Şimdi Ara

VW golf comfortline DSG mi Kia Ceed Consept plus dizel otomatik mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şirkete ceed aldık daha once Megan tourer kullanan şoför gercekten beğendiğini söyledi. Bence ceed

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Kesinlikle Ceed. 1.2 tsi az zorla 10 litreleri görür

    ben 1.4 tsi'yi ne kadar zorlasam o rakamlara yaklaşamıyorum.

    Zorlamaktan kastın gaz pedalına altında yumurta varmış gibi basmaksa evet yaklaşamazsın. Arkadaşım 1.4 tsi golf 7 aldı 2-3 ay oluyor, şehir içi hep sıkıştırarak kullanır, performansı sever, ortalama yakıtı 11 litreydi. Korkmadan dip gaz kullan bakalım o aracı neler oluyor.
  • Vw golf comfortline dsg yol tutuşu muazzam ve rahat bi araba

    Kıyaslanacak bi seri değil bence golf alan da pek pişman olmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Irina Spalko -- 30 Ağustos 2017; 0:07:42 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum gönlün golf'ten yanaysa ikinci eli sebebiyle, 1.2 golf yerine 1.4 leon fr da bakabilirsin. O fiyatlara 2015 bulunur sanırım ama ben fr bakardım daha boşuna bakmak yerine. Peugeot 308'lerin fiyatlarını bilmiyorum onlar da çok hoş duruyo aklının bi yerinde bulunsun bence. Piyasasını düşündüğün için bunlar geldi aklıma yerinde olsam bunlara bakardım diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Kesinlikle Ceed. 1.2 tsi az zorla 10 litreleri görür

    ben 1.4 tsi'yi ne kadar zorlasam o rakamlara yaklaşamıyorum.

    Zorlamaktan kastın gaz pedalına altında yumurta varmış gibi basmaksa evet yaklaşamazsın. Arkadaşım 1.4 tsi golf 7 aldı 2-3 ay oluyor, şehir içi hep sıkıştırarak kullanır, performansı sever, ortalama yakıtı 11 litreydi. Korkmadan dip gaz kullan bakalım o aracı neler oluyor.

    atmosferik gibi kullanıyordur. ben istanbul'da yaşıyorum. boğaz trafiğinde bile 9,5 lt'yi geçemedim. tatile gittim, ortalama hızım 97 idi ki bu hıza ulaşabilmek için boş buldukça 160-170 ne verdiyse bastım ve 5küsur litre yaktım. tsi aracın varsa yumurta falan lazım değil, sadece araç vites at dediğinde atacaksın, aynı turbo dizel gibi düşük devirde gidiyor.

    şimdi farkettim yazanın sen olduğunu. sana böyle şeyleri anlatmaya çalışmak havanda su dövmek gibi bişey. farketsem cevap bile vermezdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 30 Ağustos 2017; 0:18:23 >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Zorlama konusunda bile düşük devir diyorsun, bas bakalım 5-6 bin devire kadar neler oluyor, zorlamak budur, 2500 devirde vites atmak değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.adebisi

    Dostum gönlün golf'ten yanaysa ikinci eli sebebiyle, 1.2 golf yerine 1.4 leon fr da bakabilirsin. O fiyatlara 2015 bulunur sanırım ama ben fr bakardım daha boşuna bakmak yerine. Peugeot 308'lerin fiyatlarını bilmiyorum onlar da çok hoş duruyo aklının bi yerinde bulunsun bence. Piyasasını düşündüğün için bunlar geldi aklıma yerinde olsam bunlara bakardım diye.

    leon golf'ün kalitesini ve ferahlığını veremez. özellikle arka kısım golf'e göre çok basık. golf tipim artistik olsun ama varsın arkadakiler eğilerek gitsin diye yapılmış bir araç değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Zorlama konusunda bile düşük devir diyorsun, bas bakalım 5-6 bin devire kadar neler oluyor, zorlamak budur, 2500 devirde vites atmak değil.

    ya arkadaşım turbo benzinlide 5-6bin devir neden basacaksın? adamın aklından zoru olması lazım bunun için. 2000 devirde yokuş çıkıyor turbo araçlar. 160-170 basarken bile çok yüksek bir devir istemiyor. 5-6 bin devir nedir? o devirde her araç deli gibi yakar. ha atmosferikte çok dik bir yokuşta rezil olmayacam dersen 5-6bin devirle arabanı böğürte böğürte, su gibi benzin yakarak gidersin. ama yine de 3000 devirde giden bir turbo seni alır, geçer. bence sen bir tsi kirala bir hafta da neymiş gör. atmosferik tüplü araç kullanarak bunu anlayamazsın.
  • Alternatif sundum dostum orada "da" eki var. İki seçeneğe hapsolmasın diye. 😊 Golf olmasın da ne olursa olsun gibi bi düşüncem yok seviyorum golf'ü mazda kullanıcısı olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Kiralamaya gerek yok, tatilde epey kullandım arkadaşımın golfünü, evet düşük devirde iyi gidiyor ona birşey demedim zaten, burda konu 'zorlamak' sen zorlayınca 10 litreye yaklaşmıyor dedin, ben de zorlayınca rahatça 11 yakıyor dedim, bunu anlamak zor olmasa gerek ?

    Araç maksimum beygiri 5-6 bin devirde veriyor, neden basılmasın ? Sen az yaktırmak için çabalıyor olabilirsin, adam almış dibine kadar kullanıyor yani, herkes gaz pedalının altında yumurta varmış gibi basacak değil.
  • Çift kavramalı dizel ceed test güzergahı şeklinde yaklaşık 10 km kullandım. Litre olarak inanılmaz çok yaktığını gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Kiralamaya gerek yok, tatilde epey kullandım arkadaşımın golfünü, evet düşük devirde iyi gidiyor ona birşey demedim zaten, burda konu 'zorlamak' sen zorlayınca 10 litreye yaklaşmıyor dedin, ben de zorlayınca rahatça 11 yakıyor dedim, bunu anlamak zor olmasa gerek ?

    Araç maksimum beygiri 5-6 bin devirde veriyor, neden basılmasın ? Sen az yaktırmak için çabalıyor olabilirsin, adam almış dibine kadar kullanıyor yani, herkes gaz pedalının altında yumurta varmış gibi basacak değil.

    gerçekten arabadan şu kadar anladığın yok. 5-6 bin devir son hızı olan 204 km için gerekli ki o hızda araba 220 falan gösterir. bu hızı yapabileceğin yer çok az.

    dik yokuşlarda gayet seri gidiyorum ve düzde 160-170 yapıyorum. yumurta varken gibi sürerken bunları yapamazsın.

    senin gibi turbo benzinli kullanmayı bilmeyen arkadaşının 1.2 golf'ünü iki tur kullanmışsın masal anlatıyorsun burda.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    otomobil bigimin %10 una sahip olman için kırk fırın ekmek yemen lazım, gelmişsin bana arabalardan anlamıyorsun falan... Gece gece iyi geldi vallahi, Allah da seni güldürsün.



    Gelmiş 220 falan diyor, sanki şehir dışından, maksimum hızdan falan bahseden oldu. Dede gibi kullanmak o kadar kanına işlemiş ki, şehir içinde de gaz pedalına basılabildiğini unutmuşsun...



    Arkadaşımın golfü de 1.2 değil 1.4, üstte yazmıştım, ama onu bile okumana engel var galiba...

    Ayrıca senin kullandığın arabalar kadar, turbo benzinli araba kullanmışımdır ben. Böyle geniş geniş konuşup da, turboyu uzay çağı teknolojisi sanan, otomobil bilgisi test yazılarından ibaret olan vasat seviyede bir kullanıcısın.

    Bu arada engin bilgilerine dayanarak turbo benzinli araç kullanma kılavuzu çıkart da bizim gibi kullanmayı bilmeyenler de birşeyler öğrensin hayrına, ama dikkat et, tüm bilgini aktarma ki araba sürmeyi unutmayalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 30 Ağustos 2017; 2:6:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim tercihim golf olurdu tabi ki bu da soru mu, ceed golf ile aynı kalibre araç değil, anca i30, pulsar, megane ile arasında falan kalınırsa bakılacak araç. Golf, focus, astra, civic daha üst kalibre araçlar aynı sınıf olmalarına rağmen.

    c sınıf araçlar genel araç kalitesi (malzeme, işçilik, izolasyon, ergonomi, motor, şanzıman, sıkılık) bana göre kendi içlerinde şöyle kümeleniyorlar


    4. grup: pulsar, ceed, elantra, i30

    3. grup: c4, megane, auris, mazda 3, octavia, leon

    2. grup: astra, focus, civic, 308, golf

    1. grup: a serisi, A3, 1 serisi

    Yalnız burada golf diğerlerinden ciddi manada sıyrılan bir araba genel kalite hissiyatı olsun, konforu, tokluğu, sessizliği olsun, 1. gruba daha yakın bir araç ki çoğu kıyaslamalarda a3, 1 serisi gibi araçlarla karşılaştırmalarda da kullanılan yegane araç.


    mazda 3 kaliteli diyenlere evet kaliteli ama motor seçeneği çok tırt, ben genel olarak sunulan motorlar, şanzımanlar, izolasyon, vs bir bütü nolarak sunulan mala göre kümeledim. Bu benim kendi değerlendirmem. Ben buna göre golfü geçtim leon bile alabilecekken ceed almam. Evet listede egea yok onu c sınıfı saymıyorum.


    Ancak şunu da söyleyeyim 85bine 1.2 golf almak yerine ikinci el 1.6blue hdi eat6 allure temiz bir 308 yakalamaya bakardım. Donanım, motor şanzıman kombinesi ve fiyat olarak ikinci elde harika bir araç. Misal şu

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-sifir-ayarinda-temiz-siyah-inci-474972281/detay


    ya da pazarlıkla bu tip premium paketli bir şey

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-hatasiz-boyasiz-hasar-kayitsiz-473784235/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-serin-auto-2015-308-dizel-tam-otomatik-allure-pluspremium-hatasiz-469380898/detay




  • golf tamam iyi hoş da biri 110 benzinli öbürü 136 dizel . Bence 308 de bakabilirsiniz Yok mu o fiyatlara dizel otomatiği ? Motor tip 2. El yakıt iyi otomatiği de güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf bu forumdaki kıyaslamalardan hep sonuca giden olmuştur.Bizim vatandaşımız otomobile altın gözüyle bakar.Golfün bir fiyat politikası vardır bu nedenle alıcısını 2 elde hep memnun eder.Çoğu marka gibi yıl sonu 10-15 bin indirim yapıp yıl ortasında aynı aracı pahalıya alan müşterisini mağdur etmez.Meslek indirimi adı altında bazı gruplara ekstra indirim yapmaz.Fiyatı bellidir bayiler arasında en fazla 1-2 bin fark vardır.Bir bayinin 90 dediğini başka bayide 80 e bulamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Kim haklı kim haksız bilmiyorum ama son cümlede iyi güldürdün hocam 😂

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kral_Jumong K kullanıcısına yanıt
    Gerçekleri söyledim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Kiralamaya gerek yok, tatilde epey kullandım arkadaşımın golfünü, evet düşük devirde iyi gidiyor ona birşey demedim zaten, burda konu 'zorlamak' sen zorlayınca 10 litreye yaklaşmıyor dedin, ben de zorlayınca rahatça 11 yakıyor dedim, bunu anlamak zor olmasa gerek ?

    Araç maksimum beygiri 5-6 bin devirde veriyor, neden basılmasın ? Sen az yaktırmak için çabalıyor olabilirsin, adam almış dibine kadar kullanıyor yani, herkes gaz pedalının altında yumurta varmış gibi basacak değil.

    senin kafan karışmış. "ayağının altında yumurta varmış gibi sürmek" ve "zorlamak" birbirinin tam zıttı eylemler. ben ne yumurta varmış gibi sürüyorum ne de 5-6bin devir basacak kadar zorluyorum. tsi motoru 5-6bin devirlerde kullanmak pek normal bir sürüş değil.

    ha bu arada bu ayki auto show'da 10 c sınıfı aracın karşılaştırması var. başlık da tabii ki "golf hala lider mi?". golf içlerinde en az yakanı. 2.0 bir atmosferik var. o koca motora rağmen resmen dökülüyor. 10 araçtan sadece biri atmosferik zaten, şu bir kısım forum zevatının öve öve bitiremediği skyactive mazda. golf tabii ki yine birinci.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 3 Eylül 2017; 14:18:0 >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Heh işte bravo, oku bol bol dergi oku belki birşeyler öğrenirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.