırları çıkamıyor diye transporter alacak halleri yok herhalde adamların. Sonra fordun fabrika verisiymiş bilmem neyiymiş binip kullandınız mı 6.5 litreye düşüren var mı o yakıtı merak ediyorum. Konfor konusuna gelince fordun binek araçlarında bile serte dönük süspansiyon var siz tourneo custom dan nasıl caravelle konforu beklersiniz. Donanım konusuna gelince vw hiçbir zaman benim arabamda şu donanımlar var diye araba satmamıştır, çünkü vw insanların aklında premiuma giriş markası olarak yer edinmiştir. Bu nedenle kimse alırken osu var busu var diye almaz vw olduğu için alır ki caravelle donanımsal olarak turneo customdan o kadarda geri değildir. Bi amcada 95 le viraja girdim savruldu fordla girdim savrulmadı satıp ford alıcam yazmış, biraz mantıklı düşünmek lazım ford caravelleden kısa süspansiyon desen odun gibi tabi yola daha iyi tututnucak ayrıca bu arabalar hız yapmak için üretilmiyor bunuda unutmamak lazım. Neyse bu konunun açılmasıda bence çok büyük hata olmuş ford hafif ticari üretmeye başlayalı daha kaç sene oldu ki zaten pişmesi için daha zamana ihtiyacı var. Herkese iyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her turlu Caravelle üstüne yolcu taşımada filan tanımıyorum
  • Trabzon da transporter la 1300 kg alçı taşıdık 75 km boyunca nisan ayında 2006 model 1.9 TDI 105 PSİ ile
    Temmuz ayında Ford transit (2011 yada daha ust model ve mobilyacilar kullaniyor)500 kg odun yukledik hem de pick-up ti geri geri gitmekte zorlandı


    şükür Transporter a dedim




  • Burada n tunga0707 ye ileti yorum 5.vites son hızı gösterir 6. Vites ise yakıt tüketim ini düşürmek içindir
    Dizel kullananlar bilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omcool

    customu sadece benmi beğenmiyorum, geçen siyahını gördüm hiç hoşuma gitmedi hatta arabalara ilgisiz kız arkadaşım o ne kadar tipsiz bir araba öyle dedi, caravelle çok daha iyidir diye düşünüyorum




    arkadaşım

    iki arabaya da binmemişsin uzun süre kullanmamışsın niye ahkam kesiyorsun. bilgin yokken niye insanlara fkir veriyorsun?


    quote:

    vw de ise teleskopik amortisör ve tam bağımsız süspansiyon var.... tourneoyu caravelle alternatif yapmak şu haliyle zor.... arka aksta yaprak yay kullanılan araca hiçbir firma iş vermez.... artı aile kullanımı için de çok başarılı olacağını düşünmüyorum....


    emin ol fordun arka koltukları amortisör konforu olarak caravelle den rahat.

    quote:

    1 ay önce otobanda customla ufak bi hızlanma anımız oldu söförün dengesiz hareketleri ardından dalga geçer gibi el hareketi yaptı 175km hıza kadar rahat bastı sonrasında kendini orta şeride attı 191km/h yi gördük


    kusura bakma ama palavranın gereği yok bizde de 105 lik caravelle var kendini yırtsan 160 dan yukarı gitmez

    quote:

    tourneo custom plastik dübelden ibaret bir arabadır aile aracı değildir cunku uzun yolda verebilecek bir konforu yoktur


    beyefendi plastik dübel zat-ı alinizsiniz. fordun arkasında oturan birisi 160 km/h da rahatsız olsun ben istediğiniz yerde gelip elinizi öpüp özür dilerim.

    quote:

    Her turlu Caravelle üstüne yolcu taşımada filan tanımıyorum


    tanımadığınız belli biraz çevrenize baksanız fordun neden her yıl 30.000 transit sattığını anlarsınız.

    şimdi gelelim niye caravelle diyenlere laf yetiştirdiğime;

    bir turizm şirketinde çalışıyorum kendi aracımız olarak 105 lik caravelle ve 155 lik custom var her ikisinin de artıları var eksileri var caravelle daha yumuşak,manevrası daha iyi, ama garip debriyaj-gaz pedalı konumlaması yüzünden tuhaf bir ergonomisi olan bütün koltuklar kullanımdayken zerre bagajı kalmadığı için işe yaraman dolayısıyla koltuk eksiltmek gereken, tavanı alçak olduğu için iniş binişlerde insanların kafasını tavana çarptığı, iç mekan plastik kalitesi forddan iyi olan model. custom, boş ağırlık olarak caravelle den 600 kg daha ağır,yolda daha oturaklı,daha güven veren,daha sessiz bir motora sahip (6. viteste içeride motor sesi yok 2000 devirde 135 yapıyor) kullanışlılık açısından daha esnek,yaygın bayi ağı olan ama parçası caravelle den ucuz olmayan ( neredeyse servis masrafları aynı) kullanması inanılmaz zevkli bir araç. vip yapmaya çok uygun. personel taşınmayacaksa,yolcuların bagajları için yere ihtiyaç varsa,güven hissini maksimum yaşatacak bir araç aranıyorsa kesinlikle custom.

    not: bazı arkadaşlar gibi işkembe-i kübradan atmıyorum her ikisiyle de en az 100.000 km yapmışlığım var.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    kolay gelsin arkadaşım ben vw transporter yada ford costum almayı düşünüyorum sen her iki aracıda kullanan biri olarak bana önerin ne olur ben ailem ile beraber
    gezmek için almayı düşünüyorum sen benim yerımde olsun ailenle binmek için ne alırdın nıye alırdın teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ICEMEN -- 30 Ekim 2014; 10:49:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: cokobash

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    Kesinlikle Tourneo Custom

    +1

    +2

    +3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICEMEN

    kolay gelsin arkadaşım ben vw transporter yada ford costum almayı düşünüyorum sen her iki aracıda kullanan biri olarak bana önerin ne olur ben ailem ile beraber
    gezmek için almayı düşünüyorum sen benim yerımde olsun ailenle binmek için ne alırdın nıye alırdın teşekkürler




    hiç tereddütsüz custom olur yol tutuşuyla verdiği güven hissinin yanında çukurdan etkilenmeye süspansiyonları,6 . viteste içeride motor gürültüsünün olmaması (6. viteste 1500 devirle giderken 95 yapıyor), çift sürgülü kapının sağladığı pratiklik, geniş bagaj ilk aklıma gelenler. ama tavsiyem aldığın zaman orta koltuk sırasını ters çevirtmen böylece iniş biniş pratikleşiyor ve arkada sunduğu yer artıyor.


    quote:

    ord hafif ticari üretmeye başlayalı daha kaç sene oldu ki zaten pişmesi için daha zamana ihtiyacı var.



    arkadaşım sen kendinde misin? fordun ne zamandır transit ne zamandır connect ürettiğinden haberin var mı? yoksa mars görevinden yeni mi döndün dünyaya?




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    ben çift kapılı olan tourneo costum değilde tek kapılı olan transit costum almaya param yetiyor amortisör farkı far diye duydum acaba sizin kullandığınız hangisi idi ayrıca transporter
    de motor sesi cokmu alıyor içeri transit costum da acaba farklımı olur siz (tek kapılı olan) transit costum mu kulandınız-- (çitf sürgü kapı) tourneu costum mu kullandınız
  • ICEMEN I kullanıcısına yanıt
    dostum

    bizimkisi turneo custom. yolcu taşımak üzere dizayn edilmiş. transit custom ile olan farkını açıkçası bilmiyorum. ama bizimkisi için konuşursam, sessizliği,ataklığı,yol tutuşu,konforu bence caravelle den iyi. bizimkisi çift kapılı çok pratik. transporter için birşey dersem yalan olur. ama caravelle custom dan (en azından bizdeki caravelle bizdeki customdan) daha fazla ses alıyor içeri. bu arada araçların ikisi de servis bakımlı sanayi görmedi hiç. ama naçizane tavsiyem yük taşıyacaksan, fordun yıllardan beri transitten gelen bir tecrübesi ve transitin satış rakamları var. bence boşuna değil.
  • Herkese merhaba,

    Ben de bundan 5 sene önce vw caravelle kullandım. Bu aracı kullandığım süre boyunca genel anlamda herşeyinden memnundum. Bir tek 10.000 km civarında debraj sıyırıp volanı yaktı ve garanti ile ilgili olarak sorun yaşadık. Bunun haricinde tatmin edici bir araç idi.

    Şu anda ise 2 aydır tourneo custom 8+1 300L titanium plus kullanıyorum. Bu araçtan da çok mutuyum. Aile ve hobi aracı kullanıyorum.
    İki araç arasında karşılaştırma yapacak olursam:

    VW her zaman VW ama tourneo custom'nda aşağı kalır bir yanı yok.

    TC koltuk düzeni ve esnekliği anlamında daha başarılı
    VW ön konsol malzemesinde daha başarılı
    TC bagaj ve hacim ihtiyacı olan daha iyi bir seçenek.

    140 VW ye göre TC motoru sanki biraz daha canlı hissettiriyor.
    Her iki ararcında sol ayak dayama yeri başarısız.
    TC de teyp ve klima kumandaları sürücüye dönük olsa daha ergonomik olabilirdi.
    VW şehir içinde kullanımı daha rahat, daha küçük olduğu için
    yol sesi yalıtımı TC de daha iyi motor sesi yalıtımı VW'de daha iyi.

    Bence iki araçta başarılı....
    herkes ihitiyacına göre seçim yapmalı. Hacim beklentisi olan kesinlikle TC tercih etmeli. Bir de fiyat avantajını unutmamak lazım.

    Bu arada ben araca bir de yazılım uygulattım. Şu anda binek otomobil tadında seri ilerliyor.
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
    Konuyla ilgilenenler olursa cevap yazmaya çalışırım müsait oldukça.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.