Şimdi Ara

VW GOLF 6 TSİ 122 BG DSG 7 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
1
Favori
65.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar bende yaklaşık 10 gün önce Golf 6 1.4 tsi manuel trendline modelini satın aldım.. Ivin in sölediklerinin çoğuna katılıyorum...Ayrıca ne tesadüftür ben 11 yıllık ehliyet sahibiyim ve bende ilk defa bu araçla çok keskin bir viraja çok hızlı bi şekilde girdim..tam 1 haftalık arabayı ters çeviricem şimdi derken ESP ve arkadaşları devreye girdi ve araç çizgisini hiç şaşırmadan yoluna devam etti..yalnızca cd çalar kapanıp açıldı..sanırım sarsıntıdan yada esp çok fazla güç çektiği için böyle birşey oldu...aracın hızlandığını anlamak mümkün değil...çok çabuk bir şekilde 80 km/saat hıza erişiyor...şehir içinde çok dikkat etmek gerek...ses konusunda araç içinde super bir sessizlik söz konusu değil ..motor sesini duyabiliyorum...yol sesi de duyuluyor..ama rüzgarı işitmedim....camların kalınlaştırılması ve sanırım aracın aerodinamikliği rüzgar sesini bertaraf ediyor...motorun rodajını beklemek asla mümkün değil çok haklısın..ister istemez gaz pedalı tahrik ediyor...benim şansızlığım 6 günde sol arka lastiğim patladı çivi girmiş...garantiden lastiği değiştirirler mi sizce?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregundogdu

    Merhabalar bende yaklaşık 10 gün önce Golf 6 1.4 tsi manuel trendline modelini satın aldım.. Ivin in sölediklerinin çoğuna katılıyorum...Ayrıca ne tesadüftür ben 11 yıllık ehliyet sahibiyim ve bende ilk defa bu araçla çok keskin bir viraja çok hızlı bi şekilde girdim..tam 1 haftalık arabayı ters çeviricem şimdi derken ESP ve arkadaşları devreye girdi ve araç çizgisini hiç şaşırmadan yoluna devam etti..yalnızca cd çalar kapanıp açıldı..sanırım sarsıntıdan yada esp çok fazla güç çektiği için böyle birşey oldu...aracın hızlandığını anlamak mümkün değil...çok çabuk bir şekilde 80 km/saat hıza erişiyor...şehir içinde çok dikkat etmek gerek...ses konusunda araç içinde super bir sessizlik söz konusu değil ..motor sesini duyabiliyorum...yol sesi de duyuluyor..ama rüzgarı işitmedim....camların kalınlaştırılması ve sanırım aracın aerodinamikliği rüzgar sesini bertaraf ediyor...motorun rodajını beklemek asla mümkün değil çok haklısın..ister istemez gaz pedalı tahrik ediyor...benim şansızlığım 6 günde sol arka lastiğim patladı çivi girmiş...garantiden lastiği değiştirirler mi sizce?


    "ESP ve arkadaşları"
    Yalnız şimdi hatırladım sizin aracınzda ESP yok, ASR-EDL-EBD gibi ESP'nin arkadaşlar yardımcı olmuş olabilir ama aracın yolda kalmasına :) Zaten genel olarak Golf'ler iyi ol tutar(çok iyi olmasa da) Şimdiki Golfler de 205 lastik ebadı ile geliyo bu da ekstra bir puan yol tutuşa GolfV'e ek olarak.

    Aracınız hayırlı olsun, tsi Golf6 gerçekten kaliteli bir araba. Kazasız belasız binersiniz inşallah siz de.
    Lastik konusunda ise yapabilecek bişey yok ne yazık ki Garanti kapsamına alınamaz.

    edit.eklemeESP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 13 Şubat 2009; 20:27:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    quote:

    Orjinalden alıntı: emregundogdu

    Merhabalar bende yaklaşık 10 gün önce Golf 6 1.4 tsi manuel trendline modelini satın aldım.. Ivin in sölediklerinin çoğuna katılıyorum...Ayrıca ne tesadüftür ben 11 yıllık ehliyet sahibiyim ve bende ilk defa bu araçla çok keskin bir viraja çok hızlı bi şekilde girdim..tam 1 haftalık arabayı ters çeviricem şimdi derken ESP ve arkadaşları devreye girdi ve araç çizgisini hiç şaşırmadan yoluna devam etti..yalnızca cd çalar kapanıp açıldı..sanırım sarsıntıdan yada esp çok fazla güç çektiği için böyle birşey oldu...aracın hızlandığını anlamak mümkün değil...çok çabuk bir şekilde 80 km/saat hıza erişiyor...şehir içinde çok dikkat etmek gerek...ses konusunda araç içinde super bir sessizlik söz konusu değil ..motor sesini duyabiliyorum...yol sesi de duyuluyor..ama rüzgarı işitmedim....camların kalınlaştırılması ve sanırım aracın aerodinamikliği rüzgar sesini bertaraf ediyor...motorun rodajını beklemek asla mümkün değil çok haklısın..ister istemez gaz pedalı tahrik ediyor...benim şansızlığım 6 günde sol arka lastiğim patladı çivi girmiş...garantiden lastiği değiştirirler mi sizce?


    "ESP ve arkadaşları"
    Yalnız şimdi hatırladım sizin aracınzda ESP yok, ASR-EDL-EBD gibi ESP'nin arkadaşlar yardımcı olmuş olabilir ama aracın yolda kalmasına :) Zaten genel olarak Golf'ler iyi ol tutar(çok iyi olmasa da) Şimdiki Golfler de 205 lastik ebadı ile geliyo bu da ekstra bir puan yol tutuşa GolfV'e ek olarak.

    Aracınız hayırlı olsun, tsi Golf6 gerçekten kaliteli bir araba. Kazasız belasız binersiniz inşallah siz de.
    Lastik konusunda ise yapabilecek bişey yok ne yazık ki Garanti kapsamına alınamaz.

    edit.eklemeESP



    Trenline dsg golf 6'larda esp ve "arkadaşları" standart olarak sunluyor lastik ebatları ise 195 / 65 / 15

    Az önce Audi A3 1.6 8v tiptronic sportsback'tan indim ve bu yazıyı yazıyorum inanın şu an bana audi hiç keyif vermiyor :P

    Aklıma geldikçe eklemeler yaacağım. Örneğin golf 6'da "launch control " denen olayı gerçekleştiremiyorsunuz. ( sol ayakla frene basılı iken gaza yüklenerek devri 2500-3000 aralığında tutup freni bırakmak ve böylece otomobilin devirli bir kalkış yaparak öne atılasını sağlamak) frene ve akabinde gaza bastığınızda devir önce 1500'e geliyor ve ayağınız frende ise gaz pedalı devre dışı kalıyor. sanırım motor ve şanzumana zararı olabilecek bu işin önüne geçmek için yapmışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ivin -- 13 Şubat 2009; 23:20:33 >




  • Golf 5.5 TSI 122 hp'de manuel versiyonlarda ESP yok.

    ESP sadece DSG şanzıman ile birlikte geliyor.
  • Golf 6 larda sadece dsg şanzımanda standart olarak sunuluyor ESP.
    Manuel viteslilerde üzerine para bile verseniz alamıyorsunuz. Nasıl bir mantıksa. Manuel vitesli araçta ESP lazım değil diye düşünmüşler herhalde...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    Golf 6 larda sadece dsg şanzımanda standart olarak sunuluyor ESP.
    Manuel viteslilerde üzerine para bile verseniz alamıyorsunuz. Nasıl bir mantıksa. Manuel vitesli araçta ESP lazım değil diye düşünmüşler herhalde...


    Doğuş'un garip işlerinden biri.Bazı markalarda da ESP için aylarca bekleyebiliyorsunuz (örneğin FORD).Parayla rezillik bu olsa gerek.

    Fakat bu durum tüketicilerden de kaynaklanıyor.Araç almaya giden her 10 kişiden 5-6'sı ESP alamayacağını ya da çok beklemesi gerektiğini öğrendiğinde showroom'u terketse,adamların aklı başına gelir.Birçok tüketici ilk olarak sis farı,kromaj,karartılmış cam gibi gösterişe yönelik şeyleri ilk sırada tercih ettiğinden oluyor bunlar.
  • Merhaba İvin,

    Öncelikle profesyonelliğinizden ötürü tebrik etmek istiyorum. Çok ayrıntılı ve iyi bir paylaşım, fikir yansıması ve görüş belirtme olmuş. GOLF VI şu anda küçük sınıf otomobillerde Almanya'da yine en çok satılan araç. Türkiye'deki fiyatı ne yazık ki herkesi üzüyor ancak şeytanın bacağını kırmak için demek ki gerekli güç yine de toplanabiliyor.

    ESP'yi Doğuş Otomotiv GOLF'e ekletmemeye çalışıyor ama DSG'li olunca VOLKSWAGEN'in kriterlerine karşı gelemediğinden onlar üzülerek ama bizler sevinerek yine de ESP'li GOLF'lerimize kavuşabilme imkanına kavuşmuş oluyoruz.

    Doğuş Otomotiv'e kalsa jant ve lastiksiz getirecek GOLF'ü, "gidin kendiniz taktırın" demelerinden çekiniyorum açıkası çünkü artık bu kadar ileri gidilmemesi gerekiyordu GOLF VI'de.

    Aracınızı güle güle, kazasız ve belasız kullanmanız dileğiyle,

    İyi akşamlar.

    Taner Göde




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ivin

    ...Trendline dsg golf 6'larda esp ve "arkadaşları" standart olarak sunluyor lastik ebatları ise 195 / 65 / 15



    Evet arkadaşınkisi manuel yani onda yok sizin de dediğiniz gibi
    Lastik ebatlarını da karıştırmışım, comfortline'dı benim test ettiğim ve onun lastikleri 205ti. trenline'lar 15" jant ve 195taban.
    Düzeltme için teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ivin


    Sanırım bayağı yazmışım :):):) bu araç hakkında merak ettiklerinizi seve seve cevaplamaya hazırım :) Uzun yazımla zamanınızı aldım dilerim merak ettiğiniz konularda sizlere yardımcı olabilirim :) Saygılarımla....


    İvin, verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..Keşke her Golf6 kullanıcısı da sizin gibi detaylı bilgiler verebilse..Doğuş sayesinde aracın fiyatını konuşmaktan kalitesini konuşmaya fırsatımız olmuyor..Sizden öğrenmek istediğim, 1.4 TSİ'nin şehiriçi ve şehirdışı ( yüksek hız) tüketimleri ne kadar??Kullandığınız diğer araçlarla aynı trafikte kıyaslayarak verirseniz sevinirim)..Güle güle kulanmanız dileğiyle..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70


    quote:

    Orjinalden alıntı: ivin


    Sanırım bayağı yazmışım :):):) bu araç hakkında merak ettiklerinizi seve seve cevaplamaya hazırım :) Uzun yazımla zamanınızı aldım dilerim merak ettiğiniz konularda sizlere yardımcı olabilirim :) Saygılarımla....


    İvin, verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..Keşke her Golf6 kullanıcısı da sizin gibi detaylı bilgiler verebilse..Doğuş sayesinde aracın fiyatını konuşmaktan kalitesini konuşmaya fırsatımız olmuyor..Sizden öğrenmek istediğim, 1.4 TSİ'nin şehiriçi ve şehirdışı ( yüksek hız) tüketimleri ne kadar??Kullandığınız diğer araçlarla aynı trafikte kıyaslayarak verirseniz sevinirim)..Güle güle kulanmanız dileğiyle..


    Memnuniyetle ve elimden geldiğince merak ettiğiniz konularda bilgiler vermeye çalışacağım :)

    öncelikle her gün kullandığım 2001 golf 4 comfortline ve 2007 audi a 3 sportsback ile ilgili verilerle başlamak istiyorum. Bu iki otomobilde de vw'in uzun yıllardır tercih ettiği 8 valfli 1.6 sr akl motor kullanılıyor ( Şu an golf 6'da da bu motor halen mevcut satışta. audi'yi satın aldığımız dönemde 1.6 fsi ve 1.6 sr motordan birini seçme konusunda kararsız kalmıştık. Servis yetkilisi bize vw'in her an 16 valfli fsi motorun üretimini durdurabileceğini ancak 8 valfli 1.6
    sr motordan uzun müddet vazgeçmeyeceğini söylemişti ve haklı da çıktı.) Bu araçlardan golf, düz, a3 ise tiptronic 6 ileri şanzumana sahip. Aynı motor olmalarına rağmen golf düz vites olması ve ağırlığının da bariz bir şekilde az olması nedeniyle audiye göre çok atak. Bunun yanında yakıt ekonomisi olarak golf yine avantajlı ( Burada 1.6 sr motorun az yakıt tükettiği sanılmasın mukayeseyi öncelikle aynı motora sahip bu iki otomobil arasında yapıyorum) eğer 90 km sabit hızla giderseniz golf'ün yol bilgisayarında 5.8 ile 6.6 lt arasında değişen verilerle karşılaşıyorsunuz ancak 90 km şehirlerarası genel ortalamada ben daima 6.5 lt ile yolculuk yaptım. şehir içinde ise tüketim malesef çok yüksek. eğer bol dur kalk yapıyorsanız 10 lt'den aşağı düşmek kolay değil. ( özellikle kış aylarında ) audi de ise durum biraz daha farklı 6. vitesin getirdiği bir yakıt tasarrufu beklerken otomatik şanzumanın getirdiği yakıt yükü ile karşılaşıyorsunuz. üstelik otomobil ivmelenemiyor ve daha fazla gaza basmak gerektiği için tüketim katlanıyor. şehirlerarasında en iyi ihtimalle 6.7 lt benzin tüketiliyor ve bu eğer aracı ortalama 100 km hızla kullanacak olursanız 7'li llitrelere ulaşıyorsunuz. şehir içindeki durum golf 4 ten pek farklı değil trafiğe göre 8.5 ila 10 lt arasında bir ortalama tutturmanz mümkün. Araçların hızlanmalarına baktığımızda golf 4 düz yolda 200'ye çıkabiliyor yokuş aşağı giderken 215 km hıza erişiyor ve bundan sonra çok dikkatli olmak gerekiyor çünkü araç bu süratte birden devir kesiciye giriyor. ( devir kesici aralıkları 1.vites 50km, 2. vites 90km., 3. vites 130 km. 4. vites 170 km. 5. vites 215 km.) bazı forumlarda golf 4 8 valfli modifiyesiz 1.6 motor ile 240 km sürate erişenler olduğunu okumuştum lütfen bunlara inanmayın. Audi ile 200 km sürati hiç geçemedim ancak araç bu süratte 6 viteste olduğu için size sessiz bir sürüş sağlıyor ayrıca golf'e göre oldukça dengeli ve güveni geliyor. 200 km ve üzeri süratlerde yakıt tüketimi 15 lt civarında oluyor.

    2006 opel vectra'nın yakıt tüketimi açısından vw grubundaki araçlardan bir eksiği yok :) malesef motor kasaya yetmiyor ivmelenme zayıf ayrıca yüksek devirlerde motor gürültüsünü içeriye çok veriyor. Son süratini bilemiyorum ancak 4. vites 180 km'de devir kesiciye giriyor 200 km'ye de rahatlıkla ulaşıyor.

    2001 model 200.000 kmdeki megane rxi genellikle araziye veya kötü yollara giderken kullandığımız aracımız yukarıdaki tüm araçlardan daha seri ve daha az yakıt tüketiyor. 90 ile giderken 5.7 5.8 ortalama tutturmak mümkün şehir içinde ise genellikle 8.5'li litrelerde geziniyor. Açıkçası yol tutuşu çok iyi değil frenler zayıf ve yalıtım inanılmaz kötü ancak 1.6 16v 110 bg motor otomobili iyi sürüklüyor yokuş aşağı 215 km sürate erişebiliyor ve yol daha da uzarsa daha da gidebileceğini anlıyorsunuz.

    Yazları kullandığımız 2006 micra 1.2 otomatik tam bir şehir içi arabası inanılmaz manevra kabiliyeti inanınmaz serilik. 1.2 motor renault ile ortak geliştiriliyor ancak beklenen yakıt ekonomisini sunamıyor yol bilgisayarı olmadığı için tam veri veremeyeceğim ama eğer 120 km sürati aşarsanız yukarıdaki otomobillerden yakıt harcama konusunda aşağı kalır yönü yok :) şehir içinde ise deiğerlerine göre nispeten ekonomik. Sanırım otomatik şanzumandan kaynaklı bir tüketim artışı var aracın ağırlığı 999 kg. azami sürati çok ilginç ivmelenmesi 100 km den sonra olduka zayıf 170 km ile giderken devir kesiciye girecek diye bekliyorsunuz ama kendisini son vitesine atıyor ve devir oldukça düşüyor motor gürültüsü epeyce azalıyor araç hızlanmıyor ama bu kadar ufak bir otomobil bu kadar küçük hacimli bir motor ve böyle bir sürat insanı şaşırtıyor doğrusu

    3 ay peugeot 407 2006 2.0benzinli otm kullanma fırsatı buldum. Söyleyecek söz bulamıyorum 2 ay önce bu araçtan kurtulduk dersem sanırım anlarsınız. Marka veya modellere düşmanlığım falan yok gerçekten başarısız bir araç. dış görünümü etkileyici içi de öyle ( otomobil full idi )ama malzeme kalitesiz motor verimsiz şanzuman 4 kademe otomatik benzini içiyor ve performans çok zayıf 150 km hızla giderken yan aynaların sallanması, rüzgar ve motor sesi... Sanırım beni eleştirenler olacak ama bakın otomobilleri çok severim marka holiganı veya düşmanı da değilim ama 407 benim için büyük hayalkırıklığı oldu.

    2009 ford mondeo 2.0 tdci 140 bg otomatik çalıştığımız şirket tarafından bize verildi. Gerçekten güzel bir otomobil gerek malzeme kalitesi gerek yakıt ekonomisi gerekse performans olarak etkileyici dizel olması ekonomiyi tetikliyor yüksek tork gücünü hissedebiliyorsunuz ancak çok yüksek süratlerde 1600 kg ağırlığındaki bir araçtan yere daha sağlam basmasını beklerdim düzde 200 yokuş aşağı 220 km sürat yapabiliyor...

    Şimdi asıl konumuz golf 6'ya geçiyorum yukarıda detaylı bilgiler verdim ki merak eden arkadaşlarımızın kafasına somut veriler oluşabilsin. Birincisi golf 6 yukarıdaki tüm otomobillerden daha hızlı. Yakıt olarak 90 km sabit hızda tam 5.0 lt harcıyor.80-90 km arasında gezinirseniz 4.7 lt inmeniz mümkün. şehir içinde de 8 litreyi geçmeniz mümkün değil diye düşünüyorum ancak bunda dsg şanzumanın payı unutulmamalı performansa yaptığı katkı yanında yakıt ekonomisine de büyük fayda sağlıyor zira belki de tarihte ilk defa otomatik bir şanzuman düz bir şanzumandan daha az yakıt harcıyor. Gaza yüklenip seri kullandığınızda yakıt tüketimi az değil.şöyle bir mukayese yapabilirim İstanbul ankara arası 140 tan aşağı düşülmeyecek şekilde gidildiğinde 6.6 lt. ortamayla gidilebiliyor aynı yolu aynı şekilde golf 4 ile gittiğimde 8.7 lt ortalamayla karşılaşmıştım. özellikle şehir içinde seri kullanımlarda 10 litreyi bulmasanız da 9 lt.lerde gezinirsiniz ancak altını çiziyorum bunu yapmanız için her ışıktan tam gaz kalkıp devri sonuna kadar getirip vites değiştirmeniz gerekir. Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ivin -- 14 Şubat 2009; 13:08:35 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ivin


    öncelikle her gün kullandığım 2001 golf 4 comfortline ve 2007 audi a 3 sportsback ile ilgili verilerle başlamak istiyorum. Bu iki otomobilde de vw'in uzun yıllardır tercih ettiği 8 valfli 1.6 sr akl motor kullanılıyor ( Şu an golf 6'da da bu motor halen mevcut satışta. audi'yi satın aldığımız dönemde 1.6 fsi ve 1.6 sr motordan birini seçme konusunda kararsız kalmıştık. Servis yetkilisi..


    Tebrik ederim Sayın ivin, cok guzel bir karsılastırma yapmıssınız. Yazılarınızın devamını bekliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aatabay -- 14 Şubat 2009; 14:45:36 >
  • Detaylı bilgiler için tekrar teşekkürler..90 km hızdaki 5 lt tüketimi müthiş bir değer..( benim jazz CVT'nin düz yol 90 km sabit hız değeri 4.5 lt/100 km)..Ayrıca 140 km üzeri hızlarda ki 6.6 değeri de çok iyi..Bir kaç yerden okuduğum bilgiye göre downsizing turbolu motorların yüksek hızdaki tüketimleri atmosferiklerden daha fazlaymış, sizin verileriniz bunu desteklemiyor..VW'nin bilgisine göre FSİ'erden %6 daha ekonomik olan TSİ'ler DSG 7 ile farkı %10'un üzerine çıkarmış gibi gözüküyor..

    Yol sesinden şikayet etmemeniz ve diğer bazı kullanıcıların ise yol sesinden rahatsız olmaları, lastik tabanıyla ilgili olabilir, 195 tabanlı lastikler hem konfor hem de sessizlik için daha iyi bir seçim olabilir..Objektif yorumlarınızın devamını bekliyoruz..
  • Arabanız hayırlı olsun çok isabetli bir seçim!
    Yaklaşık 2 aydır Golf 6 hakkında yazılan yorumları okuyorum bir olumlu ve arkasından gelen olumsuz bir yorum.şu anda Focus 1.6 Ghia kullanıyorum ve potansiyel Golf 6 müşterisiyim.Fiyatların düşmesini ve donanım opsiyonlarının artmasını bekliyorum ki vw her yeni getirdiği modelde bunu yapar bildiğim kadarı ile.ilk yıl düşük donanım yüksek fiyat ,ikinci yıl + donanım ve azda olsa indirim.
    Fakat nedense içimden highline olmasının bir önemi yok ama 160 hp almam gerektiği hissi var,sanki bu araç beni daha çok heyecanlandıracak gibi,ancak şimdilik confortline yada trendline modelinde yok galiba onuda beklememiz gerekecek.
    ikisinide kullanan test eden arkadaşlar varsa beni bu konuda aydınlatırlarsa sevinirim.şimdiden teşekkürler...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Detaylı bilgiler için tekrar teşekkürler..90 km hızdaki 5 lt tüketimi müthiş bir değer..( benim jazz CVT'nin düz yol 90 km sabit hız değeri 4.5 lt/100 km)..Ayrıca 140 km üzeri hızlarda ki 6.6 değeri de çok iyi..Bir kaç yerden okuduğum bilgiye göre downsizing turbolu motorların yüksek hızdaki tüketimleri atmosferiklerden daha fazlaymış, sizin verileriniz bunu desteklemiyor..VW'nin bilgisine göre FSİ'erden %6 daha ekonomik olan TSİ'ler DSG 7 ile farkı %10'un üzerine çıkarmış gibi gözüküyor..

    Yol sesinden şikayet etmemeniz ve diğer bazı kullanıcıların ise yol sesinden rahatsız olmaları, lastik tabanıyla ilgili olabilir, 195 tabanlı lastikler hem konfor hem de sessizlik için daha iyi bir seçim olabilir..Objektif yorumlarınızın devamını bekliyoruz..


    Cevabınız için teşekkür ederim... İstanbul Ankara arasındaki 400 km'lik mesafede kendimi 140 km sürate adapte ederek ( zaman zaman otomobili, limitlerini görme açısından zorladığım düzlüklerde 200'lü km.lere erişerek) kullandım buna rağmen yol bilgisayarı 129 km ortalama hız ile gittiğimi verdi. Bu ortalama hıza göre de yakıt tüketimini 6.6 olarak gösterdi. dediğim gibi aynı şekilde kullandığım golf 4'te ( ortalama hız verisine bakmadığım için belirtemeyeceğim) 8.7 lt. yakıt tüketimi ile karşılaştım. 1.6 16v fsi ile denenirse 8v'nin bu tüketim değerinin biraz daha altında bir veri elde edileceğini düşünüyorum.

    Otomobilin çok yüksek devirlerde ve çok yüksek hızlarda çok yakıt harcadığı da doğrudur. Ancak "çok yüksek devirlerde ve çok yüksek hızlarda" . Lakin yine de önceki nesil motorlara nazaran ben az yakacağı kanaatindeyim.

    Açıkçası yol sesinden hiç şikayetçi değilim araç zaten sessizliğine vurgu yaparak imajına katkıda bulunuyor. hatta otomobili denettirdiğim makine mühendisi arkadaşımı aracı park ettikten sonra mondeo'ya bindirip birde onu test etmesini istedim ve mondeo'nun direksiyonuna geçip asfalta çıktığı ilk 1 dakika içinde mondeo'nun içeriye ne kadar yol gürültüsü aldığının altını çizdi. Motor sesine gelince yine bu alanda iddialı audi'ye oranla ses kesinlikle ama kesinlikle yok ( golf 4 bile audi a3'ten daha az motor sesi alıyor içeriye ) Devirli kullanımlarda ( özellikle 5000 devir civarında ) motorun sesini duyuyorsunuz ama benim altını çizmek istediğim konu insanı rahatsız edecek boyuttaki sesler. açıkçası beni hiç rahatsız eden bir ses yok bu otomobilde ses konusunda kıyaslama yapmak istenirse megane ve opel vectra denenmeli ardından golf 6'ya binilmelidir zira kesin karar sadece 10 saniye içinde verilebilir :)




  • ben golf 6 nın hala bir a3 kadar iyi olduğunu düşünmüyorum a3 benim abimde var gayet kullanışlı ve o sınıfta birinci dir bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: £hmet

    ben golf 6 nın hala bir a3 kadar iyi olduğunu düşünmüyorum a3 benim abimde var gayet kullanışlı ve o sınıfta birinci dir bence


    audi a3 vw golf platformu üzerine kurulmuş ve bu platform üzerinde geliştirilmeye devam eden; gerek işçilik gerek malzeme kalitesi gerekse tasarım ve konfor yönlerinden golften üstün bir otomobildir. Zira marka prestiji olarak da audi premium klasmanda yer almaktadır ki fiyatları incelendiğinde baz versiyon bir a3 fiyatı ile highline donanımlı bir golf 6 alınabileceği görülecektir. Tabiki karar daima aracı alıp kullanacak olan kişinindir ancak gerçekler de göz ardı edilmemelidir.

    Burada hiçbirimiz golf daha iyidir a3 daha iyidir şeklinde açıklama yapmıyoruz elimizde olan verileri paylaşarak insanları bilgilendirmek, mevcut düşünceler ışığında da bilgilenmek istiyoruz.

    Ancak ,bir adet 2007 model audi a3 bir adette 2009 model golf 6 sahibi olarak şunu kesin bir biçimde altını çizerek söylüyorum ki 2009 golf 6, 2007 audi a3'ten gerek motor gerekse yol gürültüsü bazında daha sessiz bir otomobildir. Bunu tartışmanın bile yersiz olduğunu düşünüyorum çünkü bir tarafta yalıtım ve motor teknolojisi konusunda yeni atılımlar yapmış 195 taban 15 jant 7 vites golf 6 diğer tarafta 1.6 8v motor kullanan 225 taban 17 jant 6 vites a3... Ayrıca sadece yalıtım ve sessizlik değil motor ve şanzuman yönünden de bu iki araç mukayese edilemez.

    Ha yeni audi a3'lerin vw golf 6'lar ile mukayeseleri yapılabilir ve bunun neticesinde a3'lerin üstün geleceği aşikardır ancak bizim yazılarımızda 2007 model bir audi ile ilgili örnekler verilmiş olduğuna dikkat edilmesi ricamızdır... saygılarımla...




  • golf 5 göre daha sıcak daha bi insanın içini okşuyan iç mekan var yada transporter dan inip golfe binince böle geldi 2 yıl golf 5 e bindim resimlerden yorum degil
  • Tarihte belki ilk demişiniz manuelden az yakan bir araç olduğunu söylemişsiniz.
    W124 kasa merc .3.2 lt otomatik manuelinden daha az yakıt tüketiyor ilk hatırladığım ve bir çok tork konventörlü otomatik çok daha hızlı vites te değiştiriyorki buna örnek olarak jaguar xk ve xf de kullanılan otomatik şanzıman dsg den kolaylıkla daha hızlı vites değiştiriyor %55 civarında daha hızlı ve bunu daha konforlu bir şekilde yapıyor.
  • Klimatik ve klimatronik arasındaki farkı yazabilirmisiniz. Klimatronik in otomatik klima olduğu belli. Klimatik in kısıtları nelerdir?

    Tşk.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertb

    Klimatik ve klimatronik arasındaki farkı yazabilirmisiniz. Klimatronik in otomatik klima olduğu belli. Klimatik in kısıtları nelerdir?

    Tşk.

    manuelden farkı yok kelime oyunu var sadece
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.