Şimdi Ara

VW Golf 7 sandık motor değişimi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
5.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Yanlış motor yağı kullanılmış olabilir. Servisler de yanlış motor yağlarını, yanlış seviyelerde koyabiliyorlar. Rodajda hata yapılmış olablir. Tabii, üretim hatası da olablir.

    Krank miliyle turbonun ortak noktası motor yağı. Servis kayıtlarıyla kullanma kılavuzunu karşılaştırın.

    Aslında en iyisi kullanma kılavuzunda önerilen motor yağını dışarıdan temin edip serviste o yağı kullanmalarını sağlamak. Bir sonraki bakımda yapacaklarım arasında ilk sırada o var zaten. Servise sormuştum geçen bakımda hangi yağı kullanıyorsunuz diye sınama amaçlı, aldığım cevap kullanma kılavuzundakiyle örtüşüyordu ama gene de işi sağlama almak lazımmış bunu anladım. Rodajda azami dikkati gösterdim ama tabi üretim hatası olma ihtimali daha yüksek gibi. Motor Almanya'ya incelemeye gidecekmiş biz de kobay olmuş oluyoruz bu durumda :) Yeni takılan motor sorunsuz olsun da gerisi çok önemli değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    2.el değerini kesinlikle etkileyecek , 99 model boyasız araba arayan millete sandık motor değişimini kimse anlatamaz. Türkiye'de servis kalitesi de malum , o motorun montajında sorunlar çıkma ihtimali var.

    O yüzden aracı satarken muadillerinden 2-3 bin aşağı vereceksiniz. Uzun süre kullanacaksanız hiçbir sorun yok çok keyifli bir araca biniyorsunuz aklınıza bile getirmeyin.


    Bu arkadasi alin disari. Yetkili serviste sandik motor degisimi aracin degerini dusurmek yerine artirir. Aracin motoru 0 km olacak.

    Milletimiz kaporta-boya-tramer hasar kaydi takintilidir. Gerisi bir seyi etkilemez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oxylive

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    30 binde Turbo değişmiş,36 binde sandık motor takılacak.

    Problem sizin kullanımınızda mı yoksa motorda mı anlamadım

    bu soruyu kendime sordum ama performans odaklı bir kullanımım yok, ilk kez araç kullanmıyorum daha önce opel corsa 1.3 cdti vardı 40000 km yağını suyunu koyup bindim arabaya tık demedi. Kullanım alışkanlığım aynı kısacası.

    Allah kimseyi VW'nin eline düşürmesin.Bundan önce 3 tane VW aracım oldu,başka markaya geçtim kurtuldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oxylive

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    30 binde Turbo değişmiş,36 binde sandık motor takılacak.

    Problem sizin kullanımınızda mı yoksa motorda mı anlamadım

    bu soruyu kendime sordum ama performans odaklı bir kullanımım yok, ilk kez araç kullanmıyorum daha önce opel corsa 1.3 cdti vardı 40000 km yağını suyunu koyup bindim arabaya tık demedi. Kullanım alışkanlığım aynı kısacası.

    1.4 çift şarj 160 hp lik tsi lere sakin kullanımda bir şey olmuyor buna bir şey olacağını sanmıyorum.ya kullanıcı karakteristiğinden ya da üretim hatasından olmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus


    quote:

    Orijinalden alıntı: oxylive

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    30 binde Turbo değişmiş,36 binde sandık motor takılacak.

    Problem sizin kullanımınızda mı yoksa motorda mı anlamadım

    bu soruyu kendime sordum ama performans odaklı bir kullanımım yok, ilk kez araç kullanmıyorum daha önce opel corsa 1.3 cdti vardı 40000 km yağını suyunu koyup bindim arabaya tık demedi. Kullanım alışkanlığım aynı kısacası.

    Allah kimseyi VW'nin eline düşürmesin.Bundan önce 3 tane VW aracım oldu,başka markaya geçtim kurtuldum.

    3. araci alacak kadar nefret etmistiniz yani. Cok cektirmis

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    E NEDEN 1.0 DAIHATSU COURE ALMIYORSUN SAKİN SEVİYORSAN derler adama...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    2.el değerini kesinlikle etkileyecek , 99 model boyasız araba arayan millete sandık motor değişimini kimse anlatamaz. Türkiye'de servis kalitesi de malum , o motorun montajında sorunlar çıkma ihtimali var.

    O yüzden aracı satarken muadillerinden 2-3 bin aşağı vereceksiniz. Uzun süre kullanacaksanız hiçbir sorun yok çok keyifli bir araca biniyorsunuz aklınıza bile getirmeyin.


    Bu arkadasi alin disari. Yetkili serviste sandik motor degisimi aracin degerini dusurmek yerine artirir. Aracin motoru 0 km olacak.

    Milletimiz kaporta-boya-tramer hasar kaydi takintilidir. Gerisi bir seyi etkilemez.

    Araç 10 yıllık 150.000km'yi devirmiş bir araç olsa sandık motor değişimi değerini arttırabilir ama daha çok yeni bir araçta değerini düşürür.

    Ben şahsen 30.000 km'lerde araba alacak olsam sandık motor değişimi yapılmış olanı tercih etmem.

    Biri fabrikadan çıkmış orjinalliğini koruyan bir araç. Diğeri serviste motoru komple sökülmüş, motor montajı konusundaki bilgileri soru işareti olan tipler tarafından monte edilmiş bir araba. Yetkili servisler iş bilmez bir sürü insan çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 13 Ocak 2016; 14:24:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus


    quote:

    Orijinalden alıntı: oxylive

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    30 binde Turbo değişmiş,36 binde sandık motor takılacak.

    Problem sizin kullanımınızda mı yoksa motorda mı anlamadım

    bu soruyu kendime sordum ama performans odaklı bir kullanımım yok, ilk kez araç kullanmıyorum daha önce opel corsa 1.3 cdti vardı 40000 km yağını suyunu koyup bindim arabaya tık demedi. Kullanım alışkanlığım aynı kısacası.

    Allah kimseyi VW'nin eline düşürmesin.Bundan önce 3 tane VW aracım oldu,başka markaya geçtim kurtuldum.

    3. araci alacak kadar nefret etmistiniz yani. Cok cektirmis





  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus


    quote:

    Orijinalden alıntı: oxylive

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    30 binde Turbo değişmiş,36 binde sandık motor takılacak.

    Problem sizin kullanımınızda mı yoksa motorda mı anlamadım

    bu soruyu kendime sordum ama performans odaklı bir kullanımım yok, ilk kez araç kullanmıyorum daha önce opel corsa 1.3 cdti vardı 40000 km yağını suyunu koyup bindim arabaya tık demedi. Kullanım alışkanlığım aynı kısacası.

    Allah kimseyi VW'nin eline düşürmesin.Bundan önce 3 tane VW aracım oldu,başka markaya geçtim kurtuldum.

    3. araci alacak kadar nefret etmistiniz yani. Cok cektirmis

    3.aracım Tiguan'dı.En çok ondan çektim,plakasını veriyim gidin kayıtlarına bakın.3 senede 5 kez servise girdi bakımlar hariç.Passat'ta hiç sorun yaşamadım,Jetta aldım sonrasında,ondada iki üç problem yaşayınca üstüne bide ışıklarda arkadan vurdular,hasar fazla çıkınca aracı bi tanıdığa yaptırmadan sattım.5 bin km'deydi daha.Tiguan'dan zaten yukarıda bahsettim.Akıllandım Bmw aldım.Aracım 22 binde ve hala kütür kütür.Ne motorundan ne şanzımanından yıllarca sorun yaşamıcağımı bildiğim için gönül rahatlığıyla kullanıyorum.Bundan sonra Vag grubunun suyunu koymam aracıma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    Das Kiste...



    En sevdiğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    Tsi motorların hepsi birgün sahiplerinin kucaklarında kalacak... Yağ eksiltmeyenini duymadım...

    Esnafmısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    2.el değerini kesinlikle etkileyecek , 99 model boyasız araba arayan millete sandık motor değişimini kimse anlatamaz. Türkiye'de servis kalitesi de malum , o motorun montajında sorunlar çıkma ihtimali var.

    O yüzden aracı satarken muadillerinden 2-3 bin aşağı vereceksiniz. Uzun süre kullanacaksanız hiçbir sorun yok çok keyifli bir araca biniyorsunuz aklınıza bile getirmeyin.


    Bu arkadasi alin disari. Yetkili serviste sandik motor degisimi aracin degerini dusurmek yerine artirir. Aracin motoru 0 km olacak.

    Milletimiz kaporta-boya-tramer hasar kaydi takintilidir. Gerisi bir seyi etkilemez.

    Araç 10 yıllık 150.000km'yi devirmiş bir araç olsa sandık motor değişimi değerini arttırabilir ama daha çok yeni bir araçta değerini düşürür.

    Ben şahsen 30.000 km'lerde araba alacak olsam sandık motor değişimi yapılmış olanı tercih etmem.

    Biri fabrikadan çıkmış orjinalliğini koruyan bir araç. Diğeri serviste motoru komple sökülmüş, motor montajı konusundaki bilgileri soru işareti olan tipler tarafından monte edilmiş bir araba. Yetkili servisler iş bilmez bir sürü insan çalışıyor.

    Siz almazsiniz, ben alirim hocam. Yani degerinde alacak biri cikar. Malin degerini en yuksek bedeli odemeyi kabul eden alici belirler.

    VW grubunda yeni degismis motor, sanziman, turbo benim icin tercih nedeni.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Negatiwe kullanıcısına yanıt
    bir tanıdığım esnaf iş çıkışı yanında takılıyorum yardım ediyorum ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    2.el değerini kesinlikle etkileyecek , 99 model boyasız araba arayan millete sandık motor değişimini kimse anlatamaz. Türkiye'de servis kalitesi de malum , o motorun montajında sorunlar çıkma ihtimali var.

    O yüzden aracı satarken muadillerinden 2-3 bin aşağı vereceksiniz. Uzun süre kullanacaksanız hiçbir sorun yok çok keyifli bir araca biniyorsunuz aklınıza bile getirmeyin.


    Motor montajında sıkıntı

    Sanki tek tek montajlayacaklar
  • Tsı sorun çıkarmıyorcular nerede
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.