Şimdi Ara

vw cc 1.4 tsi kullanan var m (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
1
Favori
11.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende note 2 vardi bozuldu bu dandik lumia ya vpn olmuyo video acamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: internetyasagi

    Bende note 2 vardi bozuldu bu dandik lumia ya vpn olmuyo video acamiyorum



    bunu açıyormu
  • Acmadi bir tek dailymotian aciyo artik baska yerden izlerim ilgin icin tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alttaki dailymotion zaten
  • Heralde burdan acmiyo ben dailymotiondan muzik dinliyoum siz ne yazmistiniz ben sitesinden bulurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dionysos_07

    alttaki dailymotion zaten
    Arkadaşımda var ve hergün bindiğim araba. Arada sırada kullanıyorum da yakından bildiğim bir araç yani. 1.4 tsi dsg.
    -Öncelikle performans olarak gayet iyi. Nefesi kesilmeden hızlanıyor 220 de zaten hız limitleyici var. performans açısından üzmez. Sadece alt devirlerde gaza yüklendiğinizde biraz gecikme oluyor. Kompressör var zaten turbo lagı değilde sanki arabanın ağırlığındanmış gibi. Çok ağır çünkü 1530 kg gibi bir şeydi. Bir de dsg vites düşürürken yükseltmeye göre yavaş tepri veriyor. ve kasislerden geçerken dsg den ses geliyor.
    -Konforu gayet yeterli süspansiyonları rahat ama aynı zamanda sportif. Kesinlikle sert bir araba değil ama performaslı kullanımda da gevşek bir hissi yok. Sadece biraz yere yakın ve altı sürtme işi biraz can sıkıyor yer yer.
    -Kalite olarak benim gözümde bir kaç eksisi var. Birincisi göğüsün altı komple sert plastik. Rengi açık renk o yüzden o kadar kötü durmuyor ama kötü bir plastik. Göğüsteki analog saat çok uyduruk. Üstündeki plastik filan de adi hissi veriyor. Onun haricinde göğüs kapı içleri vs hep yumuşak plastik ve arkadaşınkinde iç aydınlatma paketi ver oldukça hoş duruyor. Ayrıca En kalitesiz hissettiren yeri vosvosun çok övündüğü kapıları. Kapılar direksiz ve arabanın kilidini açtığın zaman camın bir miktar aşşağı inmesi çok sert. Bir de ön kapıların camını sonuna kadar indirince resmen kapının içinde cam sallanıyor yolda değil ama kapıyı kapattığınızda içerdeki o cam titreşimi bariz oluyor. Araba daha bir yıllık sürücü kapısı gacır gucur ediyor çok dikkatli kullanılmasına rağmen.
    -İç mekan biraz kısıtlı. Tavan tasarımından ötürü arka taraf biraz sıkışık. Tavan yüzünden koltukları öne çekmişler biraz ama gene de baş mesafesi kısıtlı.Aynı şekilde diz mesafeside çok iyi diyemem. O kadar uzun bir arabaya göre sıkışık. Ama bu uzunluk ve arka koltukların önde oluşu bagaja yaramış. Kaç litre bilmiyorum ama oldukça büyük bir bagajı var.
    -Yakıt tüketimine gelirsek kesinlikle az yakmıyor. Çok trafiksiz ama yokuşlu yollarda kullanılıyor (ankara konya yolu-odtü-bilkent) 10 litrenin altına inmiyor. gaza dokundukça artıyor. Biraz performanslı kullanımda 13-14 ler sıkıştırınca rahat 17 ler görüyor. Arabada 18" jant var onun da biraz etkisi var.

    Diğer kişisel görüşlerim ise araba oldukça güzel gözüküyor akıcı tasarımı büyüklüğü ile birlikte çok hoş. bagaj kapağındaki tasarım gene hoş bir ayrıntı. Anahtarsız çalıştırma var bagaj da ayakla açılabiliyor insanı şımartan küçük ayrıntılardan . Koltuk ısıtma biraz geç ısıtıyor ama rahatsız edecek kadar değil. Dsg nin vites topuzunu hissi çok kaliteli. Ailede c4 var onun vitesleri dan dun geçiyor dsg ninki çok hoş geçiyor. Uzun olduğu için park yeri filan biraz sorun oluyor.

    Aklıma şimdilik bunlar geldi.Onun harici soracak olduğunuz bir şey olursa sorabilirsiniz.




  • tugberk23 T kullanıcısına yanıt
    Eyv hocam.Anlattiklariniza ragmen kalite ortanin altinda kalmiyor di mi?Yakıt arabaya gore normal artik o konuda babami iknaya caliscam performans zaten ortada; ic hacim yeterli bence bir de standart donanim ve direksiyon hakkinda bilgi verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: internetyasagi

    Eyv hocam.Anlattiklariniza ragmen kalite ortanin altinda kalmiyor di mi?Yakıt arabaya gore normal artik o konuda babami iknaya caliscam performans zaten ortada; ic hacim yeterli bence bir de standart donanim ve direksiyon hakkinda bilgi verirseniz sevinirim.

    -Kesinlikle kalitesiz bir araba değil. Sadece arabayı kurcalamayı seven biri olarak çok ucuz hissi veren yerlere takılıyorum biraz. Normal kullanımda kurcalamadığız sürece çok göze batmayacak şeyler kapının gıcırdaması ve torpido kısmının sert plastiği hariç.Kapı yağlamayla çözülür mü bilmiyorum ama bir tek o beni rahatsız ediyor o da kronik bir şey değil sanırım. Her arabada olacağını sanmıyorum. Bu tamamen size bağlı. Beni rahatsız ediyor sizi etmeyedebilir.
    -Standart donanımda ne var bilmiyorum açıkçası onu sitesinden bakmanız daha doğru olur. Bahsettiğim arabada deri-alacantera koltuklar, sunroof, iç aydınlatma, koltuk ısıtma, ön arka park sensörleri, anahtarsız giriş var emin olmamakla birlikte birlikte sanırım bunların hepsi opsiyon ve bence iç aydınlatma hariç diğerleri bence olmalı.
    -Direksiyon fiziksel olarak bildiğimiz vw nin her modelindeki direksiyon. Kaliteli ve görünümü de hoş. Tabi polodan transporter a hepsiyleaynı direksiyon sizi rahatsız eder mi bilemem ama o arabaya 100 küsür lira versem beni rahatsız ederdi. His olaraksa ölü bir direksiyon. Bence yumuşak. Şehirçi manevrada filan yardımcı ama onun harici hisli bir direksiyon değil. Geri tepki vermeyen doğallıktan uzak elektrikli bir direksiyon. Çok öyle övülecek bir yanı yok. Kayma anlarında haber filan vermiyor. Zaten esp kapılmadığı için öyle çok aksiyon yapılmıyor. Kısaca şehire uygun hissiz bir direksiyon.




  • tugberk23 T kullanıcısına yanıt
    Donanim olarak baktim bir hayli dolu start/stop la anahtarsiz giris yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: internetyasagi

    Bende note 2 vardi bozuldu bu dandik lumia ya vpn olmuyo video acamiyorum


    Eğer WP 8.1 güncellemesini(geliştirici) yaparsanız rahatça VPN kullanabilirsiniz.

    Arabaya gelecek olursak gerçekten kendini gösteren bir araba, yakıtı 9-10 litrelerde gezinir şehir içinde. DSG olacağı için 2.0 Tdi almanızı öneririm. Kuru şanzımanın ıslağa göre arıza çıkarma ihtimali çok yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tankado34 -- 2 Mayıs 2014; 20:24:03 >
  • Tankado34 kullanıcısına yanıt
    2.0 e para yeterse aliriz bu arada benim telefon turkiye de tek sanirim lumia 800 windows 7.8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    al ikinci el temiz 2.0 dizel 140 bg mondeo gitsin 50 milyarında cebinde kalır, cc nin verdiği keyif ve prestijden fazlasını bulursun söylemedi deme

     vw cc 1.4 tsi kullanan var m




    Pardon ama buna kim inanır acaba?

    Öncelikle CC Mondeo'dan daha özel bir araç, çünkü marka içindeki konumlandırılması farklı.

    Ayrıca D segmenti araçlarla prestij sağlama mentalitesini bırakmamız gerekiyor, çünkü ben Mondeo'ya bakınca prestij falan göremiyorum, ama eğer zorlama bir prestij yapacaksak daha ucuz olmasından ötürü Passat'a göre prestiji daha düşük şeklinde düz bir mantık yürütülebilir.




  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Small overlap testini nasil degerlendiriyorsunuz ? s60 la pek bir fark goremedim ama basarisiz diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: internetyasagi

    Small overlap testini nasil degerlendiriyorsunuz ? s60 la pek bir fark goremedim ama basarisiz diyorlar.

    gerçekten fark göremedin mi?
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Gordumde cc nin ortanin altinda kalmasini gerektirecek bir fark goremedim marjinal almis ya da ben dikkatli bakmadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: internetyasagi

    Gordumde cc nin ortanin altinda kalmasini gerektirecek bir fark goremedim marjinal almis ya da ben dikkatli bakmadim

    İçerideki manken airbag yerine cc nin konsola kafa atıyor

    dikkatli bakarsan volvo s60 ın güvenlik farkını görebilirsin
  • Ne aradığınıza göre değişir ama CC'nin herkese uygun bir otomobil olmadığı kesin. 1.4 TSI 160 HP 7-DSG ile şehir içinde helalinden 10 litre yakar, zorlarsanız 8 litreyi de görür ama gerçekçi bir kullanımda o değerler görülemez.

    Bu otomobilin az yaktığını zannedenler olduğu için Sahibinden.Com'da çokça satılık ilânı türedi, en büyük sebebi budur. Büyük ve geniş bir yapıya sahip olmasına rağmen, basık ve dar bir iç mekana sahip olduğunu söylemekte de fayda var. Bana göre CC yerine Passat almak daha mantıklıdır ama bu otomobilin Volkswagen modelleri arasında en ilgi çekici model olduğunu da inkâr edemeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    al ikinci el temiz 2.0 dizel 140 bg mondeo gitsin 50 milyarında cebinde kalır, cc nin verdiği keyif ve prestijden fazlasını bulursun söylemedi deme

     vw cc 1.4 tsi kullanan var m




    Pardon ama buna kim inanır acaba?

    Öncelikle CC Mondeo'dan daha özel bir araç, çünkü marka içindeki konumlandırılması farklı.

    Ayrıca D segmenti araçlarla prestij sağlama mentalitesini bırakmamız gerekiyor, çünkü ben Mondeo'ya bakınca prestij falan göremiyorum, ama eğer zorlama bir prestij yapacaksak daha ucuz olmasından ötürü Passat'a göre prestiji daha düşük şeklinde düz bir mantık yürütülebilir.



    Ne Passat'ın ne de Mondeo'nun prestijli bir yanı yok, aralarında prestijli olarak gözüken ve diğerlerine göre daha havalı duran tek model CC, o da senin dediğin gibi daha özel bir model olmasından kaynaklanıyor.




  • Kafamda 3 aday var 2.el yeni kasa 1.6d powershift advance s60 cc ve 0km insignia 1.6cosmo at

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.