Şimdi Ara

VW GOLF 6 TSİ 122 BG DSG 7 (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
1
Favori
65.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Tarihte belki ilk demişiniz manuelden az yakan bir araç olduğunu söylemişsiniz.
    W124 kasa merc .3.2 lt otomatik manuelinden daha az yakıt tüketiyor ilk hatırladığım ve bir çok tork konventörlü otomatik çok daha hızlı vites te değiştiriyorki buna örnek olarak jaguar xk ve xf de kullanılan otomatik şanzıman dsg den kolaylıkla daha hızlı vites değiştiriyor %55 civarında daha hızlı ve bunu daha konforlu bir şekilde yapıyor.



    Golf 6 1.4 lt tsi 122 hp manuel şanzuman Kulanma kılavuzu yakıt tüketim verileri

    şehir içi 8.2 lt
    şehir dışı : 5.1 lt
    genel : 6.2 lt

    Golf 6 1.4 lt tsi 122hp dsg şanzuman Kulanma kılavuzu yakıt tüketim verileri

    şehir içi 7.7 lt
    şehir dışı : 5.0 lt
    genel : 6.0 lt

    Bu verilerden hareketle dsg şanzumanın normal şanzumandan daha az yakıt tükettiği gözler önüne seriliyor. ( Düz vitesli modelin ağırlığı 1215 kg. dsg'nin ağırlığı 1241 kg olmasına rağmen )

    Ben size w124 kasa mercedes 320 otomatik teknik verilerini aktarıyorum manualini de siz eklersiniz :)

    Motor
    6 silindir
    Motor hacmi
    3199cc 24V
    Eksantrik
    Üstten çift eksantrikli
    Besleme
    Püskürtme
    Maksimum Güç
    231 HP / 5600 d/d
    Maksimum Tork
    315 Nm / 3750 d/d
    Maksimum Hız
    225 km/h
    Hızlnma 0-100km/s
    8,90 sn
    Ağırlık
    1890 kg
    Aktarma
    Arkadan
    Frenler ( ön / arka )
    Soğutmalı Disk / Disk
    Şanzıman
    Otomatik
    1. Vites
    3,87
    2. Vites
    2,25
    3. Vites
    1,44
    4. Vites
    1
    5. Vites
    ***
    Lastikler
    235/60/16
    Gövde Tipi
    Sedan



    Tork konvektörlü otomatik şanzumanların dsg'ye ( çift kavramalı yeni nesil şanzuman ) oranla daha hızlı vites değiştirebildiğini söylüyorsunuz.

    Küçük bir alıntı...

    (Yarı-otomatik şanzımanlarla tam otomatik şanzıman arasındaki fark birinin hem manuel hem otomatik , diğerinin ise sadece otomatik kullanlıyor olmasıdeğildir..tam otomatik viteslilerde de pekala manul mod olabilir..Asıl fark tam otomatiklerde aktarma tork konvektörü ile yapılrken yarı'larda elektrohidrolik bir motor tarafından yapılıyor olması..Yani yarı-otomatikte sizin sol ayağınızın görevini otomatik olarak gören bir motor var..Siz bu yarı-otomatikte manul moda geçerseniz sadece bu motorun vites geçişini kendi insiyatifinize almış olursunuz..

    Neden son yıllarda yarı-otomatikler revaçta?? Bir çok sebep sayılabilir..Bence en önemlileri;
    1. Tam otomatiklere göre daha ucuza mal ediliyorlar
    2. yakıt sarfiyatı manul viteslilere çok yakın( burada araya giriyorum manuelden daha az yakıt sarfiyatı olduğunun altını çiziyorum ) , bu nedenle giderek düşürülen emizyon oranlarını karşılamakta sorun yaşamıyorlar
    3. Performans kaybı tam otomatiklerde tork konvektörü nedeniyle daha fazla..
    Trend giderek çift kavramalı yarı-otomatiklere doğru kayıyor ( vites geçişleri daha yumuşak olması dolayısıyla). VW'nin DSG'sindn sonra Ford ve Fiat da benzer özellikte şanzıman yapma hazırlığındalar.. ) 15.03.2008

    Jaguar xk ( baz modelinde 3.5 litre hacimli bir v8 motor gorev yapmaktadır . 258 beygir guc, 334 nm tork uretebilen motor otomobili 0'dan 100 km/s surate 7.4 saniyede ulastırıyor.) .ve jaguar xf ( 2007 frankfurt otomobil fuarında resmi tanıtımı yapılmış, 6 ileri electronic sequential shift şanzuman kullanıyor)


    dsg vites geçişlerini 0.3 sn olarak gerçekleştirebiliyor. Siz yazınızda bu araçlardaki şanzumanın %55 oranında daha hızlı vites değiştirebildiğinden bahsetmişsiniz. Yani 0.1 saniyenin biraz üzerinde demek istiyorsunuz keşke bunu formula 1'de yarışan markalar da bilse de f1'de jaguarın bu teknolojisi kullanılsa diye düşünüyorum :)




  • otohaber autoshowun dandik testleri halt eder bu kadar verinin yanında..yorumlarınıza sağlık..
    aracın donanımları hakkında benim yorumum trendlinenın daha mantıklı olduğu hakkında..dairesel kromaj kaplı havalındırma panelleri benim daha çok hoşuma gitti..aracın hiçbir güvenlik eksiğide yok...zaten o aracın hakkı ve yakışanı 17 jant...tek sorun benım gibi deri direksiyon hastalarının sanayiye uğrama düşünceleri!

    bir lafımda bu golf 5.5 tanımına...avrupada çok saygın autoexpress uk ( turkiyede autoshowla bağlantılı olan fakat malesef uzaktan yakından alakası olmayan) ve autocar yetkilileri (vw yönetimine çok yakın insanlar)...bu aracın 5.5 tanımına uyduğunu dile getiriyor ve bunu vw yetkilileriyle yaptıkları söyleşide tamamen farklı golfün 4-5 sene sonra yollarda olucağını dile getirmişler.....banada çok inandırıcı gelmedi aslında 4 yıl sonra kasa yeniden değişse golf fan larının tepkisini düşünemiyorum...
    benim yorumum fazla muhafazakar fakat hiç olmadığı kadar pürüzsüz çizgiler...




  • Yerli medyanın yayınladığı görsel-işitsel hiçbir testine itimat etmiyorum. Özellike kısa boylu tombul biri var, galiba NTV'de çıkıyordu. Önce haber sunuyordu ama sonra onu otomotiv haberleri masasına tayin ettiler. Alman TV'lerindeki otomobil proğramların Alman millyetçiliği kısmını ortadan kaldırırsanız inanılmaz bilgilendirici, eğitici ve açıklayıcı olabiliyor. Uydu yayınlarını izleyenlere şiddetle tavsiye ederim. Abenteuer Auto, Grip, n-tv Automagazin, AUTO-MOTOR gibi standard getiren proğramlar hakikaten dört dörtlük. TopGear gibi show formatında değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertb

    Klimatik ve klimatronik arasındaki farkı yazabilirmisiniz. Klimatronik in otomatik klima olduğu belli. Klimatik in kısıtları nelerdir?

    Tşk.



    Climatronic tam otomatik klima sistemidir. Seçtiğiniz araç içi sıcaklığı otomatik olarak koruyabilir. Bunu yaparken bazı sensörlerden faydalanır ve fan hızını kendisi otomatik olarak ayarlayabilir. Güneş ışığı vb. etmenleri dikkate alarak ısıtma ve soğutma konusunda sürücünün müdahalesine gerek bırakmadan seçilen sıcaklığı muhafaza eder. Bunun yanında climatronic'in az bilinen bir özelliği daha vardır. Bunun ismi climatronic diagnostic mod'dur. Bu mod climatronic kumanda paneli üzerindeki fan hızı düşürme, ısı düşürme ve econ butonlarına aynı anda basılmasıyla devreye girer. Akabinde geçilen diagnostic mod ile klima ekranından araç ile ilgili 70'in üzerinde bilgiye erişebilirsiniz bilgiler arası geçişi sıcaklık kontrol düğmeleriyle yapabilirsiniz.

    Bunun detayları ile ilgili inernette rahatlıkla bilgiler bulabilirsiniz...

    "Örnek Alıntı"

    "Fan Hızı düşürme + Sıcaklık Düşürme + Econ tuşlarına basarsanız Diagnostic Mode 'u açmış oluyorsunuz."

    Araçtan araca küçük farklılıklar gösterebilir. BAzılarında 44 bazılarında da 72 seçenek var.

    Mesela göstergeler hızı yanlış gösterirler, gerçek hızınızı dijital olarak görebilirsiniz. İç sıcaklığı motor ısısını vs vs gibi özellikleri de görebilirsiniz.

    1. System error
    2. Actual value feeler virtually
    3. Actual value interior feeler console
    4. Actual value outside temperature - feeler wasserkasten
    5. Actual value outside temperature - feeler bumper
    6. Actual value blowing out feeler floor space
    7. Actual value blowing out feeler man Anstroemer
    8. Display check
    9. Actual digital value acknowledging potentiometer temperature flap
    10. Target digital value temperature flap
    11. Actual digital value acknowledging potentiometer A/C flap
    12. Target digital value A/C flap
    13. Actual digital value acknowledging potentiometer Fuss/Def flap
    14. Target digital value Fuss/Def flap
    15. Actual digital value acknowledging potentiometer ram air flap
    16. Target digital value ram air flap
    17. Driving speed (km/h)
    18. Actual value of the blower tension (volt)
    19. Desired value of the blower tension (volt)
    20. Actual value of the compressor/on-board tension (volt)
    21. Number of low-voltage events
    (not volatilely)
    22. Switching status of the high pressure switch
    23. Number of high pressure events (volatile)
    24. Number of high pressure events (not volatile)
    25. A/D value kickdown switch
    26. A/D value hot light
    27. Engine speed
    28. Compressor number of revolutions
    29. Coding
    30. Software-Version
    31. Software index
    32. Potentiometer error counter temperature flap
    33. Potentiometer error counter A/C flap
    34. Potentiometer error counter Fuss/Def flap
    35. Potentiometer error counter ram air flap
    36. Temperature flap notice cold
    37. Temperature flap notice warm
    38. A/C flap notice closed
    39. A/C flap notice opened
    40. Fuss/Def flap notice Def
    41. Fuss/Def flap notice foot
    42. Ram air flap notice up
    43. Ram air flap notice too
    44. Operating cycle counter
    45. Interior temperature counted (Ninc) dig
    46. Outside temperature filtered (°C)
    47. Outside temperature not filtered (°C)
    48. ECOR
    49. Coolant temperature
    50. Service life in min
    51. Engine temperature °C
    52. Compressor switching off conditions
    53. Announcement more actively el. Exits:
    Compressor/circulating air valve/water valve
    54. Rule index
    55. Outside temperature °C
    56. Interior feeler virtually °C
    57. Interior feeler console °C
    58. Temperature wasserkasten °C
    59. Temperature bumper °C
    60. Blowing out feeler floor space °C
    61. Blowing out feeler man Anstroemer °C
    62. Sun intensity W/m-1
    63. Sun intensity filtered W/m-1
    64. Delta exhaust rise
    65. Delta A/C Klappenverschiebung
    66. Time constant/1.6 seconds
    67. Cold weather starting correction
    68. Maximum correcting variable for i and p-portion
    69. Actual value blowing out feeler foot (cnts)
    70. Desired value blowing out feeler foot (cnts)
    71. Deviation (Epsilon)
    72. Portion (+ heat/- cool)




  • TSI motor ve DSG şansıman hakkında baya övgülerde bulunmuşsun ki bence haklısındır. Sonuçta oldukça teknolojik ve iyi bir motor, şanzıman da öyle. Benim sözüm abartılı fiyatlara. TSI motor + DSG Trendline'da 46.750, comfortline 50.750, Highline 54. Bu fiyatlar C segmenti bir araba için çok çok fazla. C segmenti bir arabaya 50.750 veriyosun ve arabada çelik jant bile yok. TSI motorlu Golf'ün fiyatları diğer güçlü dizel C Segmenti araçlardan bile çok daha pahalı ki ben şahsen güçlü bir dizeli (Focus TDCI mesela - 109 hp), TSI'a tercih ederim zira TSI çok iyi bir motor olsa da bir dizelden daha tasarruflu olamaz (dizelin litre fiyatını da unutmayalım tabi ki)

    Araba yeni çıktığı için fiyatı yüksek daha sonra ucuzlar demek istiyorum ama Doğuş Otoda böyle bir şey olmuyor hatta fiyatlar devamlı artıyor.

    Dediğim gibi TSI motora, Golf'e, DSG'ye lafım yok ama bu fiyatlarla Golf çok iyi satış rakamlarına ulaşamaz. Zaten yeni Golf çıkalı baya oldu ama ben etrafta, trafikte nadiren görüyorum, çok satılmıyor demek ki.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: barisozyurt

    TSI motor ve DSG şansıman hakkında baya övgülerde bulunmuşsun ki bence haklısındır. Sonuçta oldukça teknolojik ve iyi bir motor, şanzıman da öyle. Benim sözüm abartılı fiyatlara. TSI motor + DSG Trendline'da 46.750, comfortline 50.750, Highline 54. Bu fiyatlar C segmenti bir araba için çok çok fazla. C segmenti bir arabaya 50.750 veriyosun ve arabada çelik jant bile yok. TSI motorlu Golf'ün fiyatları diğer güçlü dizel C Segmenti araçlardan bile çok daha pahalı ki ben şahsen güçlü bir dizeli (Focus TDCI mesela - 109 hp), TSI'a tercih ederim zira TSI çok iyi bir motor olsa da bir dizelden daha tasarruflu olamaz (dizelin litre fiyatını da unutmayalım tabi ki)

    Araba yeni çıktığı için fiyatı yüksek daha sonra ucuzlar demek istiyorum ama Doğuş Otoda böyle bir şey olmuyor hatta fiyatlar devamlı artıyor.

    Dediğim gibi TSI motora, Golf'e, DSG'ye lafım yok ama bu fiyatlarla Golf çok iyi satış rakamlarına ulaşamaz. Zaten yeni Golf çıkalı baya oldu ama ben etrafta, trafikte nadiren görüyorum, çok satılmıyor demek ki.



    Düşüncelerinize ben de katılıyorum. Doğuş otonun politikalarının yanında astronomik fiyatlar insanları diğer üst sınıf modelleri düşünmeye sevk ediyor.




  • fiyatlar yüksek ama golf vw markasına soğuk olmama rağmen golf6 c sınıfının üstünde kalitesiyle o bir gerçek...araç testlerde a3 ü geride bırakıyo şu an..demekki vwin gözü direk premium markası audinin üstünde....ama fiyat konusuna gelince hiç bu yazdıklarıma aldanmayın..2 sene sonra 11-12 bın tl düşecek...tıpki 2-3 sene önce a3 1.6 alanlar şu anda aynı paraya 1.8T s tronic alabildikleri gibi...yani kasa biraz eskimeye yüz tutunca meşhur doğuş fahiş kar marjlarından feraget atmeye başlıyor..

    ivin arkadaş aracını güzel fiyata almışsın bide sunroof dahilse muhteşem derim
  • Bu durum fiyatlarına rağmen Golf ü ve onu satın alan kişileri bir şekilde diğer marka ve kullanıcıları arasında biraz daha prestijli bir statüye taşıyor.

    Ancak bu gibi detaylara önem vermeyen biri olarak bence de fiyat yüksek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    fiyatlar yüksek ama golf vw markasına soğuk olmama rağmen golf6 c sınıfının üstünde kalitesiyle o bir gerçek...araç testlerde a3 ü geride bırakıyo şu an..demekki vwin gözü direk premium markası audinin üstünde....ama fiyat konusuna gelince hiç bu yazdıklarıma aldanmayın..2 sene sonra 11-12 bın tl düşecek...tıpki 2-3 sene önce a3 1.6 alanlar şu anda aynı paraya 1.8T s tronic alabildikleri gibi...yani kasa biraz eskimeye yüz tutunca meşhur doğuş fahiş kar marjlarından feraget atmeye başlıyor..

    ivin arkadaş aracını güzel fiyata almışsın bide sunroof dahilse muhteşem derim



    egunns, inan o fiyata indirebilmek için çok çile çektik :) aracın sun-roof'u yok malesef :)
  • Fiyatlar ne yazık ki yüksek.

    En ucuz Golf 25 ve en pahalı Golf 40 bin TL olacaktı ki, tüm otomobil fiyatları şöyle bir % 30 aşağıya çekilecekti ki, Almanya'daki gibi devlet okkalı bir hurda indirimi çıkaracaktı ki ekonomi kısa sürede yine eski haline tam olarak dönmese de şöyle iyice bir toparlanırdı, yastık altındaki dolar ve altınlar bozdurulur, ekonomiye kazandırılırdı. Almanya'da otomobil satışları şu anda zirve yapıyor.

    Ama neredeee.. Şu anda mevduat faizi bile %12-14 arasında. Bankacılar bile akıl sır erdiremiyor (zaten krizi de onlar yaratmadı mı?).
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Fiyatlar ne yazık ki yüksek.

    En ucuz Golf 25 ve en pahalı Golf 40 bin TL olacaktı ki, tüm otomobil fiyatları şöyle bir % 30 aşağıya çekilecekti ki, Almanya'daki gibi devlet okkalı bir hurda indirimi çıkaracaktı ki ekonomi kısa sürede yine eski haline tam olarak dönmese de şöyle iyice bir toparlanırdı, yastık altındaki dolar ve altınlar bozdurulur, ekonomiye kazandırılırdı. Almanya'da otomobil satışları şu anda zirve yapıyor.

    Ama neredeee.. Şu anda mevduat faizi bile %12-14 arasında. Bankacılar bile akıl sır erdiremiyor (zaten krizi de onlar yaratmadı mı?).


    Taner bey ekonomiden pek anlamam ama o yastık altındaki paralarla alman ekonomisini canlandırmiş olmuyacakmıyız yani vw ye baktığımda bildiğim kadarıyla ülkemizde herhangibi üretim yapan fabrika vs yok.
    Gerçi global dünyada ekonomi karışık bir konu ama yinede bu kriz ortamında alman ekonomisinin canlanmasının ülkemize dönüşü nasıl olur bilemiyorum.




  • Arkadaşım aracındaki dsg nin manuelden daha az tüketen ve performans olarak daha iyi ilk otomatik şanzıman olduğunu söylemişsin,bende sana hatırladığım kadarıyla doğru olmadığını belirtmişim w124 ün otomatiğinin verilerini yazıp manueli bana havale etmişsin.Sayende eski günlere gittim depoya girdim .Auto bild i buldum 1993 yılına ait ,ancak kapak yırtılmıştı.
    Merc.w124 320ce düz sıralı 6 silindirli motor 3199cc/220hp.
    otomatik-----0-100km/h :7.4sn düz vites-----0-100km/h:7.9sn
    son sürat :230km/h :235km/h
    tüketim :12.8lt/100km :13.8lt/100km
    fiyat :89240dm :84410dm
    Performans ve tüketim için testi yapan ekip teknik verilerle birlikte şazımanın geçiş ve tepkileri için mükemmel ifadesini kullanmışlar,rakamların gösterdiğini pratiktede görmenin mutluluk verdiğini söylemişler.Kullanılan bir kaç ifade şu'6 silindirli ile mükemmel uyum gösteriyor .Seri geçiyor doğru zamanlama yapıyor,kickdown a doğru ve derhal reaksiyon gösteriyor hızlanma manuelden çabuk gerçekleşiyor tüketimin daha az olmasına şaşmamalı.
    Testte olan diğer araçlarda vectra a 2.0 ,panda selecta, scorpio 2.9 ,audi 1002.6 ,bmw 3.25i ,peugeot 2051.6 ,clio 1.4.
    16 yıl önce merc buna ulaşmışve taktiri hak etmiş yani zeusun dsg si değil sadece hemde fi tarihinde.
    Dsg nin yararlarını vermişsin 0.3saniyede vites değiştirdiğini eklemişsin bende %55 daha hızlı tork dönüştürücülü olanın yapabildiğini söylemişim hatırladığım kadarıyla .Evo da bir değerlendirme var zf ,voicis,ricardo mühendislerinin nezaretinde onlarında görüşlerini içeren düz vites, dct ,otomatik ,amt şanzımanları içeren bu analizde uzman kişileri görüşleri ve ortaya çıkan değerler.Sen 0.3 saniye demişsin bakalım mühendisler ne diyor tim clarke zf mühendisiyle birlikte ;en kötü durumda yani tam gaz altında 1 den 2 ye geçişte 60 mili saniye olduğu ortaya çıkıyor ki genelde verilen zamanlar şanzımanları daha az zorlayan en iyi durumları vermekte.
    Tork konventörünün otomatiği bir çeşit sömürdüğü manuelden fazla tükettiği vb.gibi şeyler söylemişsin senin yazdıkları karşısında jaguar aktarma organları uzmanı tim clark ve zf mühendislerinin esamesi okunmaz ancak onlar nacizane ne diyorlar bakalım.' tork dönüştürücüyü sadece kalkışta ve birazda ilk iki viteste kullanıyoruz 2000devir üzerinde dönüştürücü devre dışı kalıyor' diyor uzmanlar ve bazı modern otomatik vites kutularının neden manuellerden daha ekonomik olduğunu açıklıyor' diye sözü bitiriyor uzmanlar.
    Tabi dönüştürücülü otomatik kutularında bağzı dezavantajları var ki bunu bu uzmanlar dönüştürücünün 6800devirden öteye gidememesi olarak belirtiyorlar.
    Amt vites kutusuna sahip olan 599 ,430 scuderia da %90 lık gaz oranında 60 mili saniye oluyor .tam gazda ise 80ms oluyor.Tabi bunun da bağzı dezavantajları var m5 ile yapılan 2-3 tam gaz kalkıştan sonra sıfırdan kalkış fonksiyonu geçici olarak iptal ediliyor ancak veyronla arka arkaya tam gaz kalkışta bile yorgunluk belirtisi göstermediği belirtilmiş.Şehir içinde çok çabuk aşınmasıda bir başka dezavantaj.Testler esnasında dct ile saptanan bir kaç olumsuzluk şu şekilde belirtilmiş'ilk bir kaç viteste devir kırmızı çizğide kalıyor ve vites değişimleri pürüssüz olsada şaşırtıcı bir hız yakalanamıyor.'Ki değerlendirmede kullanılan araçlar audi tt ve nissan gt-r.
    Bu arada en hızlı manuel vites değişimininde 200ms olduğu uzmanlarca belirtilmiş.
    Jaguarın vites kutusu için uzmanları yaptıkları değerlendirmede son olarak şu cümle kullanılıyorXKR dct şanzımanlı iki otomobildende daha iyi kalkışlar sunuyor.Beklediğimizdende iyi performansı olduğunu belirtip noktayı koyuyorlar.Şunuda belirtmeliyim ki uzmanların fikirler birliği ve genel kanı olarak jaguarın xf ve xk daki tork dönüştürücülü geleneksel ünitenin bu klasmandaki en iyi şanzıman olduğu belirtiliyor.
    Yazınızın sonunda dsg 0.3 saniyede iken0.1 saniyeden biraz daha fazla sürede vites değiştiren üniteye keşke F1 dekilerinde haberi olsada jaguardan alıp kullansa diye kendinizce alay etmişsiniz .Doğuş böyle pazarlıyor demekki ürünlerini ben görmiyeli ,EN EN EN iyi her şeyde.
    En az 3 yıl önce en az iki üretici ki en az kullanmamım nedeni bunun tam olarak ne kadar zamandır kullanıldığını kimse tam olarak bilmiyor ki F1 TAKIMLARI VİTES DEĞİŞİM ZAMANI OLARAK 0 (SIFIR ) SANİYE ,SIFIR DAKİKA ARTIK NE DERSENİZ DEYİN ZAMAN OLARAK VİTES DEĞİŞİMİ Nİ TAMAMEN SIFIR ZAMAN BİRİMİNDE YAPAN ŞANZIMANLARLA YARIŞIYORLAR,yani vites değişiminde iki vites arasında hiç bir boşluk yok ne dsg niz gibi 0.3 saniye nede diğer vites kutuları gibi mil saniye veya bundan daha küçük olarak ölçülen bir zaman birimi (yani sıfır )alıyor.Bu sistem şu an bile büyük bir sır olarak belirtiliyor tabi bu sistem ne dct nede kademesiz değişken bir ünite ki bunlar zaten yasak olan sistemler vb. Bu o kadar değerli bir ünite ki williams bunu geliştiremeyen toyotaya bu sistemi vermesi karşılığında toyota motorlarına bedavaya sahip oldu.Geçen sezonun sonuna doğru griddeki son takımda ki bu force india kendine ait bu değişim zamanı olmayan bu şanzımanı geliştirerek tur başına 0.65 saniye zaman kazanmıştır.
    Bu yazıyı aslında sondaki o alay eden ifade olmasa idi hiç yazmıyacaktım ancak atalarımızın bir sözü vardır'NE DİYECEĞİNİ DEĞİL NE İŞİTECEĞİNİ DÜŞÜNECEKSİN ' derler.İyi akşamlar.




  • Sayın froster 2006 yazınızı ilgi ile okudum gerçekten sayısal verilerle konuyu somutlaştırmış ve bizleri aydınlatmış oldunuz. Yazınız gerçekten konuya ilgi duyan katılımcılar nezdinde bilgi verici ve emsalsiz bir kaynak niteliğinde. Özellikle Bugatti Veyron, Audi tt, Nissan Gtr-r ve Jaguuar xk ile xf marka otomobillerin dinamiklerini çok akıcı bir dille anlatmışsınız. Açıkçası ben nacizane dsg şanzumanımın bu modellerde kullanılan şanzumanlarla kıyaslanmasına pek bir sevindim en azından sayenizde vites geçişlerindeki milisaniye farklarını öğrenmiş oldum ve anladım ki dsg gerçekten işe yaramaz bir şanzuman :( Sanırım gidip bir Jaguar xf alma vakti geldi :)

    Şaka bir yana yazınızda katılmadığım en önemli husus şudur ki "Doğuş böyle pazarlıyor demekki ürünlerini ben görmiyeli ,EN EN EN iyi her şeyde." Demişsiniz... Biz ne kimin nasıl ürün pazarladığından söz açtık ( Sadece Doğuş politikalarını tasvip etmediğimize değindik ) ne de elimizdekinin en iyisi olduğundan dem vurduk...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sline


    quote:

    Orjinalden alıntı: mertb

    Klimatik ve klimatronik arasındaki farkı yazabilirmisiniz. Klimatronik in otomatik klima olduğu belli. Klimatik in kısıtları nelerdir?

    Tşk.

    manuelden farkı yok kelime oyunu var sadece



    Vw ni tanımına göre climatic manuelden ısı ayarı yapılabildiğinden biraz daha iyi bir sistem olarak görünüyor. Isıyı ayarlamak en önemli şey zaten kilmada. tanım aşağıda.Kullananlar söyleyebilirlermi, bir ısı ayarı var mı gerçekten?
    Climatic
    Climatic from Volkswagen is a semi-automatic air conditioning system which automatically regulates the temperature of the fresh air supply depending on the desired temperature setting. Air distribution and blower speed are set manually by the driver. Climatic includes an interior sensor to measure the current temperature inside the car. The electronic control regulates the temperature of the fresh air intake to reach the set value as quickly as possible and then maintain it constantly.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertb


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline


    quote:

    Orjinalden alıntı: mertb

    Klimatik ve klimatronik arasındaki farkı yazabilirmisiniz. Klimatronik in otomatik klima olduğu belli. Klimatik in kısıtları nelerdir?

    Tşk.

    manuelden farkı yok kelime oyunu var sadece



    Vw ni tanımına göre climatic manuelden ısı ayarı yapılabildiğinden biraz daha iyi bir sistem olarak görünüyor. Isıyı ayarlamak en önemli şey zaten kilmada. tanım aşağıda.Kullananlar söyleyebilirlermi, bir ısı ayarı var mı gerçekten?
    Climatic
    Climatic from Volkswagen is a semi-automatic air conditioning system which automatically regulates the temperature of the fresh air supply depending on the desired temperature setting. Air distribution and blower speed are set manually by the driver. Climatic includes an interior sensor to measure the current temperature inside the car. The electronic control regulates the temperature of the fresh air intake to reach the set value as quickly as possible and then maintain it constantly.

    kullandım biliyorum sadece ısı ayarı dügmesinin bi tarafında 28 bi tarafında 18 ortasında 22 yazıyor fan hızını kendin ayarlıyorsun ve 22 dereceye ulasıldıgında fan hız kesmıyor 4. kademede isi 4. kademe hızında üflemeye devam ediyor manuel klimadan farkı varmı sizce tamamen kelime oyunu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertb


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline


    quote:

    Orjinalden alıntı: mertb

    Klimatik ve klimatronik arasındaki farkı yazabilirmisiniz. Klimatronik in otomatik klima olduğu belli. Klimatik in kısıtları nelerdir?

    Tşk.

    manuelden farkı yok kelime oyunu var sadece



    Vw ni tanımına göre climatic manuelden ısı ayarı yapılabildiğinden biraz daha iyi bir sistem olarak görünüyor. Isıyı ayarlamak en önemli şey zaten kilmada. tanım aşağıda.Kullananlar söyleyebilirlermi, bir ısı ayarı var mı gerçekten?
    Climatic
    Climatic from Volkswagen is a semi-automatic air conditioning system which automatically regulates the temperature of the fresh air supply depending on the desired temperature setting. Air distribution and blower speed are set manually by the driver. Climatic includes an interior sensor to measure the current temperature inside the car. The electronic control regulates the temperature of the fresh air intake to reach the set value as quickly as possible and then maintain it constantly.

    bu da tercümesi'' Volkswagen den Klimatik yarı olan otomatik olarak taze hava tedarik istenen sıcaklık ayarı bağlı olarak bir sıcaklık düzenleyen otomatik klima sistemi. Hava dağıtımı ve üfleyici hızı el ile sürücüsü tarafından belirlenir. Klimatik araç içindeki mevcut sıcaklığı ölçmek için bir iç sensörü içerir. Elektronik kontrol hemen olarak ayarlanan değere ulaşmak ve daha sonra sürekli bakım ve taze hava giriş ve sıcaklık düzenlemektedir.''




  • Dediğiniz gibi benim opel corsanın klimasından farkı yokmuş. Sanırım aynı fiyata full hyundai i30 alacağım. 40 küsür fiyatlı bir otomobile VW otomatik klima koysa iyi olurmuş. Bu haliyle benim 2000 de aldığıım 2002 de sattığım VW Bora dan bir farkı olmuyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline


    quote:

    Orjinalden alıntı: mertb


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sline


    quote:

    Orjinalden alıntı: mertb

    Klimatik ve klimatronik arasındaki farkı yazabilirmisiniz. Klimatronik in otomatik klima olduğu belli. Klimatik in kısıtları nelerdir?

    Tşk.

    manuelden farkı yok kelime oyunu var sadece



    Vw ni tanımına göre climatic manuelden ısı ayarı yapılabildiğinden biraz daha iyi bir sistem olarak görünüyor. Isıyı ayarlamak en önemli şey zaten kilmada. tanım aşağıda.Kullananlar söyleyebilirlermi, bir ısı ayarı var mı gerçekten?
    Climatic
    Climatic from Volkswagen is a semi-automatic air conditioning system which automatically regulates the temperature of the fresh air supply depending on the desired temperature setting. Air distribution and blower speed are set manually by the driver. Climatic includes an interior sensor to measure the current temperature inside the car. The electronic control regulates the temperature of the fresh air intake to reach the set value as quickly as possible and then maintain it constantly.

    kullandım biliyorum sadece ısı ayarı dügmesinin bi tarafında 28 bi tarafında 18 ortasında 22 yazıyor fan hızını kendin ayarlıyorsun ve 22 dereceye ulasıldıgında fan hız kesmıyor 4. kademede isi 4. kademe hızında üflemeye devam ediyor manuel klimadan farkı varmı sizce tamamen kelime oyunu




  • Aslında klimatik çok basit ancak çok fonksiyonel bir sistem.
  • Valla bir solukta okudum, çak faydalı bir topic olmuş, ben golfun d segmentindeki araçlardan bile daha performanslı olduğunu söylüyordum ama inandıramamştım, hatta fazlasını da buldum, golf IV'ü aratmayacaksa ki öyle anlaşılıyor, golf 6 iyi bir seçim olur.

    İvin arkadaşımız A3 ten bile performanslı olduğunu söylüyor, parası olan performansa bakmadan gider daha prestijli diye A3'ü alır, kendi bileceği iştir. Trendline donanımın ön konsolu sade, güven hissi veriyor, alman işçiliğini hissediyorsunuz, aynı sınıftaki diğer araçlara (auris, honda type) bindiğimde bir sürü zımbırtıdan krom kaplamalardan başım dönüyor.

    ivin acaba S40 kullandın mı, çünkü ben golf VI ve S40 arasında kararsız kaldım, bu konudaki gözlemlerini paylaşabilir misin?
  • şu an alınıcaksa golf...1.5 yıl sonra ise s40 (yeni kasa)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.