Şimdi Ara

VW GOLF 6 TSİ 122 BG DSG 7 (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
1
Favori
65.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acsev2003

    Valla bir solukta okudum, çak faydalı bir topic olmuş, ben golfun d segmentindeki araçlardan bile daha performanslı olduğunu söylüyordum ama inandıramamştım, hatta fazlasını da buldum, golf IV'ü aratmayacaksa ki öyle anlaşılıyor, golf 6 iyi bir seçim olur.

    İvin arkadaşımız A3 ten bile performanslı olduğunu söylüyor, parası olan performansa bakmadan gider daha prestijli diye A3'ü alır, kendi bileceği iştir. Trendline donanımın ön konsolu sade, güven hissi veriyor, alman işçiliğini hissediyorsunuz, aynı sınıftaki diğer araçlara (auris, honda type) bindiğimde bir sürü zımbırtıdan krom kaplamalardan başım dönüyor.

    ivin acaba S40 kullandın mı, çünkü ben golf VI ve S40 arasında kararsız kaldım, bu konudaki gözlemlerini paylaşabilir misin?


    Selamlar acsev2003,

    Bu topiği açarken golf 6 hakkındaki sürekli olarak nacizane izlenimlerimi paylaşmayı, arkadaşlarımın da görüş ve önerilerini almayı amaçladım. Otomobilin hemen hemen tüm dinamiklerini deneme fırsatım oldu ve birçok düşüncemi paylaştım. Katılan da oldu katılmayan da herkese saygı duyuyorum yalnız yukarıdaki bazı olumsuz eleştirilere sanırım aynı hatta daha ağır cevap verdiğim için biraz kendime kızıyorum bu nedenle uzun zamandır düşüncelerimi aktarmamıştım. Bundan böyle kimseyle polemiğe girmeyeceğim ve sadece izlenimlerimi aktarmaya devam edeceğim. Sorusu olan arkadaşlarıma da bilgim ve tecrüelerim dahilinde yardımcı olmaya çalışacağım.

    Tsi 1.4 lt 122 bg motor dsg kombinasyonu ile gerçekten çok verimli 9.5 saniye 0-100 hızlanmanın yanında ortalam 6.2 yakıt tüketimi bence çok çok makul. Otomobil 2.0 lt turbo dizel motorlarla bile performans konusunda yarışabiliyor. 2.0 benzinli birçok motordan da üstün olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Tsi motor birçok otomobil forum platformlarında tartışılıyor ben de takip ediyorum. Özellikle oldukça verimli motorlara sahip Honda kullanıcıları kendi motorlarının mı yoksa tsinin mi daha üstün olduğu konusunda tartışıyorlar birçok mukayese ile karşılaştım ancak hemen belirtmeliyim ki 1.4 tsi'yi genellikle kendisinden oldukça büyük hacimli motorlar ile kıyaslıyorlar ( 1.8 lt ) fiat'ın motor konusunda açılımları var ancak beklenen etkiyi henüz bulamadılar. Opel'in 1.6 turbo motoru var ki yeni insignia'da da kullanılıyor performanslı bir motor ancak tork gücü ve yakıt tüketimi incelendiğinde tsi teknolojisinden biraz geride kaldığı görülebiliyor.

    Golf 6 tsi'nin 8 valfli 1.6 audi a3'ten performanslı olduğu doğru zaten aynı motora sahip golf 4'de a3'ten performanslı bunun sebebi audi'nin eski nesil 6 ileri oto şanzumanı ve daha ağır bir kasaya sahip olması. Ancak Audi'nin malzeme kalitesine ve yol tutuşuna diyecek yok tabii. Bu arada yeni a3lerde bulunan tfsi 1.4 lt motor 125 beygir güç üretiyor ve yakıt tüketiminde 0.1 lt daha ekonomik vw tsi'ye göre ayrıca bunu daha ağır olan a3 kasasında başarmış. tsi ve tfsi aynı motorlar olmasına rağmen sanırım aralarında bir yazılım farkı var ki bu değerler ortaya çıkmış.

    Şunu rahatlıkla söyleyebilirim golf 6 başarılı bir otomobil. Yine altını çizerek söylüyorum araç çok pahalı bence tek dezavantajı da bu. Trendline versiyonu bile birçok üst segment sınırında ki comfortline ve highline'ı siz düşünün.

    Otomobilim şu an 4300 km. erişti. 3000 km'de bakıma götürmüştüm. Ücretsiz bir bakım... sağ park ampulü kesmiş değiştirdiler 1 tl ampul parası aldılar sol ön silecek iz bırakıyor dedim ücretsiz değiştirdiler otomobilin yağına suyuna bağlantı noktalarına lastiklerine vb. baktılar ardından bilgisayara bağladılar herhangi bir problem çıkmadı açıkçası yapmamam gerektiği halde ve yanlış olduğunu bile bile ilk 3000 kmde aracı bayağı zorlamıştım bir şey çıkar diye endişeleniyordum.

    Volvo her zaman beğendiğim ve beğeniyle takip ettiğim bir marka ancak kullanmak hiç nasip olmadı. Bu nedenle bir yorum yapamayacağım ancak Volvo deyince ilk akla gelen güvenlik ve konfor oluyor. Volvo'nun s40'ta bunlardan ödün vermeyerek yoluna devam ettiğini düşünüyorum. Mutlaka golf 6'dan üstün yanları vardır. Bence her iki arac da fiyat performans endeksi ile değerlendirmeli ve somut bir karara varılmalı. Otomobillerin ikinci el değerleri incelenmeli. Bakım, yedek parça imkanları değerlendirilmeli ama en önemlisi otomobili alacak kişinin beklentilerini ortaya koyması ve alacağı araç bu beklentileri karşılayabilecek mi sorusu önemli diye düşünüyorum.... Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ivin -- 15 Mart 2009; 9:33:17 >




  • bende yazılarınızı ilgiyle okudum çok faydalandım
    emeğinize ve ellerinize sağlık diyorum
    çok teşekkürler.

    son ötv indirimi ile acaba kaça gelir bu araç
    46.000 tl tsi 122 bg comforline olur diye okudum tabi doğuş otomotive bağlı bu iş
    ama sizce 46000 gibi bir fiyata comforline alınır mı
    yoksa bu fiyata başka markalar mı düşünülmelidir.

    ayrıca yeni avensis hoşuma gitti fakat forumu okudum çok olumlu yorumlar göremedim.
    bir de sizlerin fikrini alayım dedim.

    tekrar teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atokgozlu

    bende yazılarınızı ilgiyle okudum çok faydalandım
    emeğinize ve ellerinize sağlık diyorum
    çok teşekkürler.

    son ötv indirimi ile acaba kaça gelir bu araç
    46.000 tl tsi 122 bg comforline olur diye okudum tabi doğuş otomotive bağlı bu iş
    ama sizce 46000 gibi bir fiyata comforline alınır mı
    yoksa bu fiyata başka markalar mı düşünülmelidir.

    ayrıca yeni avensis hoşuma gitti fakat forumu okudum çok olumlu yorumlar göremedim.
    bir de sizlerin fikrini alayım dedim.

    tekrar teşekkürler...


    Sevgili atokgozlu yorumlarınız için teşekkür ederim.

    ötv indirimi resmen başlıyor ve 3 ay boyunca indirim devam edecek. Otomobil fiyatlarında gerçekten dikkat çekici bir indirim söz konusu. Sıfır otomobil satın almak isteyenler için bu üç aylık periyod biçilmiş kaftan diye düşünüyorum. Buna mukabil ikinci el piyasasının da bu üç aylık dönemde durgunlaşacağı da bir gerçektir. Zaten kriz nedeniyle durgun olan ikinci el sanırım şimdi hep kilitlenecek.

    Özellikle 1600 cc motor hacmine kadar olan otomobillerde mantıklı indirimler olacağı belirtiliyor indirimlerin 3000 ila 5000 tl arasında olacağı tahmin ediliyor. İndirimin Golf 6 fiyatları üzerindeki yansımasını değerlendirmek için vw internet sitesinden edindiğim ötv indirimi dahil fiyatları aktarıyorum.

    golf 6 122 bg dsg trendline............................. 41.550
    golf 6 122 bg dsg comfortline......................... 45.100
    golf 6 122 bg dsg highline...............................48.000

    Fiyatlar yinde de biraz yüksek olmakla birlikte eskiye göre oldukça cazip. Bu tabloya göre şu anki comfortline fiyatı eski trendline fiyatından daha ucuz. 3 ay sonra fiyatlar yeniden yükselecek ve döviz kurunun durumuna göre belki daha da zamlanacak veya düşecek ama bir gerçek var ki bu araçlar bu fiyatlara bir daha alınamayacak ve bu fiyatlardan otomobil alanlar zamlardan sonra araçlarını zarar etmeden hatta belki de az bir karla satabilecekler.

    Şu fiyatlara ek olarak bayii indirimi de yapılabilirse trenline kesinlikle kaçırılmamalı diyorum. Zira düz 6 vitesli tsi 122 trenline 37.800 tl'ye geliyor. Comfortline donanımı arada kalmış bir donanım doğuşun comfortline'ı kesip kısırlaştırma stratejisini tasvip etmiyorum.Benim gözümde bu, eski comfortline ruhuna aykırı hatta tabiri caiz ise ihanet. Highline donanımında her şey mevcut ama bence fiyat yine sınırda kalmış insanları başka tercihleri değerlendirmeye iten bir fiyat noktasında. Ancak dediğim gibi trendline bence fazla tartışılmamalı.

    Toyota sorunsuzluğu ile ünlü bir marka özellikle eski corollalar bu imajı sağlamasında etkili oldu. Avensis modeli beklenen etkiyi yapamadı zaten sınıf olarak Golf ile alakalı da değil. Avensis alan bir arkadaşım bu cüssedeki aracın iç hacmindeki sıkıntıdan dem vuruyor. Daha önce de dediğim gibi sürücünün beklentisi bu konuda önemli ... saygılarımla...




  • dsg tsı arac yokkkkkk.... bulabilsek alacaz donanımada bakmayacagım ama araç yokk.2 ay sonra gelir deniyor fiyatta ne olur allah bilir.comforline donanımı kırpılmıs gercekten ama incelendiginde aradaki fiyat farkını hakkeder bence.
  • ivin yorumlarınızı tekrar zevkle okudum
    zaman ayırıp bu kadar güzel yazdığınız için size çok teşekkür ederim.
    hakkınızı helal ediniz.

    tredline bana çok boş gibi geldi
    comfortline dediğiniz gibi eksikleri var ama en azından
    direksiyondan kumanda
    kol dayama gibi bazı artıları var
    bence tek eksiği cruise control
    zaten o da olsa imiş tadından yenmezmiş


    eğer sizi yormayacaksam birşey daha soracağım.

    gerçi motor performansı ile ilgili oldukça güzel yorumlar yazmışsınız ama

    ben 1 ay kadar önce bu araç ile deneme sürüşü yaptım
    gaza yüklendiğimde 122 beygirlik gücü gerçekten hissedeceğimi düşünüyordum ama nedense bana bir anda tepki vermedi gibi geldi
    yani ataklığı çok iyi gibi değildi
    belki beklentilerim fazlaydı ama ne bileyim fırlamdı şöyle araç

    bu konuda fikrinizi alabilirsem memnun olurum

    tekrar teşekkürler.....




  • comfortline da sadece hız kontrol eksik degil,yagmur+far senseru+celik jant+kararan ayna kaldırılmış,kotu olmuş
  • abi cok guzel aciklamişsin. keske paramız olsa da DSG nin tadına bakabilsek ..
    teşekkürler..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atokgozlu

    ben 1 ay kadar önce bu araç ile deneme sürüşü yaptım
    gaza yüklendiğimde 122 beygirlik gücü gerçekten hissedeceğimi düşünüyordum ama nedense bana bir anda tepki vermedi gibi geldi
    yani ataklığı çok iyi gibi değildi
    belki beklentilerim fazlaydı ama ne bileyim fırlamdı şöyle araç

    bu konuda fikrinizi alabilirsem memnun olurum

    tekrar teşekkürler.....


    TSI motorlarda gaza basıldığında saniyenin belli bir süresi gaza tepki vermiyor.
    Bu durum TSI başlığı altında tartışılmıştı.
    Tepki geldiğinde de alıp götürüyor arabayı o ayrı. Bende ilk kullandığımda hiç beğenmemiştim bu durumu. Şimdilerde alıştım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy


    quote:

    Orjinalden alıntı: atokgozlu

    ben 1 ay kadar önce bu araç ile deneme sürüşü yaptım
    gaza yüklendiğimde 122 beygirlik gücü gerçekten hissedeceğimi düşünüyordum ama nedense bana bir anda tepki vermedi gibi geldi
    yani ataklığı çok iyi gibi değildi
    belki beklentilerim fazlaydı ama ne bileyim fırlamdı şöyle araç

    bu konuda fikrinizi alabilirsem memnun olurum

    tekrar teşekkürler.....


    TSI motorlarda gaza basıldığında saniyenin belli bir süresi gaza tepki vermiyor.
    Bu durum TSI başlığı altında tartışılmıştı.
    Tepki geldiğinde de alıp götürüyor arabayı o ayrı. Bende ilk kullandığımda hiç beğenmemiştim bu durumu. Şimdilerde alıştım.


    Muradovskiy arkadaşıma katılıyorum. Gaza ilk basıldığında saniyenin belli bir oranında araç ilk tepkiyi vermiyor tepki verdiği anda da tüm gücüyle ileri doğru atılıyor. Bu tepkisizlik anı öyle abartılacak bir zaman dilimi değil çoğu sürücü bunu belki fark bile edemez ancak eğer titiz bir kullanıcı iseniz ilk başlarda bu sizi rahatsız edebilir. Ancak zamanla alışıyorsunuz. Hızlı kalkış yapmak istediğinizde gaza sonuna kadar bassanız bile ilk anda ( bir göz açıp kapama süresi olsa dahi) araç tepkisiz kalınca eğer yanınızda gazlayan başka bir araç varsa hemen öne çıkıyor. Kullandığım diğer otomatik araçların hepsinde sol ayak frende iken gaza yüklendiğimde devri yükseltebiliyor ( launch control ) ve freni bıraktığımda seri bir kalkış yapabiliyorum. ( Yanlış anlaşılmasın lütfen sürat meraklısı vb. değilim sadece araçlarla ilgili yaptığım mukayeseli denemelerden edindiklerimi aktarıyorum.) Aynı olayı golf 6'da yapamıyorsunuz zira sol ayağınız frende iken gaza yüklendiğinizde önce devir hafifçe oynuyor ardından gaz pedalı devre dışı kalıyor ayak frende iken isterseniz gaza sonuna kadar basın gaz pedalı çalışmıyor. Sanırım motora zararı olabilecek bu uygulamanın önüne geçmek için elektronik bir sınırlama getirmişler ayrıca vites p veya n konumunda iken gaza ne kadar basarsanız basın devir 4 bini geçmiyor. Bu da motor ömrü için eklemiş bir uygulama diye düşünüyorum. Tüm bunların ışığında golf 6 ile tozu dumana katıp bir kalkış yapayım derseniz esp zaten devreye giriyor esp'yi kapatsanız ilk tepkisizliğin ardından ok gibi fırlayabilir ve patinaja düşebilirsiniz.

    Daha önce güçlü bir otomobil veya büyük hacimli bir turbodizel kullanmışsanız tsi 122 size yeterince atak gelmeyecektir ancak kendi sınıfının en atak otomobillerinden biridir. 0-100 9.5 sn oldukça iddialı bir rakam. Ben diğer otomobillerden sonra ilk kullandığım günlerde oldukça memnun kaldığımı söyleyebilirim ve bu aracı devamlı olarak 2.0 mondeo dizel 140 bg otomatik ile karşılaştırdım. Yeri gelmişken ilginç bir tespitimi de eklemeliyim. 2.0 mondeo ile gaza yüklendiğimde otomobilin tabiri caiz ise koltuğuna yapışıyorum bunu zaman zaman yanımda olanlar da teyit ettiler aynı şekilde golf 6 ile gaza yüklendiğimde araç beni koltuğa yapıştırmıyor ve yanımdakiler de böyle bir şey hissetmediklerini söylüyorlar ve şimdi asıl ilginç olan mondeo'nun direksiyonuna bir yakınımı geçirip kendim golf 6'nın direksiyonunda olduğum halde beraber gazladığımızda her defasında mondeo geride kalıyor araçları değiştirerek bir daha denediğimizde sonuç yine aynı oluyor mondeo önce ileri fırlıyor ve biraz arayı açıyor ancak her defasında golf yanından usulca geçiveriyor zaten değerlere baktığınızda golf 9.5 sn mondeo 10.5 sn civarında olduğunu görüyorsunuz. Sanırım mondeo'nun çok yüksek tork gücü özellikle 80 km kadar yolcularına koltuğa yapıştırma hissi veriyor golf daha hızlı ama böyle bir his yok.

    Neticede 1.4 lt bir motor olan tsi 122, 160'lık kardeşinin verdiği hissi veremez bu bir gerçek zira 160'lık motorda turbo+kompressor mevcut. 122'lik motor sadece turboya sahip ki oluşabilecek turbo boşluğunu minimuma indirmek için dsg 7 kademeli şanzuman seçeneği de mevcut. Tüm bunlara rağmen bir gerçek var ki tsi 122 kendi sınıfında piyasada bulunan birçok motordan ekonomik ve atak bir görüntü çiziyor... Saygılarımla....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: atokgozlu

    ivin yorumlarınızı tekrar zevkle okudum
    zaman ayırıp bu kadar güzel yazdığınız için size çok teşekkür ederim.
    hakkınızı helal ediniz.

    tredline bana çok boş gibi geldi
    comfortline dediğiniz gibi eksikleri var ama en azından
    direksiyondan kumanda
    kol dayama gibi bazı artıları var
    bence tek eksiği cruise control
    zaten o da olsa imiş tadından yenmezmiş


    eğer sizi yormayacaksam birşey daha soracağım.

    gerçi motor performansı ile ilgili oldukça güzel yorumlar yazmışsınız ama

    ben 1 ay kadar önce bu araç ile deneme sürüşü yaptım
    gaza yüklendiğimde 122 beygirlik gücü gerçekten hissedeceğimi düşünüyordum ama nedense bana bir anda tepki vermedi gibi geldi
    yani ataklığı çok iyi gibi değildi
    belki beklentilerim fazlaydı ama ne bileyim fırlamdı şöyle araç

    bu konuda fikrinizi alabilirsem memnun olurum

    tekrar teşekkürler.....


    Ne demek :) Asıl siz hakkınızı helal edin zaman verip okuduğunuz için :) Elimden geldiğince cevaplamaya çalışıyorum ve bu inanın benim için bir zevk :)

    Trendline comfortline meselesinde doğuş bence oldukça yanlış politikalar izliyor. Comfortline eskiden en üst donanım seviyelerinde iken şimdilerde ortada kalmış bir çizgi izliyor. Trendline donanımın comfortline ile arasında fazla bir fark kalmamış olduğu bir gerçek. Çünkü güvenlik paketi artık trendline da da mevcut. abs, esp ,ebd,edl,msr,asr özellikleri trendline'da da standart. Ayrıca yol bilgisayarı, kol dayama, hill hold, klima, isofix, 4 disk fren, ısıtmalı oto yan aynalar, far yükseklik ayarı, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu gibi unsurlar da trendline'ın bünyesinde mevcut. Bence bu trenline için büyük şans ancak comfortline için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Zira beni ilk bakışta soğutan hatta vw imajına büyük darbe vurduğunu düşündüğüm çelik görünümlü plastik jant kapakları comfortline'a hiç mi hiç olmamış. Eskiden comfortline ile trendline arasında dağlar vardı ama şimdi farkları hemen sayabiliriz...

    comfortline donanımında trendline'da bulunmayan 205/ 55 / r 16 lastikler, bagajda 12 v soket, comfort ön koltuklar, direksiyondan kumanda, deri direksiyon, ışıklı makyaj aynaları, tam otomatik klima, ön koltuk arkalarında harita gözleri, ön koltuklarda bel desteği, ön ve arkada iki adet okuma lambası, ön sis farları ve entegre statik dönüş farları mevcut. Bu artı özellikler için 3500 tl'nin üzerinde fiyat farkı istiyorlar.... 2001 comfortline golf 4'ümde standart çelik jant, kararan ayna, yağmur sensörü gibi özellikler mevcut iken 2009 comfortline'da bu özelliklerin bulunmamasını ben doğrusu hiç yakıştıramıyorum. Anlaşılan vw comfortline ismine yeni bir donanım seviyesi ile yaklaşıyor ancak mevcut donanım bence bu isme hiç yakışmıyor.




  • doğuş şaka maka amma büyümüş yaa...adamlar resmen koskoca vw e istediği donanım seviyesinde araba getirttiriyo...kafasına göre donanım ekletiyo kırpıyo...sakın comfortlıne paketini golf 4 paketiyle kıyaslamayın o zaman vw yolluyodu doğuş satıyodu...şimdi vw doğuşa soruyo ona göre yolluyo
    anafikir artık comfortline değil doğuşline.....belki almanyadaki türkler rağbet etsin diye doğuşline ı ordada sunarlar
  • ivin üstad yazılrını yine büyük bir zevkle okudum
    tekrar çok teşekkür ediyorum

    sizinde tavsiyeleriniz doğrultusunda bugün çok araştırma yaptım
    ama koca Türkiye de golf yok

    birde bu araba satıcıları krizde idi ne oldu 2 günde bütün stoklar bittimi yani.

    ben çözemedim
    eğer fırsatçılık yapıyorlarsa devlet bunun hesabını sonuna kadar sormalıdır.

    Tekrar tekrar teşekkür ederim..........
  • golf 6 kasa 1.4 tsı 122 hp tıptr.dsg metalık(refleks gumus veya fırtına grısı) hıghline arac arıyorum.
    marmara bolgesı bulamıyorum.
    gören duyan olursa bılgı verırse sevınırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @evren -- 18 Mart 2009; 11:53:44 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: @evren

    golf 6 kasa 1.4 tsı 122 hp tıptr.dsg metalık(refleks gumus veya fırtına grısı) hıghline arac arıyorum.
    marmara bolgesı bulamıyorum.
    gören duyan olursa bılgı verırse sevınırım.



    Sırf marmara bölgesinde değil TR sınırları içinde yok. Hangi renk olursa olsun hemde...
  • sipariş verin 1.5 ay içinde getirirler...ama fiyat garantisi olmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    sipariş verin 1.5 ay içinde getirirler...ama fiyat garantisi olmaz


    Eğer Almanyadaki stoklarda yoksa getiremezler..
    Normal şartlarda özel sipariş ile gelmesi minimum 9-10 hafta sürüyor...
    Benim aracın sipariş, imalat, transport ve gümrük işlemlerini bizzat takip ettim.
  • muradovskiy senin araban zaten özel seri..fazla ellerinden bulunmayan model..o süreci anlarım
    jant kapaklı doğuşline için bana özel sipariş edicez deseler kafanızmı güzel neyin özeli derim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    muradovskiy senin araban zaten özel seri..fazla ellerinden bulunmayan model..o süreci anlarım
    jant kapaklı doğuşline için bana özel sipariş edicez deseler kafanızmı güzel neyin özeli derim


    Deseler değil....diyorlar...

    Bir bayide bir arkadaşa özel sipariş etmeniz lazım ama ötv indirimine giremeyebilir demişler....

    Doğuş Almanyadan stoktaki araçları almıyor ki... Sipariş ediyor, imal edilip geliyor... Sipariş ettikten sonra imalat programına girmesi bile 3-4 hafta alabiliyor minimum..

    Bu sipariş, imalat ve teslim süreleri ile ilgili kafayı sıyırmıştım bir zamanlar...

    Hatta şöyle söyliyeyim... GT almamın bir sebebide bu teslim süresidir. Esasında 140 HP lik DSG kırmızı Tour siparişi verecektim. İmalat programına göre 3 aydan evvel teslim edemeyiz cevabını alınca mecburen 2 ayda teslim edebilecekleri GT yi aldım. Bu durumlar ince konular... 1.5 ayda stoktaki aracı bile zor teslim ederler.

    İlk başta transport nasıl oluyor biliyormusunuz?.. Araç üretimden çıktıktan sonra tırları bekliyor. Tıra yükleniyor ve tren istasyonuna gidiyor. Treni bekliyor... Trene yüklendikten sonra İtalyaya gidiyor. İtalyada limanda gemiyi bekliyor. Gemi çok sık kalkmadığı için benim araç tam 10 gün limanda bekledi mesela. Gemiye yüklenen araç 4 günde İstanbul gümrüğüne gelebiliyor... Ondan sonrada minimum 5-6 günde hazır olup teslim edebiliyorlar. Yaaaa..
    Bende benim aracın siparişinden teslime kadar nerede olduğunu gösteren belgeler mevcut. Sağolsun ben akrabamın satış müdürü olduğu VW bayisinden aldım aracımı. Onlar aracı online olarak nerede olduğunu görebiliyorlar.




  • arkadaşlar ben şanslı biri olarak golf 1.4 tsı trendline dsg aldım dün akşam.Allah nasip ederse cuma günü elimde olur araç.dediğiniz gibi araç kesinlikle yok.ben başka birine opsiyonlu aracı aldım(adam vazgeçmiş çok şükür ki ) .inşallah bi terslik olmadan cuma gününe elime geçer araç..araç arıyan diğer arkdaşlara şans siyorum.bayileri devamlı arayın yok deseler bile bizzat gidin.opsiyonlu araçları bulabilirsiniz belki.eğer olmazsa siparişler en erken 2 ay mış

    edit not: ivin yorumların için gerçekten teşşekür ederim ellerine sağlık.cuma olsa bir an öncede arabamı alsam diye heyecan var çok fazla:)sanırım bu 2 gün uykusuz geçecek.Allah inşallah herkese daha iyilerini nasip etsin arkadaşlar..daha iyileri sizlerin olur inşallah..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uwibami35 -- 18 Mart 2009; 18:21:49 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uwibami35

    arkadaşlar ben şanslı biri olarak golf 1.4 tsı trendline dsg aldım dün akşam.Allah nasip ederse cuma günü elimde olur araç.dediğiniz gibi araç kesinlikle yok.ben başka birine opsiyonlu aracı aldım(adam vazgeçmiş çok şükür ki ) .inşallah bi terslik olmadan cuma gününe elime geçer araç..araç arıyan diğer arkdaşlara şans siyorum.bayileri devamlı arayın yok deseler bile bizzat gidin.opsiyonlu araçları bulabilirsiniz belki.eğer olmazsa siparişler en erken 2 ay mış

    edit not: ivin yorumların için gerçekten teşşekür ederim ellerine sağlık.cuma olsa bir an öncede arabamı alsam diye heyecan var çok fazla:)sanırım bu 2 gün uykusuz geçecek.Allah inşallah herkese daha iyilerini nasip etsin arkadaşlar..daha iyileri sizlerin olur inşallah..

    güle güle kulanın bütün bayilerdemi yok arac nerden aldınız
    peki şimdi sipariş verilse diyelim 1 ay sonra gelcek arac 1 aysonraki fiyattanmı veriyorlar




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.