Şimdi Ara

VW CARAVELLE Mİ? FORD TOURNEO CUSTOM MI? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
2
Favori
46.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Koltuklar çok iyi gerçekten

     VW CARAVELLE Mİ? FORD TOURNEO CUSTOM MI?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forget Me

    Custom

    Alıntıları Göster
    Custom Transporter ile karşılaştırılacak bir araçtır. 180 BiTDI bi CAREVELLE ile değil. Fakat ticaride ve binekde ikiside gayet iyi markalar. Ama Volkswagen bir tık daha önde gibi duruyor. Ama ben karar verecek olsaydım biraz daha bekler ve Custom'u damamen tanımak isterdim.Eğer daha az yakıt tüketimi, Daha çok hız, kabiliyet, konfor ve ergonomik yapı istiyorsan Caravelle Comfortline. Ama yok, güvenlik, önden (ticari bir araç için) güzel fakat arkadan tırt bir araç, ve daha ucuz bir fiyat istiyorsan Custom. Custom güzel bir araca benziyor. Ama Transit Custom yani ticari amaçlı olanı. Sen Tourneo istediğin için sana kesinlikle 2.0 BiTDI 180 hp 6.3 (M/T) 6.6 (A/T) ortalama yakıtı olan bir aracı öneririm. A/T şanzıman herkesde sorun yapmıyor nedense. Benim arkadaşım 2 senedir gayet memnun aracından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forget Me

    Custom

    Alıntıları Göster
    valla 4motion dsg caravella dururken starex'e benzeyen ford'u almam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forget Me

    Custom

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben servişçi olduğum için çalıştığımız yerde bu tür araçların hepsi var bende 180 lik caravelle var ve otomatikte değil geçen arkadaşın biri almış oyuncak gibi bişey caravelle bence daha asil duruyor caravellenin en babası 180 bg iken customun en babası 155 bg caravelle 6.3 yakarken custom 6.5 yakıyor
  • caravelle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Transporterle karsilastirilsa custom derim ama caravelle kadar olamaz bence :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Transporterle karsilastirilsa custom derim ama caravelle kadar olamaz bence :)
    custom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forget Me

    Custom

    Alıntıları Göster
    vw dizeli 1,9
    ford un dizeli 2 yi geçiyor.
    vergi açısından bakarsa vw daha avantajlı gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forget Me

    Custom

    Alıntıları Göster
    Bencede custom çok güzel duruyor dışardan :) ama bakıp incelemedim tabiki. Carevelladan da daha yeni bü yüze sahip olduğu için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    Bencede custom çok güzel duruyor dışardan :) ama bakıp incelemedim tabiki. Carevelladan da daha yeni bü yüze sahip olduğu için

    Alıntıları Göster
    ford bu kategoride yeni, vw eski oldugu için göz aşinalıgı var o yüzden bir adım önde gibi görünsede aslında durum biraz farklı, her iki araçta güzel görünüyor ama sadece görüntümü önemli onu anlamak bilmek lazım, parça fiyatları, bakım fiyatları, ve kronik sorunlar önemli etken, burada atıp tutmak yorum yapmak kolay ama alıcı olupta araştıran yada kullanıcı şahıslar istisna, ben her iki aracıda araştırdım ford,da karar kıldım parça fiyatları ve bakım ücretleri konusunda iki marka arasında uçurum var vw,nin parça ve bakım fiyatları uçuk maliyetlerde neredeyse,bunlar önemli etken, etrafımızda yada aramızda mercedes bmw binecek birsürü parası olan adam var ama mesele o araçları almakla bitmiyor bakım ve parça fiyatlarınıda düşünüyor, o yüzden araçları alırken şekline göre almak yada yorum yapmak saçmadır bence, bu arada aracımı otobanda yaklaşık 10,,15 km kameraya aldım yakıt tüketimi göstermek için 97 km sabit hıza ayarladım ve yakıt 100 km,de 3.2 lt yakıt yaktıgını ölçtüm videoyuda eklerim inşallah yakın zamanda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    vw dizeli 1,9
    ford un dizeli 2 yi geçiyor.
    vergi açısından bakarsa vw daha avantajlı gibi duruyor.

    yakın gelecekte viano almaya niyetlendim,
    biraz araştırınca öğrendim ki.
    ticarilerde motor hacmine göre değil,
    azami ağırlığa göre alınıyormuş.
    tr de kangolar,doblolar, transitler...vs hepsi 1500-3500 kg aralığında aynı vergiyi veriyormuş.
    benim vergi konusunda alıntı yaptığım mesajım yanlış mış.
    düzeltmek istedim. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    vw dizeli 1,9
    ford un dizeli 2 yi geçiyor.
    vergi açısından bakarsa vw daha avantajlı gibi duruyor.

    yakın gelecekte viano almaya niyetlendim,
    biraz araştırınca öğrendim ki.
    ticarilerde motor hacmine göre değil,
    azami ağırlığa göre alınıyormuş.
    tr de kangolar,doblolar, transitler...vs hepsi 1500-3500 kg aralığında aynı vergiyi veriyormuş.
    benim vergi konusunda alıntı yaptığım mesajım yanlış mış.
    düzeltmek istedim. :)

    Alıntıları Göster
    customu sadece benmi beğenmiyorum, geçen siyahını gördüm hiç hoşuma gitmedi hatta arabalara ilgisiz kız arkadaşım o ne kadar tipsiz bir araba öyle dedi, caravelle çok daha iyidir diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omcool

    customu sadece benmi beğenmiyorum, geçen siyahını gördüm hiç hoşuma gitmedi hatta arabalara ilgisiz kız arkadaşım o ne kadar tipsiz bir araba öyle dedi, caravelle çok daha iyidir diye düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    Tipi tartışılır ama donanım motor kalite tartışılmaz tabi ki ford
  • Mercedes Viano Ambinate

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forget Me

    Custom

    Alıntıları Göster
    Donanım ve güvenlik bakımından Custom ama tasarım bakımından Caravelle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsunlyy

    Donanım ve güvenlik bakımından Custom ama tasarım bakımından Caravelle

    Alıntıları Göster
    wosvogenle ford,ford tanıtım bröşöründe bardaklık diyor,bardaklık bir özellikmidir,buradan belki ford cular bana kızacaklar fakat caravella ile bu fordu mukayese etmek biraz acemilik olur,ikisinide kullanmadan artıları ve eksileri anlamak mümkün değildir.wosvogen standart paketlerini reklam konusubile yapmıyor,ford wosvogendeki tecrübeye ulaşabilmesi için iyibir başlangıç yapmış diyebiliriz saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muuki

    wosvogenle ford,ford tanıtım bröşöründe bardaklık diyor,bardaklık bir özellikmidir,buradan belki ford cular bana kızacaklar fakat caravella ile bu fordu mukayese etmek biraz acemilik olur,ikisinide kullanmadan artıları ve eksileri anlamak mümkün değildir.wosvogen standart paketlerini reklam konusubile yapmıyor,ford wosvogendeki tecrübeye ulaşabilmesi için iyibir başlangıç yapmış diyebiliriz saygılar.

    Alıntıları Göster
    Custom'a bindim ve kısacık inceledim, ama Caravelle'e binmedim. Yorumumu, bu konularda çok acemi bir kişi olarak alınız, şahsi kanaatimdir. Tercihim Ford'dan yana. Sebepleri, önem sırasına göre;
    1- Bandırma'da Ford servisi mevcut, genel olarak Ford servisi daha yaygın. Benim için çok önemli bir etken. Her bakımda aracı en az 100 km ötedeki bir serviste bırakmak zorunda kalmayacağım.
    2- Aracın sunduğu güvenlik sistemleri tam bana hitap ediyor; şerit değiştirme uyarısı, dikiz aynasındaki kılavuzlar gibi.
    3- Hava yastıklarının fazla oluşu, özellikle de perdeler benim için önemli bir ayrıntı.
    4- Sol taraftaki sürgülü kapı...
    5- Mesaj okuma ve sıkıntılı durumda 112'yi araması çok iyi.
    6- Servislere yapılan bakım ödemeleri, Ford servisinin söylediği kadarıyla, VW servisine göre çok düşük.
    7- Yokuş destek sistemi bana hitap ediyor. (VW'de var mı bilmiyorum).
    Benim gözümde tek eksik otomatik vites olmaması. Onu da müjdelediler, söylediklerine göre Ford'un tüm arabaları, 2014 itibariyle otomatik vitesli olacakmış. Bunu yanlış anlamış olabilirim, tüm modellere otomatik vites seçeneği eklenecek denilmiş de olabilir. Ama yakın zamanda o seçenek gelecek dediler. Otomatik vites çıkar çıkmaz, İnşaallah bir tane almayı planlıyorum. Öncesinde de olabilir ama ben otomatik vites taraftarıyım. Düz vites pek bana göre değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FLP Bandırma

    Custom'a bindim ve kısacık inceledim, ama Caravelle'e binmedim. Yorumumu, bu konularda çok acemi bir kişi olarak alınız, şahsi kanaatimdir. Tercihim Ford'dan yana. Sebepleri, önem sırasına göre;
    1- Bandırma'da Ford servisi mevcut, genel olarak Ford servisi daha yaygın. Benim için çok önemli bir etken. Her bakımda aracı en az 100 km ötedeki bir serviste bırakmak zorunda kalmayacağım.
    2- Aracın sunduğu güvenlik sistemleri tam bana hitap ediyor; şerit değiştirme uyarısı, dikiz aynasındaki kılavuzlar gibi.
    3- Hava yastıklarının fazla oluşu, özellikle de perdeler benim için önemli bir ayrıntı.
    4- Sol taraftaki sürgülü kapı...
    5- Mesaj okuma ve sıkıntılı durumda 112'yi araması çok iyi.
    6- Servislere yapılan bakım ödemeleri, Ford servisinin söylediği kadarıyla, VW servisine göre çok düşük.
    7- Yokuş destek sistemi bana hitap ediyor. (VW'de var mı bilmiyorum).
    Benim gözümde tek eksik otomatik vites olmaması. Onu da müjdelediler, söylediklerine göre Ford'un tüm arabaları, 2014 itibariyle otomatik vitesli olacakmış. Bunu yanlış anlamış olabilirim, tüm modellere otomatik vites seçeneği eklenecek denilmiş de olabilir. Ama yakın zamanda o seçenek gelecek dediler. Otomatik vites çıkar çıkmaz, İnşaallah bir tane almayı planlıyorum. Öncesinde de olabilir ama ben otomatik vites taraftarıyım. Düz vites pek bana göre değil.

    Alıntıları Göster
    Merhaba ;
    Ben Tevfik , 61 yaşındayım
    1968 den beri araç kullanırım , altına yatar , üstüne çıkar olmadık , yapılmayacak her şeyi denerim...

    Bir yıldır VW CARAVELLA kullanıyorum ( 52.100 aldım yarın 62.449 satıyorum )
    arkadaşlar karşılaştırma yaparken maalesef bazışeyleri gözardı ediyorlar...

    Öncelik VW isim yapmış bir firma
    araçları kaliteli
    parçaları pahalı
    servisleri laçka
    personel bazı yerlerde cahil
    fren ayarı bilmeyen
    far ayarını yaptım diyen kişliler bu işi idare ediyor
    her yer aynı değil ama örnek BODRUM..
    onun için bir değişlik yapalım dedim ve FORD CUSTOM test sürüşü yaptim...

    Hiç kimse sakın karşılaştırmaya kalkmasın hatta yanına bile koymaya kalmasın...

    VW CARAVELLA 79.000 gibi 140 HP
    CUSTOM ( TITANIUM ) 76.000 155 HP

    Custom ile 95 km ile 360 derce yuvarlak kavşağı ayağımı gazdan çekmeden döndüm..( ORTAKENT )
    CAREVELLA ile arka tekerler 95 de dışa doğru kaymaya başladı


    araç gerçekten güzel !!! fakat olumsuz olan yanlarıda var..
    yan camlar ufak ( estetik anlayışına göre ) koltuklar , katlanır , yatar , arası uzak , kalkar , çıkar , VIP olur halde yapılmış.

    80 Litre alıyor ikiside
    Ben İstanbuldan ( İZMİR - SELÇUK arası ) 160 basmaz isem.. yarım depodan biraz fazla ile giriyorum ( VW )
    TATA ZENON ile hemen hemen aynı ...
    Fakat bugün.. şehir içinde yaktığımı hesaplayınca 950 km de KIRMIZI Yandı ve 75 km lik mazot kaldı..

    Şimdi FORD alıyorum merak etmeyin...
    eğer olursa araçta 220 volt ve 2 akü var , laptop ile canlı olarak size bilgi aktarabilirim...

    İstanbul siparişi geçildi , her halde hafta sonu gelir ve pazartesi günü taslim alırız diyorum...SİYAH...

    görüşmek üzere..

    A.T.A

    www.sivilhaberlesme.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sivil Haberleşme -- 13 Mayıs 2013; 16:47:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sivil Haberleşme

    Merhaba ;
    Ben Tevfik , 61 yaşındayım
    1968 den beri araç kullanırım , altına yatar , üstüne çıkar olmadık , yapılmayacak her şeyi denerim...

    Bir yıldır VW CARAVELLA kullanıyorum ( 52.100 aldım yarın 62.449 satıyorum )
    arkadaşlar karşılaştırma yaparken maalesef bazışeyleri gözardı ediyorlar...

    Öncelik VW isim yapmış bir firma
    araçları kaliteli
    parçaları pahalı
    servisleri laçka
    personel bazı yerlerde cahil
    fren ayarı bilmeyen
    far ayarını yaptım diyen kişliler bu işi idare ediyor
    her yer aynı değil ama örnek BODRUM..
    onun için bir değişlik yapalım dedim ve FORD CUSTOM test sürüşü yaptim...

    Hiç kimse sakın karşılaştırmaya kalkmasın hatta yanına bile koymaya kalmasın...

    VW CARAVELLA 79.000 gibi 140 HP
    CUSTOM ( TITANIUM ) 76.000 155 HP

    Custom ile 95 km ile 360 derce yuvarlak kavşağı ayağımı gazdan çekmeden döndüm..( ORTAKENT )
    CAREVELLA ile arka tekerler 95 de dışa doğru kaymaya başladı


    araç gerçekten güzel !!! fakat olumsuz olan yanlarıda var..
    yan camlar ufak ( estetik anlayışına göre ) koltuklar , katlanır , yatar , arası uzak , kalkar , çıkar , VIP olur halde yapılmış.

    80 Litre alıyor ikiside
    Ben İstanbuldan ( İZMİR - SELÇUK arası ) 160 basmaz isem.. yarım depodan biraz fazla ile giriyorum ( VW )
    TATA ZENON ile hemen hemen aynı ...
    Fakat bugün.. şehir içinde yaktığımı hesaplayınca 950 km de KIRMIZI Yandı ve 75 km lik mazot kaldı..

    Şimdi FORD alıyorum merak etmeyin...
    eğer olursa araçta 220 volt ve 2 akü var , laptop ile canlı olarak size bilgi aktarabilirim...

    İstanbul siparişi geçildi , her halde hafta sonu gelir ve pazartesi günü taslim alırız diyorum...SİYAH...

    görüşmek üzere..

    A.T.A

    www.sivilhaberlesme.com

    Alıntıları Göster
    Merhaba ;

    Evet dediğim gibi anlatmadıkları veya bilmedikleri.. maalesef yolcunun rahatı..

    Ön yardımcı koltuğunda SOL KOL DAYANAĞI yok ... çünkü önde 2 kişilik bir koltuk var ve sabit , yani uzun yolda rahatsız

    Bunun için ALMADIM...

    İstanbul'dan - > Bodrum'a 730 km DİK olarak oturmak bence çok zor ,

    Hiç olmaz ise yatar bir koltuk olsa ve sol kol dayanağı olsa FORD belki VOLKSWAGEN ile kıyaslanabilirdi...!!!!

    Görüşmek üzere

    A.T.A



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sivil Haberleşme -- 16 Mayıs 2013; 18:48:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sivil Haberleşme

    Merhaba ;

    Evet dediğim gibi anlatmadıkları veya bilmedikleri.. maalesef yolcunun rahatı..

    Ön yardımcı koltuğunda SOL KOL DAYANAĞI yok ... çünkü önde 2 kişilik bir koltuk var ve sabit , yani uzun yolda rahatsız

    Bunun için ALMADIM...

    İstanbul'dan - > Bodrum'a 730 km DİK olarak oturmak bence çok zor ,

    Hiç olmaz ise yatar bir koltuk olsa ve sol kol dayanağı olsa FORD belki VOLKSWAGEN ile kıyaslanabilirdi...!!!!

    Görüşmek üzere

    A.T.A

    Alıntıları Göster
    Hocam, bi ön kol dayama için araç feda edilir mi? Yaptırılırdı bir şekilde. Yurt dışına gönderilen araçlar için ön tarafa tek koltuklu paket seçeneği var diye okudum forumlarda, yanlış anlamadıysam. Yani öndeki çiftli koltuk yerine, tek koltuk, sürücü koltuğu gibi. Konsept araç da öyle bir yapıya sahipti.
    http://autocarfocus.com/3400/ford-tourneo-custom-concept/ford-tourneo-custom-4/
    Yani tek etken buysa yazık olmuş.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.